5-сынып ағылшын тілі: Саналатын және саналмайтын зат есімдер және Do you like сұрау құрылымы

Иманалиева Гулжанат Болатқызы

Арал ауданы, Райым елді мекені

№72 орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі

ІІІ деңгей

Пәні
Ағылшын тілі
Сынып
5

ІІІ тоқсан

Пәні: Тақырыбы:
Ағылшын тілі: Countable and uncountable nouns. Do you like apples?
Пәні: Мақсаты:
Ағылшын тілі: Саналатын, саналмайтын зат есімдерді ажырату.
Пәні: Күтілетін нәтиже:
Ағылшын тілі: Балалар саналатын, саналмайтын зат есімдерді ажырата алатын болады. Do you like…? құрылымдық диалогында сөйлей алады. Топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Пәні: Тіл тосқауылын жеңу
Ағылшын тілі: Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс.
Пәні: Дерек көздері\Ресурстар:
Ағылшын тілі:

1. Оқулық. Cambridge University Press. Messages3.

2. Teacher`s book. Messages3.

3. video https://www. google. ru/search?q=do+you+like+spaghetti+yogurt&gws_rd=ssl Do you like?,

5. слайд, кесте.

Сабақ кезеңдері
Әдіс-тәсілдер:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері:

Ұйымдас тыру

Тұсау кесер

Үй тапсырмасы

Әдіс-тәсілдер:: ББ көшбасшы модулі:
Мұғалімнің әрекеті:

Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.

Арнайы сұрақтар қояды. How are you? Where are you from? Where are you from in Kazakhstan? How old are you? Which class are you in?

Сыныпта ынтымақтастық ахуалын тудыру үшін билеу ұсынылады.

https://www. google. ru/search?q=hokey+pokey&gws_rd=ssl#newwindow=1&q=hokey+pokey+just+dance

Оқушының әрекеті:

Сәлемдеседі. Сабаққа дайындалады.

Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.

Бірге қосылып билеп, сергиді.

Бағалау:

Формативті бағалау. Критериалды бағалау.

Мадақтау

Сабақ кезеңдері: ББмБА жаңа тәсілдер модулі:Тренинг.
Әдіс-тәсілдер::

Топқа бөлу мақсатында, үстел үстіне парақшалар арқылы топқа бөліну ұсынылады.

Топ ережесін тағы еске салады.

Белсенді топ үшін құпия қорап ішіндегі сыйлық берілетіндігін айтады.

Сабақтың басынан, бағалау парақтарын таратады.

1. Балаларды ортаға шақырып, «Сурет банкісі» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекітуге жұмыс жасалады. .

Мұғалімнің әрекеті:

-Балалар «Fruits», “Vegetables”, “Drinks” болып 4 немесе 5 оқушыдан бірігіп, үш топқа бөлінеді. Топ ережесін сақтайтындықтарын айтады.

Балаларр мүмкін, қызығып белсенділікке ұмтылады.

-Бағалау парақтарын алып, сыныпта жасалатын

тапсырмалар ретімен танысады.

-Әр топ оқушылары өздерәне керекті суреттерді алып атауларын қай тағам түріне жататындығына жауап береді. . Орындарына отырып бағалау

парақтарына баға қояды.

Оқушының әрекеті: Әр дұрыс жауап 1смайликпен бағаланады
Сабақ кезеңдері:

Негізгі бөлім

Қызығушылығын ояту.

Әдіс-тәсілдер:: Сын тұрғысынан ойлату.
Мұғалімнің әрекеті:

«Сурет банкісі» әдісінен балалар суреттерді өздеріне алғаннан соң бірнеше сурет қалып қояды: нан, жұмыртқа, ет, май, қант. Жаңа сөздер таныстырылады. Неге? сұрағы қойылады.

Сонымен қатар суреттердің астынан «Жүректің» суреті тұрады. Егер бала ол туралы сұраса, кейін бұл «Жүрекке» қайта оралатынын айта кетемін.

Тақтада суреттегі тағамдарды санау ұсынылады.

Балалардың қорытындысын іліп алып жаңа сабақтың тақырыбын яғни «Countable and uncountable nouns»(саналатын және саналмайтын зат есімдер) ашады.

Осы грамматикалық тақырыптың ережесі беріледі. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі жүреді.

Үш топқа бір тапсырмадан береді. 1. Саналатын зат есімдерді түсіндір. 2. Саналмайтын зат есімдерді түсіндір. 2. Мысал келтір.

Оқушының әрекеті:

Балалар барынша ойланып жауап береді.

Балалар жаңа сөздермен танысады. Біледі, түсінеді.

Балалар жүректі неге тұрғанын сұрауы да, сұрамауы да мүмкін.

Балалар санайды, кейбіреуін өлшеп айтады. Өздері айырмашылықтарын айыра бастайды.

Балалар бүгінгі грамматикалық тақырыптың ережесін өз беттерінше түсініп, бөлісіп, талқылайды. Өздері түсіндіріп береді. Тапсырманы орындайды. Қорытынды жасайды.

Бағалау:

Тиімді әр жауап 1 жұлдызбен бағаланады.

Тиімді әр жауап жұлдызбен бағаланады.

Сабақ кезеңдері:

Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс.

Дәптермен жұмыс. Жазу.

Қорытынды:жаңа сабақты бекіту.

Үй тапсырма.

Кері байланыс.

Әдіс-тәсілдер::

СТО:Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар.

АКТ модулі.

ББмӘТ модулі

Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар

Мұғалімнің әрекеті:

«Жүрек» туралы балаларды ойға шақырады.

Балаларға видео көрсетіледі.

Осы арқылы бүгінгі тақырыптың тілдік бағыттағы тақырып ашылады. “Do you like apples? Yes, I like apples/No, I don`t like apples”.

Сөйлемде қолдануға үйретеді.

Грамматикалық тақырып пен тілдік сөйлеуді түсінігендіктерін байқау мақсатында слайдта берілген грамматикалық жаттығуды тапсырамын.

Үш топқа үш түрлі мәтін беріледі. Тапсырмалар:1. Оқы, аудар, саналатын, саналмайтын сөздерді ажыратыңыз

Топ


Ұқсас жұмыстар
6-сынып ағылшын тілі: Would you like some more tea? - Some/Any және саналатын мен саналмайтын зат есімдер
6 сынып ағылшын тілі сабақ жоспары: Many, Much, A Lot, A Few, A Little және саналатын/саналмайтын зат есімдер
Ағылшын тілі сабағы: Food and Drink - тағамдар мен сусындар, саналатын және саналмайтын зат есімдер
7-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Саналатын және саналмайтын зат есімдер
6-сыныпқа арналған ағылшын тілі сабақ жоспары Would you like some more tea? - some есімдігін қолдана отырып асханадағы тапсырыс беру дағдылары
5-сынып: ондық пен жай бөлшектерге амал қолдану және саналтын мен саналмайтын зат есімдерді ағылшын тілінде қайталау (кіріктірілген сайыс сабақ)
Would you like some juice? тіркесін оқыту: сыпайылықпен ұсыныс жасау және жауап беру дағдыларын дамыту
5-сынып ағылшын тілі сабағы: What time is it? Уақытты сұрау және уақытты білдіретін шылаулар
Ағылшын тіліндегі зат есім: мектептерге арналған әдістемелік-дидактикалық нұсқаулық
5-сыныпқа арналған ағылшын тілі: орта мерзімді жоспар - тақырыптар, оқыту әдістері және бағалау критерийлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz