Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу.Автопішімдеу терезесін сипаттайды

«Шұғыла» жалпы орта мектебінің информатика информатика пәнінің мұғалімі Темиров Абжаппар Бактыбекович
Мұғалімніңаты-жөні:
Темиров А. Б
Тексерілді:
МДОІЖО: И. Жапбаров
Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу.
- Кесте ұғымын таниды.
- Кестенің түрлерін анықтайды.
- Кесте құру терезесін сипаттайды.
- Автопішімдеу терезесін сипаттайды.
- Кесте құрамын пішімдеу командаларын атап шығады.
- Кестемен жұмысты сипаттайды.
Кестені редакциялау, құрамын пішімдеу жолдарын түсіндіреді.
Оқушылармен амандасып, түгендеп алғансоң ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында «Ғажайып шеңбер» үйымдастырып сәлемдесу түрлерін айттым. Үй тапсырмасын «Сұрағы бар қорап» арқылы сұрадым.
Оқушыларды «Қатар», «Баған», «Ұяшық» топтарға бөлдім
І. Міндетті деңгей (5 ұпай)
- Меню көмегімен Кесте > Кесте қосу /Таблица > Вставить
таблица/ командасын орындау арқылы кесте құрыңыз.
2. «Менің сабақ кестем» тақырыбын туралау.
3. 5 баған, 3 жолдан тұратын кесте құр.
ІІ. Лайықты деңгей (10 ұпай)
Стандартты саймандар қатарындағы Кесте қосу (Вставить таблицу) батырмасын шерту арқылы кесте құрыңыз.
3 оқушы туралы мәліметпен кестені толықтыру.
Кестеге Формат > Шекаралар және құю / Формат > Границы и заливка/ командасы арқылы жиектеу орналастыр
Оқушы туралы мәлімет
ІІІ. Жоғары деңгей (15 ұпай)
Кестені қолдан сызып шығу арқылы (Түр> Аспаптар тақтасы > Кестелер мен шекаралар (Вид > Панели инструментов > Таблицы и границы) командасын орындау арқылы сызықтың типі мен түсін таңдап кесте құрыңыз.
Кестенің ішін мәтіндермен толтырыңыз
Кестені белгілеу - Формат > Направление текста /Мәтін бағыты/ командасы арқылы 1-ші бағанды толтыр.
1-ші жолдағы мәліметтерді ортаға туралап, қарайтылған (Ж), қисайтылған (К) түрде жаз.
Кестенің соңынан тағы 1 баған қос оң жағына, оған Қолы деген мәлімет енгіз.
Tab пернесін басып 1 жол қос, 4-ші ұяшықты біріктір.
Мұғалімге көрсетіңіз.
Топтық жұмыс.
Әр топ аптаның бір күнін алып, сол күнге сәйкес оқушы күнделігіндегі күн тәртібін кестеге енгізеді.
Оқулық
компьютер
Деңгейлік тапсырмалар
арқылы
Топты бағалау: ынталандыру арқылы, смаиликтер
өзін-өзі бағалау
«Ай әдісі». Толық ай 5, жарты ай 4, кішкентай ай 3.
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Ман орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бұкіл уақыт ішінде ұлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Сабақтың мақсаты шынайы болды. Мақсатқа сүйене отырып өткізілді.
Оқушылар кесте, кесте құрылымын редакциялау, жолдарды, бағандарды және ұяшықтарды енгізу мен жою жолдарымен танысты. Оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін сабақ бойы смайликтер арқылы көрсетіп отырды. Көңіл-күйлері көтеріңкі болды.
Иә, тиімді болды.
Иә, сабақ кездерін түгел қамтыдым. Барлық дайындалып келген тапсырмаларымды орындата алдым.
Сабақ бойы жасалынған жоспар бойынша сабақ өтілді. Жоспарға түзетулер енгізілген жоқ.
Жалпы бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz