Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақстандағы хандық биліктің жойылуы
Апта
Күні :
Сабақ № 43
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстандағы хандық биліктің жойылуы
Жалпы мақсаты:
* Оқушыларға <<Жарғының>> ерекшеліктері, жүргізілген реформаның қазақ қоғамына әсері туралы айта отырып, Қазақстандағы хан билігі жойылуының себептерін түсіндіру;
* Деректермен жұмыс кезінде логикалық ойлауды, еске сақтау қабілетін жетілдіру және деректерді салыстыра отырып, қорытынды шығаруға ү>>рету;
* Өткен тарихқа құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелер:
* Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.
* Топтық жұмыс жасау арқылы ынтымақтастық ахуалы қалыптасады.
* Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады
Сабақ түрі:
Топтық жұмыс, СТО элементтері, еркін жазу, ойын
Тапсырмалар:
І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу.
ІІ.Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы.
1. Қызығушылығын ояту
2. Мағынаны тану
3. Ой толғаныс.
III.Үйге тапсырма беру.
§2, ?!-Тест тапсырмасын орындау, қосымша оқу
Керекті жабдықтар:
Оқулық, стикер, ақ бет,Э\Оқулық
Сабақ барысы:
Мұғалім әрекеті
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Психологиялық сәт.
Оқушыларды топқа бөлу,\жылдар,оқиғалар,атаулар,есімдер\
Оқушы әрекеті
* Психологиялық ахуал
Тұсау кесер
Негізгі бөлім:
Мағынаны тану.
Ынтымақтастық орта қалыптастыру:
* Психологиялық ахуал
Көңіл-күйлерің қандай?
* Топқа бөлу.
1.
Жоспар:
> Қазақстанда реформа жүргізудің себептері және оны әзірлеу
1. Қазақстандағы хандық биліктің жойылуының себептері мен салдары.\мұғалімнің баяны\
2. Сыртқы округтерде сайлау тәртібі және сыртқы приказдардың негізгі функциялары, міндеттері.
3. Шаруашылық пен сауданың дамуы.
4. Денсаулық сақтау, дін, білім беру салаларындағы жаңа тәртіптер.
5. Кіші жүзде хан билігін жою.
Мұғалім:Қазақстанда хандық биліктің жойылуы кездейсоқ оқиға болған жоқ. Ресей империясы басынан бастап алдына осындай мақсат қойды. Ол мемлекет ішінде мемлекеттің өмір сүруіне жол беруге тырысты. ХІХ ғасырдың 1- жартысында қазақ қоғасының экономикалық, саяси, қоғамдық өмірінде болған өзгерістер, Франциямен соғыстың аяқталуы, халық арасында хандардың беделінің түсіп кетуі Қазақстанда хандық билік институтының жойылуына басты себеп болды. ХІХ ғасырдың басында жүргізілген патша үкіметі реформаның басты мақсаты қазақтың дәстүрлі саяси жүйесін жою болды. Өйткені ол қазақ қоғамын шаруашылық жағынан отарлауға бөгет жасады. Тақырыпты оқыту кезінде сабақты үш бөлімге бөлуге болады.
1-топ: Қазақстандағы хандық биліктің жойылуының себептері мен салдары.\мұғалімнің баяны\
2-топ: Сыртқы округтерде сайлау тәртібі және сыртқы приказдардың негізгі функциялары, міндеттері.
3-топ:Шаруашылық пен сауданың дамуы.
4-топ:Денсаулық сақтау, дін, білім беру салаларындағы жаңа тәртіптер. Кіші жүзде хан билігін жою.
"Баяндамашы мен елші"әдісі
Оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді.
Топқа бөлінеді.
Жинақтау:
Ой -толғаныс:
Кері-байланыс:
1-2 -топ:Оқушыларға оқулықпен жұмыс тапсыру; оқулықтың 143 бетін пайдаланып,
Хандық билігін жоюдың себептері
Мәні
3-4 топ:Салыстырмалы кесте толтыру
Тараулар
Мәні
Денсаулық сақтау
Дін және білім беру саласы
Басқару ерекшеліктері
Сайлау ерекшеліктері
Нәтижелері
Пысықтауда:
* "5 минуттық эссе" оқушылар 5-6 сөйлемнен тақырып бойынша өз ойларын жазады.
* "Оферматор" әдісі
Чемодан
Мясорубка
Мусор
Көп нәрсе білдім
Маған әлі қажет
Маған қажет емес
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Бағалауда:
* "Екі жұлдыз, бір тілек"
* Критериалды бағалау
* Жетон арқылы т.б.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Үйге тарсырма:
Пысықтау:
1. Терминдердің мағынасын түсіндіріңдер.
2. <<Кестемен жұмыс>> атты хабарлама дайындау (оқушының өз таңдауы бойынша)
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Күні :
Сабақ № 43
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстандағы хандық биліктің жойылуы
Жалпы мақсаты:
* Оқушыларға <<Жарғының>> ерекшеліктері, жүргізілген реформаның қазақ қоғамына әсері туралы айта отырып, Қазақстандағы хан билігі жойылуының себептерін түсіндіру;
* Деректермен жұмыс кезінде логикалық ойлауды, еске сақтау қабілетін жетілдіру және деректерді салыстыра отырып, қорытынды шығаруға ү>>рету;
* Өткен тарихқа құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижелер:
* Оқушылар өз ойларын жүйелеп жеткізеді.
* Топтық жұмыс жасау арқылы ынтымақтастық ахуалы қалыптасады.
* Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады
Сабақ түрі:
Топтық жұмыс, СТО элементтері, еркін жазу, ойын
Тапсырмалар:
І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу.
ІІ.Сабақ барысы. СТО-дың 3 фазасы.
1. Қызығушылығын ояту
2. Мағынаны тану
3. Ой толғаныс.
III.Үйге тапсырма беру.
§2, ?!-Тест тапсырмасын орындау, қосымша оқу
Керекті жабдықтар:
Оқулық, стикер, ақ бет,Э\Оқулық
Сабақ барысы:
Мұғалім әрекеті
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Психологиялық сәт.
Оқушыларды топқа бөлу,\жылдар,оқиғалар,атаулар,есімдер\
Оқушы әрекеті
* Психологиялық ахуал
Тұсау кесер
Негізгі бөлім:
Мағынаны тану.
Ынтымақтастық орта қалыптастыру:
* Психологиялық ахуал
Көңіл-күйлерің қандай?
* Топқа бөлу.
1.
Жоспар:
> Қазақстанда реформа жүргізудің себептері және оны әзірлеу
1. Қазақстандағы хандық биліктің жойылуының себептері мен салдары.\мұғалімнің баяны\
2. Сыртқы округтерде сайлау тәртібі және сыртқы приказдардың негізгі функциялары, міндеттері.
3. Шаруашылық пен сауданың дамуы.
4. Денсаулық сақтау, дін, білім беру салаларындағы жаңа тәртіптер.
5. Кіші жүзде хан билігін жою.
Мұғалім:Қазақстанда хандық биліктің жойылуы кездейсоқ оқиға болған жоқ. Ресей империясы басынан бастап алдына осындай мақсат қойды. Ол мемлекет ішінде мемлекеттің өмір сүруіне жол беруге тырысты. ХІХ ғасырдың 1- жартысында қазақ қоғасының экономикалық, саяси, қоғамдық өмірінде болған өзгерістер, Франциямен соғыстың аяқталуы, халық арасында хандардың беделінің түсіп кетуі Қазақстанда хандық билік институтының жойылуына басты себеп болды. ХІХ ғасырдың басында жүргізілген патша үкіметі реформаның басты мақсаты қазақтың дәстүрлі саяси жүйесін жою болды. Өйткені ол қазақ қоғамын шаруашылық жағынан отарлауға бөгет жасады. Тақырыпты оқыту кезінде сабақты үш бөлімге бөлуге болады.
1-топ: Қазақстандағы хандық биліктің жойылуының себептері мен салдары.\мұғалімнің баяны\
2-топ: Сыртқы округтерде сайлау тәртібі және сыртқы приказдардың негізгі функциялары, міндеттері.
3-топ:Шаруашылық пен сауданың дамуы.
4-топ:Денсаулық сақтау, дін, білім беру салаларындағы жаңа тәртіптер. Кіші жүзде хан билігін жою.
"Баяндамашы мен елші"әдісі
Оқушылар көңіл-күйлерін білдіреді.
Топқа бөлінеді.
Жинақтау:
Ой -толғаныс:
Кері-байланыс:
1-2 -топ:Оқушыларға оқулықпен жұмыс тапсыру; оқулықтың 143 бетін пайдаланып,
Хандық билігін жоюдың себептері
Мәні
3-4 топ:Салыстырмалы кесте толтыру
Тараулар
Мәні
Денсаулық сақтау
Дін және білім беру саласы
Басқару ерекшеліктері
Сайлау ерекшеліктері
Нәтижелері
Пысықтауда:
* "5 минуттық эссе" оқушылар 5-6 сөйлемнен тақырып бойынша өз ойларын жазады.
* "Оферматор" әдісі
Чемодан
Мясорубка
Мусор
Көп нәрсе білдім
Маған әлі қажет
Маған қажет емес
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Бағалауда:
* "Екі жұлдыз, бір тілек"
* Критериалды бағалау
* Жетон арқылы т.б.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Үйге тарсырма:
Пысықтау:
1. Терминдердің мағынасын түсіндіріңдер.
2. <<Кестемен жұмыс>> атты хабарлама дайындау (оқушының өз таңдауы бойынша)
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz