Файл қосу

Тілдің мәні мен қызметі

Пән: Қазақ тілі

Төлеубаева С.Б.
9 сынып
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Тілдің мәні мен қызметі.
Сабақтың мақсаты: Тіл туралы алған білімдерін толықтырады.

Міндеттері:
- Тіл туралы өз ойларын еркін жеткізеді.
- Сөздік қорын байытады.
- Топтық жұмыс кезінде бір-бірімен пікірлеседі, тыңдайды, бір-бірінің ой-
пікірін сыйлауға үйренеді.

Бағалау:
- Талқыланып отырған мәселе жөнінде өз ойын еркін жеткізе білуі.
- Өз бетімен жұмыс жасауы.
- Өзара пікір алысу кезінде оқушыларды мұғалімнің бақылауы арқылы.

Қолданылған әдіс-тәсілдер: “Негізгі идеяны суреттеу”, “РАФТ”,
“Автор орындығы”.
Көрнекіліктер: Ақ плакаттар, түрлі-түсті маркерлер,скотч.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
І. Қызығушылықты ояту.
“Негізгі идеяны суреттеу” стратегиясы
1. “Негізгі идеяны суреттеу” стратегиясы бойынша тіл туралы не
білетіндерін қағаз бетіне түсіру. (2 минут)
2. Шағын топқа салу. Плакат арқылы ойларын шығару. (4 минут)
3. Орталарынан 1 спикер шығарып, плакатқа жазғандарын қорғау. (6
минут)
ІІ. Мағынаны тану.
РАФТ стратегиясы.
Кесте сызу.
Кесте оқушылардың айтуы бойынша толтырылады. (2 минут)

|Тақырыптар |Кім жазды? |Кімге, неге жазды?|Не жазды? |
|“Тіл – асыл мұра” |Оқушы |Газетке |Мақала |
| |Мұғалім |Журналға |Очерк |
| |Ата-ана |Оқулыққа |Пікір т.б. |
|“Ана тілім-ардағым”|Ғалым | | |
| |Археолог | | |

Кесте толтырылып болған соң оқушыларға тақырып таңдау ұсынылады.
Кім? Кімге? Не туралы? Не жазды?
Осы тапсырма бойынша оқушылар өз ойларын жазады. (10 минут)
Жұмыс өнімдерін шағын топқа салып, ең жақсы жазылған өнімдерін
“Автор орындығына” шығару.
Ойашар.
Тіл туралы мақал-мәтел, қанатты сөздер айттыру.
ІІІ. Ой толғаныс.
“Бес жолдық өлең құрастыру”стратегиясы.
“Ана тілі” тақырыбында бес жолды өлең құрастыру.
Қорытындылау.
Бағалау.
Бағалау парағы.

|Топтағы |Бағалау критерийлері |
|оқушылардың| |
|аты | |
| |Жеке |Топта |Спикер |РАФТ |Бес |Қорытынды |
| |жұмысы | | | |жолды |бағасы |
| | | | | |өлең | |
| | | | | |құрастыр| |
| | | | | |у | |
|1. Айша |3 |3 |- |3 |3 |3 |
|2. Ернар |5 |5 |* |5 |5 |5 |
|3. Фариза |5 |5 |* |5 |5 |5 |
|4. Талғат |4 |4 |- |4 |5 |4 |
|5. Жандос |4 |4 |- |3 |5 |4 |

Үйге тапсырма: “Тіл - тірлігімнің айғағы” оқырмандар коференциясына
дайындалып келу.



Ұқсас жұмыстар
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Шығару операторы
Этнографтар тобы
Тіл байлығы - ел байлығы
Мәліметтер типі. Өрнек. Айнымалылар
Қатысымдық тұлғалардың жиынтығы
Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар
Санның квадраты
Сөз құрамы. Біріккен сөздер
Иіс сезу орталығынан
Пәндер