Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Натурал сандарды көбейту және бөлу

Павлодар облысы
Лебяжі ауданы
Тақыр жалпы негізгі білім беру мектебі
Математика пәнінің мұғалімі Бастенова Алина Бейбутовна
Күні
Сынып 5
Сабақтың тақырыбы: Натурал сандарды көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: оқушыларға натурал сандарды көбейту және бөлу ережелері бойынша есептер шығару; бірдей қосылғыштардың қосындысын табу көбейту амалымен орындалатынын ары қарай дамыту, мысалдар арқылы көрсету; алған білімдерін тиянақтау, тексеру; өткен материалдарды толық пысықтату;
2. Дамытушылық: оқушылардың алған білімдерін тәжірибеде қолдануда өзіне сенімділігін арттыру; оқушылардың білім деңгейін көтеру, деңгейлік тапсырмаларды меңгерту;
3. Тәрбиелік: оқушыларды білімді саналылықпен меңгеруге үйрету, ойда сақтау қабілеттіліктерін дамыту.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Көрнекіліктер:қағаз, жұмыс дәптері, карточкалар, кубик
Сабақтың өту барысы:
I. Ұйымдастыру
а) Сәлемдесу
ә) Оқушыларды түгендеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру

II. Үй тапсырмасын сұрау (3минут)

№260
1) 884/17=52м
Бала 1 минутта 52м қашықтыққа барды
2) 52*13=676 м
Бала 13 минутта 676 м қашықтыққа барды

№270
8*(5*3+17) =8*(15+17) =8*32=256
(12*8+25)/11=(96+25)/11=121/11=11

Қосымша сұрақтар қою: (2 минут)
1. Натурал сандар дегеніміз не?
2. Натурал сандардың қатары
3. Кез келген санды нөлге көбейтсек қандай сан шығады?

I. Мұғалімнің кіріспе сөзі:
oo Балалар , біздің бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаты: натурал сандарды көбейту және бөлу, бөліндінің негізгі қасиеті, оны есептеулерде қолдану, алған білімдерін ары қарай жетілдіріп тиянақтау.

Оқушылар 2 топқа бөлінеді. Топ басшысы тандалады.

1 кезең Есептеу (5+5 минут)

Қағазға 1 - топ натурал сандарды көбейтуге арналған 4 өрнек жазады

Қағазға 2 - топ бөлуге арналған 4 өрнек жазады .(жауаптарын өздері білуі тиіс). Қағаздармен ауысып топпен шығарады.

2 кезең Жұппен жұмыс жасау (7 минут)

12 т нан дүкендерге жөнелтілді. Бір дүкенге 2070 кг, екіншісіне одан 3 есе артық, ал қалғаны үшінші дүкенге жіберілді. Үшініші дүкенге қанша килограмм нан түсті?
Шешуі:
2070⋅3=6212
2070+6212=8250
12000-8250=3720
Жауабы: 3720 кг нан түсті.
Мектепке бірде бағамен қазақ батырларының 6 портреті және қазақ билерінің 4 портреті сатып алынды. Оларға 1960 теңге төленді. 1 портрет неше теңге тұрады? 6 портрет ше? 4 портрет ше?
Шешуі: 6+4=10 1960∶10=196
196⋅4=784 196⋅6=1176
Жауабы: 1 портрет 196 тг, 4 портрет 784 тг, 6 портрет 1176 тг.

Хауызға 1 сағатта бірінші құбырдан 85 м3 су ақса, екінші құбырдан 70 м3 су ағады. Егер су екі құбырдан қатар ақса, 620 м3 су хауызға неше сағатта жиналады?

Шешуі:
1) 85+70=155
Су екі құбырдан 155 м3 ағады.
2) 620 : 155=4
Жауабы: 620 м3 су хауызға 4 сағатта жиналады

Бірінші токарь 5 сағатта 240 бөлшекті станокта жонып дайындайды. Екінші токарь 1 сағатта одан 16 бөлшекті кем дайындайды. Егер екі токарь станоктарда қатар жұмыс істесе, олар осы тапсырманы неше сағатта дайындайды?

Шешуі:
1) 240:5=48
Бірінші токарь 1 сағатта 48 бөлшек дайндайды.
2) 48-16=32
Екінші токарь 1 сағатта 32 бөлшек дайындайды.
3) 240/(48+32) =240/80= 3

Жауабы: екі токарь станоктарда қатар жұмыс істесе олар тапсырманы 3 сағатта орындайды.
Сергіту сәті:
Оң қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 5 саусақ,
5- ке 5- ті қосқанда
Болып қалды 10 саусақ

3 кезең Математикалық диктант (12 минут)
1) 12 мен 100 сандарының көбейтіндісін санды өрнек түрінде жазындар және есептендер
12*100=1200
2) 42 мен 14 сандарының бөліндісін өрнек түрінде жазындар және есептендер
42/14=3
3) 316 және 79 сандарының бөліндісінің 9 - ға қосындысын өрнек түрінде жазындар
(316:79)+9
4) 879 және 1562 сандарының қосындысының 63 - ке көбейтіндісінің өрнегін жазындар
(879+1562)*63
5) 250 - ден 15 және 12 сандарының көбейтіндісін азайтқандағы айырмасын өрнек түрінде жазындар.
250-(15*12)
6) х пен 8 санының айырмасының мәнін табындар, мұндағы х=20
х-8=20-8=12

I. Қорытындылау (7 минут)
Кубизм стратегиясы (кубтың әр қырында сұрақ жазылып тұрады, әр оқушы шығып кубты лақтырады да шыққан сұраққа жауап береді)
II. Үйге тапсырма беру: (2 минут) жұмыс дәптерінен №

III. Бағалау (2 минут) 4\Топ жетекшісі мұғаліммен бірге оқушыларды бағалайды

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшекті жай бөлшекке
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
5 класс емтихан сұрақтары
Жай бөлшектерді көбейту ережесі мұнд
Теңдеуге есептер шешу
Санды өрнектер
Бөлшекті бөлшекке көбейту
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Балалардың есімдері
Пәндер