Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Етістік 1 – 6 жаттығу

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-
лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Досжанова Гүлдәрі Бақытжанқызы

|Қазақ тілі | 3 «ә» сынып |
| |Күні: |
|Сабақтың тақырыбы | Етістік 1 – 6 жаттығу |
|Сілтеме |Жоспар. Қазақ тілі оқулығы. «Атамұра». Қазақ тілі |
| |оқыту әдістемесі. Интернет желісі |
|Жалпы мақсаты |Етістік туралы 2-сыныпта берілген білімді еске |
| |түсіріп, ол заттың әр алуан іс-әрекетін, қимыл |
| |порцесін білдіретін сөз табы екендігі,оған қойылатын |
| |сұрақтар, етістіктің зат есіммен байланысы жөнінде |
| |берілген түсініктері кеңейеді. |
|Күтілетін нәтиже |Етістік туралы білімдері кеңейді, сауатты жазуға |
| |дағдыланады |
|Негізгі идеялар |Етістікті меңгерту |
|Тапсырмалар |Сурет бойынша сөйлеу, «Үн қатпа» ойыны, |
| |жұптық жұмыс, топтық жұмыс, «Жалғасын тап» ойыны |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
|І. Ұйымдастыру кезеңі: |
|Класс оқушыларына жағымды ахуал туғызу, сабаққа назарын аудару. |
|Қазақ тілін бастаймыз, |
|Білімнен біз қашпаймыз. |
|Ойға түйіп әр сөзін, |
|Кілең бестік жинаймыз. |
|Топқа бөліну («Асық» ойыны арқылы бөліну) |
|І топ Зат есім |
|ІІ топ Сын есім |
|ІІІ топ Етістік |
|ІІ Үй тапсырмасын тексеру |
|«Мен мұны білемін» өткен сабақты пысықтап, жаңа сабаққа дайындық жасау. |
|«Мен сені таңдадым» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасын сұрау |
|56 – жаттығу |
|Ребусты дұрыс шешсең, төмендегі жұмбақтың жауабын табасың. Жұмбақтың |
|шешуіндегі сөзді үш жақта, жекеше, көпше түрде тәуелдеп жазып, шағала |
|тақырыбына мәтін жазып келу |
|Ойын. «Үш қапта» |
| |
|Әр топта бір-бір оқушы шығып, қимылды көрсетеді, ал бір оқушы сол қимылды |
|сөзбен тақтаға жазады. (Биледі, жүгірді, отырды, секірді, жазды, |
|оқыды,тұрды) |
| |
|Ережені еске түсіріп, айту. |
|ІІІ.Мағынаны тану. |
|-Балалар бүгін біз жұмыс парағымен жұмыс жасайтын боламыз. (жұмыс парағын |
|таратып беру) |
|Оқулық материалдарымен жұмыс. |
|1 - жаттығудағы суретпен жұмыс жасалады. Оқушылар орындайтын тапсырмалары:|
|Суреттердің мазмұны бойынша қандай тақырыпқа әңгіме құрауға болады? |
|Әңгімеге ат қой |
|• әңгімеден етістіктерді тауып, астын сызу; |
|• етістіктерге сұрақ қою; |
|[pic] |
|Әнуар балықтарға жем шашты. |
|Қай сөз не істеді? сұрағына жауап беріп, етістік болып тұр? |
|Электронды оқулықтан етістіктің ережесін тыңдап, қайталау. |
| |
|“Ізден, ойлан, тап” |
|2 – жаттығуда жұмбақты оқып, шешуін табу. Ішінен етістіктерді теріп жазып,|
|сұрақ қою. Сөйлемді етістіксіз айтып көр. Етістік не үшін керек екен? |
| |
|Қалқиды, үйілген, иілген, тарайды, қарайды. |
|Жұмбақтың шешу: аққу. Аққу туралы оқушылардан білетіндерін сұрау. |
|Мысалы: Аққуды қазақ халқы ежелден қастерлеп, бақыттың бастамасы, |
|жақсылықтың жаршысы, пәктіктің, сұлулықтың белгісі деп есептейді әрі киелі|
|құс төресі санап, оған ешуақытта оқ атпайды. Аққудың аталығын «сапар», |
|балапанын «көгілдір», мойнын «сұңғақ» деп дәріптейді.  |
| |
|Жұптық жұмыс: |
|Сөздерді оқып, сипатына қарай екі бағанға бөліп жаз |
|Ата, ойнады, іні, балық, жинады, қуды, түйе, жарысты, шортан, айтты, |
|терезе, келді, ойнады, ұшақ |
|Зат есім |
|Етістік |
| |
|Ата |
|Ойнады |
| |
|Іні |
|Жинады |
| |
|Балық |
|Қуды |
| |
|Түйе |
|Жарысты |
| |
|Шортан |
|Айтты |
| |
|Терезе |
|Келді |
| |
|Ұшақ |
|Ойнады |
| |
| |
|Сергіту кезеңі. «Жалғасын тап» ойыны |
|Әр топ өз аттарына байланысты сөз айтып, сөйлемдер құрайды. |
|І топ Зат есім - мысық |
|ІІ топ Сын есім - үлкен |
|ІІІ топ Етістік - болады т.б |
| |
|5 - жаттығу бойынша берілген малдардың қайсысы қалай төлдейтінін жазыңдар.|
|(Оқушылар тақтаға шығып орындайды.) |
| |
|[pic][pic][pic][pic][pic] |
| |
|Бие құлындайды. |
|Қой қоздайды. |
|Түйе боталайды. |
| |
|Сиыр бұзаулайды. |
| |
|Ешкі лақтайды. |
|Етістіктердің астын сыз. Олардың қай сөзбен байланысып тұрғанын айт |
| |
|Топтық жұмыс |
|І топ Түйе |
|ІІ топ Жылқы |
|ІІІ топ Сиыр |
|Әр топ оқушылары осы ірі қара мал туралы білетіндерін жазады және |
|қорғайды. |
| |
|Сендер оны орындай алатындарыңа мен сенімдімін |
|6 – жаттығу Дұрысы қайсы, бұрысы қайсы? |
|Бие мөңірейді. Бие кісінейді. |
|Түйе мияулайды. Түйе боздайды. |
|Қой үреді. Қой маңырайды. |
|Сиыр қыт – қыттайды. Сиыр мөңірейді. |
|Ешкі кісінейді. Ешкі бақырады. |
|Ит бақырады. Ит үреді. |
|Тауық маңырайды. Тауық қыт – қыттайды. |
|Мысық боздайды. Мысық мияулайды. |
| |
|Сабақты қорытындылау: |
|Жеке жұмыс |
|“Бұл мәлімет шындық па, жалған ба?” |
| |
|№ |
|Сұрақ |
|Шындық |
|Жалған |
| |
|1 |
|Зат есімнің сұрақтары: Не істеді? Неғылды? Қайтты? |
| |
| |
| |
|2 |
|Көптік жалғаулары: -лар,-лер,-дар,-дер,-тар,-тер |
| |
| |
| |
|3 |
|Туынды зат есім түбірге жалғау жалғану арқылы жасалады. |
| |
| |
| |
|4 |
|Тәуелдік жалғаулары төрт жақта, негізгі және көпше түрде айтылады. |
| |
| |
| |
|5 |
|Әнші, биші, суретші - жалпы есім |
| |
| |
| |
|6 |
|Етістіктің сұрақтары:Не істеді? Неғылды? Қайтты? |
| |
| |
| |
|7 |
|Заттың қимылын, іс – әрекетін білдіретін сөздерді етістік деп атаймыз. |
| |
| |
| |
|8 |
|Алматы, Жансұлу, Сырдария, Париж – жалқы есім |
| |
| |
| |
|9 |
|Етістік дара және күрделі болып екіге бөлінеді. |
| |
| |
| |
|10 |
|Етістік сөйлем мүшесінде бастауыш қызметін атқарады. |
| |
| |
| |
|Сұрақтар: |
|1. Қандай сөздер етістікке жатады? |
|2. Етістікке қандай сұрақтар қойылады? |
|3. Етістіктің қандай түрлерін білесіңдер? |
|VІІ. Рефлексия. Кері байланыс |
|[pic] |
| |
|Мадақтау. Бағдаршам арқылы, жұлдызшалар арқылы, жетондар тарату арқылы. |
|Кейінгі тапсырмалар | 4- жаттығу |
| |Берілген етістіктерді қатыстырып сөйлем құрау, ереже|
| |жаттау. |

Ұқсас жұмыстар
Дауысты дыбыстардың жіктелуі 5- сынып, салт және сабақты етістік 6- сынып
Болымды және болымсыз етістік
Қазақ тілі 4 сынып. "етістік"
Етістіктерді тап
Етістікті пысықтау
Етістіктерге сұрақ қой
Дара және күрделі етістік
Етістік. 3 сынып
Абай ІІІ топ
Етістіктен өткенді қайталау. 6 сынып
Пәндер