Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Екібастұз
Сабақтың тақырыбы: Екібастұз
Сабақтың мақсаты:
- Мәтінді түсініп оқу, мәтіннің тақырыбын ашу, мазмұнын есте сақтау. Екібастұздың аталу тарихымен таныстыру;
- ой - қиялдарын, тілін дамыту, сөздік қорын молайту;
- өз Отанын сүйіп, туған елін, жерін қорғай білуге тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ой қозғау стратегиясы
Көрнекілігі: шахта суреті, ребус, мақал - мәтел, карта
Пәнаралық байланыс: Дүниетану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Сынып оқушыларын сабаққа дайындау, оқу - құралдарын, тақтаны тексеру.
ІІ. Психологиялық дайындық
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық біріміз
Арайлап атқан күнге.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. <<Алатау>> өлеңін мәнерлеп оқу;
2. Ұнаған шумағын жатқа айту;
3. <<Тау>> тақырыбына салған суретіне түсініктеме беру;
4. <<Алатау>> сөзжұмбағын құрау, тексеру.
ІV. Жаңа сабақ
1. Қызығушылықты ояту
Ребус: Есік, кілт, бақа, сауысқан, түйе, ұшақ, қыз
2. Оқулықпен жұмыс.
1. <<Екібастұз>> мәтінін түсініп оқу (қосымша мағұлмат беру).
2. Оқушыларға мәнерлеп оқу. Суретпен жұмыс.
Сұрақ - жауап
oo Мәтіннің мазмұнында айтылған қара домалақ не деп ойлайсың?
oo Аяқ астынан көмірдің табылуын үлкен оқиға не жаңалық деп есептеуге болама?
oo Қазақстанда тағы да көмір шығатын жер туралы білесің бе?
3. Картамен жұмыс. (Картадан Екібастұзды>> көрсету.
4. Ой - қозғау.
Көмір туралы не білеміз? Тірек сызба құрау
қоңыр көмір тас көмір қара
Көмір
жылу береді антрацит Екібастұз
5. Мақал
Жері байдың - елі бай (мағынасын ашу).
V. Сергіту сәті
Аспанға қарап ай көрдік,
Төмен қарап жер көрдік
Оңға, солға бұрылып,
Егеменді ел көрдік.
6. Дәптермен жұмыс
Сөздік: Адырлы дала - төбелі жерлер
Шөпшек (шөмшек) - қураған бұта, шөптердің қалдығы.
7. Шығармашылық тапсырма
Осы жауап иелерінің атынан қандай айтыс құрастырар едің? Әңгімелеп бер.
А) саудагерлердің бұл жерлерге белгі етіп тұз қалдырғаны дұрыс, себебі...
Ә) саудагердің бұл жерге белгі етіп тұз қалдырғаны қате, себебі...
(Оқушыларды айтыстыру).
VІ. Қорытынды.
Өз пікіріңді дәлелде.
1) Екібастұз жерінде көмірдің табылуына кім немесе не себеп болды? Жауаптардың біреуін таңдап, түсіндір.
А) тезек теруші
Ә) тышқан
Б) қара домалақты (тасты) отқа лақтырған адам.
2)
Білемін
Білгім келеді
Жаңа білдім
VІІ. Үйге тапсырма.
oo Мәтінді оқып, түсінгендерін айту;
oo Екібастұзда қазір қандай кен орны бар? Сұрастыру, іздеу.
VІІІ. Бағалау.
Сабақтың мақсаты:
- Мәтінді түсініп оқу, мәтіннің тақырыбын ашу, мазмұнын есте сақтау. Екібастұздың аталу тарихымен таныстыру;
- ой - қиялдарын, тілін дамыту, сөздік қорын молайту;
- өз Отанын сүйіп, туған елін, жерін қорғай білуге тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ой қозғау стратегиясы
Көрнекілігі: шахта суреті, ребус, мақал - мәтел, карта
Пәнаралық байланыс: Дүниетану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Сынып оқушыларын сабаққа дайындау, оқу - құралдарын, тақтаны тексеру.
ІІ. Психологиялық дайындық
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық біріміз
Арайлап атқан күнге.
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. <<Алатау>> өлеңін мәнерлеп оқу;
2. Ұнаған шумағын жатқа айту;
3. <<Тау>> тақырыбына салған суретіне түсініктеме беру;
4. <<Алатау>> сөзжұмбағын құрау, тексеру.
ІV. Жаңа сабақ
1. Қызығушылықты ояту
Ребус: Есік, кілт, бақа, сауысқан, түйе, ұшақ, қыз
2. Оқулықпен жұмыс.
1. <<Екібастұз>> мәтінін түсініп оқу (қосымша мағұлмат беру).
2. Оқушыларға мәнерлеп оқу. Суретпен жұмыс.
Сұрақ - жауап
oo Мәтіннің мазмұнында айтылған қара домалақ не деп ойлайсың?
oo Аяқ астынан көмірдің табылуын үлкен оқиға не жаңалық деп есептеуге болама?
oo Қазақстанда тағы да көмір шығатын жер туралы білесің бе?
3. Картамен жұмыс. (Картадан Екібастұзды>> көрсету.
4. Ой - қозғау.
Көмір туралы не білеміз? Тірек сызба құрау
қоңыр көмір тас көмір қара
Көмір
жылу береді антрацит Екібастұз
5. Мақал
Жері байдың - елі бай (мағынасын ашу).
V. Сергіту сәті
Аспанға қарап ай көрдік,
Төмен қарап жер көрдік
Оңға, солға бұрылып,
Егеменді ел көрдік.
6. Дәптермен жұмыс
Сөздік: Адырлы дала - төбелі жерлер
Шөпшек (шөмшек) - қураған бұта, шөптердің қалдығы.
7. Шығармашылық тапсырма
Осы жауап иелерінің атынан қандай айтыс құрастырар едің? Әңгімелеп бер.
А) саудагерлердің бұл жерлерге белгі етіп тұз қалдырғаны дұрыс, себебі...
Ә) саудагердің бұл жерге белгі етіп тұз қалдырғаны қате, себебі...
(Оқушыларды айтыстыру).
VІ. Қорытынды.
Өз пікіріңді дәлелде.
1) Екібастұз жерінде көмірдің табылуына кім немесе не себеп болды? Жауаптардың біреуін таңдап, түсіндір.
А) тезек теруші
Ә) тышқан
Б) қара домалақты (тасты) отқа лақтырған адам.
2)
Білемін
Білгім келеді
Жаңа білдім
VІІ. Үйге тапсырма.
oo Мәтінді оқып, түсінгендерін айту;
oo Екібастұзда қазір қандай кен орны бар? Сұрастыру, іздеу.
VІІІ. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz