Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Б.момышұлы "жауынгердің тұлғасы"
Құрманғалиева З.Қ.
6 сынып
Әдебиет
Сабақтың тақырыбы: Б.Момышұлы “Жауынгердің тұлғасы”
Сабақтың мақсаты: Оқушылар Ұлы Отан соғысы, Б.Момышұлы туралы
білімдерін арттырады.
Міндеттері:
1.Б.Момышұлы туралы, оның шығармашылығы туралы біледі, әңгіменің
мазмұнын игереді, көркем тіліне назар аударады.
2. Теориялық білімді практикада қолданады. Білім, білік, дағдыны
қалыптастырады.
3.Топтық жұмыс кезінде бір-бірімен пікірлеседі,алған білімдерін
бекітеді.
Бағалау:
1. Сұраққа жауап беру арқылы.
2. “Шығарма кестесін толтыру” кезінде мәтіннен қатты әсер еткен тұстарды,
үзінділерді жазу мен сол үзінділер жайлы өз пікірін білдіру кезінде.
3. Өзара пікір алысқан кезде оқушыларды мұғалімнің бақылауы арқылы.
Қолданылған әдіс тәсілдер: “Шығарма кестесін толтыру” стратегиясы,
“Екі түрлі түсініктеме күнделігі” стратегиясы, “Дөңгелек стол”
стратегиясы, эссе жазу.
Көрнекіліктер: Шығарма кестесі, екі түрлі түсініктеме күнделігі,
плакаттар, ақ парақтар.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Кіріспе.
1. Біз өткен сабақта қандай шығармамен таныстық?
2. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс жөнінде айтылған?
І..Қызығушылықты ояту.
“Шығарма кестесін толтыру” стратегиясы.
|Шығарманың аты|Шығармада кездесетін |Тұрақты |Ерлік, батырлық, |
| |мақал-мәтелдер |тіркестер |қырағылық туралы |
| | | |мақал-мәтел |
|“Жауынгердің |Білекті бірді жығады, |Түсін жылыту, |Ер жігіт елі үшін |
|тұлғасы” |білімді мыңды жығады. |сәті түсу, |туады, елі үшін |
| |Төтреу түгел болса |сыбағасын |өледі. Айлалы батыр |
| |төбедегіні алады. |бердік, ет жеп, |алдырмас. Батыл |
| |Қоянды қамыс, ерді намыс |сорпа ішкендей |болмай, батыр |
| |өлтіреді. |болды, беті |болмайсың. Батыр бір|
| |Мың қабат торқаңнан, |қайтты, шүйдеден|оқтық. Батыр мың қол|
| |тоқтышағымның терісі |соғу, жолы болу,|бастайды, шешен тар |
| |артық. |түкірген |жерде сөз бастайды. |
| | |түкірігі жерге |Ерлік білекте емес, |
| | |түспеу.т.б. |жүректе. |
ІІ. Мағынаны тану.
1.“Екі түрлі түсініктеме күнделігі” стратегиясы.
|Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстар, |Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікірің |
|үзінділер | |
|Сен полк командирі болдың, ол-полктің |Генерал Бауыржан атамызға сенім артып, |
|ақылы, миы, басы. Өз ұлтыңның “білекті |ақ батасын беріп аттандырды. Ал атамыз |
|бірді жығады, білімді мыңды жығады” |бұл сөзерді есінен шығармай өз |
|деген мақалы әр уақытта да есіңде |қармағындағы әскерлерді |
|болсын,-деп қайталады әскери ақсақал. |ақыл-парасатымен басқара біліп, отан |
| |алдында борышын адал атқарды. |
|Сондай қиыншылық жағдайда дұшпанның | |
|қара құрымдай қаптаған күшінен |Бауыржан атамыз айтқан мақал соғыстың |
|қобалжыған кезде, қуат та, медет те, |қиын-қыстау кезінде жауынгерлерге рух |
|себеп те болған қазақтың ер намысына |берді. Ата- бабаларымыздың айтқан бір |
|тидіре айтқан екі ауыз мақалының күші |ауыз сөзінің құдірет – күшін көрсетіп |
|еді. |берді. |
Ойашар.
2. “Дөңгелек үстел” стратегиясы.
Оқулықпен жұмыс.
5-сұрақ.
Жауынгердің тұлғасы сенің ойыңша қандай болуы керек?
Оқушылар алдарына берілген бір бет ақ параққа 1 минут ішінде өз
ойларын жазып, дөңгелете отырып алғашқы оқушыға қайтып келген соң,
жазғандарын дауыстап оқиды.
3.Ой толғаныс.
Эссе. “Қанмен жазылған кітап…”
Қорытынды:
Сабақты Б.Момышұлының “Мен өзге ұлттарды құрметтеуші, өз ұлтын
сүюші адаммын” деген сөзімен қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма:
6 сұрақ, 153 бет.
Ұлы Отан соғысы туралы өздіктеріңнен шығармалар оқығандарың бар ма?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz