Тұрақтандырушы сұрыптау. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулану

Сабақтың қысқа мерзімді жоспары

Күні
13. 02
Сынып
Күні: Сабақтың атауы
13. 02: Тақырыбы: Тұрақтандырушы сұрыптау. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулану.
Күні: Сілтеме
13. 02: Биология. Авторлары: Гильманов М. Қ. Атамұра 2013
Күні: Жалпы мақсаты
13. 02: Элементарлық эволюциялық фокторлардың пайда болу жолдарын ұғыну
Күні: Міндеттер
13. 02:

1. Оқушылардың белсенділігін арттыру;

2. Оқушылардың білетін білімін жаңғырту;

3. Өз ойларын еркін айтып, бір-бірінің пікірін тыңдау;

Күні: Мұғалім үшін оқу нәтижелері
13. 02: Сабақтың критерилерімен таныстырамын. Әр топқа тапсырма беріп, топтағы жұмысын қадағалаймын. Интерактивті тақта арқылы үй жұмысын тексеру, диалог арқылы ережелерді қайталау, тапсырмалар орындату
Күні: Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері
13. 02: Жеке, жұппен жұмыс, демонстрация, пікір талас, бағалау, сұрақ-жауап, баяндау.
Күні: Күтілетін нәтиже
13. 02:

1. Жаңа сабақ материалын толық меңгереді;

2. Тақырып маңыздылғын түсінеді;

3. Бір-біріне сұрақ қояды;

4. Ой қорытады;

5. Пікірлерін айтады;

6. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.

43- сабақ.

Сабақ барысы
Сабақ барысы: Сабақ барысы
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау және қорытынды
Сабақ барысы: 1. Ұйымдас-тыру кезеңі
2 мин.
Мұғалім оқушылар назарын сабаққа аудару үшін сабақ барысында орындалатын тапсырмалар мен бағалау түрлерімен таныстырады және оқушылардың өздеріне критерий шығаруға мүмкіндік береді.

Оқушылар белсенділік таныта отырып барлығына ортақ критерий шығаруға қатысады.

5 сұраққа жауап -5

4сұраққа жауап -4

3сұраққа жауап -3

Өзін-өзі және өзгені бағалауға үйренеді
Сабақ барысы: 2. «Миға шабуыл»
10 мин.

Сұрақ-жауап тарсырмалары

Жеке жұмыс

1. 1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз

2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?

3. Табиғи сұрыпталу формалары

4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары

5. Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап жазу арқылы өздеріне ұпай жинайды.
Оқушылардың эмоциялық қабылдаулары арқылы олардың белсенділігі анықталады.
Сабақ барысы: 3. Жеке, жұптық тапсырма-лар.

15 мин.

2 мин.

Жұптық жұмыс осы тапсырма барысында олар өздерін және жанындағы жолдасын бағалауға мүмкіндік алады.

1. Гендер дрейфі

Анықтамсы

А) ашқан ғалымдар

Ә) не арқылы дәлелдеді?

Б) нешінші ұрпақта анықтады?

В) Гендер дрейфінің нәтижелері

2. Популяциялық толқындар анықтамасы

А) кім ашты

Ә) мысал келтір

3. Оқшалану тірек схемасы арқылы жазу

Сергіту сәті.

Биологиялық термин сөздерді талдау, оларды есте сақтауға арналған тапсырмалар.

Қимыл қозғалыс

Оқушылар өз білімдерін жинақтайды, қорытындылайды және жолдасын бағалайды.
Сабақ барысы: 4. жеке тапсырма-лар. Бекіту сұрақтары
5 мин.

Жеке тапсырма

Гендер дрейфі дегеніміз не?

Популяциялық толқындарға мысал келтір

Оқшаланудың түрлерін ата?

Жеке тапсырма барысында оқушылар тапсырмалар арқылы өз білімдерін жинақтап, қорытындылайды және өз білімдерін сынайды

Өзіндік талдау жұмыстары жүргізіледі.

Бақылаушы топ мүшелеріне баға береді.

Сабақ барысы: 5. Рефлексия

3 мин.

4 мин.

Эссе жазу бүгінгі сабақтан ой түйгенін

Қорытынды бағалау.

Оқушылар ББҮ (Білемін Білгім келеді Үйрендім) кестесін толтырады.

Оқушылар өз білім қоржын

дарын жаңа мәліметтермен толықтырып кетеді.

Сабақ барысы:

Үйге беріле

тін тапсырма

Оқулық параграф 43 жыртқыш -жемтік өзара қарым-қатынасы

1. 1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз

2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?

3. Табиғи сұрыпталу формалары

4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары

5. Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?

1. 1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз

2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?

3. Табиғи сұрыпталу формалары

4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары

5. Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?

1. 1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз

2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?

3. Табиғи сұрыпталу формалары

4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары

5. Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?

1. 1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз

2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?

3. Табиғи сұрыпталу формалары

4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары

5. Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?

1. 1859 жылы Ч. Дарвиннің негізгі еңбегін атап жаз

2. Ч. Дарвиннің айтуынша табиғи сұрыпталу дегеніміз не?

3. Табиғи сұрыпталу формалары

4. табиғи сұрыпталудың алғы шарттары

5. Теңестіруші полиморфизм дегеніміз не?


Ұқсас жұмыстар
Топ жетекшілері бағалауы
Харди-Вайнберг заңы
Адамдағы тұқым қаулайтын аурулары. генетикалық әлеуметтік мәселе
Бейімделушілік – эволюция факторларының өзара әрекетінің нәтижесі туралы ақпарат
Денсаулықтың генетикалық негіздері және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Адам генетикасы
«сұрыптау» тарауын қайталау
Генетика және селекция негіздері. қолданбалы курс
Жапырақтектес көбелек
Сабақ мақсаттары. Сабақ барысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz