Countable and uncountable nouns. Do you like apples

Иманалиева Гулжанат Болатқызы
Арал ауданы, Райым елді мекені
№72 орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
ІІІ деңгей
ІІІ тоқсан
1. Оқулық. Cambridge University Press. Messages3.
2. Teacher`s book. Messages3.
3. video https://www. google. ru/search?q=do+you+like+spaghetti+yogurt&gws_rd=ssl Do you like?,
5. слайд, кесте.
Ұйымдас тыру
Тұсау кесер
Үй тапсырмасы
Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.
Арнайы сұрақтар қояды. How are you? Where are you from? Where are you from in Kazakhstan? How old are you? Which class are you in?
Сыныпта ынтымақтастық ахуалын тудыру үшін билеу ұсынылады.
https://www. google. ru/search?q=hokey+pokey&gws_rd=ssl#newwindow=1&q=hokey+pokey+just+dance
Сәлемдеседі. Сабаққа дайындалады.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Бірге қосылып билеп, сергиді.
Формативті бағалау. Критериалды бағалау.
Мадақтау
Топқа бөлу мақсатында, үстел үстіне парақшалар арқылы топқа бөліну ұсынылады.
Топ ережесін тағы еске салады.
Белсенді топ үшін құпия қорап ішіндегі сыйлық берілетіндігін айтады.
Сабақтың басынан, бағалау парақтарын таратады.
1. Балаларды ортаға шақырып, «Сурет банкісі» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекітуге жұмыс жасалады. .
-Балалар «Fruits», “Vegetables”, “Drinks” болып 4 немесе 5 оқушыдан бірігіп, үш топқа бөлінеді. Топ ережесін сақтайтындықтарын айтады.
Балаларр мүмкін, қызығып белсенділікке ұмтылады.
-Бағалау парақтарын алып, сыныпта жасалатын
тапсырмалар ретімен танысады.
-Әр топ оқушылары өздерәне керекті суреттерді алып атауларын қай тағам түріне жататындығына жауап береді. . Орындарына отырып бағалау
парақтарына баға қояды.
Негізгі бөлім
Қызығушылығын ояту.
«Сурет банкісі» әдісінен балалар суреттерді өздеріне алғаннан соң бірнеше сурет қалып қояды: нан, жұмыртқа, ет, май, қант. Жаңа сөздер таныстырылады. Неге? сұрағы қойылады.
Сонымен қатар суреттердің астынан «Жүректің» суреті тұрады. Егер бала ол туралы сұраса, кейін бұл «Жүрекке» қайта оралатынын айта кетемін.
Тақтада суреттегі тағамдарды санау ұсынылады.
Балалардың қорытындысын іліп алып жаңа сабақтың тақырыбын яғни «Countable and uncountable nouns»(саналатын және саналмайтын зат есімдер) ашады.
Осы грамматикалық тақырыптың ережесі беріледі. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі жүреді.
Үш топқа бір тапсырмадан береді. 1. Саналатын зат есімдерді түсіндір. 2. Саналмайтын зат есімдерді түсіндір. 2. Мысал келтір.
Балалар барынша ойланып жауап береді.
Балалар жаңа сөздермен танысады. Біледі, түсінеді.
Балалар жүректі неге тұрғанын сұрауы да, сұрамауы да мүмкін.
Балалар санайды, кейбіреуін өлшеп айтады. Өздері айырмашылықтарын айыра бастайды.
Балалар бүгінгі грамматикалық тақырыптың ережесін өз беттерінше түсініп, бөлісіп, талқылайды. Өздері түсіндіріп береді. Тапсырманы орындайды. Қорытынды жасайды.
Тиімді әр жауап 1 жұлдызбен бағаланады.
Тиімді әр жауап жұлдызбен бағаланады.
Жаңа сабақ
Мәтінмен жұмыс.
Дәптермен жұмыс. Жазу.
Қорытынды:жаңа сабақты бекіту.
Үй тапсырма.
Кері байланыс.
СТО:Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар.
АКТ модулі.
ББмӘТ модулі
Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар
«Жүрек» туралы балаларды ойға шақырады.
Балаларға видео көрсетіледі.
Осы арқылы бүгінгі тақырыптың тілдік бағыттағы тақырып ашылады. “Do you like apples? Yes, I like apples/No, I don`t like apples”.
Сөйлемде қолдануға үйретеді.
Грамматикалық тақырып пен тілдік сөйлеуді түсінігендіктерін байқау мақсатында слайдта берілген грамматикалық жаттығуды тапсырамын.
Үш топқа үш түрлі мәтін беріледі. Тапсырмалар:1. Оқы, аудар, саналатын, саналмайтын сөздерді ажыратыңыз
Топ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz