Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қазақстан жер аймақтарының шаруашылығы
Мерзімі:
Пәні : Қазақ тілі
Сыныбы:
11
Мұғалімі: Рамазанова Маруар Базаровна
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан жер аймақтарының шаруашылығы
Сабақтың мақсаты:
Мәтінді оқу, тыңдау арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамытуға бағытталған жұмыс түрлерін ұйымдастыру;
Таныс тақырыпта қарапайым деңгейде сөйлесу;
Туған жеріне қызығушылықтарының, сүйіспеншіліктерінің оянуына ықпал ету.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар мәтіннің мазмұнын түсінеді, талдайды;
Оқушылар мәтінге өз ойларын білдіреді.
Сабақтың түрі
Аралас сабақ
Құрал - жабдықтар
Маркерлер, қағаздар, таратпа материалдар
Сабақтың барысы
Қызығушылықты ояту
І. Ұйымдастыру кезеңі
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Бағалау
1. Психологиялық дайындық: 2мин Оқушыларды ортаға шығарып, <<Жүректен-жүрекке>> тренингі арқылы көтеріңкі көңіл күй тілеу.
2. Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы бөлінеді. (2 топ)
3. Үй тапсырмасы бойынша бағалау критерийлерін талқылау
Бағалау критерийлерін ұсынады, 3 топтан ортақ критерийлерді ұсынады.
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Ұсынылған бағалау критерийлерінен сәйкес критерийлерді таңдайды
Геометрия-лық фигуралар
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
<<Ыстық орындық>> (әр топтан бір оқушы шығады және сұрақтарға жауап береді)
Оқушылардың өткен тақырыпты білуін тексеру
Білімдерін есіне түсіреді, топтық жұмыс
Фишкілер арқылы
Мағынаны ажырату
ІІІ. Жаңа тақырып
ІҮ. Бекіту
1. Сабақтың бағалау критерийлерін ұсыну.
2. <<Миға шабуыл>>
Сурет арқылы тақырыпқа болжау жасау.
Сөздік жұмысы
сала
егіншілік
көшіп-қону
құрылым
шаруа қожалық
қыш құмыра
өңдеу
суару жүйесі
қолайлы
Мәтінмен жұмыс Постер арқылы қорғау
15 мин
1-топ Қазақстанның ауыл шаруашылығы
2-топ Ауыл шаруашылығының тарихы
1. Қазақстанның ауыл шаруашылығының негізгі салалары - егіншілік пен мал шаруашылығы. Ол халықты азық-түлікпен, жеңіл және тамақ өнеркәсібімен, шикізатпен қамтамасыз етеді. Республикамызда ауыл шаруашылығымен айналыспайтын бірде-бір облыс жоқ.
2. Қазақ жерінде б.з.б. 2-мыңжылдықтан бастап адамдар қолда мал өсіре бастады. Оларды көбейту үшін жайылымдар іздеп, көшіп-қонатын болды. Сол кезден бастап адамдар егін салумен де айналысқан. 16-17 ғасырлардан бастап Қазақстан жерінде егіншілік дами бастады.
1. Берілген мәтін бойынша сөйлемдердің дұрыс,бұрыстығын анықтаңдар
дұрыс
бұрыс
1.Қазақ ауыл шаруашылығы құрылымының негізін шаруашылықтыр құрады.
2.Ауыл шаруашылығы халықты азық-түлікпен,жеңіл және тамақ өнеркәсібімен қамтамасыз етеді.
3.Адамдар егін шаруашылығымен айналыспаған
4.16-17ғасырда Қазақстан жерінде егін шаруашылығы дами бастады.
Грамматикалық тапсырма:
1-топ 2-тапсырма Берілген тұйық етістіктерді мағынасына қарай ажыратыңдар
2-топ 7-тапсырма Берілген сөйлемдерді келер шақ түрінде аяқтаңдар.
Мына сөздерге морфологиялық талдау жасау
Даму, өсіру, дами бастады, егілді
Сұрақтар қояды
Сабақтың тақырыбын хабарлайды
Сұрақтар қояды
пікірталас, ой алмасу үшін мәселе туғызу
Плакатқа ойларын жинақтап, корытынды жасайды
Сұрақтар қояды
Грамматикалық тапсырмаларды орындауға қолдау
көрсетеді
Суреттер арқылы тақырыпқа болжау жасайды
Сұрақтарға жауап береді
топта бірлесіп жұмыс жасау, іздену
топта бірлесіп жұмыс жасау, іздену
Дәптермен жұмыс
Грамматикалық білімдерін қолданып,
тапсырмаларды орындайды
Суреттер
ватман
маркер
оқулық
Фишкілер арқылы
фишкілер арқылы
фишкілер арқылы
фишкілер арқылы
Ү.Рефлексия
Кері байланыс
Білем
Білдім
Білгім келеді
Кестені толтырады
ҮІ.Бағалау
Жекелей бағалау
ҮІІ. Үйге тапсырма
Өз аймақтарыңның шаруашылығы туралы реферат дайындаңдар.
Пәні : Қазақ тілі
Сыныбы:
11
Мұғалімі: Рамазанова Маруар Базаровна
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан жер аймақтарының шаруашылығы
Сабақтың мақсаты:
Мәтінді оқу, тыңдау арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамытуға бағытталған жұмыс түрлерін ұйымдастыру;
Таныс тақырыпта қарапайым деңгейде сөйлесу;
Туған жеріне қызығушылықтарының, сүйіспеншіліктерінің оянуына ықпал ету.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар мәтіннің мазмұнын түсінеді, талдайды;
Оқушылар мәтінге өз ойларын білдіреді.
Сабақтың түрі
Аралас сабақ
Құрал - жабдықтар
Маркерлер, қағаздар, таратпа материалдар
Сабақтың барысы
Қызығушылықты ояту
І. Ұйымдастыру кезеңі
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Бағалау
1. Психологиялық дайындық: 2мин Оқушыларды ортаға шығарып, <<Жүректен-жүрекке>> тренингі арқылы көтеріңкі көңіл күй тілеу.
2. Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы бөлінеді. (2 топ)
3. Үй тапсырмасы бойынша бағалау критерийлерін талқылау
Бағалау критерийлерін ұсынады, 3 топтан ортақ критерийлерді ұсынады.
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Ұсынылған бағалау критерийлерінен сәйкес критерийлерді таңдайды
Геометрия-лық фигуралар
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
<<Ыстық орындық>> (әр топтан бір оқушы шығады және сұрақтарға жауап береді)
Оқушылардың өткен тақырыпты білуін тексеру
Білімдерін есіне түсіреді, топтық жұмыс
Фишкілер арқылы
Мағынаны ажырату
ІІІ. Жаңа тақырып
ІҮ. Бекіту
1. Сабақтың бағалау критерийлерін ұсыну.
2. <<Миға шабуыл>>
Сурет арқылы тақырыпқа болжау жасау.
Сөздік жұмысы
сала
егіншілік
көшіп-қону
құрылым
шаруа қожалық
қыш құмыра
өңдеу
суару жүйесі
қолайлы
Мәтінмен жұмыс Постер арқылы қорғау
15 мин
1-топ Қазақстанның ауыл шаруашылығы
2-топ Ауыл шаруашылығының тарихы
1. Қазақстанның ауыл шаруашылығының негізгі салалары - егіншілік пен мал шаруашылығы. Ол халықты азық-түлікпен, жеңіл және тамақ өнеркәсібімен, шикізатпен қамтамасыз етеді. Республикамызда ауыл шаруашылығымен айналыспайтын бірде-бір облыс жоқ.
2. Қазақ жерінде б.з.б. 2-мыңжылдықтан бастап адамдар қолда мал өсіре бастады. Оларды көбейту үшін жайылымдар іздеп, көшіп-қонатын болды. Сол кезден бастап адамдар егін салумен де айналысқан. 16-17 ғасырлардан бастап Қазақстан жерінде егіншілік дами бастады.
1. Берілген мәтін бойынша сөйлемдердің дұрыс,бұрыстығын анықтаңдар
дұрыс
бұрыс
1.Қазақ ауыл шаруашылығы құрылымының негізін шаруашылықтыр құрады.
2.Ауыл шаруашылығы халықты азық-түлікпен,жеңіл және тамақ өнеркәсібімен қамтамасыз етеді.
3.Адамдар егін шаруашылығымен айналыспаған
4.16-17ғасырда Қазақстан жерінде егін шаруашылығы дами бастады.
Грамматикалық тапсырма:
1-топ 2-тапсырма Берілген тұйық етістіктерді мағынасына қарай ажыратыңдар
2-топ 7-тапсырма Берілген сөйлемдерді келер шақ түрінде аяқтаңдар.
Мына сөздерге морфологиялық талдау жасау
Даму, өсіру, дами бастады, егілді
Сұрақтар қояды
Сабақтың тақырыбын хабарлайды
Сұрақтар қояды
пікірталас, ой алмасу үшін мәселе туғызу
Плакатқа ойларын жинақтап, корытынды жасайды
Сұрақтар қояды
Грамматикалық тапсырмаларды орындауға қолдау
көрсетеді
Суреттер арқылы тақырыпқа болжау жасайды
Сұрақтарға жауап береді
топта бірлесіп жұмыс жасау, іздену
топта бірлесіп жұмыс жасау, іздену
Дәптермен жұмыс
Грамматикалық білімдерін қолданып,
тапсырмаларды орындайды
Суреттер
ватман
маркер
оқулық
Фишкілер арқылы
фишкілер арқылы
фишкілер арқылы
фишкілер арқылы
Ү.Рефлексия
Кері байланыс
Білем
Білдім
Білгім келеді
Кестені толтырады
ҮІ.Бағалау
Жекелей бағалау
ҮІІ. Үйге тапсырма
Өз аймақтарыңның шаруашылығы туралы реферат дайындаңдар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz