Теңдеу шығару

Сабақтың тақырыбы
: Теңдеу шығару:
Сабақтың мақсаты
: Теңдеу ұғымын танып біледі. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
1) Мазмұнына байланысты: Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
.
2) Сын тұрғысынанойлау: , салыстыруға дағдыланады, .
3) Жұппен жұмыс: , , дәлелдеугежаттығады.
Көрнекілігі:кесте, қимапарақшалар, плакат, фломастерлер.
Сабақтүрі:
Оқытуәдісі: Сын .
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі : Психологиялық дайындық.
Бес болсын алар бағамыз
Білімнен бақыт табамыз.
Өнер-білім көп оқып,
Өсе берсін санамыз.
-Қане енді бір-бірімізге сәттілік тілейік!
I. Қызығушылықты ояту:
А) СУ-ЛИ-ФА (жылдам есептеу)
Ә) «Сендерге арналған 12 тапсырма»
орындау, шешуін өсуретімен орналастыр. Заңдылықты анықта, жалғастыр! Қандай сөз шықты? Оқы. Бүгінгі тақырып «Теңдеу шығару»
II. Мағынаны тану
: Теңдеушығару:
Сұрақ: Теңдеу дегеніміз не? (Кесте «Білемін» деген бөлігін толтыру)
- Теңдеу шешу дегеніміз - теңдеуді дұрыс сандық теңдікке айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу.
- Олай болса, мына суретке назар аударайық:
- Бұл не? - Таразы.
- Ол қайда қолданылады, не үшін?
- Бұл дүкендерде заттың массасын өлшеу үшін қолданылады.
Сурет бойынша теңдеу құрастыру. ВЕНН диаграммасы бойынша салыстыру, қорытынды жасау. (жұптық жұмыс)
Таразының сол жағында 15 кг, 9 кг, х кг қораптар бар, оң жағында 30 кг корап бар. Таразының екі жағына қарап не айтуға болады?
- Бұлар тең. 15 - 9+х=30, 24+х =30 Бұл теңдеулердің қандай байланысы бар?
- Бұл қандай теңдеу?
- Бұл теңдеуді бірден шешуге бола ма?
Ол үшін не істейміз? Теңдеудің мұндай түрін шешу үшін, барлық ықтимал есептеулерді орындап, алдымен оның бір жақ бөлігін жеңілдету керек. Яғни, .
15+9+х=30
24+х=30
х=30 - 24
х=6
15+9+6 =30
30=30
Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Солға қарай иіліп,
Оңға қарай иіліп.
Бір отырып, бір тұрып,
Сәл тынығып алайық.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Жоғары-төмен қарайық,
Орнымызды табайық.
1. Оқулықпен жұмыс.
№3. Тақтадаорындалады
35+23+х=100
(30 - 15) +у=80
х -(23+17) =60
а+(45 - 30) =75
№4. Есептейік, дәлелдейік, тексерейік:
46+44 98 - 35
57+29 100 - 89
50-38 70 - 63
50-1790-65
№5. «Ой шақыру» Мазмұнды есепті математикалық диктант негізінде, теңдеу құрастыру арқылы шешу.
а) Болғаны - 56 м
Қиып алғаны - ?м
Қалғаны -14м
ә) Болғаны - ?м
Қиып алғаны - 19 м
Қалды -? Сонша
ІІІ. Ойтолғау
а) Теңдеу құрастыру
ә) Біз нені үйрендік?
(«Үйренгенім» «Үйренгім келеді» бөлімін толтыру)
Жай теңдеу шешу. Күрделі теңдеу шешу тәсілі. Есепке теңдеу құруды
ІV. Үйге тапсырма беру:
№ 3 қалғаны, №6
V. Бағалау
: өзін-өзі бағалау (Бағалау парағы)
Сартомар орта мектебі
Математика 2-сынып
Ашық сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу
Сынып жетекші:Айтимова Сауле Сериковна.
2015 жыл
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz