Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу
Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Класс
Өткізетін мұғалім
Кабинет
26.01.201 5.
Алгебра
8
Кушимбаева Гаусар Ванцетовна
311
Сабақтың тақырыбы
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу. (2 сабақ)
Мақсаты
Білімділік: Квадрат үшмүшеліктерді түбірлерін табу алгоритмін қолдану арқылы көбейткіштерге жіктеу тақырыбынан алған білімдерін бекіту
Дамытушылық: Квадрат теңдеулер тақырыбынан алған білімдерін көбейткішке жіктеуде пайдалана білу дағдыларын дамыту
Тәрбиелік: Оқушылардың өзін-өзі және жолдастарын бағалауға үйрету. Топ алдында өз әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Квадрат үшмүшені таба алады, квадрат үшмүшеліктерді көбейткіштерге жіктеуді біледі
Түйінді идеясы
ах2+вх+с түріндегі көп мүше квадрат үшмүше деп аталады. а, в,с -коэффициенттер, х-айнымалы а!=0
а=1 болса, квадрат үшмүше келтірілген квадрат үшмүше деп аталады. х айнымалысының квадрат үшмүшені нөлге айналдыратын мәндері ах2+вх+с квадрат үшмүшенің түбірлері болады. Көбейткішке жіктеу формуласы ах2+вх+с =а(х-х1)(х-х2)
Стратегиялар
Топтау, топтық, жеке жұмыс, <<Сиқырлы сұрақ>>, <<Ыстық орындық>>, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Уақыты
Ресурсы
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
2
мин
Карточка
Оқушыларды квадрат теңдеу түрлері арқылы топтау: 1) Квадрат теңдеу түрлері
2) Дискриминант пен түбірлердің формулалары
3) в жұп, квадрат теңдеу формулаларфһы
4) Квадрат үшмүше
5) Толымсыз квадрат теңдеу
Оқушылар квадрат теңдеулердің түрлері мен формулаларды еске түсіреді, жалғасын тауып, топтасады, бес топқа бөлінеді
3мин
слайд
Үй тапсырмасын тексеру
№233, №235
Оқушылар бір - бірін тексереді, ережелерді қайталайды,
бірін бірі бағалайды
15
мин
Слайд
1- тапсырма:Топтық жұмыс беріледі: Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеңдер
.
Сыныпта есептер шығару арқылы бірін бірі тексереді, мағынасын түсінеді, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, мысалды талдайды, бірін - бірі тыңдайды, көбейткішке жіктеу алгоритмін құрайды
3
мин
Слайд
2 тапсырма:Квадрат үшмүше құрастырыңдар
Әр топ көпмүше құрастырады, жіберілген қателіктер болса тексереді, түзету енгізеді, дәптерге түсіреді, логикалық ойлау қабілеттері дамиды
2
мин
Сергіту сәті.
көңіл - күйлері көтеріледі, сергиді
10 мин
Сұрақ
3 - тапсырма: оқушыларды жауап беруге тақтаға жеке шақырылады. Тапсырманы орындатуда <<ыстық орындық>> әдісі қолданылады
Әр топтан бір оқушыдан шығып, <<ыстық орындыққа>> отырады, топтардың сұрақтарына жауап береді. Жіберілген қателіктер болса, сұрақ қойған топ өздері жауап береді, түзету енгізеді.
5 мин
карточка
Математикалық домино
Квадрат теңдеулерді шешу арқылы математикалық домино құрады, қате болса түзетеді
5 мин
Слайд
4 - тапсырма: <<Сиқырлы сұрақ>> әдісімен қорытындылайды
Оқушылар сабақ туралы өз ойларын жеткізеді, слайдта көрсетілген сұрақтарды оқиды, ойланады, жауап береді, қайталайды, есте сақтайды, өздерін бағалайды
3 мин
Кері байланыс <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл - күйін, көңілінде туындаған сұрақтары арқылы өз ойын жеткізеді
2
мин
Қорытынды Егер сұраққа <<йә>> жауап берсе қызыл түспен, <<жоқ>> деп жауап берсе көк түспен торды бояйды.Сонда барлық сұраққа жауап берген оқушы қызыл түспен <<5>> баға, бір қате жіберсе <<4>> баға, ал екі немесе үш қате жіберсе <<3>> баға шығады.
Үйге тапсырма
№236, №237
Қосымша тапсыр
Оқушы аты ________ Сынып_____ Күні______
Келесі сұрақтарға жауап беріңдер. Егер сұраққа <<йә>> жауап берсең қызыл түспен, <<жоқ>> деп жауап берсең көк түспен торды боя.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
1) Квадрат үшмүше тақырыбы қызықты ма?
2) Квадрат үшмүше ұғымын білесің бе?
3) Квдрат үшмүшенің түбірлері болса, ол көбейткішке жіктеле ме?
4) Квдрат теңдеудің түбірін таба алдың ба?
5) Виет теоремасын пайдаландың ба?
6) Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктей алдың ба?
7) Сабақ зеріктіріп жіберген жоқ па?
8) Дискриминант осы формуламен D=b2-4ac табыла ма?
9) Бүгінгі сабақта бөлшекті қысқарта алдың ба?
10) ах2+вх+с =а(х-х1)(х - х2 ) үшмүшені жіктеу формуласы ма?
11) Бүгінгі сабақ ұнады ма?
12) Бүгінгі сабақта сен белсенді бола алдың ба?
Пәні
Класс
Өткізетін мұғалім
Кабинет
26.01.201 5.
Алгебра
8
Кушимбаева Гаусар Ванцетовна
311
Сабақтың тақырыбы
Квадрат үшмүше. Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеу. (2 сабақ)
Мақсаты
Білімділік: Квадрат үшмүшеліктерді түбірлерін табу алгоритмін қолдану арқылы көбейткіштерге жіктеу тақырыбынан алған білімдерін бекіту
Дамытушылық: Квадрат теңдеулер тақырыбынан алған білімдерін көбейткішке жіктеуде пайдалана білу дағдыларын дамыту
Тәрбиелік: Оқушылардың өзін-өзі және жолдастарын бағалауға үйрету. Топ алдында өз әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Квадрат үшмүшені таба алады, квадрат үшмүшеліктерді көбейткіштерге жіктеуді біледі
Түйінді идеясы
ах2+вх+с түріндегі көп мүше квадрат үшмүше деп аталады. а, в,с -коэффициенттер, х-айнымалы а!=0
а=1 болса, квадрат үшмүше келтірілген квадрат үшмүше деп аталады. х айнымалысының квадрат үшмүшені нөлге айналдыратын мәндері ах2+вх+с квадрат үшмүшенің түбірлері болады. Көбейткішке жіктеу формуласы ах2+вх+с =а(х-х1)(х-х2)
Стратегиялар
Топтау, топтық, жеке жұмыс, <<Сиқырлы сұрақ>>, <<Ыстық орындық>>, <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Уақыты
Ресурсы
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
2
мин
Карточка
Оқушыларды квадрат теңдеу түрлері арқылы топтау: 1) Квадрат теңдеу түрлері
2) Дискриминант пен түбірлердің формулалары
3) в жұп, квадрат теңдеу формулаларфһы
4) Квадрат үшмүше
5) Толымсыз квадрат теңдеу
Оқушылар квадрат теңдеулердің түрлері мен формулаларды еске түсіреді, жалғасын тауып, топтасады, бес топқа бөлінеді
3мин
слайд
Үй тапсырмасын тексеру
№233, №235
Оқушылар бір - бірін тексереді, ережелерді қайталайды,
бірін бірі бағалайды
15
мин
Слайд
1- тапсырма:Топтық жұмыс беріледі: Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктеңдер
.
Сыныпта есептер шығару арқылы бірін бірі тексереді, мағынасын түсінеді, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, мысалды талдайды, бірін - бірі тыңдайды, көбейткішке жіктеу алгоритмін құрайды
3
мин
Слайд
2 тапсырма:Квадрат үшмүше құрастырыңдар
Әр топ көпмүше құрастырады, жіберілген қателіктер болса тексереді, түзету енгізеді, дәптерге түсіреді, логикалық ойлау қабілеттері дамиды
2
мин
Сергіту сәті.
көңіл - күйлері көтеріледі, сергиді
10 мин
Сұрақ
3 - тапсырма: оқушыларды жауап беруге тақтаға жеке шақырылады. Тапсырманы орындатуда <<ыстық орындық>> әдісі қолданылады
Әр топтан бір оқушыдан шығып, <<ыстық орындыққа>> отырады, топтардың сұрақтарына жауап береді. Жіберілген қателіктер болса, сұрақ қойған топ өздері жауап береді, түзету енгізеді.
5 мин
карточка
Математикалық домино
Квадрат теңдеулерді шешу арқылы математикалық домино құрады, қате болса түзетеді
5 мин
Слайд
4 - тапсырма: <<Сиқырлы сұрақ>> әдісімен қорытындылайды
Оқушылар сабақ туралы өз ойларын жеткізеді, слайдта көрсетілген сұрақтарды оқиды, ойланады, жауап береді, қайталайды, есте сақтайды, өздерін бағалайды
3 мин
Кері байланыс <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл - күйін, көңілінде туындаған сұрақтары арқылы өз ойын жеткізеді
2
мин
Қорытынды Егер сұраққа <<йә>> жауап берсе қызыл түспен, <<жоқ>> деп жауап берсе көк түспен торды бояйды.Сонда барлық сұраққа жауап берген оқушы қызыл түспен <<5>> баға, бір қате жіберсе <<4>> баға, ал екі немесе үш қате жіберсе <<3>> баға шығады.
Үйге тапсырма
№236, №237
Қосымша тапсыр
Оқушы аты ________ Сынып_____ Күні______
Келесі сұрақтарға жауап беріңдер. Егер сұраққа <<йә>> жауап берсең қызыл түспен, <<жоқ>> деп жауап берсең көк түспен торды боя.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
1) Квадрат үшмүше тақырыбы қызықты ма?
2) Квадрат үшмүше ұғымын білесің бе?
3) Квдрат үшмүшенің түбірлері болса, ол көбейткішке жіктеле ме?
4) Квдрат теңдеудің түбірін таба алдың ба?
5) Виет теоремасын пайдаландың ба?
6) Квадрат үшмүшені көбейткішке жіктей алдың ба?
7) Сабақ зеріктіріп жіберген жоқ па?
8) Дискриминант осы формуламен D=b2-4ac табыла ма?
9) Бүгінгі сабақта бөлшекті қысқарта алдың ба?
10) ах2+вх+с =а(х-х1)(х - х2 ) үшмүшені жіктеу формуласы ма?
11) Бүгінгі сабақ ұнады ма?
12) Бүгінгі сабақта сен белсенді бола алдың ба?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz