Түзулердің параллельдік белгілері

«Бекітемін» директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

САБАҚ ЖОСПАРЫ

САБАҚ: Геометрия
№264 мектеп-лицей
САБАҚ:Геометрия: Күні: 17. 01. 2017
№264 мектеп-лицей: Оқытушының аты-жөні: Жиенбаева Ботакөз Шаймағанбетқызы
САБАҚ:Геометрия: СЫНЫП: 7
№264 мектеп-лицей: Барлық оқушы саны:
Қатыспағандар:
САБАҚ:Геометрия: Сабақтың тақырыбы:
№264 мектеп-лицей: Түзулердің параллельдік белгілері
САБАҚ:Геометрия: Сабақ негізделген оқу мақсаты
№264 мектеп-лицей: Түзулердің параллельдігінің белгілерімен танысып есептер шығаруда қолдану
САБАҚ:Геометрия:

Сабақтың мақсаттары

№264 мектеп-лицей:

Барлық оқушылар:

САБАҚ:Геометрия:

Бірнеше түзу қиылысқанда пайда болатын бұрыштарды атап көрсете алады

САБАҚ:Геометрия:

Оқушылардың басым бөлігі:

САБАҚ:Геометрия: Теоремаларды түсінеді, оларды қолданып түзулердің параллельдігін анықтай алады.
САБАҚ:Геометрия:

Кейбір оқушылар:

САБАҚ:Геометрия: Ішкі тұстас бұрыштардың биссектрисаларының қандай бұрышпен қиылысатынын таба алады
САБАҚ:Геометрия: Тілдік мақсат
№264 мектеп-лицей:

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Параллель түзулер, қиюшы, сәйкес бұрыштар, ішкі айқыш бұрыштар, ішкі тұстас бұрыштар, биссектриса, . . .

САБАҚ:Геометрия:

Талдауға арналған тармақтар:

Параллельдік белгілерінің теоремалары

САБАҚ:Геометрия:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Есептер шығару, сызба сызу

САБАҚ:Геометрия: Ресурстар
№264 мектеп-лицей: "Геометрия" оқулық, білім лэнд сайты, интербелсенді тақта, стикер, маркерлер.
САБАҚ:Геометрия: Алдыңғы білім
№264 мектеп-лицей: параллель, қиылысушы түзулер, биссектрисаны салу.
САБАҚ:Геометрия:
№264 мектеп-лицей: Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
САБАҚ:Геометрия:

Басы

10 мин

№264 мектеп-лицей:

І . Ұйымдастыру. Оқушылар тақтаға өздері жазған сандары бойынша топқа бірігеді

Әр оқушыға арналған жұмыс дәптерлері таратылып сол бойынша жұмыс жасайды.

ІІ . Қайталауға арналған сұрақтар.

" Зымыран сұрақтар " әдісі арқылы.

САБАҚ:Геометрия: Ортасы
№264 мектеп-лицей:

ІІІ. Тұсаукесер. (Жаңа тақырыпқа кіріспе)

6 сурет 1 жауап ойыны бойынша "параллель түзулер" тіркесін айқындау

Екі түзудің параллельдігін анықтау үшін не қажет? Геогебра бағдарламасын пайдаланып бір қарағанда паралель түзуге ұқсас болғанымен қиылысатын түзулер екендігін көз жеткізіп, параллельдіктің қандай белгілері бар екенін анықтау қажеттігін түсіндіру.

IV. Жаңа тақырып. Топтық жұмыс.

Әр топқа теоремаларды түсіндіріп сызбасын көрсету тапсырылады.

Теорема1 . Егер екі түзудің әрқайсысы үшінші бір түзуге параллель болса, онда бұл екі түзу өзара параллель болады.

Теорема2. Егер екі түзуді үшінші түзу қиып өткенде айқыш бұрыштар тең болса, онда берілген екі түзу өзара параллель болады.

Теорема3. Егер екі түзуді үшінші түзу қиып өткенде сәйкес бұрыштар тең болса, онда берілген екі түзу өзара параллель болады.

Теорема4. Егер екі түзуді үшінші түзу қиып өткенде тұстас бұрыштардың қосындысы 180 0 -қа тең болса, онда берілген екі түзу өзара параллель болады.

Топтық жұмыстың бағалау критерийлері

  • Теореманың дұрыс берілуі 1 балл
  • Сызбаның дұрыс болуы 1 балл
  • Дәлелденуі 2 балл
  • Түсіндірілуі 1 балл

V. Барлық дұрыс тұжырымдарды белгілеңіз

"Bilim land. kz" сайтының тапсырма

VІ Есептер шығару

  • Есеп шартының дұрыс берілуі 1 балл
  • Сызбаның дұрыс болуы 1 балл
  • Есеп шығарылуы 2 балл

№149 a, b, c түзулері d қиюшысымен қиылысқан .

𝟏 = 𝟒𝟐 , 𝟐 = 𝟏𝟒𝟎 , 𝟑 = 𝟏𝟑𝟖 \mathbf{\angle 1 = 42{^\circ}\, \ \ \ \angle 2 = 140{^\circ}\ \, \ \ \ \ \angle 3 = 138{^\circ}} a, b, c түзулерінің қайсысы параллель.

𝟏 \mathbf{\angle 1} және 𝟐 \mathbf{\angle 2} ішкі тұстас бұрыштар.

𝟏 + 𝟐 = 𝟒𝟐 + 𝟏𝟒𝟎 = 𝟏𝟖𝟐 𝟏𝟖𝟎 \mathbf{\angle 1 + \angle 2 = 42{^\circ} + 140{^\circ} = 182{^\circ} \neq 180} , онда 𝐚 𝐛 \mathbf{a \cap b}

𝟐 𝟑 \mathbf{\angle 2 \neq \angle 3\ } сәйкес бұрыштар тең емес. онда с 𝐛 \mathbf{с \cap b}

𝟏 \mathbf{\angle 1} және 𝟑 \mathbf{\angle 3} ішкі тұстас бұрыштар.

𝟏 + 𝟑 = 𝟒𝟐 + 𝟏𝟑𝟖 = 𝟏𝟖𝟎 \mathbf{\angle 1 + \angle 3 = 42{^\circ} + 138{^\circ} = 180{^\circ}} , онда 𝐚 с \mathbf{a \parallel с} .

№161 Екі параллель түзуді үшінші түзумен қиғанда пайда болатын ішкі тұстас бұрыштардың биссектрисалары қандай бұрышпен қиылысады?

Шешуі:

𝟑 = х 𝟓 = 𝟏𝟖𝟎 х \mathbf{\angle 3 = х{^\circ}\ \ \angle 5 = 180 - х{^\circ}}

𝟑 : 𝟐 = х / 𝟐 𝟓 : 𝟐 = 𝟏𝟖𝟎 х 𝟐 \mathbf{\angle 3:2 = х{^\circ}/2\ \ \ \ \ \angle 5:2 =}\frac{\mathbf{180 - х{^\circ}}}{\mathbf{2}}

𝟗 = 𝟏𝟖𝟎 ( 𝟑 : 𝟐 + 𝟓 : 𝟐 ) = х 𝟐 + 𝟏𝟖𝟎 х 𝟐 = 𝟗𝟎 \mathbf{\angle 9 = 180 - (\angle 3:2 + \angle 5:2) =}\frac{\mathbf{х{^\circ}}}{\mathbf{2}}\mathbf{\ \ +}\frac{\mathbf{180{^\circ} - х{^\circ}}}{\mathbf{2}}\mathbf{= 90{^\circ}}

САБАҚ:Геометрия: Соңы
№264 мектеп-лицей:

І. Қорытынды.

Орындалған әрбір тапсырманы оқушы өзін-өзі түсінуіне қарай бағалау жүргізіледі.

Үйге тапсырма

1) Түзулердің параллельдік белгілері

2) №160 есептердің жұптарын аяқтап шығару

Бағалау.

САБАҚ:Геометрия:

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

№264 мектеп-лицей:
САБАҚ:Геометрия:

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты) ?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:


Ұқсас жұмыстар
Параллель түзулер
Түзулердің өзара орналасуы
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Функция графигіне жүргізілген жанама тақырыбын қортындылау
Теңдеуге есептер шешу
Кері тригонометриялық функциялар
Тікбұрышты изометрия
Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы
Бүтін рационал теңдеу
Сағат саны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz