Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу.Автопішімдеу терезесін сипаттайды

<<Шұғыла>> жалпы орта мектебінің информатика информатика пәнінің мұғалімі Темиров Абжаппар Бактыбекович

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
<<Шұғыла>> ЖОМ
Күні: 31.01.2017
Мұғалімніңаты-жөні:
Темиров А.Б
Тексерілді:
МДОІЖО: И.Жапбаров
Сынып: 6
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу.
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
oo Кесте ұғымын таниды.
oo Кестенің түрлерін анықтайды.
oo Кесте құру терезесін сипаттайды.
oo Автопішімдеу терезесін сипаттайды.
oo Кесте құрамын пішімдеу командаларын атап шығады.
Сабақтыңмақсаты
Кестелер, кестелерді құжатқа кірістіруді, кестелерді редакциялау жолдары туралы жалпы білім беру.
Бағалау критерийі
<<Сұрағы бар қорап>>, <<Ай әдісі>>, <<Топтық зерттеу>>, практикалық тапсырма, <<Смайл-баға>> әдісі.
Тілдік мақсаттар
Кесте, автопішімдеу, сорттау.
Пәнаралық байланыс
Орыс тілі, математика
Алдыңғы білім
oo Кестемен жұмысты сипаттайды.
Кестені редакциялау, құрамын пішімдеу жолдарын түсіндіреді.

Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Оқушылармен амандасып, түгендеп алғансоң ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында <<Ғажайып шеңбер>> үйымдастырып сәлемдесу түрлерін айттым. Үй тапсырмасын <<Сұрағы бар қорап>> арқылы сұрадым.
Оқушыларды <<Қатар>>, <<Баған>>, <<Ұяшық>> топтарға бөлдім
Оқулық, қорап
Сабақтың ортасы
Жаңа тақырыптағы <<Кесте>>, <<Кесте құру тәсілдері>>, <<Кестелерді редакциялау>> топ ішінде бөліп бердім. Постермен жұмыс жасалынады. Оқушылар қорғайды. Топ басшыны өздері сайлайды. Қалған топтағы оқушылар <<Ай әдісі>> арқылы бағалап отырады. Толық ай 5, жарты ай 4, кішкентай ай 3.
Оқулық, плакат, маркер.
Сабақтың соңы
І. Міндетті деңгей (5 ұпай)
1. Меню көмегімен Кесте > Кесте қосу /Таблица > Вставить
таблица/ командасын орындау арқылы кесте құрыңыз.
2. <<Менің сабақ кестем>> тақырыбын туралау.
3. 5 баған, 3 жолдан тұратын кесте құр.
ІІ. Лайықты деңгей (10 ұпай)
Стандартты саймандар қатарындағы Кесте қосу (Вставить таблицу) батырмасын шерту арқылы кесте құрыңыз.
3 оқушы туралы мәліметпен кестені толықтыру.
Кестеге Формат > Шекаралар және құю /Формат > Границы и заливка/ командасы арқылы жиектеу орналастыр
Оқушы туралы мәлімет

ІІІ. Жоғары деңгей (15 ұпай)
Кестені қолдан сызып шығу арқылы (Түр> Аспаптар тақтасы > Кестелер мен шекаралар (Вид > Панели инструментов > Таблицы и границы) командасын орындау арқылы сызықтың типі мен түсін таңдап кесте құрыңыз.
Кестенің ішін мәтіндермен толтырыңыз
Кестені белгілеу - Формат > Направление текста /Мәтін бағыты/ командасы арқылы 1-ші бағанды толтыр.
1-ші жолдағы мәліметтерді ортаға туралап, қарайтылған (Ж), қисайтылған (К) түрде жаз.
Кестенің соңынан тағы 1 баған қос оң жағына, оған Қолы деген мәлімет енгіз.
Tab пернесін басып 1 жол қос, 4-ші ұяшықты біріктір.
Мұғалімге көрсетіңіз.

Топтық жұмыс.
Әр топ аптаның бір күнін алып, сол күнге сәйкес оқушы күнделігіндегі күн тәртібін кестеге енгізеді.
Оқулық
компьютер
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Деңгейлік тапсырмалар
арқылы

Топты бағалау: ынталандыру арқылы, смаиликтер

өзін-өзі бағалау
<<Ай әдісі>>. Толық ай 5, жарты ай 4, кішкентай ай 3.
Арнайы көзге арналған жаттығулар, Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?

Ман орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бұкіл уақыт ішінде ұлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Сабақтың мақсаты шынайы болды. Мақсатқа сүйене отырып өткізілді.

Оқушылар кесте, кесте құрылымын редакциялау, жолдарды, бағандарды және ұяшықтарды енгізу мен жою жолдарымен танысты. Оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін сабақ бойы смайликтер арқылы көрсетіп отырды. Көңіл-күйлері көтеріңкі болды.

Иә, тиімді болды.

Иә, сабақ кездерін түгел қамтыдым. Барлық дайындалып келген тапсырмаларымды орындата алдым.

Сабақ бойы жасалынған жоспар бойынша сабақ өтілді. Жоспарға түзетулер енгізілген жоқ.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1: Топтастыру

2: <<Сұрағы бар қорап>>

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1: Деңгейлік тапсырмалар

2: Топтардың бағалауы

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
1. Келесі сабағымда қабілетті баламен және үлгерімі төмен баламен жасайтын жұмысты жандандыра түсу. Сонымен қатар уақытты ұтымды пайдалану.

<<Үздік ашық сабақ>> тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспарлар байқауына

ӨТІНІМ

ТАӘ толығымен
Темиров Абжаппар Бактыбекович
Қала, аудан
ОҚО, Мақтарал ауданы
Жұмыс орнының толық атауы
<<Шұғыла>> жалпы орта мектебі
Лауазымы
Информатика пәні мұғалімі
Сыныбы
6
Пәні
Информатика
Сабақтың тақырыбы
Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу.
Байланыс түрі (электронды пошта, ұялы телефон)
Ab_di@bk.ru
87075271187

Ұқсас жұмыстар
Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау. Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу
Кестелерді жиектеу
Абзац сұхбаттық терезесі
Құжат схемасы
Excel бағдарламасында ұяшықпен жұмыс
Қаріп сұхбат терезесі
Деректі табу және ауыстыру
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Тізім құратын батырма
Пәндер