Теңдеу шығару

Сабақтың тақырыбы : Теңдеу шығару:
Сабақтың мақсаты : Теңдеу ұғымын танып біледі. Теңдеу - белгісіз саны бар теңдік екенін, белгісіз санның мәні теңдеудің түбірі екенін яғни теңдеудің шешуі болатынын меңгереді.
1) Мазмұнына байланысты: Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. Теңдеу шешу -теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
.
2) Сын тұрғысынанойлау: , салыстыруға дағдыланады, .
3) Жұппен жұмыс: , , дәлелдеугежаттығады.
Көрнекілігі:кесте, қимапарақшалар, плакат, фломастерлер.
Сабақтүрі:
Оқытуәдісі: Сын .

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі : Психологиялық дайындық.

Бес болсын алар бағамыз

Білімнен бақыт табамыз.

Өнер-білім көп оқып,

Өсе берсін санамыз.

-Қане енді бір-бірімізге сәттілік тілейік!
I. Қызығушылықты ояту:
А) СУ-ЛИ-ФА (жылдам есептеу)

Ә) «Сендерге арналған 12 тапсырма»

орындау, шешуін өсуретімен орналастыр. Заңдылықты анықта, жалғастыр! Қандай сөз шықты? Оқы. Бүгінгі тақырып «Теңдеу шығару»
II. Мағынаны тану : Теңдеушығару:
Сұрақ: Теңдеу дегеніміз не? (Кесте «Білемін» деген бөлігін толтыру)
- Теңдеу шешу дегеніміз - теңдеуді дұрыс сандық теңдікке айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу.
- Олай болса, мына суретке назар аударайық:
- Бұл не? - Таразы.
- Ол қайда қолданылады, не үшін?
- Бұл дүкендерде заттың массасын өлшеу үшін қолданылады.
Сурет бойынша теңдеу құрастыру. ВЕНН диаграммасы бойынша салыстыру, қорытынды жасау. (жұптық жұмыс)

Таразының сол жағында 15 кг, 9 кг, х кг қораптар бар, оң жағында 30 кг корап бар. Таразының екі жағына қарап не айтуға болады?
- Бұлар тең. 15 - 9+х=30, 24+х =30 Бұл теңдеулердің қандай байланысы бар?

- Бұл қандай теңдеу?
- Бұл теңдеуді бірден шешуге бола ма?
Ол үшін не істейміз? Теңдеудің мұндай түрін шешу үшін, барлық ықтимал есептеулерді орындап, алдымен оның бір жақ бөлігін жеңілдету керек. Яғни, .
15+9+х=30
24+х=30
х=30 - 24
х=6

15+9+6 =30
30=30

Сергіту сәті.

Орнымыздан тұрайық,

Алақанды ұрайық.

Солға қарай иіліп,

Оңға қарай иіліп.

Бір отырып, бір тұрып,

Сәл тынығып алайық.

Алға қарай бір адым,

Артқа қарай бір адым.

Жоғары-төмен қарайық,

Орнымызды табайық.

1. Оқулықпен жұмыс.
№3. Тақтадаорындалады
35+23+х=100
(30 - 15) +у=80
х -(23+17) =60
а+(45 - 30) =75
№4. Есептейік, дәлелдейік, тексерейік:

46+44 98 - 35
57+29 100 - 89

50-38 70 - 63

50-1790-65

№5. «Ой шақыру» Мазмұнды есепті математикалық диктант негізінде, теңдеу құрастыру арқылы шешу.

а) Болғаны - 56 м
Қиып алғаны - ?м
Қалғаны -14м
ә) Болғаны - ?м
Қиып алғаны - 19 м
Қалды -? Сонша

ІІІ. Ойтолғау

а) Теңдеу құрастыру
ә) Біз нені үйрендік?
(«Үйренгенім» «Үйренгім келеді» бөлімін толтыру)
Жай теңдеу шешу. Күрделі теңдеу шешу тәсілі. Есепке теңдеу құруды
ІV. Үйге тапсырма беру: № 3 қалғаны, №6
V. Бағалау : өзін-өзі бағалау (Бағалау парағы)

Сартомар орта мектебі

Математика 2-сынып

Ашық сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу

Сынып жетекші:Айтимова Сауле Сериковна.

2015 жыл


Ұқсас жұмыстар
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Кері тригонометриялық теңдеу, теңсіздіктер
Теңдеу шешу. 2 сынып
Теңдеу, оны шешу. жанама түрде тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шығару
Биквадрат теңдеу
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Көрсеткіштік теңдеу. 11-сынып. омж
Теңдеулер шешу
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz