Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Ақмола тарихы
1
Пәні
Қазақстан тарихы
Сыныбы 8
2
Сабақтың тақырыбы
Ақмола тарихы.
3
Сабақтың мақсаты
Ақмола бекінісінің салынуы тарихын анықтау және дамуын тұжырымдау.
4
Сабақтың міндеттері
-Жаңа округ ашуға әзірлік басталуын анықтау, Ақмола округтік приказының ашылуы барысын сипаттау.
-Ақмола - аймақтағы ірі сауда орталығына айналуын айқындау,суреттеу.
-Ақмолаға қала мәртебесі берілуіне баға беру, қала халқы санының өсуін саралау, жинақтау.
5
Күтілетін нәтижелері
-Мағынаны тану, жаңа идеяны ұсыну арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;
-Өздері шешім шығару , талдау, еркін ойлау дағдысы қалыптасады;
-Топпен жұмысты орындау барысында шығармашылық қабілеті кеңейеді;
-Түрлі тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығы артады.
6
Сабақтың типі
Жаңа білім меңгерту
7
Сабақтың түрі
Интерактивті,ізденіс
8
Әдістері
<<Топтастыру>>, <<Миға шабуыл>>, <<пирамидалық талқылау>>, <<Венн диагармма>>
9
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
10
Ұйымдастыру кезеңі
<<Тілек үйі>> тренингін ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
Бүгінгі көңіл күйіміз қандай балалар?
ІІІ топқа бөлінеді: <<Ханшатыр, Бәйтерек, Ақ Орда>>
Қос шеңберге бір-біріне қарама - қарсы тұрып, бүгінгі сабаққа, күнге арнап өз тілектерін айтады.
/Керемет/
11
Үй тапсырмасы
Қазақстанда отаршылдық езгінің күшеюі.
<<Миға шабуыл>>,
<<Пирамидалық талқылау>>
ІІІ топқа 3 түрлі тапсырма: <<Ресей патшалығына хат>>, <<Карта>>, <<Сен білесің бе?>>
12
Негізгі бөлім
<<Визуалды айғақтар>> арқылы ой қозғау.
Видео <<Экспо-2017>> көрмесіне өз үлесімізді қосамыз.
Білу1. Ақмола сыртқы округі қашан ашылды ?
2. Округ ашуға кімдер ат салысты?
Анализ
Ақмола мен Астананың ұқсастықтарын жинақтау.
Түсіну
Округ ашуға негіз болған себептер ?
Синтез
Ақмола мен Астана қалалары екі ғасырда да таңдап алынуы кездей соқ жағдай емес екенін дәлелдеу.
Қолдану
Ақмола қаласының дамуы мен көркеюін саралау.
Бағалау
<<Экспо-2017>> көрмесіне өз үлесімізді қосамыз. Жобаны қорғау.
Дарынды және талатты оқушымен жұмыс
<<Экспо-2017>> 3 топ өз макеттерін ұсынады.
Тақтада шыққан суреттерге қарап, өз ойларын ортаға салады.
Топпен тапсырманы талқылап, постер дайындайды, қорғайды.
Топ басшылары өз жобаларын ұсынады, таныстырады.
13
Бекіту
<<Венн диаграмма>>
Ақмола Астана
Ортақ қасиеттер
14
Кері байланыс
Рефлексия бөлімі
<<Білім қоржыны>>
Топқа бөлінген суреттеріне бүгінгі сабақта білгендерін, алған әсерлерін жазып іледі.
15
Бағалау
Жиынтық және формативті бағалау
Тәуелсіз сарапшының бағалауы.
Критерийлер бойынша әр топтың сарапшылары келесі топты бағалайды.
16
Үйге тапсырма
<<Ақмола тарихы>>
Эссе: <<Г.Н.Потанин Қараөткелде қазақтардың астасы болатынын кездейсоқ армандамаған>>
1
Пәні :
Қазақстан тарихы
Сыныбы 8
2
Сабақтың тақырыбы
ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы экономикалық жағдайы.
3
Сабақтың мақсаты
ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы экономикалық жағдайын анықтау және тұжырымдау.
4
Сабақтың міндеттері
-Қазақстанға Ресей және шетел капиталының енуі барысын сипаттау.
-Тұз,мұнай өндіру және ауыл шаруашылығындағы жағдайларды айқындау,суреттеу.
-Ұлттық сауда - өнеркәсіптік буржуазияның қалыптаса бастауын саралау, жинақтау.
-Темір жолдардың салынуы қажеттігі және торабтарын анықтау, баға беру.
5
Күтілетін нәтижелері
-Мағынаны тану, жаңа идеяны ұсыну арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;
-Өздері шешім шығару , талдау, еркін ойлау дағдысы қалыптасады;
-Топпен жұмысты орындау барысында шығармашылық қабілеті кеңейеді;
-Функционалды сауаттылығы қалыптасады, дамиды.
6
Сабақтың типі
Жаңа білім меңгерту
7
Сабақтың түрі
Интерактивті,ізденіс
8
Әдістері
<<Топтастыру>>, <<Миға шабуыл>>, <<Пирамидалық талқылау>>, <<Тарихи домино>> <<Ой қозғау>>
9
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
10
Ұйымдастыру кезеңі
<<Жылы лебіз>> тренингін ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
ІІІ топқа бөлінеді: <<Акционер, кен орны, темір жол >>
Оқушылар назарын сабаққа аудару
(IPO халықтық бағдарламасын жарнамалау)
Бүгінгі күнге,сабаққа бір-біріне жақсы телек айтады.
Оқушылар өз топтарына отырады.
Қызығушылықты ояту
IPO халықтық бағдарламасына байланысты өзіне серіктес акционерлер іздеуі жайлы ақпарат беру, үй тапсырмасын тексеру арқылы алғашқы акцияларын тарату.
11
Үй тапсырмасы
<<ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік демографиялық дамуы>>
<<Миға шабуыл>>
<<Пирамидалық талқылау>>
1.Сұрақтарға жауап
2.ІІІ топқа 3 түрлі тапсырма:
<<Эссе>>, <<Карта>>, <<Сен білесің бе?>>
12
Негізгі бөлім
Топқа бөлінген суреттер <<Визуалды айғақтар>> арқылы ой қозғау.
Білу1. Қазақстандағы тау- кен ісінің деңгейі қандай еді?
2. Шетелдіктер кен орындарын қалай игерді?
Анализ
ХІХ ғасыр мен ХХІ ғасырдағы Қазақстанның экономикасын жинақтау.
Түсіну 3. Тұз мұнай және алтын қалай , қай жерде өндірілді ?
4.Темір жолдарды салу қалай жүргізілді?
Синтез
Егерде кен байлықтары шетелге кетпей өзімізде қалса өз ойларын ортаға салу.
Қолдану
Қазіргі кездегі экономикамызды саралау.
Бағалау
Ұлттық буржуазияның қалыптасуына қандай негіз болды?
Әр топтағы рөлдегі оқушылар тапсырманы талқылап, постер дайындайды, қорғайды.
13
Бекіту
<<Тарихи домино>>
Домино парақшаларын топтарға таратамын.
Ой қозғау. Егерде кен байлықтары шетелге кетпей өзімізде қалса ?
өз ойларын ортаға салу.
Топтпр арасында сұрақтар алмасу арқылы, сұрақтарын жауаптарын тауып домино шығару қажет.
Әр топ өз ойларын ортаға салады, ұсынады.
14
Кері байланыс
Рефлексия бөлімі
<<Білім қоржыны>>
Топқа бөлінген суреттеріне бүгінгі сабақта білгендерін, алған әсерлерін жазып іледі.
15
Бағалау
Жиынтық және формативті бағалау
Тәуелсіз сарапшының бағалауы.
Топ ішінде топ басшының бағалауы.
16
Үйге тапсырма
<<ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы экономикалық жағдайы>>
Тақырып соңындағы құжатты талдау, анализдеу.
1.
Пәні
<<Қазақстан тарихы>>
Сыныбы 7
2
Сабақтың тақырыбы
§ 41. <<Қазақ хандығының құрылуы>>
3
Сабақтың мақсаты
Қазақ хандығының құрылуы барысын айқындайды,тұжырымдайды.
4
Сабақтың міндеті
1. Қазақ хандығының құрылуы барысын анықтайды.
2 .Хандықтың негізін қалаушы Жәнібек пен Керейдің іс-әрекетін айқындау, сипаттау.
3. Қазақ хандығының аумағын суреттеу, бағалау.
4.Халқының этникалық құрамы және көрші елдермен қарым-қатынасын сипаттап, бағалау.
5
Сабақтың типі
Жаңа білім меңгерту
6
Сабақтың түрі
Интерактивті
7
Әдістері
<<Топтастыру>>,<<Тақырыптық теннис>>,<<Тұжырымдамалық карта>>,<< Кубизм>>,кері байланыс
8
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
9
Ұйымдастыру кезеңі
<<жақсы тілек>> тренингін ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
ІІІ топ: <<Жетісу>> << Қозыбасы>> <<Хандық>>
<<Бір - біріне жаксы тілектер тілейді. Қазақ хандығының 550 жылдығы,Қазақстанға байланысты.
10
Үй тапсырмасы
§ 40. <<Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары>>
<<Сұрақты тосып ал>>
Картамен жұмыс
Топтар арасында сұрақ лақтыру
11
Жаңа сабақ
І топ: Хандықтың негізін қалаушы Жәнібек пен Керейдің іс-әрекеті.
ІІ топ: Қазақ хандығының аумағы.
ІІІ топ:Халқының этникалық құрамы және көрші елдермен қарым-қатынасы.
Әр топқа бөлінген тақырыпша бойынша танысып, тұжырымдамалық картаға түсіреді, таныстырады, қорғайды. Сұрақтарға жауап береді.
12
Бекіту
1. Венн диаграммасы
<<Жетісу>> тобы Керей мен Жәнібекті Н.Назарбаевпен салыстырады
<< Қозыбасы>> тобы Қазақ хандығын Қазақстан Республикасымен салыстырады
<<Хандық>> тобы Қазақ хандығының аумағын ҚР территориясымен салыстырады
Қазақ хандығының құрылуы және тәуелсіз Қазақстан арасындағы ортақ қасиеттерді табады.
13
Кері байланыс
Кері байланыс
Менің смайлым
Тақырыпты қаншалықты түсінгені және көңіл -күйін стикерге жазып екі смайликтердің біріне іліп қалдырады.
14
Үйге тапсырма
§41. <<Қазақ хандығының құрылуы>>
Қосымша іздену. Сатылай талдау жасау.
15
Бағалау
Жиынтық және формативті бағалау <<Қозыбасы шыңына жеткен топ>> ту тігеді.
Критерийлер бойынша бір - бірін бағалайды
Жамбыл облысы,
Талас ауданы, Қаратау қаласы
Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектептің
тарих пәнінің мұғалімі Мелдебекова Лаура Сәрсенбекқызы
Есжанұлы 13
Пәні
Қазақстан тарихы
Сыныбы 8
2
Сабақтың тақырыбы
Ақмола тарихы.
3
Сабақтың мақсаты
Ақмола бекінісінің салынуы тарихын анықтау және дамуын тұжырымдау.
4
Сабақтың міндеттері
-Жаңа округ ашуға әзірлік басталуын анықтау, Ақмола округтік приказының ашылуы барысын сипаттау.
-Ақмола - аймақтағы ірі сауда орталығына айналуын айқындау,суреттеу.
-Ақмолаға қала мәртебесі берілуіне баға беру, қала халқы санының өсуін саралау, жинақтау.
5
Күтілетін нәтижелері
-Мағынаны тану, жаңа идеяны ұсыну арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;
-Өздері шешім шығару , талдау, еркін ойлау дағдысы қалыптасады;
-Топпен жұмысты орындау барысында шығармашылық қабілеті кеңейеді;
-Түрлі тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығы артады.
6
Сабақтың типі
Жаңа білім меңгерту
7
Сабақтың түрі
Интерактивті,ізденіс
8
Әдістері
<<Топтастыру>>, <<Миға шабуыл>>, <<пирамидалық талқылау>>, <<Венн диагармма>>
9
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
10
Ұйымдастыру кезеңі
<<Тілек үйі>> тренингін ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
Бүгінгі көңіл күйіміз қандай балалар?
ІІІ топқа бөлінеді: <<Ханшатыр, Бәйтерек, Ақ Орда>>
Қос шеңберге бір-біріне қарама - қарсы тұрып, бүгінгі сабаққа, күнге арнап өз тілектерін айтады.
/Керемет/
11
Үй тапсырмасы
Қазақстанда отаршылдық езгінің күшеюі.
<<Миға шабуыл>>,
<<Пирамидалық талқылау>>
ІІІ топқа 3 түрлі тапсырма: <<Ресей патшалығына хат>>, <<Карта>>, <<Сен білесің бе?>>
12
Негізгі бөлім
<<Визуалды айғақтар>> арқылы ой қозғау.
Видео <<Экспо-2017>> көрмесіне өз үлесімізді қосамыз.
Білу1. Ақмола сыртқы округі қашан ашылды ?
2. Округ ашуға кімдер ат салысты?
Анализ
Ақмола мен Астананың ұқсастықтарын жинақтау.
Түсіну
Округ ашуға негіз болған себептер ?
Синтез
Ақмола мен Астана қалалары екі ғасырда да таңдап алынуы кездей соқ жағдай емес екенін дәлелдеу.
Қолдану
Ақмола қаласының дамуы мен көркеюін саралау.
Бағалау
<<Экспо-2017>> көрмесіне өз үлесімізді қосамыз. Жобаны қорғау.
Дарынды және талатты оқушымен жұмыс
<<Экспо-2017>> 3 топ өз макеттерін ұсынады.
Тақтада шыққан суреттерге қарап, өз ойларын ортаға салады.
Топпен тапсырманы талқылап, постер дайындайды, қорғайды.
Топ басшылары өз жобаларын ұсынады, таныстырады.
13
Бекіту
<<Венн диаграмма>>
Ақмола Астана
Ортақ қасиеттер
14
Кері байланыс
Рефлексия бөлімі
<<Білім қоржыны>>
Топқа бөлінген суреттеріне бүгінгі сабақта білгендерін, алған әсерлерін жазып іледі.
15
Бағалау
Жиынтық және формативті бағалау
Тәуелсіз сарапшының бағалауы.
Критерийлер бойынша әр топтың сарапшылары келесі топты бағалайды.
16
Үйге тапсырма
<<Ақмола тарихы>>
Эссе: <<Г.Н.Потанин Қараөткелде қазақтардың астасы болатынын кездейсоқ армандамаған>>
1
Пәні :
Қазақстан тарихы
Сыныбы 8
2
Сабақтың тақырыбы
ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы экономикалық жағдайы.
3
Сабақтың мақсаты
ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы экономикалық жағдайын анықтау және тұжырымдау.
4
Сабақтың міндеттері
-Қазақстанға Ресей және шетел капиталының енуі барысын сипаттау.
-Тұз,мұнай өндіру және ауыл шаруашылығындағы жағдайларды айқындау,суреттеу.
-Ұлттық сауда - өнеркәсіптік буржуазияның қалыптаса бастауын саралау, жинақтау.
-Темір жолдардың салынуы қажеттігі және торабтарын анықтау, баға беру.
5
Күтілетін нәтижелері
-Мағынаны тану, жаңа идеяны ұсыну арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;
-Өздері шешім шығару , талдау, еркін ойлау дағдысы қалыптасады;
-Топпен жұмысты орындау барысында шығармашылық қабілеті кеңейеді;
-Функционалды сауаттылығы қалыптасады, дамиды.
6
Сабақтың типі
Жаңа білім меңгерту
7
Сабақтың түрі
Интерактивті,ізденіс
8
Әдістері
<<Топтастыру>>, <<Миға шабуыл>>, <<Пирамидалық талқылау>>, <<Тарихи домино>> <<Ой қозғау>>
9
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
10
Ұйымдастыру кезеңі
<<Жылы лебіз>> тренингін ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
ІІІ топқа бөлінеді: <<Акционер, кен орны, темір жол >>
Оқушылар назарын сабаққа аудару
(IPO халықтық бағдарламасын жарнамалау)
Бүгінгі күнге,сабаққа бір-біріне жақсы телек айтады.
Оқушылар өз топтарына отырады.
Қызығушылықты ояту
IPO халықтық бағдарламасына байланысты өзіне серіктес акционерлер іздеуі жайлы ақпарат беру, үй тапсырмасын тексеру арқылы алғашқы акцияларын тарату.
11
Үй тапсырмасы
<<ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік демографиялық дамуы>>
<<Миға шабуыл>>
<<Пирамидалық талқылау>>
1.Сұрақтарға жауап
2.ІІІ топқа 3 түрлі тапсырма:
<<Эссе>>, <<Карта>>, <<Сен білесің бе?>>
12
Негізгі бөлім
Топқа бөлінген суреттер <<Визуалды айғақтар>> арқылы ой қозғау.
Білу1. Қазақстандағы тау- кен ісінің деңгейі қандай еді?
2. Шетелдіктер кен орындарын қалай игерді?
Анализ
ХІХ ғасыр мен ХХІ ғасырдағы Қазақстанның экономикасын жинақтау.
Түсіну 3. Тұз мұнай және алтын қалай , қай жерде өндірілді ?
4.Темір жолдарды салу қалай жүргізілді?
Синтез
Егерде кен байлықтары шетелге кетпей өзімізде қалса өз ойларын ортаға салу.
Қолдану
Қазіргі кездегі экономикамызды саралау.
Бағалау
Ұлттық буржуазияның қалыптасуына қандай негіз болды?
Әр топтағы рөлдегі оқушылар тапсырманы талқылап, постер дайындайды, қорғайды.
13
Бекіту
<<Тарихи домино>>
Домино парақшаларын топтарға таратамын.
Ой қозғау. Егерде кен байлықтары шетелге кетпей өзімізде қалса ?
өз ойларын ортаға салу.
Топтпр арасында сұрақтар алмасу арқылы, сұрақтарын жауаптарын тауып домино шығару қажет.
Әр топ өз ойларын ортаға салады, ұсынады.
14
Кері байланыс
Рефлексия бөлімі
<<Білім қоржыны>>
Топқа бөлінген суреттеріне бүгінгі сабақта білгендерін, алған әсерлерін жазып іледі.
15
Бағалау
Жиынтық және формативті бағалау
Тәуелсіз сарапшының бағалауы.
Топ ішінде топ басшының бағалауы.
16
Үйге тапсырма
<<ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы экономикалық жағдайы>>
Тақырып соңындағы құжатты талдау, анализдеу.
1.
Пәні
<<Қазақстан тарихы>>
Сыныбы 7
2
Сабақтың тақырыбы
§ 41. <<Қазақ хандығының құрылуы>>
3
Сабақтың мақсаты
Қазақ хандығының құрылуы барысын айқындайды,тұжырымдайды.
4
Сабақтың міндеті
1. Қазақ хандығының құрылуы барысын анықтайды.
2 .Хандықтың негізін қалаушы Жәнібек пен Керейдің іс-әрекетін айқындау, сипаттау.
3. Қазақ хандығының аумағын суреттеу, бағалау.
4.Халқының этникалық құрамы және көрші елдермен қарым-қатынасын сипаттап, бағалау.
5
Сабақтың типі
Жаңа білім меңгерту
6
Сабақтың түрі
Интерактивті
7
Әдістері
<<Топтастыру>>,<<Тақырыптық теннис>>,<<Тұжырымдамалық карта>>,<< Кубизм>>,кері байланыс
8
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
9
Ұйымдастыру кезеңі
<<жақсы тілек>> тренингін ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
ІІІ топ: <<Жетісу>> << Қозыбасы>> <<Хандық>>
<<Бір - біріне жаксы тілектер тілейді. Қазақ хандығының 550 жылдығы,Қазақстанға байланысты.
10
Үй тапсырмасы
§ 40. <<Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары>>
<<Сұрақты тосып ал>>
Картамен жұмыс
Топтар арасында сұрақ лақтыру
11
Жаңа сабақ
І топ: Хандықтың негізін қалаушы Жәнібек пен Керейдің іс-әрекеті.
ІІ топ: Қазақ хандығының аумағы.
ІІІ топ:Халқының этникалық құрамы және көрші елдермен қарым-қатынасы.
Әр топқа бөлінген тақырыпша бойынша танысып, тұжырымдамалық картаға түсіреді, таныстырады, қорғайды. Сұрақтарға жауап береді.
12
Бекіту
1. Венн диаграммасы
<<Жетісу>> тобы Керей мен Жәнібекті Н.Назарбаевпен салыстырады
<< Қозыбасы>> тобы Қазақ хандығын Қазақстан Республикасымен салыстырады
<<Хандық>> тобы Қазақ хандығының аумағын ҚР территориясымен салыстырады
Қазақ хандығының құрылуы және тәуелсіз Қазақстан арасындағы ортақ қасиеттерді табады.
13
Кері байланыс
Кері байланыс
Менің смайлым
Тақырыпты қаншалықты түсінгені және көңіл -күйін стикерге жазып екі смайликтердің біріне іліп қалдырады.
14
Үйге тапсырма
§41. <<Қазақ хандығының құрылуы>>
Қосымша іздену. Сатылай талдау жасау.
15
Бағалау
Жиынтық және формативті бағалау <<Қозыбасы шыңына жеткен топ>> ту тігеді.
Критерийлер бойынша бір - бірін бағалайды
Жамбыл облысы,
Талас ауданы, Қаратау қаласы
Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектептің
тарих пәнінің мұғалімі Мелдебекова Лаура Сәрсенбекқызы
Есжанұлы 13
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz