Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Үлестер және жай бөлшектерге есептер шығару
Қысқа мерзімді жоспар
5 сынып математика пәнінің мұғалімі Ахметова К.Ж
Күні 07.12.16 ж
Пәні математика
Сынып 5 "В"
Сабақтың тақырыбы
Үлестер және жай бөлшектерге есептер шығару
Ақылды мақсат
Бір сабақ көлемінде оқушыларға "үлестер мен жай бөлшектерге" есептер шығару арқылы біліктілік дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
-Үлестерді оқи алады;
-Жай бөлшектерді оқи алады,жаза алады,бөлшектің алымы мен бөлімін ажырата алады.
-Бөлу амалын бөлшек сызығы арқылы көрсете алады.
Жетістік (табыс) критерийі
-Есепті барлық оқушы шығара алса;
-Пәнге деген қызығушылығы оянса;
-Уақытты ұтымды пайдалана алса.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
Деңгейлеп саралап оқыту,сұрақ- жауап
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер
Интерактивті тақта,үлестірмелер,стикер
Сабақ кезеңдері
уақыты
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
1.Ұйымдастыру кезеңі
1мин
Сыныпты түрлі түсті гүлдер арқылы топқа бөлу.
4 түрлі гүлдер арқылы топқа бөлінді.
2.Үй тапсырмасын сұрау
5 мин
№783
Ж:Бақта 24 шырша ағашы бар.
Ж:Көрмеде 19 бояулы сурет бар.
Оқушылар үй тапсырмасын тақтаға жазады,қателерін жөндейді.Ережелерді еске түсіреді.
Үй тапсырмасын қорытындылау
5мин
<<Тез,ойлан>> тапсырмасы арқылы.
Әр топ төртбұрыштың,шеңбердің қандай бөлігі боялған,қандай бөлігі боялмағанын ауызша шешеді.
3.Есептер шығару
7мин
"Үлестер мен жай бөлшектерге" есептер шығару.
Оқулық бойынша:
Жұптық жұмыс
№788
№789
№791
№794
Сергіту сәті. <<Ауадағы жай бөлшектер>> ойыны арқылы
Оқушылар жұптасып тапсырма орындайды.
4.Бекіту
15 мин
Деңгейлік тапсырмалар
(Барлық топқа беріледі) Деңгейлік тапсырмалар:
А - деңгейі
1-топ
а/в түріндегі бөлшекпен жазыңдар.
а) тоқсан сегізден он үш ә)оннан үш б)бестен төрт в)жиырма бестен он сегіз
2-топ
а)қырық бестен бір ә)он екіден жеті б) он үштен сегіз в)елу тоғыздан жеті
3-топ
а)алтыдан он бес ә) жиырма сегізден жеті б)он үштен он бір в) жетпіс төрттен үш
4-топ
а) тоқсаннан он төрт ә)жүз жиырмадан алпыс үш б)жетпіс екіден он сегіз в) жиырма төрттен он жеті.
B - деңгейі
1-топ
Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып,берілген натурал санды жай бөлшек түрінде жазыңдар.
а) 45=*3 ә) 13=104*
2-топ
а) 198=*2 ә)16=64*
3-топ
а)53=477* ә)3=*72
4-топ
а)91=*3 ә) 48=144*
C - деңгейі
(Жеке оқушымен жұмыс)
1.Жәшікте 48 кубик болды.Төрт бала бірінен соң бірі келіп,әрқайсысы жәшіктегі қалған кубиктердің 1/2-ін алуға уәделесті.Ең соңғы бала жәшіктен неше кубик алады?
2. Шарлар тізбесіндегі 48 шардың 1/2-і қызыл және жасыл шарлар.Ондағы қызыл шарлар барлық шарлардың 1/6 бөлігі.Шарлар тізбесінде неше жасыл шар бар?
Әр деңгей бойынша оқушылар тапсырманы орындап,оны плакатта көрсетеді.
5.Қорытындылау
5 мин
Тест тапсырмалары
1. Бүтіннің 12 бөлігі қалай аталады?
А.Жарты В.Бөлшек С.Ширек
2. Бүтіннің 14 бөлігі қалай аталады?
А.Жарты В.Бөлшек С.Ширек
3.Оқылуы 15-тен 2 болатын бөлшекті көрсет?
А. 152 В. 215 С. 1215
4.25:5 бөліндіні жай бөлшек түрінде жаз,мәнін тап?
А. 255 = 5 В. 525 = 15 С. 2515 = 5
5. 1317 бөлшегін бөлінді түрінде жаз?
А. 13*7 В. 13+7 С. 13:7
Жауабы: 1.а , 2.с, 3. в , 4. а , 5. с
Оқушылар тест тапсырмаларын орындайды.
6.Бағалау
5мин
Бағалау парағы арқылы белсене қатысқан оқушыларды медальдармен бағалау
Өз- өздерін бағалау.
7.Үйге тапсырмасын беру.
1 мин
№795
Күнделікке белгілеп алады.
8.Рефлексия
1мин
Сабақ туралы өз ойларын стикерге жазады.
5 сынып математика пәнінің мұғалімі Ахметова К.Ж
Күні 07.12.16 ж
Пәні математика
Сынып 5 "В"
Сабақтың тақырыбы
Үлестер және жай бөлшектерге есептер шығару
Ақылды мақсат
Бір сабақ көлемінде оқушыларға "үлестер мен жай бөлшектерге" есептер шығару арқылы біліктілік дағдысын қалыптастыру
Күтілетін нәтиже
-Үлестерді оқи алады;
-Жай бөлшектерді оқи алады,жаза алады,бөлшектің алымы мен бөлімін ажырата алады.
-Бөлу амалын бөлшек сызығы арқылы көрсете алады.
Жетістік (табыс) критерийі
-Есепті барлық оқушы шығара алса;
-Пәнге деген қызығушылығы оянса;
-Уақытты ұтымды пайдалана алса.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
Деңгейлеп саралап оқыту,сұрақ- жауап
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер
Интерактивті тақта,үлестірмелер,стикер
Сабақ кезеңдері
уақыты
Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
1.Ұйымдастыру кезеңі
1мин
Сыныпты түрлі түсті гүлдер арқылы топқа бөлу.
4 түрлі гүлдер арқылы топқа бөлінді.
2.Үй тапсырмасын сұрау
5 мин
№783
Ж:Бақта 24 шырша ағашы бар.
Ж:Көрмеде 19 бояулы сурет бар.
Оқушылар үй тапсырмасын тақтаға жазады,қателерін жөндейді.Ережелерді еске түсіреді.
Үй тапсырмасын қорытындылау
5мин
<<Тез,ойлан>> тапсырмасы арқылы.
Әр топ төртбұрыштың,шеңбердің қандай бөлігі боялған,қандай бөлігі боялмағанын ауызша шешеді.
3.Есептер шығару
7мин
"Үлестер мен жай бөлшектерге" есептер шығару.
Оқулық бойынша:
Жұптық жұмыс
№788
№789
№791
№794
Сергіту сәті. <<Ауадағы жай бөлшектер>> ойыны арқылы
Оқушылар жұптасып тапсырма орындайды.
4.Бекіту
15 мин
Деңгейлік тапсырмалар
(Барлық топқа беріледі) Деңгейлік тапсырмалар:
А - деңгейі
1-топ
а/в түріндегі бөлшекпен жазыңдар.
а) тоқсан сегізден он үш ә)оннан үш б)бестен төрт в)жиырма бестен он сегіз
2-топ
а)қырық бестен бір ә)он екіден жеті б) он үштен сегіз в)елу тоғыздан жеті
3-топ
а)алтыдан он бес ә) жиырма сегізден жеті б)он үштен он бір в) жетпіс төрттен үш
4-топ
а) тоқсаннан он төрт ә)жүз жиырмадан алпыс үш б)жетпіс екіден он сегіз в) жиырма төрттен он жеті.
B - деңгейі
1-топ
Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып,берілген натурал санды жай бөлшек түрінде жазыңдар.
а) 45=*3 ә) 13=104*
2-топ
а) 198=*2 ә)16=64*
3-топ
а)53=477* ә)3=*72
4-топ
а)91=*3 ә) 48=144*
C - деңгейі
(Жеке оқушымен жұмыс)
1.Жәшікте 48 кубик болды.Төрт бала бірінен соң бірі келіп,әрқайсысы жәшіктегі қалған кубиктердің 1/2-ін алуға уәделесті.Ең соңғы бала жәшіктен неше кубик алады?
2. Шарлар тізбесіндегі 48 шардың 1/2-і қызыл және жасыл шарлар.Ондағы қызыл шарлар барлық шарлардың 1/6 бөлігі.Шарлар тізбесінде неше жасыл шар бар?
Әр деңгей бойынша оқушылар тапсырманы орындап,оны плакатта көрсетеді.
5.Қорытындылау
5 мин
Тест тапсырмалары
1. Бүтіннің 12 бөлігі қалай аталады?
А.Жарты В.Бөлшек С.Ширек
2. Бүтіннің 14 бөлігі қалай аталады?
А.Жарты В.Бөлшек С.Ширек
3.Оқылуы 15-тен 2 болатын бөлшекті көрсет?
А. 152 В. 215 С. 1215
4.25:5 бөліндіні жай бөлшек түрінде жаз,мәнін тап?
А. 255 = 5 В. 525 = 15 С. 2515 = 5
5. 1317 бөлшегін бөлінді түрінде жаз?
А. 13*7 В. 13+7 С. 13:7
Жауабы: 1.а , 2.с, 3. в , 4. а , 5. с
Оқушылар тест тапсырмаларын орындайды.
6.Бағалау
5мин
Бағалау парағы арқылы белсене қатысқан оқушыларды медальдармен бағалау
Өз- өздерін бағалау.
7.Үйге тапсырмасын беру.
1 мин
№795
Күнделікке белгілеп алады.
8.Рефлексия
1мин
Сабақ туралы өз ойларын стикерге жазады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz