Файл қосу

Б.момышұлы "жауынгердің тұлғасы"

Пән: Қазақ әдебиеті

Құрманғалиева З.Қ.
6 сынып

Әдебиет

Сабақтың тақырыбы: Б.Момышұлы “Жауынгердің тұлғасы”

Сабақтың мақсаты: Оқушылар Ұлы Отан соғысы, Б.Момышұлы туралы
білімдерін арттырады.

Міндеттері:
1.Б.Момышұлы туралы, оның шығармашылығы туралы біледі, әңгіменің
мазмұнын игереді, көркем тіліне назар аударады.
2. Теориялық білімді практикада қолданады. Білім, білік, дағдыны
қалыптастырады.
3.Топтық жұмыс кезінде бір-бірімен пікірлеседі,алған білімдерін
бекітеді.

Бағалау:
1. Сұраққа жауап беру арқылы.
2. “Шығарма кестесін толтыру” кезінде мәтіннен қатты әсер еткен тұстарды,
үзінділерді жазу мен сол үзінділер жайлы өз пікірін білдіру кезінде.
3. Өзара пікір алысқан кезде оқушыларды мұғалімнің бақылауы арқылы.

Қолданылған әдіс тәсілдер: “Шығарма кестесін толтыру” стратегиясы,
“Екі түрлі түсініктеме күнделігі” стратегиясы, “Дөңгелек стол”
стратегиясы, эссе жазу.

Көрнекіліктер: Шығарма кестесі, екі түрлі түсініктеме күнделігі,
плакаттар, ақ парақтар.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі.

Кіріспе.
1. Біз өткен сабақта қандай шығармамен таныстық?
2. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс жөнінде айтылған?

І..Қызығушылықты ояту.

“Шығарма кестесін толтыру” стратегиясы.

|Шығарманың аты|Шығармада кездесетін |Тұрақты |Ерлік, батырлық, |
| |мақал-мәтелдер |тіркестер |қырағылық туралы |
| | | |мақал-мәтел |
|“Жауынгердің |Білекті бірді жығады, |Түсін жылыту, |Ер жігіт елі үшін |
|тұлғасы” |білімді мыңды жығады. |сәті түсу, |туады, елі үшін |
| |Төтреу түгел болса |сыбағасын |өледі. Айлалы батыр |
| |төбедегіні алады. |бердік, ет жеп, |алдырмас. Батыл |
| |Қоянды қамыс, ерді намыс |сорпа ішкендей |болмай, батыр |
| |өлтіреді. |болды, беті |болмайсың. Батыр бір|
| |Мың қабат торқаңнан, |қайтты, шүйдеден|оқтық. Батыр мың қол|
| |тоқтышағымның терісі |соғу, жолы болу,|бастайды, шешен тар |
| |артық. |түкірген |жерде сөз бастайды. |
| | |түкірігі жерге |Ерлік білекте емес, |
| | |түспеу.т.б. |жүректе. |

ІІ. Мағынаны тану.

1.“Екі түрлі түсініктеме күнделігі” стратегиясы.

|Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстар, |Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікірің |
|үзінділер | |
|Сен полк командирі болдың, ол-полктің |Генерал Бауыржан атамызға сенім артып, |
|ақылы, миы, басы. Өз ұлтыңның “білекті |ақ батасын беріп аттандырды. Ал атамыз |
|бірді жығады, білімді мыңды жығады” |бұл сөзерді есінен шығармай өз |
|деген мақалы әр уақытта да есіңде |қармағындағы әскерлерді |
|болсын,-деп қайталады әскери ақсақал. |ақыл-парасатымен басқара біліп, отан |
| |алдында борышын адал атқарды. |
|Сондай қиыншылық жағдайда дұшпанның | |
|қара құрымдай қаптаған күшінен |Бауыржан атамыз айтқан мақал соғыстың |
|қобалжыған кезде, қуат та, медет те, |қиын-қыстау кезінде жауынгерлерге рух |
|себеп те болған қазақтың ер намысына |берді. Ата- бабаларымыздың айтқан бір |
|тидіре айтқан екі ауыз мақалының күші |ауыз сөзінің құдірет – күшін көрсетіп |
|еді. |берді. |

Ойашар.

2. “Дөңгелек үстел” стратегиясы.
Оқулықпен жұмыс.
5-сұрақ.
Жауынгердің тұлғасы сенің ойыңша қандай болуы керек?
Оқушылар алдарына берілген бір бет ақ параққа 1 минут ішінде өз
ойларын жазып, дөңгелете отырып алғашқы оқушыға қайтып келген соң,
жазғандарын дауыстап оқиды.

3.Ой толғаныс.
Эссе. “Қанмен жазылған кітап…”

Қорытынды:
Сабақты Б.Момышұлының “Мен өзге ұлттарды құрметтеуші, өз ұлтын
сүюші адаммын” деген сөзімен қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма:
6 сұрақ, 153 бет.
Ұлы Отан соғысы туралы өздіктеріңнен шығармалар оқығандарың бар ма?




Ұқсас жұмыстар
Бауыржан момышұлы "жауынгердің тұлғасы" 6-сынып
Шығарма кестесін толтыру стратегиясы
Бауыржан Момышұлы Жауынгердің тұлғасы
М. ғабдуллин «батыр бауыржан»
Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы
Соғыстан кейін
Баланың алғашқы ұстазы
Бауыржан сияқты халқының ұлдарына байланысты айтылған сөз болар, сірә
Бауыржан момышұлы "жауынгер тұлғасы"
Генералдың Момышұлымен сөйлесуін баяндау
Пәндер