Файл қосу

Отырықшы және көшпелілердің материалдық мәдениеті

Қысқа мерзімді жоспар
<<Тексерілді>>
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары...............

Күні: 09.10.2014 ж
Пәні: Қазақстан тарихы
Сыныбы: 7 <<А>>
Сабақтың тақырыбы: Отырықшы және көшпелілердің материалдық мәдениеті.
Сабақтың мақсаты: Екі мәдениеттің арасындағы ерекшеліктерді білу.
Қамтылатын модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер. Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық. Сын тұрғысынан ойлау. Оқу үшін және оқуды бағалау. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: <<Домино>>, <<Ой қозғау>>, <<РАФТ>>, <<Тапқырлық>> <<Венн диаграммасы>> әдісі.
Күтілетін нәтиже: Отырықшы мен көшпелі мәдениеттердің айырмашылығын және үздіксіз байланысын біледі .

Уақыты
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Күтілетін нәтиже
Ресурстар
5 минут
Ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында <<Жақсы тілек>> атты сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу .

Сәлемдеседі.
Шаттық шеңбері бойында тұрып, айтылған тілектің соңғы әріпінен жаңа тілек айтады.

1,2,3,4 сандарын қайталай отырып топқа бөлінеді.
Топ ережесін құрады.

Ынтымақтастық және сенім орнайды.

Бірлесе жұмыс жасауға дағдыланады.

Оқулық, карта, жұмыс дәптері

1,2,3,4 сандары
5 минут

3 минут
Қызығушылықты ояту

<<Домино>> әдісі арқылы үй тапсырмасын жаңа сабақпен байланыстыру.

Мәдениет дегеніміз не?
Қала мен дала
тұрғындарының материалдық мәдениетінің айырмашылығы қандай?
Домино тастары үлгісіндегі қағазға сұрақ, келесі қағазға жауабын жазады. Сәйкестендіру үшін келесі топқа береді.

Өз ойларын өмірімен байланыстыра айтады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>

Ойын арқылы білімдерін пысықтайды.

-сұраққа сыни тұрғыдан ойлана алады;
-өз ойын еркін жеткізе алады;

Домино тасы үлгісіндегі қағаздар

18 минут

2 минут

5 минут
Мағынаны тану

Сергіту сәті
<<РАФТ>> әдісі бойынша топтарға тапсырма беру.

<<Көңілді қимылдар>>

<<Тапқырлық>> әдісі бойынша тапсырма беру
Топқа берілген мәтінмен жұмыс жасап, ойларын ортаға салып, рольге енеді. Мәліметті дәптерге жазады. Ортадағы орындыққа автор ретінде отырып оқиды.
Оқушылар сұрақтар қояды.

Сұраққа тек мұғалім көрсеткен әріптен басталатын сөзбен жауап беру керек.
Смайликтер арқылы бағалау .

Бармақ арқылы бағалау
-ақпаратты өз бетінше ұғынады;
-сыныптастарымен тұжырымға келе алады;
-ақпаратты қысқа-да нұсқа, жазбаша түрде бере алады;
-рольге ене алады

-оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады.
-танымдық қабілеттері қалыптасады.
Оқулық, жұмыс дәптері

Түрлі әріптер
5 мин

2 мин
Рефлексия
Венн диаграммасы тапсырмасы.

Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма беру.

Кері байланыс.
Ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады.

Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.
БББ кестесін толтырады
Жұлдызша арқылы бағалау

Жиынтық бағалау
Мәтіннен нақтылықты ажырата алады.

Жұмыс дәптері

Стикерлер

Қысқа мерзімді жоспар
<<Тексерілді>>
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары...............

Күні: 11.10.2014 ж
Пәні: Қазақстан тарихы
Сыныбы: 7 <<А>>
Сабақтың тақырыбы: Сәулет өнері және өнер.
Сабақтың мақсаты: VІ-ІX ғасырлардағы архитектуралық құрылыстармен танысу.
Қамтылатын модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер. Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық. Сын тұрғысынан ойлау. Оқу үшін және оқуды бағалау.
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: <<Сұраққа-жауап, жауапқа-сұрақ>>, <<Миға шабуыл>>, <<Топтық тергеу>>, <<Кезбе тілші>> әдісі.
Күтілетін нәтиже: Архитектуралық құрылыстардың құндылығын біледі .

Уақыты
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Күтілетін нәтиже
Ресурстар
5 минут
Ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында <<Комплимент>> атты сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу .

Сәлемдеседі.
Шаттық шеңбері бойында тұрып, қасындағы сыныптасына мақтау сөз айтады.

Конфет түстеріне қарай топқа бөлінеді.
Топ ережесін танысады.

Ынтымақтастық және сенім орнайды.

Бірлесе жұмыс жасауға дағдыланады.
Ұжымдық сезім қалыптасады.

Карта, оқулық, жұмыс дәптері.
7 минут

3 минут
Қызығушылықты ояту

<<Сұраққа-жауап, жауапқа-сұрақ>> әдісі арқылы үй тапсырмасын жаңа сабақпен байланыстыру.

Өнер дегеніміз не?
Өнердің қандай түрлері бар?
Қызыл қағазға - сұрақ, жасыл қағазға- жауабын жазады. Сәйкестендіру үшін келесі топқа береді.

Өз ойларын өмірімен байланыстыра айтады.
<<Сэндвич>>

Өтілген тақырыпты жаңа біліммен ұштастырады..

-сұраққа сыни тұрғыдан ойлана алады;
-өз ойын еркін жеткізе алады;

Ойынға қажетті қызыл, жасыл парақшалар.
20 минут

3 минут

Мағынаны тану

Сергіту сәті
<<Топтық тергеу>> әдісі бойынша топтарға тапсырма беру.

<<Көңілді қимылдар>>

1-топ-Орналастыр (картамен жұмыс)
ІІ топ- Жүйеле (Кесте құру)
ІІІ топ - Бейнеле (Сурет салу)
ІV топ- Талда (Қалай жасалған? Неден тұрады?)

<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі арқылы бағалау .

-ақпаратты өз бетінше ұғынады;
-сыныптастарымен тұжырымға келе алады;
-ақпаратты қысқа-да нұсқа, жазбаша түрде бере алады;
-рольге ене алады

Оқулық, жұмыс дәптері, постер, маркер,карта.

5 мин

2 мин
Рефлексия
<<Интервью>> әдісі бойынша
Тапсырма беру.

Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма беру.

Кері байланыс.
Топтан тілші шығып, келесі топтан тақырып бойынша интервью алады.

Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.

Жұлдызша арқылы бағалау.

Жиынтық бағалау
Мәтіннен нақтылықты ажырата алады.

Микрофон,

Стикерлер

Қысқа мерзімді жоспар
<<Тексерілді>>
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары...............
Күні: 15.10.2014 ж
Пәні: Қазақстан тарихы
Сыныбы: 7 <<А>>
Сабақтың тақырыбы: Халық ауыз әдебиеті, жазу, дін
Сабақтың мақсаты: Халық ауыз әдебиеті және наным сенімнің қалыптасуын білу.
Қамтылатын модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер. Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық. Сын тұрғысынан ойлау. Оқу үшін және оқуды бағалау.
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: <<Қайым айтыс>>, <<Ой қозғау>>, <<Аялдама>>, Ақылдың алты қалпағы>> әдісі.
Күтілетін нәтиже: Жазу, әдебиет, наным сенімнің қалыптасуын біледі.

Уақыты
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Күтілетін нәтиже
Ресурстар
5 минут
Ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және топқа бөлу үшін <<Молекулалар>> атты сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу .

Сәлемдеседі.
Музыка әуенімен қозғалыста болады. Музыка тоқтағанда екіге келесіде үшке соңында беске топтасады.

Көтеріңкі көңіл күй және сенім орнайды.

Бірлесе жұмыс жасауға дағдыланады.
Ұжымдық сезім қалыптасады.

Карта, оқулық, жұмыс дәптері. АКТ
7 минут

3 минут
Қызығушылықты ояту

<<Қайым айтыс>> әдісі бойынша үй тапсырмасын жаңа сабақпен байланыстыру.

Жазудың адам өміріндегі орны қандай?
Діни наным сенім туралы не білеміз?
Қызыл қағазға - сұрақ, жасыл қағазға- жауабын жазады. Сәйкестендіру үшін келесі топқа береді.

Өз ойларын өмірімен байланыстыра айтады.
<<Сэндвич>>

Өтілген тақырыпты жаңа біліммен ұштастырады..

-сұраққа сыни тұрғыдан ойлана алады;
-өз ойын еркін жеткізе алады;
Ойынға қажетті қызыл, жасыл парақшалар.
20 минут

3 минут

Мағынаны тану

Сергіту сәті
<<Аялдама>> әдісі бойынша топтарға тапсырма беру.

<<Шапшаң бол>>
1-топ-Көне түріктердің жазуы
ІІ топ- Әдебиеттің дамуы
ІІІ топ - Түріктердің наным сенімі
ІV топ- Ұрпақтан-ұрпаққа жалғасқан сенім.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі арқылы бағалау .

-ақпаратты өз бетінше ұғынады;
-сыныптастарымен тұжырымға келе алады;
-нақтылықты ажырата алады

Оқулық, жұмыс дәптері, постер, маркер.

5 мин

2 мин
Рефлексия
<<Ақылдың алты қалпағы>> әдісі бойынша
тапсырма беру.

Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма беру.
Кері байланыс.
Ақ қалпақ-Таза ой дұрыс ойлау.
Қызыл-Эмотция, қызу сөйлейтін ,сезімталдық.
Сары-Ең жақсысын, ең сәттісін
Жасыл-Идеяшыл
Қара-Пессимист
Көк қалпақ-пысықтау

Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.

Бармақ арқылы бағалау.

Жиынтық бағалау
Өз бетінше ой қорыта білу дағдылары қалыптасады.

6 түрлі қалпақ

Стикерлер

Ұқсас жұмыстар
тоқсан (18 сағат)
Орта мерзімді сабақтар топтамасын жоспарлау
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту
Көшпелілердің материалдық мәдениеті
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Көшпелілер мәдениеті
Топ басшының бағалау парағы арқылы бағалауы
Қазақ хандығының әлсіреуі
Қала тұрғындары
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Пәндер