Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Натурал сандарды көбейту және бөлу
Павлодар облысы
Лебяжі ауданы
Тақыр жалпы негізгі білім беру мектебі
Математика пәнінің мұғалімі Бастенова Алина Бейбутовна
Күні
Сынып 5
Сабақтың тақырыбы: Натурал сандарды көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: оқушыларға натурал сандарды көбейту және бөлу ережелері бойынша есептер шығару; бірдей қосылғыштардың қосындысын табу көбейту амалымен орындалатынын ары қарай дамыту, мысалдар арқылы көрсету; алған білімдерін тиянақтау, тексеру; өткен материалдарды толық пысықтату;
2. Дамытушылық: оқушылардың алған білімдерін тәжірибеде қолдануда өзіне сенімділігін арттыру; оқушылардың білім деңгейін көтеру, деңгейлік тапсырмаларды меңгерту;
3. Тәрбиелік: оқушыларды білімді саналылықпен меңгеруге үйрету, ойда сақтау қабілеттіліктерін дамыту.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Көрнекіліктер:қағаз, жұмыс дәптері, карточкалар, кубик
Сабақтың өту барысы:
I. Ұйымдастыру
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
II. Үй тапсырмасын сұрау (3минут)
№260
1) 884/17=52м
Бала 1 минутта 52м қашықтыққа барды
2) 52*13=676 м
Бала 13 минутта 676 м қашықтыққа барды
№270
8*(5*3+17) =8*(15+17) =8*32=256
(12*8+25)/11=(96+25)/11=121/11=11
Қосымша сұрақтар қою: (2 минут)
1. Натурал сандар дегеніміз не?
2. Натурал сандардың қатары
3. Кез келген санды нөлге көбейтсек қандай сан шығады?
I. Мұғалімнің кіріспе сөзі:
oo Балалар , біздің бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаты: натурал сандарды көбейту және бөлу, бөліндінің негізгі қасиеті, оны есептеулерде қолдану, алған білімдерін ары қарай жетілдіріп тиянақтау.
Оқушылар 2 топқа бөлінеді. Топ басшысы тандалады.
1 кезең Есептеу (5+5 минут)
Қағазға 1 - топ натурал сандарды көбейтуге арналған 4 өрнек жазады
Қағазға 2 - топ бөлуге арналған 4 өрнек жазады .(жауаптарын өздері білуі тиіс). Қағаздармен ауысып топпен шығарады.
2 кезең Жұппен жұмыс жасау (7 минут)
12 т нан дүкендерге жөнелтілді. Бір дүкенге 2070 кг, екіншісіне одан 3 есе артық, ал қалғаны үшінші дүкенге жіберілді. Үшініші дүкенге қанша килограмм нан түсті?
Шешуі:
2070⋅3=6212
2070+6212=8250
12000-8250=3720
Жауабы: 3720 кг нан түсті.
Мектепке бірде бағамен қазақ батырларының 6 портреті және қазақ билерінің 4 портреті сатып алынды. Оларға 1960 теңге төленді. 1 портрет неше теңге тұрады? 6 портрет ше? 4 портрет ше?
Шешуі: 6+4=10 1960∶10=196
196⋅4=784 196⋅6=1176
Жауабы: 1 портрет 196 тг, 4 портрет 784 тг, 6 портрет 1176 тг.
Хауызға 1 сағатта бірінші құбырдан 85 м3 су ақса, екінші құбырдан 70 м3 су ағады. Егер су екі құбырдан қатар ақса, 620 м3 су хауызға неше сағатта жиналады?
Шешуі:
1) 85+70=155
Су екі құбырдан 155 м3 ағады.
2) 620 : 155=4
Жауабы: 620 м3 су хауызға 4 сағатта жиналады
Бірінші токарь 5 сағатта 240 бөлшекті станокта жонып дайындайды. Екінші токарь 1 сағатта одан 16 бөлшекті кем дайындайды. Егер екі токарь станоктарда қатар жұмыс істесе, олар осы тапсырманы неше сағатта дайындайды?
Шешуі:
1) 240:5=48
Бірінші токарь 1 сағатта 48 бөлшек дайндайды.
2) 48-16=32
Екінші токарь 1 сағатта 32 бөлшек дайындайды.
3) 240/(48+32) =240/80= 3
Жауабы: екі токарь станоктарда қатар жұмыс істесе олар тапсырманы 3 сағатта орындайды.
Сергіту сәті:
Оң қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 5 саусақ,
5- ке 5- ті қосқанда
Болып қалды 10 саусақ
3 кезең Математикалық диктант (12 минут)
1) 12 мен 100 сандарының көбейтіндісін санды өрнек түрінде жазындар және есептендер
12*100=1200
2) 42 мен 14 сандарының бөліндісін өрнек түрінде жазындар және есептендер
42/14=3
3) 316 және 79 сандарының бөліндісінің 9 - ға қосындысын өрнек түрінде жазындар
(316:79)+9
4) 879 және 1562 сандарының қосындысының 63 - ке көбейтіндісінің өрнегін жазындар
(879+1562)*63
5) 250 - ден 15 және 12 сандарының көбейтіндісін азайтқандағы айырмасын өрнек түрінде жазындар.
250-(15*12)
6) х пен 8 санының айырмасының мәнін табындар, мұндағы х=20
х-8=20-8=12
I. Қорытындылау (7 минут)
Кубизм стратегиясы (кубтың әр қырында сұрақ жазылып тұрады, әр оқушы шығып кубты лақтырады да шыққан сұраққа жауап береді)
II. Үйге тапсырма беру: (2 минут) жұмыс дәптерінен №
III. Бағалау (2 минут) 4\Топ жетекшісі мұғаліммен бірге оқушыларды бағалайды
Лебяжі ауданы
Тақыр жалпы негізгі білім беру мектебі
Математика пәнінің мұғалімі Бастенова Алина Бейбутовна
Күні
Сынып 5
Сабақтың тақырыбы: Натурал сандарды көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: оқушыларға натурал сандарды көбейту және бөлу ережелері бойынша есептер шығару; бірдей қосылғыштардың қосындысын табу көбейту амалымен орындалатынын ары қарай дамыту, мысалдар арқылы көрсету; алған білімдерін тиянақтау, тексеру; өткен материалдарды толық пысықтату;
2. Дамытушылық: оқушылардың алған білімдерін тәжірибеде қолдануда өзіне сенімділігін арттыру; оқушылардың білім деңгейін көтеру, деңгейлік тапсырмаларды меңгерту;
3. Тәрбиелік: оқушыларды білімді саналылықпен меңгеруге үйрету, ойда сақтау қабілеттіліктерін дамыту.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Көрнекіліктер:қағаз, жұмыс дәптері, карточкалар, кубик
Сабақтың өту барысы:
I. Ұйымдастыру
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру
II. Үй тапсырмасын сұрау (3минут)
№260
1) 884/17=52м
Бала 1 минутта 52м қашықтыққа барды
2) 52*13=676 м
Бала 13 минутта 676 м қашықтыққа барды
№270
8*(5*3+17) =8*(15+17) =8*32=256
(12*8+25)/11=(96+25)/11=121/11=11
Қосымша сұрақтар қою: (2 минут)
1. Натурал сандар дегеніміз не?
2. Натурал сандардың қатары
3. Кез келген санды нөлге көбейтсек қандай сан шығады?
I. Мұғалімнің кіріспе сөзі:
oo Балалар , біздің бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаты: натурал сандарды көбейту және бөлу, бөліндінің негізгі қасиеті, оны есептеулерде қолдану, алған білімдерін ары қарай жетілдіріп тиянақтау.
Оқушылар 2 топқа бөлінеді. Топ басшысы тандалады.
1 кезең Есептеу (5+5 минут)
Қағазға 1 - топ натурал сандарды көбейтуге арналған 4 өрнек жазады
Қағазға 2 - топ бөлуге арналған 4 өрнек жазады .(жауаптарын өздері білуі тиіс). Қағаздармен ауысып топпен шығарады.
2 кезең Жұппен жұмыс жасау (7 минут)
12 т нан дүкендерге жөнелтілді. Бір дүкенге 2070 кг, екіншісіне одан 3 есе артық, ал қалғаны үшінші дүкенге жіберілді. Үшініші дүкенге қанша килограмм нан түсті?
Шешуі:
2070⋅3=6212
2070+6212=8250
12000-8250=3720
Жауабы: 3720 кг нан түсті.
Мектепке бірде бағамен қазақ батырларының 6 портреті және қазақ билерінің 4 портреті сатып алынды. Оларға 1960 теңге төленді. 1 портрет неше теңге тұрады? 6 портрет ше? 4 портрет ше?
Шешуі: 6+4=10 1960∶10=196
196⋅4=784 196⋅6=1176
Жауабы: 1 портрет 196 тг, 4 портрет 784 тг, 6 портрет 1176 тг.
Хауызға 1 сағатта бірінші құбырдан 85 м3 су ақса, екінші құбырдан 70 м3 су ағады. Егер су екі құбырдан қатар ақса, 620 м3 су хауызға неше сағатта жиналады?
Шешуі:
1) 85+70=155
Су екі құбырдан 155 м3 ағады.
2) 620 : 155=4
Жауабы: 620 м3 су хауызға 4 сағатта жиналады
Бірінші токарь 5 сағатта 240 бөлшекті станокта жонып дайындайды. Екінші токарь 1 сағатта одан 16 бөлшекті кем дайындайды. Егер екі токарь станоктарда қатар жұмыс істесе, олар осы тапсырманы неше сағатта дайындайды?
Шешуі:
1) 240:5=48
Бірінші токарь 1 сағатта 48 бөлшек дайндайды.
2) 48-16=32
Екінші токарь 1 сағатта 32 бөлшек дайындайды.
3) 240/(48+32) =240/80= 3
Жауабы: екі токарь станоктарда қатар жұмыс істесе олар тапсырманы 3 сағатта орындайды.
Сергіту сәті:
Оң қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 5 саусақ,
5- ке 5- ті қосқанда
Болып қалды 10 саусақ
3 кезең Математикалық диктант (12 минут)
1) 12 мен 100 сандарының көбейтіндісін санды өрнек түрінде жазындар және есептендер
12*100=1200
2) 42 мен 14 сандарының бөліндісін өрнек түрінде жазындар және есептендер
42/14=3
3) 316 және 79 сандарының бөліндісінің 9 - ға қосындысын өрнек түрінде жазындар
(316:79)+9
4) 879 және 1562 сандарының қосындысының 63 - ке көбейтіндісінің өрнегін жазындар
(879+1562)*63
5) 250 - ден 15 және 12 сандарының көбейтіндісін азайтқандағы айырмасын өрнек түрінде жазындар.
250-(15*12)
6) х пен 8 санының айырмасының мәнін табындар, мұндағы х=20
х-8=20-8=12
I. Қорытындылау (7 минут)
Кубизм стратегиясы (кубтың әр қырында сұрақ жазылып тұрады, әр оқушы шығып кубты лақтырады да шыққан сұраққа жауап береді)
II. Үйге тапсырма беру: (2 минут) жұмыс дәптерінен №
III. Бағалау (2 минут) 4\Топ жетекшісі мұғаліммен бірге оқушыларды бағалайды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz