5 сынып математика: Үлестер мен жай бөлшектерге есептер шығару - қысқа мерзімді сабақ жоспары (Ахметова К.Ж., 07.12.2016)

Қысқа мерзімді жоспар

5 сынып математика пәнінің мұғалімі Ахметова К. Ж

Күні 07. 12. 16 ж
Пәні математика
Сынып 5 "В"
Күні 07. 12. 16 ж: Сабақтың тақырыбы
Пәні математика: Үлестер және жай бөлшектерге есептер шығару
Күні 07. 12. 16 ж: Ақылды мақсат
Пәні математика: Бір сабақ көлемінде оқушыларға "үлестер мен жай бөлшектерге" есептер шығару арқылы біліктілік дағдысын қалыптастыру
Күні 07. 12. 16 ж: Күтілетін нәтиже
Пәні математика:

-Үлестерді оқи алады;

-Жай бөлшектерді оқи алады, жаза алады, бөлшектің алымы мен бөлімін ажырата алады.

-Бөлу амалын бөлшек сызығы арқылы көрсете алады.

Күні 07. 12. 16 ж: Жетістік (табыс) критерийі
Пәні математика:

-Есепті барлық оқушы шығара алса;

-Пәнге деген қызығушылығы оянса;

-Уақытты ұтымды пайдалана алса.

Күні 07. 12. 16 ж: Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
Пәні математика: Деңгейлеп саралап оқыту, сұрақ- жауап
Күні 07. 12. 16 ж: Сабақта қолданылатын көрнекіліктер
Пәні математика: Интерактивті тақта, үлестірмелер, стикер
Сабақ кезеңдері
уақыты
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Сабақ кезеңдері: 1. Ұйымдастыру кезеңі
уақыты: 1мин
Мұғалімнің іс -әрекеті: Сыныпты түрлі түсті гүлдер арқылы топқа бөлу.
Оқушының іс -әрекеті: 4 түрлі гүлдер арқылы топқа бөлінді.
Сабақ кезеңдері: 2. Үй тапсырмасын сұрау
уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті:

№783

Ж:Бақта 24 шырша ағашы бар.

Ж:Көрмеде 19 бояулы сурет бар.

Оқушының іс -әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын тақтаға жазады, қателерін жөндейді. Ережелерді еске түсіреді.
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын қорытындылау
уақыты: 5мин
Мұғалімнің іс -әрекеті: «Тез, ойлан» тапсырмасы арқылы.
Оқушының іс -әрекеті: Әр топ төртбұрыштың, шеңбердің қандай бөлігі боялған, қандай бөлігі боялмағанын ауызша шешеді.
Сабақ кезеңдері: 3. Есептер шығару
уақыты: 7мин
Мұғалімнің іс -әрекеті:

"Үлестер мен жай бөлшектерге" есептер шығару.

Оқулық бойынша:

Жұптық жұмыс

№788

№789

№791

№794

Сергіту сәті. «Ауадағы жай бөлшектер» ойыны арқылы

Оқушының іс -әрекеті: Оқушылар жұптасып тапсырма орындайды.
Сабақ кезеңдері: 4. Бекіту
уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Деңгейлік тапсырмалар

(Барлық топқа беріледі) Деңгейлік тапсырмалар:

А - деңгейі

1-топ

а/в түріндегі бөлшекпен жазыңдар.

а) тоқсан сегізден он үш ә) оннан үш б) бестен төрт в) жиырма бестен он сегіз

2-топ

а) қырық бестен бір ә) он екіден жеті б) он үштен сегіз в) елу тоғыздан жеті

3-топ

а) алтыдан он бес ә) жиырма сегізден жеті б) он үштен он бір в) жетпіс төрттен үш

4-топ

а) тоқсаннан он төрт ә) жүз жиырмадан алпыс үш б) жетпіс екіден он сегіз в) жиырма төрттен он жеті.

B - деңгейі

1-топ

Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып, берілген натурал санды жай бөлшек түрінде жазыңдар.

а) 45 = * 3 45 = \frac{*}{3} ә) 13 = 104 * 13 = \frac{104}{*}

2-топ

а) 198 = * 2 198 = \frac{*}{2} ә) 16 = 64 * 16 = \frac{64}{*}

3-топ

а) 53 = 477 * 53 = \frac{477}{*} ә) 3 = * 72 3 = \frac{*}{72}

4-топ

а) 91 = * 3 ә ) 48 = 144 * 91 = \frac{*}{3}\ \ \ ә) \ 48 = \frac{144}{*}

C - деңгейі

(Жеке оқушымен жұмыс)

1. Жәшікте 48 кубик болды. Төрт бала бірінен соң бірі келіп, әрқайсысы жәшіктегі қалған кубиктердің 1/2-ін алуға уәделесті. Ең соңғы бала жәшіктен неше кубик алады?

2. Шарлар тізбесіндегі 48 шардың 1/2-і қызыл және жасыл шарлар. Ондағы қызыл шарлар барлық шарлардың 1/6 бөлігі. Шарлар тізбесінде неше жасыл шар бар?

Оқушының іс -әрекеті: Әр деңгей бойынша оқушылар тапсырманы орындап, оны плакатта көрсетеді.
Сабақ кезеңдері: 5. Қорытындылау
уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Тест тапсырмалары

1. Бүтіннің 1 2 \frac{1}{2}\ \ \ бөлігі қалай аталады?
А. Жарты В. Бөлшек С. Ширек
2. Бүтіннің 1 4 \frac{1}{4} бөлігі қалай аталады?

А. Жарты В. Бөлшек С. Ширек

3. Оқылуы 15-тен 2 болатын бөлшекті көрсет?
А. 15 2 \frac{15}{2} В. 2 15 \ \frac{2}{15} С. 12 15 \ \frac{12}{15}
4. 25:5 бөліндіні жай бөлшек түрінде жаз, мәнін тап?
А. 25 5 \frac{25}{5}\ = 5 В. 5 25 \frac{5}{25}\ = 1 5 \ \frac{1}{5} С. 25 15 \frac{25}{15}\ = 5
5. 13 17 \ \ \frac{13}{17} бөлшегін бөлінді түрінде жаз?
А. 13*7 В. 13+7 С. 13:7

Жауабы: 1. а, 2. с, 3. в, 4. а, 5. с

Оқушының іс -әрекеті: Оқушылар тест тапсырмаларын орындайды.
Сабақ кезеңдері: 6. Бағалау
уақыты: 5мин
Мұғалімнің іс -әрекеті: Бағалау парағы арқылы белсене қатысқан оқушыларды медальдармен бағалау
Оқушының іс -әрекеті: Өз- өздерін бағалау.
Сабақ кезеңдері: 7. Үйге тапсырмасын беру.
уақыты: 1 мин
Мұғалімнің іс -әрекеті: №795
Оқушының іс -әрекеті: Күнделікке белгілеп алады.
Сабақ кезеңдері: 8. Рефлексия
уақыты: 1мин
Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс -әрекеті: Сабақ туралы өз ойларын стикерге жазады.

Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспары: 5-сынып математика - Жай бөлшектерге амалдар қолдану
5-сынып математика сабақ жоспары: Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Жай бөлшектерге амалдар қолдану бойынша есептер шығару және оқушы білімін бағалау (5-сынып)
5-сынып математика: Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту - қысқа мерзімді сабақ жоспары
5-сынып математика: Жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбы бойынша қайталау және тереңдету сабақ жоспары
5-сынып математика: Жай бөлшектерге амалдар қолдануды қайталау сабағы
Жай бөлшектер мен үлестер: анықтама, жазылуы және есептер
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер (12 сағат)
5-сынып математика: Жай бөлшектерге амалдар бойынша білімді тиянақтау сабағы
5 «Е» сынып: Жай бөлшектерге амалдар қолдану бойынша сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz