Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Тұрақтандырушы сұрыптау. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулану
Сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Күні
13.02
Сынып
Сабақтың атауы
Тақырыбы: Тұрақтандырушы сұрыптау. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулану.
Сілтеме
Биология. Авторлары: Гильманов М.Қ. Атамұра 2013
Жалпы мақсаты
Элементарлық эволюциялық фокторлардың пайда болу жолдарын ұғыну
Міндеттер
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру;
2.Оқушылардың білетін білімін жаңғырту;
3. Өз ойларын еркін айтып, бір-бірінің пікірін тыңдау;
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Сабақтың критерилерімен таныстырамын. Әр топқа тапсырма беріп, топтағы жұмысын қадағалаймын. Интерактивті тақта арқылы үй жұмысын тексеру, диалог арқылы ережелерді қайталау, тапсырмалар орындату
Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері
Жеке, жұппен жұмыс, демонстрация, пікір талас, бағалау, сұрақ-жауап, баяндау.
Күтілетін нәтиже
1. Жаңа сабақ материалын толық меңгереді;
2. Тақырып маңыздылғын түсінеді;
3. Бір-біріне сұрақ қояды;
4. Ой қорытады;
5. Пікірлерін айтады;
6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.
№ 43-сабақ.
Сабақ барысы
Сабақ барысы
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау және қорытынды
1.Ұйымдас-тыру кезеңі
2 мин.
Мұғалім оқушылар назарын сабаққа аудару үшін сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау түрлерімен таныстырады және оқушылардың өздеріне критерий шығаруға мүмкіндік береді.
Оқушылар белсенділік таныта отырып барлығына ортақ критерий шығаруға қатысады.
5 сұраққа жауап -5
4сұраққа жауап -4
3сұраққа жауап -3
Өзін-өзі және өзгені бағалауға үйренеді
2. <<Миға шабуыл>>
10 мин.
Сұрақ-жауап тарсырмалары
Жеке жұмыс
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап жазу арқылы өздеріне ұпай жинайды.
Оқушылардың эмоциялық қабылдаулары арқылы олардың белсенділігі анықталады.
3. Жеке,жұптық тапсырма-лар.
15 мин.
2 мин.
Жұптық жұмыс осы тапсырма барысында олар өздерін және жанындағы жолдасын бағалауға мүмкіндік алады.
1.Гендер дрейфі
Анықтамсы
А) ашқан ғалымдар
Ә)не арқылы дәлелдеді?
Б) нешінші ұрпақта анықтады?
В) Гендер дрейфінің нәтижелері
2.Популяциялық толқындар анықтамасы
А)кім ашты
Ә)мысал келтір
3.Оқшалану тірек схемасы арқылы жазу
Сергіту сәті.
Биологиялық термин сөздерді талдау, оларды есте сақтауға арналған тапсырмалар.
Қимыл қозғалыс
Оқушылар өз білімдерін жинақтайды, қорытындылайды және жолдасын бағалайды.
4. жеке тапсырма-лар. Бекіту сұрақтары
5 мин.
Жеке тапсырма
Гендер дрейфі дегеніміз не?
Популяциялық толқындарға мысал келтір
Оқшаланудың түрлерін ата?
Жеке тапсырма барысында оқушылар тапсырмалар арқылы өз білімдерін жинақтап, қорытындылайды және өз білімдерін сынайды
Өзіндік талдау жұмыстары жүргізіледі.
Бақылаушы топ мүшелеріне баға береді.
5. Рефлексия
3 мин.
4 мин.
Эссе жазу бүгінгі сабақтан ой түйгенін
Қорытынды бағалау.
Оқушылар ББҮ (Білемін Білгім келеді Үйрендім) кестесін толтырады.
Оқушылар өз білім қоржын
дарын жаңа мәліметтермен толықтырып кетеді.
Үйге беріле
тін тапсырма
Оқулық параграф 43 жыртқыш - жемтік өзара қарым-қатынасы
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
Күні
13.02
Сынып
Сабақтың атауы
Тақырыбы: Тұрақтандырушы сұрыптау. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулану.
Сілтеме
Биология. Авторлары: Гильманов М.Қ. Атамұра 2013
Жалпы мақсаты
Элементарлық эволюциялық фокторлардың пайда болу жолдарын ұғыну
Міндеттер
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру;
2.Оқушылардың білетін білімін жаңғырту;
3. Өз ойларын еркін айтып, бір-бірінің пікірін тыңдау;
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Сабақтың критерилерімен таныстырамын. Әр топқа тапсырма беріп, топтағы жұмысын қадағалаймын. Интерактивті тақта арқылы үй жұмысын тексеру, диалог арқылы ережелерді қайталау, тапсырмалар орындату
Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері
Жеке, жұппен жұмыс, демонстрация, пікір талас, бағалау, сұрақ-жауап, баяндау.
Күтілетін нәтиже
1. Жаңа сабақ материалын толық меңгереді;
2. Тақырып маңыздылғын түсінеді;
3. Бір-біріне сұрақ қояды;
4. Ой қорытады;
5. Пікірлерін айтады;
6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.
№ 43-сабақ.
Сабақ барысы
Сабақ барысы
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау және қорытынды
1.Ұйымдас-тыру кезеңі
2 мин.
Мұғалім оқушылар назарын сабаққа аудару үшін сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау түрлерімен таныстырады және оқушылардың өздеріне критерий шығаруға мүмкіндік береді.
Оқушылар белсенділік таныта отырып барлығына ортақ критерий шығаруға қатысады.
5 сұраққа жауап -5
4сұраққа жауап -4
3сұраққа жауап -3
Өзін-өзі және өзгені бағалауға үйренеді
2. <<Миға шабуыл>>
10 мин.
Сұрақ-жауап тарсырмалары
Жеке жұмыс
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап жазу арқылы өздеріне ұпай жинайды.
Оқушылардың эмоциялық қабылдаулары арқылы олардың белсенділігі анықталады.
3. Жеке,жұптық тапсырма-лар.
15 мин.
2 мин.
Жұптық жұмыс осы тапсырма барысында олар өздерін және жанындағы жолдасын бағалауға мүмкіндік алады.
1.Гендер дрейфі
Анықтамсы
А) ашқан ғалымдар
Ә)не арқылы дәлелдеді?
Б) нешінші ұрпақта анықтады?
В) Гендер дрейфінің нәтижелері
2.Популяциялық толқындар анықтамасы
А)кім ашты
Ә)мысал келтір
3.Оқшалану тірек схемасы арқылы жазу
Сергіту сәті.
Биологиялық термин сөздерді талдау, оларды есте сақтауға арналған тапсырмалар.
Қимыл қозғалыс
Оқушылар өз білімдерін жинақтайды, қорытындылайды және жолдасын бағалайды.
4. жеке тапсырма-лар. Бекіту сұрақтары
5 мин.
Жеке тапсырма
Гендер дрейфі дегеніміз не?
Популяциялық толқындарға мысал келтір
Оқшаланудың түрлерін ата?
Жеке тапсырма барысында оқушылар тапсырмалар арқылы өз білімдерін жинақтап, қорытындылайды және өз білімдерін сынайды
Өзіндік талдау жұмыстары жүргізіледі.
Бақылаушы топ мүшелеріне баға береді.
5. Рефлексия
3 мин.
4 мин.
Эссе жазу бүгінгі сабақтан ой түйгенін
Қорытынды бағалау.
Оқушылар ББҮ (Білемін Білгім келеді Үйрендім) кестесін толтырады.
Оқушылар өз білім қоржын
дарын жаңа мәліметтермен толықтырып кетеді.
Үйге беріле
тін тапсырма
Оқулық параграф 43 жыртқыш - жемтік өзара қарым-қатынасы
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
1.1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз
2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?
3.Табиғи сұрыпталу формалары
4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары
5.Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz