Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Ұлы Жібек жолының тармақтары
Қысқа мерзімді жоспар№15
Пәні: Қазақстан тарихы
Сынып: 7
Мерзімі:
Тақырыбы:
§14. Ұлы Жібек жолының тармақтары
Мақсаты:
Ұлы жібек жолы мен Қазақстан арқылы өткен орта ғасырлық сауда жолдары туралы түсіндіру. Халықтардыңжақындастыратын аса маңыздыҰлыжолдыңболғанынкөрсету
Күтілетін нәтиже:
Сауда жолдарын картадан көрсету арқылы картамен жұмыс істей қабылетін дамыту, логикалық ойлауын және эстетикалық талғамдарын дамыту.
Бағалау критерийлері:
Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау
Әдіс-тәсілдер:
<<Джигсо>> , <<Ақыл тасы>>
Сабақтың барысы:
Кезеңі
Уақыты
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
2 минут
Сәлемдесу
Түгендеу
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
Оқушылар оқу құралдарын дайындайды
Ауызша мадақтау
АКТ
стикерлер
2 минут
5 минут
Оқушыларды топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау
Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігі артады
<<Ақыл тасы>> әдісі арқылы
Ауызша мадақтау
Тақырыпқа байланысты суреттер
Ақыл тасы
Таныстырылым
2 минут
Тақырыпқа байланысты қысқаша түсінік беру
Оқушылар тыңдай біледі, тақырыпты әңгімелейді
Мадақтау арқылы ынталандыру
Электронды оқулық
Негізгі бөлім
20 минут
Джигсо әдісі
Мәтінді оқиды
Оқушы орындау керек
Мәтінмен жұмыс
Қазақстанның саяси картасымен жұмыс
Критерилер арқылы бағалау
Қазақстанның саяси картасы
АКТ
А4 форматтағы түрлі-түсті қағазадар
5 минут
Жаңа сабақты қорытындылау
1. Жібекжолықайданбасталады?
2. ЖібексатудаҚытаймемлекетімен
3. бәсекегетүскен ел?
4. ҰлыЖібекжолыменалғашқысауда
5. байланысықашанжасалған?
6. Жібекжоларқылытаралғандіндер?
7. Жібекжолыныңарқасындакөпелгетарағанәлі
8. күнгебазарлардасатылыпжүргенөнім?
9. Б. з. б. ІІ ғ. ҚытайданБатысқааттанып
10. 13 жылболған император?
11. Қытайданәдеміфарфорданжасағаныдыстары
12. Қазақстанныңқандайқалаларынанкөптептабылған ?
Дәптермен жұмыс
Оқулықпен жұмыс
<<Бинго>> ойыны
Бағалау парағы
7 сыныпқа арналған Қазақстан тарихы оқулығы
Қорытынды
10 минут
Суммативті бағалау
Рефлексия жасау
Үйге тапсырма
Оқушы өзін-өзі бағалайды
Рефлексия
Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазу
Бағалау
Критерилер арқылы бағалау
Рефлексия
Пәні: Қазақстан тарихы
Сынып: 7
Мерзімі:
Тақырыбы:
§14. Ұлы Жібек жолының тармақтары
Мақсаты:
Ұлы жібек жолы мен Қазақстан арқылы өткен орта ғасырлық сауда жолдары туралы түсіндіру. Халықтардыңжақындастыратын аса маңыздыҰлыжолдыңболғанынкөрсету
Күтілетін нәтиже:
Сауда жолдарын картадан көрсету арқылы картамен жұмыс істей қабылетін дамыту, логикалық ойлауын және эстетикалық талғамдарын дамыту.
Бағалау критерийлері:
Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау
Әдіс-тәсілдер:
<<Джигсо>> , <<Ақыл тасы>>
Сабақтың барысы:
Кезеңі
Уақыты
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе
2 минут
Сәлемдесу
Түгендеу
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару
Оқушылар оқу құралдарын дайындайды
Ауызша мадақтау
АКТ
стикерлер
2 минут
5 минут
Оқушыларды топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау
Оқушы қызығушылық танытып, белсенділігі артады
<<Ақыл тасы>> әдісі арқылы
Ауызша мадақтау
Тақырыпқа байланысты суреттер
Ақыл тасы
Таныстырылым
2 минут
Тақырыпқа байланысты қысқаша түсінік беру
Оқушылар тыңдай біледі, тақырыпты әңгімелейді
Мадақтау арқылы ынталандыру
Электронды оқулық
Негізгі бөлім
20 минут
Джигсо әдісі
Мәтінді оқиды
Оқушы орындау керек
Мәтінмен жұмыс
Қазақстанның саяси картасымен жұмыс
Критерилер арқылы бағалау
Қазақстанның саяси картасы
АКТ
А4 форматтағы түрлі-түсті қағазадар
5 минут
Жаңа сабақты қорытындылау
1. Жібекжолықайданбасталады?
2. ЖібексатудаҚытаймемлекетімен
3. бәсекегетүскен ел?
4. ҰлыЖібекжолыменалғашқысауда
5. байланысықашанжасалған?
6. Жібекжоларқылытаралғандіндер?
7. Жібекжолыныңарқасындакөпелгетарағанәлі
8. күнгебазарлардасатылыпжүргенөнім?
9. Б. з. б. ІІ ғ. ҚытайданБатысқааттанып
10. 13 жылболған император?
11. Қытайданәдеміфарфорданжасағаныдыстары
12. Қазақстанныңқандайқалаларынанкөптептабылған ?
Дәптермен жұмыс
Оқулықпен жұмыс
<<Бинго>> ойыны
Бағалау парағы
7 сыныпқа арналған Қазақстан тарихы оқулығы
Қорытынды
10 минут
Суммативті бағалау
Рефлексия жасау
Үйге тапсырма
Оқушы өзін-өзі бағалайды
Рефлексия
Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазу
Бағалау
Критерилер арқылы бағалау
Рефлексия
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz