ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер Тарих туралы бұрынғы

9 сынып Қазақстан тарихы
: Тақырыбы1
9 сынып Қазақстан тарихы: ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер
: Мақсаты
9 сынып Қазақстан тарихы: Тарих туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамытады
: Жалпы мақсат
9 сынып Қазақстан тарихы: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
: Күтілетін нәтиже
9 сынып Қазақстан тарихы: Тақырыптың мазмұнын талдайды, пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.
: 7 модульдің қолданылуы
9 сынып Қазақстан тарихы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
9 сынып Қазақстан тарихы: Композициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ыстық орындық
: Қолданылатын ресурстар
9 сынып Қазақстан тарихы: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

9 сынып Қазақстан тарихы:

Сәлемдесу

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

Түгелдеу

«До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру

Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

Үй тапсырмасын кайталау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады
Оқушылардың іс-әрекеті: Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма: Жаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдалану
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түседі.
Оқушылардың іс-әрекеті: топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеру керек үйренгендерін бір-біріне үйретеді, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды. Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс.
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру

арқылы сабақты қолдану

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі. Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді, ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді
Оқушылардың іс-әрекеті:

Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:

Топпен жұмыс

Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу
Оқушылардың іс-әрекеті: Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Жеке жұмыс жұмыстары

Топ бойынша тапсырмалар орындау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
Тақырыбы 2
Қазақтандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың басталуы және сипаты.
Тақырыбы 2: Мақсаты
Қазақтандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың басталуы және сипаты.: Тақырыпты түсініп оқып, тарих мәдинетін ұға білуге мүмкіндік жасайды, тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып шығармашылық жасауға дағдыланады
Тақырыбы 2: Жалпы мақсат
Қазақтандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың басталуы және сипаты.: Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 2: Күтілетін нәтиже
Қазақтандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың басталуы және сипаты.: Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді
Тақырыбы 2: 7 модульдің қолданылуы
Қазақтандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың басталуы және сипаты.: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 2: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Қазақтандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың басталуы және сипаты.: Миға шабуыл, Жигсо, « АВС» әдісін, Ойлан бірік. Бөліс, Эссе
Тақырыбы 2: Қолданылатын ресурстар
Қазақтандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың басталуы және сипаты.: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 2:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Қазақтандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың басталуы және сипаты.: «Мозайкаі әдісі бойынша, сурет арқылы сыныпты топқа бөлу
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма: Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушы берген тапсырманы орындау
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма: Жигсо әдіс бойынша тақырыптарды қайталау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өткен тақырыпты толық мңгеріп жаңа тақырыпқа қадам

Жигсо әдісі пайдалану

Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіні білу

Топпен жұмыс жасау

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: Қолдану сатысында «АВС» әдісін қолданду
Мұғалімнің іс-әрекеті: Интербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 есеп, «В» орташа дейгейлі 2 есеп, «С» күрделі деңгейлі 1 есеп беру Оқушылар топта өзара есептерді талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топқа есептер мен тапсырмалар беру, топ тапсырманы орындап жауап келісіп шығарады
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма: Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Эссе жазу арқылы сабақты жинақтайды

Не ұққандарын

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы тақырыпты жинақтайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша шағын әнгіме құрастырады ортаға шығып оқиды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру
Тақырыбы 3

Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы

.

Тақырыбы 3: Мақсаты
Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы.: Тақырыпты түсінеді, тарих ерекшеліктерінн зерттеу жасай отырып топпен тапсырмаларды орындауға пайдаланады
Тақырыбы 3: Жалпы мақсат
Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы.: Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 3: Күтілетін нәтиже
Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы.: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады.
Тақырыбы 3: 7 модульдің қолданылуы
Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы.: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Тақырыбы 3: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы.: Суреттер сөйлейді, Семантикалық карта, Кім біледі, Ойлан бірік бөліс
Тақырыбы 3: Қолданылатын ресурстар
Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы.: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 3:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Ұлт-азаттық қозғалыстың барысы.: Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты сурет арқылы 3 топқа бөлу
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу

Ұқсас жұмыстар
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер жайлы
Үнді мемлекетінің құрылуы
Қазақстан тарихынан ҰБТ- ге сараптама жасау парағы
Республикасының экономикалық және саяси дамуы
Күнтізбелік жоспар 8 сынып дүние тарихы
Мемлекет және құқық
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Қазақ зиялылары кімдер
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт - азаттық қозғалысы
Қазақстан тарихынан тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz