Азық-түлік дүкенінде: сөйлеу мәдениеті мен диалог құру дағдыларын дамытуға арналған қазақ тілі сабағы

Пәні
Қазақ тілі
Пәні: Сабақтың тақырыбы
Қазақ тілі: Азық-түлік дүкенінде
Пәні: Жалпы мақсаты
Қазақ тілі:

Оқушының сөйлеу мәдениетін, өз ой-пікірін ашық баяндай білу шеберлігін, ортамен қарым-қатынасқа түсе білу ептілігін, жылдам ойлап, тіл табыса білу, пікірталас мәдениетін меңгертуге ықпал жасау;

Кез келген ортамен қазақша диалогке түсе білу мәдениетін қалыптастыру;

оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту, мағынаны танып білуге, ажыратуға, ой түйіндеуге дағдылындыру;

Алған білімін өз бетінше жұмыста қолдана алуға жағдай жасау.

Топта бір-біріне деген сенімділік пен құрметтеу көзқарастарын қалыптастыру

Пәні: Дереккөздер
Қазақ тілі: Оқулық, интерактивті тақта, слайд, таратпа қағаздар, бағалау бетшесі
Пәні: Оқыту нәтижесі
Қазақ тілі:

Ойлау және сөйлеу мәдениетін дамиды;

Дарынды және көшбасшы оқушылардың қабілеті танылады;

Оқушылардың бір-біріне көмектеседі, бірін-бірі тыңдау қасиеттері дамиды.

Пәні:

Орындалатын іс-әрекеттер

D:\Избергенова Р.Ш. І деңгей\фото ашык сабак\20141119_100029.jpg

D:\Избергенова Р.Ш. І деңгей\фото ашык сабак\20141119_100532.jpg C:\Users\Admin\Desktop\16.10.14\742.jpg

D:\Избергенова Р.Ш. І деңгей\фото ашык сабак\20141119_101728.jpg

Қазақ тілі:

І. Сергіту.

ІІ. Топқа бөлу. Сұрақтар беру арқылы топ жетекшісін анықтаймын, санау арқылы топқа бөлініп, өздеріне тиісілі қызыл, сары, көк түстердің бірін топ жетекшісі таңдап алады.

ІІІ. Дүкендегі оқиға. Видео ролик көрсету.

ІҮ. Қимыл іс-әрекетке құрылған тапсырмалар орындау. Тапсырмалармен таныстыру.

1 - топтың тапсырмасы:

1) М. Әуезовтың шығармалар жинағының 75 - бетін ашып қараңыз.

2) Сіздің үйге қонақ келеді. Дүкенге барып азық- түлік сатып алу үшін, тізім жасаңыздар.

3) Дүкенге барып сатып алыңыз. Ол үшін дүкенші және тұтынушы диалогын құрастырыңыз.

2 - топқа тапсырма:

  1. Есік жақтан санағанда бесінші компьютердің жанында тапсырма бар.
  2. Асханаға барып, түскі ас мәзірін біліп келіңіздер. Асханадағы қайнаған су қойылған үстелдің астында тапсырма бар.
  3. Асхана сатушысымен сатушы мен тұтынушы диолгын құрастырыңыз.

3 - топтың тапсырмасы:

  1. Тапсырма ортаңғы терезенің алдында
  2. Не қанша тұрады? сұрағына жауап іздеңдер. тағамдардың бағасын көрсетіп жазыңдар ( плакатқа бағанға сызып толтырыңдар) тапсырманы орындап болып тақтада топпен түсіндіріңдер
  3. Бүктеп келесі адамға бер. Мысалы: Кеше мен . . . дүкеніне бардым.

Ү. Диктант жазу. Қабырғада әр топқа арналған мәтіндер ілінген. Топ болып мәтіндегі сөйлемдерді бір парақтың бетіне қатесіз, жазып шығуы керек. Топтар бір-бірінің жұмысын тексеріп бағалайды

1-топ

Әдетте, біз қажетті азық түлік тағамдарын қаладағы көтерме дүкендер мен гипермаркеттерден сатып аламыз. Көтерме дүкендерде азық-түліктер мен заттар арзан болады. Осылайша менің ата-анам отбасы бюджетін үнемдейді. Қалада «Арзан», «Дастарқан», «Магнум», «Метро» және басқада гипермаркеттер бар. Дүкенге ата-анам жұмыстан шыққан кешкі уақытта не демалыс күндері барамыз. (45сөз)

2-топ

Біз дүкенге шығар алдында қажетті азық- түліктің тізімін жасаймыз. Дүкенде көп заттарды сатып алғың келеді. Ал тізім жасау қажетсіз шығыннан сақтандырады, отбасының бюджеті үнемделеді. Сонымен қатар қажетті заттарды сатып алуға мүмкіндік тудырады және жарнамадағы тағамдарды сатып алудан сақтандырады. Әрине азық-түлікті үйдің жанындағы дүкендерден алуға болады. Бірақ онда бағалар қымбатырақ. (49 сөз)

3-топ

Біздің отбасылық бюджетіміз ата-анамның табысынан құралады. Ол ата-анамның еңбегінің нәтижесі. Олар табысқа қол жеткізу үшін еңбек етеді. Табыстың көзі еңбекте. Ата-анам отбасының айлық кірісі мен шығысын есептеп, үнемі отбасы бюджетін жоспарлап отырады. Көбінесе отбасы бюджетін бір айға жоспарлайды. Бюджет - белгілі бір уақыт ішіндегі барлық кіріс пен шығыстың жиынтығы. (48 сөз)

Пәні: G:\фото ашык сабак\20141119_101726.jpg Бағалау
Қазақ тілі:

Топтар бір - бірін бағалайды

Бағалау парақшасы ( 1-5 балл аралығында бағалаймыз)

«5»-17-20ұпай

«4»-14-16үпай

«3»-10-13 ұпай

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Топтың түсі

. . .

Ұпай саны
баға
1-тап.
2- тап.
3- тап.
4- тап. сөздік диктант
қатесі
Сөз саны
ұпай

1.

лидер

2.
3.
4.
5.
6.
Пәні:
Қазақ тілі:
Пәні:
Қазақ тілі:
Пәні:
Қазақ тілі:
Пәні:
Қазақ тілі:
Пәні:
Қазақ тілі:
Пәні:
Қазақ тілі:
Пәні:
Қазақ тілі:
Пәні:
Қазақ тілі:
Пәні:
Қазақ тілі:
Пәні: рефлексия
Қазақ тілі: Бүгінгі сабақ туралы өз ойларын ортаға салады

Ұқсас жұмыстар
5-сынып қазақ тілі сабақ жоспары: Азық-түлік дүкенінде
2-сынып (А) ағылшын тілі сабағы: Азық-түлік сатып алу - S әрпінің оқылуы, need етістігі және азық-түлік лексикасы
Қазақ тілі сабағында сын тұрғысынан ойлау модулінің сөйлеу мәдениеті мен коммуникативтік дағдыларын дамытудағы рөлі
2-сынып қазақ тілі сабағы: Азық-түліктер - Не және Нелер сұрақтары арқылы лексика мен грамматиканы дамыту
Қазақ сахарасының жұлдыздары: сөздік қорын кеңейту және сөйлеу дағдыларын дамытуға арналған модульдік қайталау сабағы
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеу мәдениеті мен ой-өрісін дамыту әдістемесі
Бейнелі сөздердің орны мен диалог арқылы сөйлеу және сыни ойлау дағдыларын дамыту
Диалог пен монолог арқылы оқушылардың сөйлеу мен ойлау қабілетін дамытуға арналған қосымша мәтіндер жинағы
11-сыныпқа арналған қазақ тілі сабақ жоспары: Шешендік өнер және сөйлеу мәдениеті
Қазақ тілі сайыс сабағы: тіл мәдениеті мен ой-өрісті дамытуға арналған сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz