Ақмола тарихы

1
Пәні
Қазақстан тарихы
Сыныбы 8
1: 2
Пәні: Сабақтың тақырыбы
Қазақстан тарихы: Ақмола тарихы.
1: 3
Пәні: Сабақтың мақсаты
Қазақстан тарихы: Ақмола бекінісінің салынуы тарихын анықтау және дамуын тұжырымдау.
1: 4
Пәні: Сабақтың міндеттері
Қазақстан тарихы:

-Жаңа округ ашуға әзірлік басталуын анықтау, Ақмола округтік приказының ашылуы барысын сипаттау.

-Ақмола - аймақтағы ірі сауда орталығына айналуын айқындау, суреттеу.

-Ақмолаға қала мәртебесі берілуіне баға беру, қала халқы санының өсуін саралау, жинақтау.

1: 5
Пәні: Күтілетін нәтижелері
Қазақстан тарихы:

-Мағынаны тану, жаңа идеяны ұсыну арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;

-Өздері шешім шығару, талдау, еркін ойлау дағдысы қалыптасады;

-Топпен жұмысты орындау барысында шығармашылық қабілеті кеңейеді;

-Түрлі тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығы артады.

1: 6
Пәні: Сабақтың типі
Қазақстан тарихы: Жаңа білім меңгерту
1: 7
Пәні: Сабақтың түрі
Қазақстан тарихы: Интерактивті, ізденіс
1: 8
Пәні: Әдістері
Қазақстан тарихы: «Топтастыру», «Миға шабуыл», «пирамидалық талқылау», «Венн диагармма»
1: 9
Пәні: Сабақ кезеңдері
Қазақстан тарихы: Мұғалімнің іс-әрекеті
Сыныбы 8: Оқушының іс-әрекеті
1: 10
Пәні: Ұйымдастыру кезеңі
Қазақстан тарихы:

«Тілек үйі» тренингін ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Бүгінгі көңіл күйіміз қандай балалар?

ІІІ топқа бөлінеді: «Ханшатыр, Бәйтерек, Ақ Орда»

Сыныбы 8:

Қос шеңберге бір-біріне қарама -қарсы тұрып, бүгінгі сабаққа, күнге арнап өз тілектерін айтады.

/Керемет/

1: 11
Пәні: Үй тапсырмасы
Қазақстан тарихы:

Қазақстанда отаршылдық езгінің күшеюі.

«Миға шабуыл»,

«Пирамидалық талқылау»

Сыныбы 8: ІІІ топқа 3 түрлі тапсырма: «Ресей патшалығына хат», «Карта», «Сен білесің бе?»
1: 12
Пәні: Негізгі бөлім
Қазақстан тарихы:

«Визуалды айғақтар» арқылы ой қозғау.

Видео «Экспо-2017» көрмесіне өз үлесімізді қосамыз.

:
:
:
:

Дарынды және талатты оқушымен жұмыс

«Экспо-2017» 3 топ өз макеттерін ұсынады.

Сыныбы 8:

Білу1. Ақмола сыртқы округі қашан ашылды ?

  1. Округ ашуға кімдер ат салысты?

Анализ

Ақмола мен Астананың ұқсастықтарын жинақтау.

Түсіну

Округ ашуға негіз болған себептер ?

Синтез

Ақмола мен Астана қалалары екі ғасырда да таңдап алынуы кездей соқ жағдай емес екенін дәлелдеу.

Қолдану

Ақмола қаласының дамуы мен көркеюін саралау.

Бағалау

«Экспо-2017» көрмесіне өз үлесімізді қосамыз. Жобаны қорғау.

Тақтада шыққан суреттерге қарап, өз ойларын ортаға салады.

Топпен тапсырманы талқылап, постер дайындайды, қорғайды.

Топ басшылары өз жобаларын ұсынады, таныстырады.

1:
Пәні:
1:
Пәні:
1:
Пәні:
1: 13
Пәні: Бекіту
Қазақстан тарихы: «Венн диаграмма»
Сыныбы 8:

Ақмола Астана

Ортақ қасиеттер

1: 14
Пәні: Кері байланыс
Қазақстан тарихы:

Рефлексия бөлімі

«Білім қоржыны»

Сыныбы 8: Топқа бөлінген суреттеріне бүгінгі сабақта білгендерін, алған әсерлерін жазып іледі.
1: 15
Пәні: Бағалау
Қазақстан тарихы:

Жиынтық және формативті бағалау

Тәуелсіз сарапшының бағалауы.

Сыныбы 8: Критерийлер бойынша әр топтың сарапшылары келесі топты бағалайды.
1: 16
Пәні: Үйге тапсырма
Қазақстан тарихы: «Ақмола тарихы»
Сыныбы 8: Эссе: «Г. Н. Потанин Қараөткелде қазақтардың астасы болатынын кездейсоқ армандамаған»
1
Пәні :
Қазақстан тарихы
Сыныбы 8
1: 2
Пәні:: Сабақтың тақырыбы
Қазақстан тарихы: ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы экономикалық жағдайы.
1: 3
Пәні:: Сабақтың мақсаты
Қазақстан тарихы: ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы экономикалық жағдайын анықтау және тұжырымдау.
1: 4
Пәні:: Сабақтың міндеттері
Қазақстан тарихы:

-Қазақстанға Ресей және шетел капиталының енуі барысын сипаттау.

-Тұз, мұнай өндіру және ауыл шаруашылығындағы жағдайларды айқындау, суреттеу.

-Ұлттық сауда -өнеркәсіптік буржуазияның қалыптаса бастауын саралау, жинақтау.

-Темір жолдардың салынуы қажеттігі және торабтарын анықтау, баға беру.

1: 5
Пәні:: Күтілетін нәтижелері
Қазақстан тарихы:

-Мағынаны тану, жаңа идеяны ұсыну арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;

-Өздері шешім шығару, талдау, еркін ойлау дағдысы қалыптасады;

-Топпен жұмысты орындау барысында шығармашылық қабілеті кеңейеді;

-Функционалды сауаттылығы қалыптасады, дамиды.

1: 6
Пәні:: Сабақтың типі
Қазақстан тарихы: Жаңа білім меңгерту
1: 7
Пәні:: Сабақтың түрі
Қазақстан тарихы: Интерактивті, ізденіс
1: 8
Пәні:: Әдістері
Қазақстан тарихы: «Топтастыру», «Миға шабуыл», «Пирамидалық талқылау», « Тарихи домино» «Ой қозғау»
1: 9
Пәні:: Сабақ кезеңдері
Қазақстан тарихы: Мұғалімнің іс-әрекеті
Сыныбы 8: Оқушының іс-әрекеті
1: 10
Пәні:: Ұйымдастыру кезеңі
Қазақстан тарихы:

«Жылы лебіз» тренингін ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

ІІІ топқа бөлінеді: «Акционер, кен орны, темір жол »

Оқушылар назарын сабаққа аудару

(IPO халықтық бағдарламасын жарнамалау)

Сыныбы 8:

Бүгінгі күнге, сабаққа бір-біріне жақсы телек айтады.

Оқушылар өз топтарына отырады.

1:
Пәні:: Қызығушылықты ояту
Қазақстан тарихы: IPO халықтық бағдарламасына байланысты өзіне серіктес акционерлер іздеуі жайлы ақпарат беру, үй тапсырмасын тексеру арқылы алғашқы акцияларын тарату.
Сыныбы 8:
1: 11
Пәні:: Үй тапсырмасы
Қазақстан тарихы:

«ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік демографиялық дамуы»

«Миға шабуыл»

«Пирамидалық талқылау»

Сыныбы 8:

1. Сұрақтарға жауап

2. ІІІ топқа 3 түрлі тапсырма:

«Эссе», «Карта», «Сен білесің бе?»

1: 12
Пәні:: Негізгі бөлім
Қазақстан тарихы:

Топқа бөлінген суреттер «Визуалды айғақтар» арқылы ой қозғау.

:
:
:
:
Сыныбы 8:

Білу1. Қазақстандағы тау- кен ісінің деңгейі қандай еді?

  1. Шетелдіктер кен орындарын қалай игерді?

Анализ

ХІХ ғасыр мен ХХІ ғасырдағы Қазақстанның экономикасын жинақтау.

Түсіну 3. Тұз мұнай және алтын қалай, қай жерде өндірілді ?

4. Темір жолдарды салу қалай жүргізілді?

Синтез

Егерде кен байлықтары шетелге кетпей өзімізде қалса өз ойларын ортаға салу.

Қолдану

Қазіргі кездегі экономикамызды саралау.

Бағалау

Ұлттық буржуазияның қалыптасуына қандай негіз болды?

Әр топтағы рөлдегі оқушылар тапсырманы талқылап, постер дайындайды, қорғайды.
1:
Пәні::
1:
Пәні::
1:
Пәні::
1: 13
Пәні:: Бекіту
Қазақстан тарихы:

«Тарихи домино»

Домино парақшаларын топтарға таратамын.

Ой қозғау . Егерде кен байлықтары шетелге кетпей өзімізде қалса ?

өз ойларын ортаға салу.

Сыныбы 8:

Топтпр арасында сұрақтар алмасу арқылы, сұрақтарын жауаптарын тауып домино шығару қажет.

Әр топ өз ойларын ортаға салады, ұсынады.

1: 14
Пәні:: Кері байланыс
Қазақстан тарихы:

Рефлексия бөлімі

«Білім қоржыны»

Сыныбы 8: Топқа бөлінген суреттеріне бүгінгі сабақта білгендерін, алған әсерлерін жазып іледі.
1: 15
Пәні:: Бағалау
Қазақстан тарихы:

Жиынтық және формативті бағалау

Тәуелсіз сарапшының бағалауы.

Сыныбы 8: Топ ішінде топ басшының бағалауы.
1: 16
Пәні:: Үйге тапсырма
Қазақстан тарихы: «ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы экономикалық жағдайы»
Сыныбы 8: Тақырып соңындағы құжатты талдау, анализдеу.

Ұқсас жұмыстар
Ақмола тарихын оқыту
Жаса, жайна, ару Астана
§21-22 ақмола бекінісінің салынуы мен дамуы
Астана. 8 сынып
Губернатор соты
Жас қазақ
Мәтінді бағандарға бөлу
Орал облысы
Сот құрылымындағы өзгерістер
Қазақ тарихы туралы не білесін? 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz