Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

Countable and uncountable nouns. Do you like apples

Иманалиева Гулжанат Болатқызы
Арал ауданы, Райым елді мекені
№72 орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
ІІІ деңгей

Пәні
Ағылшын тілі
Сынып
5
ІІІ тоқсан
Тақырыбы:
Countable and uncountable nouns. Do you like apples?
Мақсаты:
Саналатын, саналмайтын зат есімдерді ажырату.
Күтілетін нәтиже:
Балалар саналатын, саналмайтын зат есімдерді ажырата алатын болады. Do you like...? құрылымдық диалогында сөйлей алады. Топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Тіл тосқауылын жеңу
Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс.
Дерек көздері\Ресурстар:
1.Оқулық.Cambridge University Press. Messages3.
2.Teacher`s book. Messages3.
3.video https://www.google.ru/search?q=do+you+like+spaghetti+yogurt&gws_rd=ssl Do you like? ,
5. слайд, кесте.
Сабақ кезеңдері
Әдіс-тәсілдер:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдас тыру

Тұсау кесер

Үй тапсырмасы

ББ көшбасшы модулі:
Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.
Арнайы сұрақтар қояды. How are you? Where are you from? Where are you from in Kazakhstan? How old are you? Which class are you in?
Сыныпта ынтымақтастық ахуалын тудыру үшін билеу ұсынылады.
https://www.google.ru/search?q=hokey+pokey&gws_rd=ssl#newwindow=1&q=hokey+pokey+just+dance
Сәлемдеседі.Сабаққа дайындалады.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.

Бірге қосылып билеп, сергиді.
Формативті бағалау.Критериалды бағалау.

Мадақтау

ББмБА жаңа тәсілдер модулі:Тренинг.
Топқа бөлу мақсатында, үстел үстіне парақшалар арқылы топқа бөліну ұсынылады.
Топ ережесін тағы еске салады.
Белсенді топ үшін құпия қорап ішіндегі сыйлық берілетіндігін айтады.

Сабақтың басынан , бағалау парақтарын таратады.
1.Балаларды ортаға шақырып, <<Сурет банкісі>> әдісі арқылы үй тапсырмасын бекітуге жұмыс жасалады..

-Балалар <>, "Vegetables", "Drinks" болып 4 немесе 5 оқушыдан бірігіп, үш топқа бөлінеді. Топ ережесін сақтайтындықтарын айтады.

Балаларр мүмкін, қызығып белсенділікке ұмтылады.

-Бағалау парақтарын алып, сыныпта жасалатын
тапсырмалар ретімен танысады.
-Әр топ оқушылары өздерәне керекті суреттерді алып атауларын қай тағам түріне жататындығына жауап береді. .Орындарына отырып бағалау
парақтарына баға қояды.

Әр дұрыс жауап 1смайликпен бағаланады
Негізгі бөлім

Қызығушылығын ояту.
Сын тұрғысынан ойлату.
<<Сурет банкісі>> әдісінен балалар суреттерді өздеріне алғаннан соң бірнеше сурет қалып қояды: нан, жұмыртқа, ет, май, қант. Жаңа сөздер таныстырылады. Неге? сұрағы қойылады.
Сонымен қатар суреттердің астынан <<Жүректің>> суреті тұрады. Егер бала ол туралы сұраса, кейін бұл <<Жүрекке>> қайта оралатынын айта кетемін.

Тақтада суреттегі тағамдарды санау ұсынылады.
Балалардың қорытындысын іліп алып жаңа сабақтың тақырыбын яғни <>(саналатын және саналмайтын зат есімдер) ашады.
Осы грамматикалық тақырыптың ережесі беріледі. <<Ойлан-жұптас-бөліс>> әдісі жүреді.
Үш топқа бір тапсырмадан береді.1.Саналатын зат есімдерді түсіндір.2.Саналмайтын зат есімдерді түсіндір. 2. Мысал келтір.
Балалар барынша ойланып жауап береді.

Балалар жаңа сөздермен танысады.Біледі, түсінеді.
Балалар жүректі неге тұрғанын сұрауы да, сұрамауы да мүмкін.

Балалар санайды, кейбіреуін өлшеп айтады. Өздері айырмашылықтарын айыра бастайды.

Балалар бүгінгі грамматикалық тақырыптың ережесін өз беттерінше түсініп, бөлісіп, талқылайды. Өздері түсіндіріп береді. Тапсырманы орындайды. Қорытынды жасайды.
Тиімді әр жауап 1 жұлдызбен бағаланады.

Тиімді әр жауап жұлдызбен бағаланады.

Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс.

Дәптермен жұмыс. Жазу.

Қорытынды:жаңа сабақты бекіту.

Үй тапсырма.

Кері байланыс.
СТО:Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар.

АКТ модулі.
ББмӘТ модулі

Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар

<<Жүрек>> туралы балаларды ойға шақырады.
Балаларға видео көрсетіледі.
Осы арқылы бүгінгі тақырыптың тілдік бағыттағы тақырып ашылады. "Do you like apples? Yes, I like apples/No, I don`t like apples".
Сөйлемде қолдануға үйретеді.

Грамматикалық тақырып пен тілдік сөйлеуді түсінігендіктерін байқау мақсатында слайдта берілген грамматикалық жаттығуды тапсырамын.

Үш топқа үш түрлі мәтін беріледі. Тапсырмалар:1. Оқы, аудар, саналатын, саналмайтын сөздерді ажыратыңыз
Топ мүшелеріне бір сөйлемнен беріледі.
11-жаттығу. Берілген сөздерді саналатын және саналмайтын бағандарға бөліп жазу. Жарысу ұсынылады.

13-жаттығу. Кесте бойынша сұхбат жүргізу тапсырылады. Кімнен сұхбат алатындығы бөілініп беріледі.

Бүгінгі сабақта алған білімдерін жинақтау.
Тақтадағы суреттер бойынша сөйлету.

Жұптасып диалог құрау

<<Таңдау>> әдісі. Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды
Жүрекке қатысты ойларын айтады...

Балалар тыңдап, практика жасап, үйренгендерін ортаға салып отырады.

Практика жасайды.

Слайдта берілген грамматикалық жаттығуды стикерлер арқылы сыни тұрғыда ойланып отырып қателерді жөндейді.

Оқиды, аударады, грамматикалық тақырып бойынша талдау жасайды.

Жазып, орындайды. Балалар жарысады.

Берілген кесте бойынша балалар сұхбат жүргізеді, және оны айтады.

Балалар жасай алу мүмкіндігіне қарай, тапсырмаларды орындайды.
Бүгінгі үйренген, білгендерін қайталап бекітеді.

Балалар кері байланыс парағын толтырады.
Дұрыс жауапқа -1 балл.

Практикалық әр сөйлем үшін -1 балл.

Әр дұрыс жауапқа 1 балл

Крийтреиалды бағалау

Әр дұрыс сөзге 1 балл

Әр сөйлеген сөйлемі үшін 1 балл беріледі.

Крийтериалды бағалау

Ұқсас жұмыстар
Countable and Uncountable Nouns
How many apples?
Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
Ағылшын тіліндегі зат есім
Cooking a meal
Қысқа мерзімді жоспарлар. animals in danger. 7 сынып
Ағылшын тілін дамыту
Қабілетті оқушымен жұмыс
Would you like some more tea? 6 сынып
Сенің сыныбыңда неше ұл бала бар?
Пәндер