Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Мақта қыз бен мысық туралы
Сабақтың тақырыбы: "Мақта қыз бен мысық"
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды топтық сайыстарға үйрету, алған білімдерін тексеру.
2. Шапшаңдыққа, алғырлыққа баулу, білім - біліктерін дамыту.
3. Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру, іскерлікке, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пән Өткен материалдар бойынша білімді тексеру.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта слайд, жазу үлгісі, логикалық есептер."Мақта қыз бен мысық" ертегісінің суреттері.
Кейіпкерлер тапсырмалары: бөлек - бөлек конвертке салынған тапсырмалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) оқушылармен сәлемдесу ә) оқушылардың дайындығын қадағалау
б) Психологиялық дайындық:
Бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан жылуы арқылы бір - бірімізге жылы лебіздер тілейік.
1. Еліме тыныштық тілеймін!
2. Күніміз жарық болсын!
3. Аспанымыз ашық болсын!
4. Деніміз сау болсын!
5. Нанымыз көп болсын!
6. Көк туымыз биік болсын!
ІІ. Мақсатын қою:
- Балалар, бүгін біз ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз.
Саяхатқа шығар алдында өткен тақырыптарды қайталап өтейік.
ІІІ. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру:
1 тапсырма: 10 - 90 дейін ауызша өсу ретімен және кері санау.
2 тапсырма: <<Жоғалған әріп>> ойыны.
Өте жақсы, біз енді ертегі сабағымызды бастаймыз.
Ерте, ерте, ертеде Мақта қыз бен мысық екеуі дос болыпты. Мақта қыз үй жинап жүріп бір мейіз тауып алады да, мысығын шақырады. Мысық келмейді. <<Келмесең, Келме>> деп мейізді өзі жеп қояды. Бір кезде мысық келіп <<Неге шақырдың?>> деп сұрайды. Мақта қыз айтпайды. <<Айтпасаң, айтпа мен қатығыңды төгіп тастаймын, - дейді мысық. Мысық қатықты төгеді, Мақта қыз мысықтың құйрығын кесіп алады. Мысық: <> - дейді. <<Сен менің тапсырмаларымды орындасаң мен сенің құйрығынды қайтарып беремін>>, - дейді Мақта қыз. Aл, балалар, енді біз мысыққа көмектесейік. Мақта қыз құйрығын беру үшін осы ертегілердегі кейіпкерлердің тапсырмаларын орындайық
1. Сиырдың тапсырмасы: Берілген сөздердін сөйлем құрап жазу.
Бірнеше бала сырғанақ теуіп жүр. Ақан шанамен сырғанады. Ол абайсызда айырылып қалды шанадан. Шана төмен қарай сырғанай жөнелді. Ақан, сырғанады, шанамен.
2. Ағаштың тапсырмасы: Математикалық фигуралар
№ 1. Шаршының қабырғасы 4 сантиметрге тең. Шаршының периметрін тап.
№ 2. Тік төртбұрыштың ұзындығы 3 см, еңі 2 см. Тік төртбұрыштың периметрін тап.
3. Қыздардың тапсырмасы: Логикалық әлемі
Бір қайшының неше сақинасы бар? - 2
Ұшатың көлік қалай аталады? - ұшақ
Төрт тышқанның құлағы нешеу? - 8
Үстел үстіндегі балықтардың үйі? - аквариум
Онсыз тамақтың дәмі жоқ? - тұз
Аяқ киімнен жолда қалған таңба? - із
Пияз аршысаң көзіңнен не ағады? - жас
Омартада өмір сүретін жәндік? - ара
4. Дүкеншінің тапсырмасы: "Сиқырлы сөздер"- әріптерден сөз шығару.
АПААШАНАЖАРЫС ОРМАНКІТАПХАНА
ТАҒАААБАҚАБАЛА АЮҚОЯНТАМАҚАС
5. Тауықтың тапсырмасы: Мақал-мәтелді жалғастыру
Отанды сүю ..... отбасынан басталады.
Отан оттан да ... ыстық
Өле жегенше, бөле же
Күш білімде, білім кітапта
Су ішкен құдығыңа ... түкірме!
Сабыр түбі ... сары алтын.
6. Тышқанның тапсырмасы: Теңгелердің астында әр топқа арналған
тапсырмаларды орындау.
1. "Шибұт, Қылмойын, Қарынбас?"ертегісін айту.
2. "Қожанасыр мен ашқарақ" әңгімесін әңгімелеу.
Сергіту сәті: Ұшты-ұшты!!! - Балық, қарлығаш, аю, ұшақ, аққу, зымыран, қарға, бақа, торғай, қоян, бұзау, автобус, вертолет.
7. Мақта қыздың тапсырмасы: Мысалдарды шығару
2+20=22
18+6=24
18-8=10
16-8=8
27-4=23
9+3=12
10-9= 1
40+2=42
Балалар, Мақта қыз сендердің білімдеріңе риза болып, мысықтың кұйрығын қайтарып беретін болды. Мысықта сендерге өте риза.
V. Үйге тапсырма беру: <<Мақта қыз бен мысық>> ертегісіндегі кейіпкерлердің суретін салып келу. Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау, мадақтау.
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды топтық сайыстарға үйрету, алған білімдерін тексеру.
2. Шапшаңдыққа, алғырлыққа баулу, білім - біліктерін дамыту.
3. Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру, іскерлікке, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пән Өткен материалдар бойынша білімді тексеру.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта слайд, жазу үлгісі, логикалық есептер."Мақта қыз бен мысық" ертегісінің суреттері.
Кейіпкерлер тапсырмалары: бөлек - бөлек конвертке салынған тапсырмалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) оқушылармен сәлемдесу ә) оқушылардың дайындығын қадағалау
б) Психологиялық дайындық:
Бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан жылуы арқылы бір - бірімізге жылы лебіздер тілейік.
1. Еліме тыныштық тілеймін!
2. Күніміз жарық болсын!
3. Аспанымыз ашық болсын!
4. Деніміз сау болсын!
5. Нанымыз көп болсын!
6. Көк туымыз биік болсын!
ІІ. Мақсатын қою:
- Балалар, бүгін біз ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз.
Саяхатқа шығар алдында өткен тақырыптарды қайталап өтейік.
ІІІ. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру:
1 тапсырма: 10 - 90 дейін ауызша өсу ретімен және кері санау.
2 тапсырма: <<Жоғалған әріп>> ойыны.
Өте жақсы, біз енді ертегі сабағымызды бастаймыз.
Ерте, ерте, ертеде Мақта қыз бен мысық екеуі дос болыпты. Мақта қыз үй жинап жүріп бір мейіз тауып алады да, мысығын шақырады. Мысық келмейді. <<Келмесең, Келме>> деп мейізді өзі жеп қояды. Бір кезде мысық келіп <<Неге шақырдың?>> деп сұрайды. Мақта қыз айтпайды. <<Айтпасаң, айтпа мен қатығыңды төгіп тастаймын, - дейді мысық. Мысық қатықты төгеді, Мақта қыз мысықтың құйрығын кесіп алады. Мысық: <> - дейді. <<Сен менің тапсырмаларымды орындасаң мен сенің құйрығынды қайтарып беремін>>, - дейді Мақта қыз. Aл, балалар, енді біз мысыққа көмектесейік. Мақта қыз құйрығын беру үшін осы ертегілердегі кейіпкерлердің тапсырмаларын орындайық
1. Сиырдың тапсырмасы: Берілген сөздердін сөйлем құрап жазу.
Бірнеше бала сырғанақ теуіп жүр. Ақан шанамен сырғанады. Ол абайсызда айырылып қалды шанадан. Шана төмен қарай сырғанай жөнелді. Ақан, сырғанады, шанамен.
2. Ағаштың тапсырмасы: Математикалық фигуралар
№ 1. Шаршының қабырғасы 4 сантиметрге тең. Шаршының периметрін тап.
№ 2. Тік төртбұрыштың ұзындығы 3 см, еңі 2 см. Тік төртбұрыштың периметрін тап.
3. Қыздардың тапсырмасы: Логикалық әлемі
Бір қайшының неше сақинасы бар? - 2
Ұшатың көлік қалай аталады? - ұшақ
Төрт тышқанның құлағы нешеу? - 8
Үстел үстіндегі балықтардың үйі? - аквариум
Онсыз тамақтың дәмі жоқ? - тұз
Аяқ киімнен жолда қалған таңба? - із
Пияз аршысаң көзіңнен не ағады? - жас
Омартада өмір сүретін жәндік? - ара
4. Дүкеншінің тапсырмасы: "Сиқырлы сөздер"- әріптерден сөз шығару.
АПААШАНАЖАРЫС ОРМАНКІТАПХАНА
ТАҒАААБАҚАБАЛА АЮҚОЯНТАМАҚАС
5. Тауықтың тапсырмасы: Мақал-мәтелді жалғастыру
Отанды сүю ..... отбасынан басталады.
Отан оттан да ... ыстық
Өле жегенше, бөле же
Күш білімде, білім кітапта
Су ішкен құдығыңа ... түкірме!
Сабыр түбі ... сары алтын.
6. Тышқанның тапсырмасы: Теңгелердің астында әр топқа арналған
тапсырмаларды орындау.
1. "Шибұт, Қылмойын, Қарынбас?"ертегісін айту.
2. "Қожанасыр мен ашқарақ" әңгімесін әңгімелеу.
Сергіту сәті: Ұшты-ұшты!!! - Балық, қарлығаш, аю, ұшақ, аққу, зымыран, қарға, бақа, торғай, қоян, бұзау, автобус, вертолет.
7. Мақта қыздың тапсырмасы: Мысалдарды шығару
2+20=22
18+6=24
18-8=10
16-8=8
27-4=23
9+3=12
10-9= 1
40+2=42
Балалар, Мақта қыз сендердің білімдеріңе риза болып, мысықтың кұйрығын қайтарып беретін болды. Мысықта сендерге өте риза.
V. Үйге тапсырма беру: <<Мақта қыз бен мысық>> ертегісіндегі кейіпкерлердің суретін салып келу. Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау, мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz