Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қайталау. Амалдардың қасиеті
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-
лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Досжанова Гүлдәрі Бақытжанқызы
|Математика |3 «ә» сынып |Күні: |
|Сабақтың тақырыбы | Қайталау. Амалдардың қасиеті |
|Сілтеме |Жоспар. Математика 3класс «Атамұра» 2014 |
|Жалпы мақсаты |Фигуралардың периметрін табуда көбейтудің |
| |үлестірімділік қасиетін қолдану жолдары жайлы |
| |оқушылардың білімдері бекиді, кестелік көбейту мен |
| |бөлу біліктері бекіп, үлестің шығарылуы, аталуы және |
| |жазылуын қайталайды. |
|Күтілетін нәтиже |Геометриялық фигуралардың периметрін табуда көбейтудің|
| |үлестірімділік қасиетін қолданады, «үлес» ұғымын |
| |қайталайды |
|Негізгі идеялар |Амалдардың қасиеті |
| Тапсырмалар |«Кім жылдам?» ойыны. Тездет,бірақ қателеспе. |
| |Сәйкестендір |
| |Тест тапсырм асы. Қызығушылығын ояту. Топтық жұмыс |
| |«Ойлан, жұптас, есепте» |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
|І. Ұйымдастыру кезеңі. |
|«Шаттық шеңбері» |
|Үлкенге де сіз, кішіге де сіз, |
|Сәлемдестік бәріңе әдеппенен біз. |
|Қуансаңыз сіз, қуанамыз біз. |
|Сізге де, сізге де, сізге де, |
|Саулық тілейміз біз – деп бүгінгі сабағымызды бастаймыз. |
|ІІ.Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. |
|Үш фигура бойынша оқушылар 3 топқа бөлінеді |
|І топ Алғырлар |
|ІІ топ Тапқырлар |
|ІІІ топ Зеректер |
|ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Қызығушылығын ояту |
|«Сен мұны білесің!» |
|«Не ұқтым?» кубизм әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау |
|ІV. Мағынаны тану |
|21 ғасырды елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев білім кезеңі деп белгілеген. |
|Білімге көп назар аударылған.Өйткені еліміздің даму деңгейі біліммен |
|өлшенеді. Мемелекеттің негізгі тірегі – білімді, білікті, дарынды |
|адамдар.Олай болса, еліміздің экономикасын көтеруге бар күшімізді жұмсайық! |
|Болашаққа қадам жасау күнделікті сабақ үстінде алған білімдеріңнен |
|басталады. |
|— Бүгінгі сабағымызда “Білім шыңына” көтерілуіміз керек. Оған көтерілу үшін |
|тапсырмаларды орындау керекпіз. Ол үшін білімімізді шыңдап, көрсету үшін |
|баспалдақтармен көтерілуіміз керек. |
|Мұғалім: Ғылымның сырын ұғына, |
| Шығыңдар білім шыңына! |
| Ұқыптылық пен зеректік, |
| Жеткізеді сіздерді |
| Математика сырына! |
|V.Топтық жұмыс |
|І топ |
|Қабырғасы 3 см шаршының периметрін әр түрлі тәсілмен тап. Сол тәсілдерді |
|салыстыр. Қайсысы тиімді? Неліктен? Шаршының периметрін табу үшін көбейтудің|
|үлестірімділік қасиетін қолдануға бола ма? Соны жазып көрсет. |
|Р= 3+3+3+3=12 (см) Р= 3*4=12 (см) Р= (3+3) *2=12 (см) |
|ІІ топ |
|ED кесіндісінің ұзындығын әр түрлі тәсілмен тап. Сол тәсілдерді салыстыр. |
|Қайсысы тиімді? Неліктен? Кесіндінің ұзындығын табу үшін көбейтудің |
|үлестірімділік қасиетін қолдануға бола ма? Соны жазып көрсет. |
|(2+3)*2=10 (см) 2*2+3*2=10 (см) |
| |
|ІІІ топ |
|Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып, ұзындығы 5 см, ал ені 2 см тік |
|төртбұрыштың периметрін әр түрлі тәсілмен тап. |
|Р= (5+2) · 2 = 14 см Р= 5 · 2+2 · 2 = 14 см Р= 5+2+5+2 = 14 см |
|Топтар бір – бірін бармақ арқылы бағалайды |
|VI.Оқулықпен жұмыс |
|№3 |
|[pic] |
|Суреттегі төртбұрыштардың қайсысының периметрін көбейтудің үлестірімділік |
|қасиетін қолдану арқылы табуға болады? Сол төртбұрыштардың периметрлерін |
|тап. |
|Р= (2+4)*2=12 (см) Р= (2+2)*2=8 (см) Р= |
|(2+3)*2=10 (см) |
|VII.«Ойлан, жұптас, есепте» |
|Жұптық жұмыс Сендер оны орындай алатындарыңа мен сенімдімін. Жұптық |
|жұмыстың тапсырмалары |
|Тап: |
|40 – тың ― бөлігін |
|36 – ның ― бөлігін |
|36 – ның — бөлігін |
|72 – нің ― бөлігін |
|21 – дің ― бөлігін |
|Тап: |
|42 – нің ― бөлігін |
|27 – нің ― бөлігін |
|35 – тің ― бөлігін |
|90 – ның ― бөлігін |
|18 – дің ― бөлігін |
|Тап: |
|60 – тың ― бөлігін |
|32 – нің ― бөлігін |
|45 – тің ― бөлігін |
|54 - тің ― бөлігін |
|15 – тің ― бөлігін ﻥ |
|Смайликтер арқылы оқушылар бірін –бірі бағалайды |
|№ 5 |
|Жолаушы 10 км жолдың жартысын салт атпен, бестен бірін жаяу, ал қалған жолды|
|велосипедпен жүріп өтті. Жолаушы велосипедпен неше километр жол жүрді? |
|[pic] [pic] [pic] |
|Ш: 10км:2=5км 10:5=2 км 10 – (5+2)= 3 км Ж: 3 км |
|велосипедпен жүрді |
|VIII.Сергіту сәті: |
|Ойы жүйріктер ойланады |
|Анам қырыққабат тұздады. Әрбір 2 қырыққабатқа 4 қасықтан тұз салды. Егер |
|анам 20 қасық тұз жұмсаса, неше қырыққабат тұздада? |
|10 қырыққабат |
| |
|Жұлдызқұрт биіктігі 14 м ағашты бойлай күні бойы 4 м көтерілді, ал түнде 3 м|
|төмен түсті. Жұлдызқұрт ағаш басына неше күнде өрмелеп шығады? |
| |
|14 күн |
|Үстел үстінде 5 майшам жанып тұр еді. Еркін оның 4 – еуін өшіріп тастады. |
|Үстел үстінде неше майшам қалды? |
|5 майшам |
|8 8 8 8 =1 8 8 8 8 =2 |
|8 : 8 + 8 - 8 =1 (8 : 8) + (8 : 8) =2 |
|XI. «Тездет,бірақ қателеспе» |
|Тақтамен жұмыс |
|Теңдеулерді шеш: |
|№6 |
|С*6=540 540:а=60 |
|х:6=90 |
|С=540:6 а=540:60 |
|х=90*6 |
|С=90 а=9 |
|х= 540 |
|90*6=540 540:9=60 |
|540:6=90 |
|540=540 60=60 |
|90=90 |
| |
|Х*8=480 180:х=90 |
|х:5=40 |
|Х=480:8 х=180:90 х= |
|40*5 |
|Х= 60 х= 2 |
|х= 200 |
|60*8=480 180:2=90 |
|200:5=40 |
|480=480 90=90 |
|40=40 |
|X.Топтық жұмыс |
|Кім жылдам?" ойыны |
|”Алғырлар” тобына — сөз есепті қолайлы тәсілмен шығар. |
|Мерекеге әрқайсысы 7 теңгеден тұратын 20 қызыл шар және 30 көк шар сатып |
|алынды. Барлық шарға қанша ақша төленді? |
|Шешуі: (20+30)*7=350 немесе 20*7+30*7 =350 |
|Жауабы: барлығы 350 теңге төленді. |
|“Тапқырлар” тобының сөз есебі. |
|Анасы 3 баласының әрқайсысына 6 ұзынжол және 7 төркөз дәптерден сатып алды. |
|Анасы барлығы неше дәптер сатып алды? |
|Шешуі: (6+7)*3 = 39 6*3+7*3= 39 |
|Жауабы: барлығы 39 дәптер |
|“Зеректер” тобының сөз есебі |
|Саяжайға әрқайсысында 7 данадан 8 бума қызылша көшеті және әрқайсысында 5 |
|данадан 8 бума қызанақ көшеті әкелінді. Барлығы неше көшет әкелінді? |
|Шешуі: (4+6)·8 = 80 4*8+6*8 = 80 |
|Жауабы: барлығы 80 көшет |
|Бағдаршам арқылы әр топ бір – бірін бағалайды |
|XI.Қорытындылау |
|Тест жұмысы |
|Сәйкестендір |
| |
|[pic] |
| |
| |
|Біз бүгін біліміміздің арқасындабаспалдақтармен көтеріліп «білім шыңына» |
|жеттік. Білім – қолдағы шырақ. Ендеше, шырақтарың әрқашан нұрын шашсын! |
|Алған білімдерін бойларыңа құт боп құйылып, биік шыңдардан көріне берулеріңе|
|тілектесім мол. |
|XII.Үйге тапсырма: |
|Күнделікті енді ашайық, |
|Үй тапсырмасын жазайық. |
|Бүгінгі алған білімді, |
|Ұмытпай, есте сақтайық! |
|№7 |
|8*2=16 16:2=8 |
|18*2=36 36:2=18 |
|28*2=56 56:2=28 |
|38*2=76 76:2=38 |
|48*2=96 96:2=48 |
|58*2=116 116:2=58 |
|68*2=136 136:2=68 |
|78*2=156 156:2=78 |
|88*2=176 176:2=88 |
|98*2=192 192:2=98 |
|«Сендер мақсатқа жеттіңдер» |
|Мадақтау. Топтық бағалау. Смайликтер арқылы. Бармақпен бағалау. Бағдаршам |
|арқылы бағалау |
|XIII. Рефлексия. Кері байланыс |
|- Бүгінгі сабақтан не білдік? |
|- Ұсыныс, тілегің? |
|Кейінгі тапсырмалар | 7 – тапсырма 11-бет |
лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Досжанова Гүлдәрі Бақытжанқызы
|Математика |3 «ә» сынып |Күні: |
|Сабақтың тақырыбы | Қайталау. Амалдардың қасиеті |
|Сілтеме |Жоспар. Математика 3класс «Атамұра» 2014 |
|Жалпы мақсаты |Фигуралардың периметрін табуда көбейтудің |
| |үлестірімділік қасиетін қолдану жолдары жайлы |
| |оқушылардың білімдері бекиді, кестелік көбейту мен |
| |бөлу біліктері бекіп, үлестің шығарылуы, аталуы және |
| |жазылуын қайталайды. |
|Күтілетін нәтиже |Геометриялық фигуралардың периметрін табуда көбейтудің|
| |үлестірімділік қасиетін қолданады, «үлес» ұғымын |
| |қайталайды |
|Негізгі идеялар |Амалдардың қасиеті |
| Тапсырмалар |«Кім жылдам?» ойыны. Тездет,бірақ қателеспе. |
| |Сәйкестендір |
| |Тест тапсырм асы. Қызығушылығын ояту. Топтық жұмыс |
| |«Ойлан, жұптас, есепте» |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
|І. Ұйымдастыру кезеңі. |
|«Шаттық шеңбері» |
|Үлкенге де сіз, кішіге де сіз, |
|Сәлемдестік бәріңе әдеппенен біз. |
|Қуансаңыз сіз, қуанамыз біз. |
|Сізге де, сізге де, сізге де, |
|Саулық тілейміз біз – деп бүгінгі сабағымызды бастаймыз. |
|ІІ.Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. |
|Үш фигура бойынша оқушылар 3 топқа бөлінеді |
|І топ Алғырлар |
|ІІ топ Тапқырлар |
|ІІІ топ Зеректер |
|ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Қызығушылығын ояту |
|«Сен мұны білесің!» |
|«Не ұқтым?» кубизм әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау |
|ІV. Мағынаны тану |
|21 ғасырды елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев білім кезеңі деп белгілеген. |
|Білімге көп назар аударылған.Өйткені еліміздің даму деңгейі біліммен |
|өлшенеді. Мемелекеттің негізгі тірегі – білімді, білікті, дарынды |
|адамдар.Олай болса, еліміздің экономикасын көтеруге бар күшімізді жұмсайық! |
|Болашаққа қадам жасау күнделікті сабақ үстінде алған білімдеріңнен |
|басталады. |
|— Бүгінгі сабағымызда “Білім шыңына” көтерілуіміз керек. Оған көтерілу үшін |
|тапсырмаларды орындау керекпіз. Ол үшін білімімізді шыңдап, көрсету үшін |
|баспалдақтармен көтерілуіміз керек. |
|Мұғалім: Ғылымның сырын ұғына, |
| Шығыңдар білім шыңына! |
| Ұқыптылық пен зеректік, |
| Жеткізеді сіздерді |
| Математика сырына! |
|V.Топтық жұмыс |
|І топ |
|Қабырғасы 3 см шаршының периметрін әр түрлі тәсілмен тап. Сол тәсілдерді |
|салыстыр. Қайсысы тиімді? Неліктен? Шаршының периметрін табу үшін көбейтудің|
|үлестірімділік қасиетін қолдануға бола ма? Соны жазып көрсет. |
|Р= 3+3+3+3=12 (см) Р= 3*4=12 (см) Р= (3+3) *2=12 (см) |
|ІІ топ |
|ED кесіндісінің ұзындығын әр түрлі тәсілмен тап. Сол тәсілдерді салыстыр. |
|Қайсысы тиімді? Неліктен? Кесіндінің ұзындығын табу үшін көбейтудің |
|үлестірімділік қасиетін қолдануға бола ма? Соны жазып көрсет. |
|(2+3)*2=10 (см) 2*2+3*2=10 (см) |
| |
|ІІІ топ |
|Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып, ұзындығы 5 см, ал ені 2 см тік |
|төртбұрыштың периметрін әр түрлі тәсілмен тап. |
|Р= (5+2) · 2 = 14 см Р= 5 · 2+2 · 2 = 14 см Р= 5+2+5+2 = 14 см |
|Топтар бір – бірін бармақ арқылы бағалайды |
|VI.Оқулықпен жұмыс |
|№3 |
|[pic] |
|Суреттегі төртбұрыштардың қайсысының периметрін көбейтудің үлестірімділік |
|қасиетін қолдану арқылы табуға болады? Сол төртбұрыштардың периметрлерін |
|тап. |
|Р= (2+4)*2=12 (см) Р= (2+2)*2=8 (см) Р= |
|(2+3)*2=10 (см) |
|VII.«Ойлан, жұптас, есепте» |
|Жұптық жұмыс Сендер оны орындай алатындарыңа мен сенімдімін. Жұптық |
|жұмыстың тапсырмалары |
|Тап: |
|40 – тың ― бөлігін |
|36 – ның ― бөлігін |
|36 – ның — бөлігін |
|72 – нің ― бөлігін |
|21 – дің ― бөлігін |
|Тап: |
|42 – нің ― бөлігін |
|27 – нің ― бөлігін |
|35 – тің ― бөлігін |
|90 – ның ― бөлігін |
|18 – дің ― бөлігін |
|Тап: |
|60 – тың ― бөлігін |
|32 – нің ― бөлігін |
|45 – тің ― бөлігін |
|54 - тің ― бөлігін |
|15 – тің ― бөлігін ﻥ |
|Смайликтер арқылы оқушылар бірін –бірі бағалайды |
|№ 5 |
|Жолаушы 10 км жолдың жартысын салт атпен, бестен бірін жаяу, ал қалған жолды|
|велосипедпен жүріп өтті. Жолаушы велосипедпен неше километр жол жүрді? |
|[pic] [pic] [pic] |
|Ш: 10км:2=5км 10:5=2 км 10 – (5+2)= 3 км Ж: 3 км |
|велосипедпен жүрді |
|VIII.Сергіту сәті: |
|Ойы жүйріктер ойланады |
|Анам қырыққабат тұздады. Әрбір 2 қырыққабатқа 4 қасықтан тұз салды. Егер |
|анам 20 қасық тұз жұмсаса, неше қырыққабат тұздада? |
|10 қырыққабат |
| |
|Жұлдызқұрт биіктігі 14 м ағашты бойлай күні бойы 4 м көтерілді, ал түнде 3 м|
|төмен түсті. Жұлдызқұрт ағаш басына неше күнде өрмелеп шығады? |
| |
|14 күн |
|Үстел үстінде 5 майшам жанып тұр еді. Еркін оның 4 – еуін өшіріп тастады. |
|Үстел үстінде неше майшам қалды? |
|5 майшам |
|8 8 8 8 =1 8 8 8 8 =2 |
|8 : 8 + 8 - 8 =1 (8 : 8) + (8 : 8) =2 |
|XI. «Тездет,бірақ қателеспе» |
|Тақтамен жұмыс |
|Теңдеулерді шеш: |
|№6 |
|С*6=540 540:а=60 |
|х:6=90 |
|С=540:6 а=540:60 |
|х=90*6 |
|С=90 а=9 |
|х= 540 |
|90*6=540 540:9=60 |
|540:6=90 |
|540=540 60=60 |
|90=90 |
| |
|Х*8=480 180:х=90 |
|х:5=40 |
|Х=480:8 х=180:90 х= |
|40*5 |
|Х= 60 х= 2 |
|х= 200 |
|60*8=480 180:2=90 |
|200:5=40 |
|480=480 90=90 |
|40=40 |
|X.Топтық жұмыс |
|Кім жылдам?" ойыны |
|”Алғырлар” тобына — сөз есепті қолайлы тәсілмен шығар. |
|Мерекеге әрқайсысы 7 теңгеден тұратын 20 қызыл шар және 30 көк шар сатып |
|алынды. Барлық шарға қанша ақша төленді? |
|Шешуі: (20+30)*7=350 немесе 20*7+30*7 =350 |
|Жауабы: барлығы 350 теңге төленді. |
|“Тапқырлар” тобының сөз есебі. |
|Анасы 3 баласының әрқайсысына 6 ұзынжол және 7 төркөз дәптерден сатып алды. |
|Анасы барлығы неше дәптер сатып алды? |
|Шешуі: (6+7)*3 = 39 6*3+7*3= 39 |
|Жауабы: барлығы 39 дәптер |
|“Зеректер” тобының сөз есебі |
|Саяжайға әрқайсысында 7 данадан 8 бума қызылша көшеті және әрқайсысында 5 |
|данадан 8 бума қызанақ көшеті әкелінді. Барлығы неше көшет әкелінді? |
|Шешуі: (4+6)·8 = 80 4*8+6*8 = 80 |
|Жауабы: барлығы 80 көшет |
|Бағдаршам арқылы әр топ бір – бірін бағалайды |
|XI.Қорытындылау |
|Тест жұмысы |
|Сәйкестендір |
| |
|[pic] |
| |
| |
|Біз бүгін біліміміздің арқасындабаспалдақтармен көтеріліп «білім шыңына» |
|жеттік. Білім – қолдағы шырақ. Ендеше, шырақтарың әрқашан нұрын шашсын! |
|Алған білімдерін бойларыңа құт боп құйылып, биік шыңдардан көріне берулеріңе|
|тілектесім мол. |
|XII.Үйге тапсырма: |
|Күнделікті енді ашайық, |
|Үй тапсырмасын жазайық. |
|Бүгінгі алған білімді, |
|Ұмытпай, есте сақтайық! |
|№7 |
|8*2=16 16:2=8 |
|18*2=36 36:2=18 |
|28*2=56 56:2=28 |
|38*2=76 76:2=38 |
|48*2=96 96:2=48 |
|58*2=116 116:2=58 |
|68*2=136 136:2=68 |
|78*2=156 156:2=78 |
|88*2=176 176:2=88 |
|98*2=192 192:2=98 |
|«Сендер мақсатқа жеттіңдер» |
|Мадақтау. Топтық бағалау. Смайликтер арқылы. Бармақпен бағалау. Бағдаршам |
|арқылы бағалау |
|XIII. Рефлексия. Кері байланыс |
|- Бүгінгі сабақтан не білдік? |
|- Ұсыныс, тілегің? |
|Кейінгі тапсырмалар | 7 – тапсырма 11-бет |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz