Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Теңдеу шығару
Сабақтың тақырыбы: Теңдеу шығару:
Сабақтың мақсаты: Теңдеу ұғымын танып біледі. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
1) Мазмұнына байланысты: Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
Күрделітеңдеудішешуүшінәуеліорындауғаболатынбөлігінесептепалатынынүйренеді.
2) Сын тұрғысынанойлау: Оқушыларөзбетіншетеңдеушешуге,салыстыруға дағдыланады, ауызшатұжырымжасауғажаттығады.
3) Жұппен жұмыс: Оқушылардыңіскерлікдағдыларықалыптасып, математикалықтілдесөйлеп, дәлелдеугежаттығады.
Көрнекілігі:кесте, қимапарақшалар, плакат, фломастерлер.
Сабақтүрі: Жаңаматериалдымеңгерту
Оқытуәдісі: Сын тұрғысынанойлаудыдамыту.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық.
Бес болсын алар бағамыз
Білімнен бақыт табамыз.
Өнер-білім көп оқып,
Өсе берсін санамыз.
-Қане енді бір-бірімізге сәттілік тілейік!
I. Қызығушылықты ояту:
А) СУ-ЛИ-ФА (жылдам есептеу)
Ә) <<Сендерге арналған 12 тапсырма>>
Карточкалардағыамалдарды орындау, шешуін өсуретімен орналастыр.Заңдылықты анықта ,жалғастыр! Қандай сөз шықты? Оқы. Бүгінгі тақырып <<Теңдеу шығару>>
II. Мағынаны тану: Теңдеушығару:
Сұрақ: Теңдеу дегеніміз не? (Кесте <<Білемін>> деген бөлігін толтыру)
- Теңдеу шешу дегеніміз - теңдеуді дұрыс сандық теңдікке айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу.
- Олай болса, мына суретке назар аударайық:
- Бұл не? - Таразы.
- Ол қайда қолданылады, не үшін?
- Бұл дүкендерде заттың массасын өлшеу үшін қолданылады.
Сурет бойынша теңдеу құрастыру.ВЕНН диаграммасы бойынша салыстыру,қорытынды жасау.(жұптық жұмыс)
Таразының сол жағында 15 кг, 9 кг, х кг қораптар бар, оң жағында 30 кг корап бар. Таразының екі жағына қарап не айтуға болады?
- Бұлар тең. 15 - 9+х=30 ,24+х =30 Бұл теңдеулердің қандай байланысы бар?
- Бұл қандай теңдеу?
- Бұл теңдеуді бірден шешуге бола ма?
Ол үшін не істейміз? Теңдеудің мұндай түрін шешу үшін, барлық ықтимал есептеулерді орындап, алдымен оның бір жақ бөлігін жеңілдету керек. Яғни, әуеліесептеугеболатынбөлігінорындапаламыз.
15+9+х=30
24+х=30
х=30 - 24
х=6
---------------
15+9+6 =30
30=30
Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Солға қарай иіліп,
Оңға қарай иіліп.
Бір отырып,бір тұрып,
Сәл тынығып алайық.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Жоғары-төмен қарайық,
Орнымызды табайық.
1.Оқулықпен жұмыс.
№3.Тақтадаорындалады
35+23+х=100
(30 - 15)+у=80
х -(23+17)=60
а+(45 - 30)=75
№4.Есептейік, дәлелдейік, тексерейік:
46+44 ------------ 98 - 35 -----------
57+29 ----------- 100 - 89 ---------
50-38 ----------- 70 - 63 -----------
50-17----------90-65---------
№5. <<Ой шақыру>> Мазмұнды есепті математикалық диктант негізінде, теңдеу құрастыру арқылы шешу.
а) Болғаны - 56 м
Қиып алғаны - ?м
Қалғаны -14м
ә)Болғаны - ?м
Қиып алғаны - 19 м
Қалды -? Сонша
ІІІ. Ойтолғау
а) Теңдеу құрастыру
ә) Біз нені үйрендік?
(<<Үйренгенім>> <<Үйренгім келеді>> бөлімін толтыру)
Жай теңдеу шешу. Күрделі теңдеу шешу тәсілі. Есепке теңдеу құруды
ІV. Үйге тапсырма беру: № 3 қалғаны, №6
V. Бағалау: өзін-өзі бағалау (Бағалау парағы)
Сартомар орта мектебі
Математика 2-сынып
Ашық сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу
Сынып жетекші:Айтимова Сауле Сериковна.
2015 жыл
Сабақтың мақсаты: Теңдеу ұғымын танып біледі. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
1) Мазмұнына байланысты: Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
Күрделітеңдеудішешуүшінәуеліорындауғаболатынбөлігінесептепалатынынүйренеді.
2) Сын тұрғысынанойлау: Оқушыларөзбетіншетеңдеушешуге,салыстыруға дағдыланады, ауызшатұжырымжасауғажаттығады.
3) Жұппен жұмыс: Оқушылардыңіскерлікдағдыларықалыптасып, математикалықтілдесөйлеп, дәлелдеугежаттығады.
Көрнекілігі:кесте, қимапарақшалар, плакат, фломастерлер.
Сабақтүрі: Жаңаматериалдымеңгерту
Оқытуәдісі: Сын тұрғысынанойлаудыдамыту.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық.
Бес болсын алар бағамыз
Білімнен бақыт табамыз.
Өнер-білім көп оқып,
Өсе берсін санамыз.
-Қане енді бір-бірімізге сәттілік тілейік!
I. Қызығушылықты ояту:
А) СУ-ЛИ-ФА (жылдам есептеу)
Ә) <<Сендерге арналған 12 тапсырма>>
Карточкалардағыамалдарды орындау, шешуін өсуретімен орналастыр.Заңдылықты анықта ,жалғастыр! Қандай сөз шықты? Оқы. Бүгінгі тақырып <<Теңдеу шығару>>
II. Мағынаны тану: Теңдеушығару:
Сұрақ: Теңдеу дегеніміз не? (Кесте <<Білемін>> деген бөлігін толтыру)
- Теңдеу шешу дегеніміз - теңдеуді дұрыс сандық теңдікке айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу.
- Олай болса, мына суретке назар аударайық:
- Бұл не? - Таразы.
- Ол қайда қолданылады, не үшін?
- Бұл дүкендерде заттың массасын өлшеу үшін қолданылады.
Сурет бойынша теңдеу құрастыру.ВЕНН диаграммасы бойынша салыстыру,қорытынды жасау.(жұптық жұмыс)
Таразының сол жағында 15 кг, 9 кг, х кг қораптар бар, оң жағында 30 кг корап бар. Таразының екі жағына қарап не айтуға болады?
- Бұлар тең. 15 - 9+х=30 ,24+х =30 Бұл теңдеулердің қандай байланысы бар?
- Бұл қандай теңдеу?
- Бұл теңдеуді бірден шешуге бола ма?
Ол үшін не істейміз? Теңдеудің мұндай түрін шешу үшін, барлық ықтимал есептеулерді орындап, алдымен оның бір жақ бөлігін жеңілдету керек. Яғни, әуеліесептеугеболатынбөлігінорындапаламыз.
15+9+х=30
24+х=30
х=30 - 24
х=6
---------------
15+9+6 =30
30=30
Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Солға қарай иіліп,
Оңға қарай иіліп.
Бір отырып,бір тұрып,
Сәл тынығып алайық.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Жоғары-төмен қарайық,
Орнымызды табайық.
1.Оқулықпен жұмыс.
№3.Тақтадаорындалады
35+23+х=100
(30 - 15)+у=80
х -(23+17)=60
а+(45 - 30)=75
№4.Есептейік, дәлелдейік, тексерейік:
46+44 ------------ 98 - 35 -----------
57+29 ----------- 100 - 89 ---------
50-38 ----------- 70 - 63 -----------
50-17----------90-65---------
№5. <<Ой шақыру>> Мазмұнды есепті математикалық диктант негізінде, теңдеу құрастыру арқылы шешу.
а) Болғаны - 56 м
Қиып алғаны - ?м
Қалғаны -14м
ә)Болғаны - ?м
Қиып алғаны - 19 м
Қалды -? Сонша
ІІІ. Ойтолғау
а) Теңдеу құрастыру
ә) Біз нені үйрендік?
(<<Үйренгенім>> <<Үйренгім келеді>> бөлімін толтыру)
Жай теңдеу шешу. Күрделі теңдеу шешу тәсілі. Есепке теңдеу құруды
ІV. Үйге тапсырма беру: № 3 қалғаны, №6
V. Бағалау: өзін-өзі бағалау (Бағалау парағы)
Сартомар орта мектебі
Математика 2-сынып
Ашық сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу
Сынып жетекші:Айтимова Сауле Сериковна.
2015 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz