Ақмола тарихы

-Жаңа округ ашуға әзірлік басталуын анықтау, Ақмола округтік приказының ашылуы барысын сипаттау.
-Ақмола - аймақтағы ірі сауда орталығына айналуын айқындау, суреттеу.
-Ақмолаға қала мәртебесі берілуіне баға беру, қала халқы санының өсуін саралау, жинақтау.
-Мағынаны тану, жаңа идеяны ұсыну арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;
-Өздері шешім шығару, талдау, еркін ойлау дағдысы қалыптасады;
-Топпен жұмысты орындау барысында шығармашылық қабілеті кеңейеді;
-Түрлі тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығы артады.
«Тілек үйі» тренингін ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
Бүгінгі көңіл күйіміз қандай балалар?
ІІІ топқа бөлінеді: «Ханшатыр, Бәйтерек, Ақ Орда»
Қос шеңберге бір-біріне қарама -қарсы тұрып, бүгінгі сабаққа, күнге арнап өз тілектерін айтады.
/Керемет/
Қазақстанда отаршылдық езгінің күшеюі.
«Миға шабуыл»,
«Пирамидалық талқылау»
«Визуалды айғақтар» арқылы ой қозғау.
Видео «Экспо-2017» көрмесіне өз үлесімізді қосамыз.
Дарынды және талатты оқушымен жұмыс
«Экспо-2017» 3 топ өз макеттерін ұсынады.
Білу1. Ақмола сыртқы округі қашан ашылды ?
- Округ ашуға кімдер ат салысты?
Анализ
Ақмола мен Астананың ұқсастықтарын жинақтау.
Түсіну
Округ ашуға негіз болған себептер ?
Синтез
Ақмола мен Астана қалалары екі ғасырда да таңдап алынуы кездей соқ жағдай емес екенін дәлелдеу.
Қолдану
Ақмола қаласының дамуы мен көркеюін саралау.
Бағалау
«Экспо-2017» көрмесіне өз үлесімізді қосамыз. Жобаны қорғау.
Тақтада шыққан суреттерге қарап, өз ойларын ортаға салады.
Топпен тапсырманы талқылап, постер дайындайды, қорғайды.
Топ басшылары өз жобаларын ұсынады, таныстырады.
Ақмола Астана
Ортақ қасиеттер
Рефлексия бөлімі
«Білім қоржыны»
Жиынтық және формативті бағалау
Тәуелсіз сарапшының бағалауы.
-Қазақстанға Ресей және шетел капиталының енуі барысын сипаттау.
-Тұз, мұнай өндіру және ауыл шаруашылығындағы жағдайларды айқындау, суреттеу.
-Ұлттық сауда -өнеркәсіптік буржуазияның қалыптаса бастауын саралау, жинақтау.
-Темір жолдардың салынуы қажеттігі және торабтарын анықтау, баға беру.
-Мағынаны тану, жаңа идеяны ұсыну арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;
-Өздері шешім шығару, талдау, еркін ойлау дағдысы қалыптасады;
-Топпен жұмысты орындау барысында шығармашылық қабілеті кеңейеді;
-Функционалды сауаттылығы қалыптасады, дамиды.
«Жылы лебіз» тренингін ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
ІІІ топқа бөлінеді: «Акционер, кен орны, темір жол »
Оқушылар назарын сабаққа аудару
(IPO халықтық бағдарламасын жарнамалау)
Бүгінгі күнге, сабаққа бір-біріне жақсы телек айтады.
Оқушылар өз топтарына отырады.
«ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік демографиялық дамуы»
«Миға шабуыл»
«Пирамидалық талқылау»
1. Сұрақтарға жауап
2. ІІІ топқа 3 түрлі тапсырма:
«Эссе», «Карта», «Сен білесің бе?»
Топқа бөлінген суреттер «Визуалды айғақтар» арқылы ой қозғау.
Білу1. Қазақстандағы тау- кен ісінің деңгейі қандай еді?
- Шетелдіктер кен орындарын қалай игерді?
Анализ
ХІХ ғасыр мен ХХІ ғасырдағы Қазақстанның экономикасын жинақтау.
Түсіну 3. Тұз мұнай және алтын қалай, қай жерде өндірілді ?
4. Темір жолдарды салу қалай жүргізілді?
Синтез
Егерде кен байлықтары шетелге кетпей өзімізде қалса өз ойларын ортаға салу.
Қолдану
Қазіргі кездегі экономикамызды саралау.
Бағалау
Ұлттық буржуазияның қалыптасуына қандай негіз болды?
«Тарихи домино»
Домино парақшаларын топтарға таратамын.
Ой қозғау . Егерде кен байлықтары шетелге кетпей өзімізде қалса ?
өз ойларын ортаға салу.
Топтпр арасында сұрақтар алмасу арқылы, сұрақтарын жауаптарын тауып домино шығару қажет.
Әр топ өз ойларын ортаға салады, ұсынады.
Рефлексия бөлімі
«Білім қоржыны»
Жиынтық және формативті бағалау
Тәуелсіз сарапшының бағалауы.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz