Тоқырау кезеңінің идеологиясы және КОКП-ның ұлт саясаты: ұлттық зиялылардың наразылығы мен Целиноград оқиғалары

Сабақ
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9
Барлық оқушы саны:

Уақыты: 2015ж

Сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: Тоқырау жылдарының идеологиясы және КОКП-ның ұлт саясаты
Сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9:

Ұлттарды қосу саясатының идеологиялық негізделуі,

Ұлт зиялыларының наразылығының келіп шығуы;

Целиноград оқиғалары туралы мәлімет алады;

Сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: Оқушылар іс әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9:

Кеңес өкіметінің ұлттарды қосу саясаты,

ұлт зиялыларының наразылығы "Жас тұлпар" ұлттық-демократиялық бейресми ұйымының жұмысы;

КОКП орталық комитетінің 1979 жылғы Неміс автономиясын құру туралы шешімі, нәтижесі туралы мәлімет алады.

Сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ
Сабақ: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: дерекнама, сайт, оқулық 9 сынып "Тоқырау жылдарының идеологиясы және КОКП-ның ұлт саясаты" (167-170 бб. ) www. itest. kz/. 1920-80 жылдарындағы наразылықтар, көтерілістер, қозғалыстар.
Сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: Уақыты
Барлық оқушы саны:: Әдіс-тәсілдері
Уақыты: 2015ж: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ:

Сабақ кезеңдері

- ұйымдастыру

- белсенді әрекетке жұмылдырылады

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9:

3 минут

5 минут

Барлық оқушы саны::

“Смарт-бейджик” ойыны

«Сұрақ қою» стратегиясы

Уақыты: 2015ж:

І. Ұйымдастыру:

"Смарт-бейджик"

Шарттары:

1. Оқушылар төртке дейін санап, әр столға сандар бойынша топтасады

"Ой қозғау"

1. Ұлтжандылық дегеніміз не?

2. Ұлттарды жою дегеніміз не?

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарды бағалаймын

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.

Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады. Әркім өз ойларын айтады.

Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?

Болжау жасайды. Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.

Формативті
Сабақ:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: 4 мин
Барлық оқушы саны:: Мәнмәтінде айқындау.
Уақыты: 2015ж:

Топ тапсырмалары:

І-ІІ топ: Ұлттарды қосу саясатының идеологиялық негізделуі

ІІІ-ІҮ топ: Ұлт зиялыларының наразылығы

Ү-ҮІ топ: Целиноград оқиғалары

оқушыларға бір рет тақырыпты толықтай оқиды.
Сабақ: 18 мин
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: «Детальдарын қосу»
Барлық оқушы саны::

«Детальдарын қосу» әдісі, Постер қорғау

І топ: Кеңестендіру

ІІ топ: Жас тұлпар

ІІІ топ: АЗиЯ

ІҮ топ: Бекмаханов ісі

Ү топ: Целиноград оқиғасы

ҮІ топ: Теміртау көтерілісі

Уақыты: 2015ж: Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет.
Жеке
Сабақ:

3-кезең: Ой-толғаныс:

Анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

Синтез, бір-бірімен ой бөліседі.

Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: 10 мин
Барлық оқушы саны:: Венн диаграммасы
Уақыты: 2015ж:

Бекіту: «Венн диаграммасы»

1. Кеңестендіру және жаһандану

2. Ұлтшылдық пен Ұлтжандылық

Қателіктерін түзейді.
Топтық
Сабақ: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: 1 мин.
Барлық оқушы саны:: §. Келесі тақырыпты қарау.
Уақыты: 2015ж: Өнеркәсіпте қалыптасқан жағдай. Экологиялық дағдарыстың көрініс беруі (баспа құралдарынан және ғаламтор) .
Күнделікке жазады. Сұрақтар болса сұрайды
2 мин
Сабақ: Рефлексия
Сабақ өтілетін уақыты: Сыныбы: 9: 2 мин
Барлық оқушы саны::
Уақыты: 2015ж: Сабақ мақсатына жетті. Оқушылар түгел белсене қатысты.

Ұқсас жұмыстар
9-сынып: КСРО-ның құрылуы және оның ішкі-сыртқы саясаты (индустрияландыру, ұжымдастыру, тоталитарлық жүйе)
Қазақстан Компартиясының әкімшіл-әміршіл басқару жүйесіндегі тоқырау: қалыптасуы, себептері және әлеуметтік-экономикалық салдары (1945-1980 жж.)
1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары: себептері, сипаты және тарихи маңызы
9-сынып: Тоқырау жылдарының әдебиеті мен өнері
Этнос, халық және ұлт: ұғымдар, белгілер және ұлттық сана
ДНҚ-ның редупликациясының механизмі мен ерекшеліктері
Желтоқсан оқиғалары мен тәуелсіздік тарихы: сыныптық тәрбие сағаты сценарийі
Тың және тыңайған жерлерді игеру: саясаты, нәтижелері және демографиялық әсері
1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс: ашық сабақтың тақырыбы мен жоспары
1986 жылғы Желтоқсан көтерілісі: себептері, оқиғалары және құрбандары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz