Етіс. Етістің түрлері

ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫ
ТӨЛЕБИ АУДАНЫ
ЕКПІНДІ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ
Тақырыбы: Етіс. Етістің түрлері
6 «А» сынып
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Шинтаева Г.
2014-2015 оқу жылы
Етіс. Етістің түрлері
Мұғалім : Шинтаева Гульмира Күні: 5. 02. 2015 жыл
Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 6
Сабақтың тақырыбы
Етіс. Етістің түрлері
Сабақтың мақсаты
Күтілетін нәтиже
Сілтеме
Қасымбек А., Такишева а., Шыныбаева А., ТұрсыноваА., "Қазақ тілі" 6-сынып . Алматы "Арман ПВ" 2009ж
Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үшінші деңгейге арналған ресурстар;
Дереккөздер мен жабдықтар
интернет материалдары; интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер, смайликтер, бағдаршам түстері
Табыс критерийі:
1. Етістер туралы жалпы мәлімет алады.
2. Етіс түрлерін бір- бірінен ажырата алады.
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Қызығушылықты ояту кезеңі
1 мин
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау.
3мин
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін оларды шақырып, «комплименттер бұрқасыны» ойыны арқылы топқа бөлемін.
Олай болса біз бүгінгі сабағымызда да көп нәрсені ұғып, үйренеміз.
Қол шапалақтау
2 мин
Сынып оқушыларын топтарына қарай бөліп отырғызамын және топ ережесін қайталап, сыныптың ұранын айтқызып, топ ішінен топ басшысын сайлап, бағалау парақшасын таратамын.
Сынып оқушылары топтарына қарай бөлініп отырады және топ ережесін қайталап, сыныптың ұранын айтып, топ ішінен топ басшысын сайлап, бағалау парақшасын алады.
топқа бөліну
Топтың ережесін қайталау
Мадақтау
Мағынаны тану кезеңі
2мин
«Мен саған, сен маған»
әдісі
Ақша арқылы бағалау
Бағалау парақшасына топ басшысы өз тобының мүшелерін бағалайды.
4мин
2 мин
5 мин
Оқушылар ұшақтың макетін алып, бір қанатына оқушылар бірінші сұрақ жазады, содан кейін ұшақтарын ұшыру арқылы өздеріне түскен ұшақтың екінші қанатына соның жауабын жазады.
«Ұшақ» әдісі
Ұшақ макеті
ақша
Интербелсенді тақта арқылы сұрақтар қоямын. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын аштырамын.
«Тұсаукесер»
Оқушыларға мәтіндер таратып, етістер туралы мәліметті
түсіндіруді тапсырамын.
Оқушылар мәтіндерді оқып,
топ болып ақылдасып, етістер туралы мәліметті түсіндіріп айтады.
«Бірге ойлаймыз.
Бірге талқылаймыз » әдісі.
5мин
235-жаттығу
Интербелсенді тақтаға жаттығуды үш топқа бөліп көрсетіп қоямын.
235-жаттығуды интербелсенді тақтадан жаттығуды әр топ орындайды.
Оқулықпен жұмыс
Оқулық, дәптер, тақта, ақша
10 мин
Оқушыларға шығармашылық тапсырмалар жазылған ресурстар таратамын.
Әр топ өздеріне берілген шығармашылық тапсырманы орындап, көпшілік назарына ұсынады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz