Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Мәтін жайлы
Аханова А.З
3 «Б» сыныбы
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Мәтін
Сабақтың мақсаты: 2-сыныпта алған мәтін туралы білімдерін қайталай
отырып, түсінікті кеңейту.
Сабақтың білімділігі: Оқушылардың өз бетімен ойларын жүйелі баяндауға
дағдыландыру.
Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың сөйлеу тілін, сөздік қорын
молайту, шығармашылық қабілеттерін, сауатты жазу
дағдыларын дамыту.
Сабақтың тәрбиелігі: Оқушыларды еңбек сүйгіштікке, қамқорлыққа, адалдыққа,
нанды басқа да тағамдарды қастерлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану.
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, талдау, сұрақ- жауап
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, сюжетті суреттер, нан түрлері, гүл
суреті.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушы қызығушылығын ояту
Мұғалім: Балалар (хормен)
Әр бір адам – Туысым, досым, жұрағат.
Әр бір сабақ– Үйрену, ұғу, ұлағат.
Әр бір ісің– Тірлік, тірек, адамдық.
Әр бір сөзің– Шындық, бірлік, адалдық.
Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызды бастаймыз, әрбір ісімізге мұқият
болайық.
II – Өткен сабақ бойынша істелінетін жұмыс.
1. Кіріспе
- Оқушылар, біз қыркүйек айынан бастап оқыған «Дыбыс пен әріп» тарауын
бітірдік. Олай болса, мен қазір сұрақтар арқылы сендердің осы тақырыпты
қалай меңгергендерінді тексеріп көрейін.
2. Сұрақ – жауап
Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай?
Қазақ тілінде қанша әріп,қанша дыбыс бар?
3 – Ой қозғау (топпен жұмыс)
1 топ. Дыбыс түрлері.
2 топ. Дауысты дыбыстар
3 топ. Дауыссыз дыбыстар
- Сөз неден құралады?
- Сөйлем неден құралады?
III. Жаңа сабаққа көшу.
Мәтін дегеніміз не?
Мәтін неше бөліктен тұрады?
Мәтін бөліктері қалай жазылады?
Мәтіннің қандай түрлері бар?
Оларды қалай ажыратамыз?
IV. Жаңа сабақ.
Дәптермен жұмыс.
Күннің жадын жазғызу.
Көркем жазу.
І, і әріпі. Ірімшік, ірі, ішек, Інжугүл, ілгіш.
[pic]
1-жаттығу. Салыстыр. Қайсысы мәтін?
Жұппен жұмыс.
Мәтінге ат қою.
Сергіту сәті.
Гүл өсірсең терлеп
Мұның аты (еңбек)
Кесте тіксең зерлеп
Мұның аты (еңбек)
Қиындықтың бәрін
Еңбек қана жеңбек.
[pic] [pic]
Нанның суретін көрсету.
- Неге мен нанның суретін көрсетіп тұрмын? Неліктен?
Олай болса, қазір біздер үнтаспаны мұқият тыңдайық. Не туралы екенін
білейік.
Үнтаспа тындату.
Тыңдағанымыз не?
Мәтінде қандай кейіпкерлер бар?
Мәтін екенін қайдан білдік?
Мәтін құрамындағы сөйлемдердің орнын ауыстырып айтуға бола ма?
Мәтін болу үшін тағы не керек?
Бұл мәтінге қандай ат қоюға болады?
Мәтінге ат таңдау үлгілері: Егіс даласында; Ас атасы – нан.
Негізгі ойды беретін атауды жазу.
Ас атасы – нан.
Мәтіннің авторы Мәдіхат Төрежанов суретін көрсетіп таныстыру.
IV Сабақты бекіту.
Үш қатарға үш түрлі сюжетті сурет беру. Мәтін құрау. Ат қою.
1-топ 2-топ 3-топ
Күз Лашын құс Бақа
Сөз жұмбақ шешу арқылы сабақты қорытындылау.
1) Бүгінгі өткен тақырыбымыздың аты «Тігінен»
2) Қатқан нан мәтінін кім жазды?
3) Мақалды жалғастыр «Ас атасы – нан, нан атасы - .....»
4) Нанның түрі?
5) Қандай гүлмен таныстық?
6) Түс мезгілінде балалар қайда келеді?
|С |У |Х |
|Т |А |Б |А |
І |Н |Ж |У |Г |Ү |Л | |А |С |Х |А |Н |А |Ғ |А | |
- Мәтіннің құрамындағы сөйлемдердің өз орны болады.
- Бір - бірімен байланысты сөйлемдер ғана мәтінді құрайды.
Бағалау.
Жақсы қатысып, белсенділік көрсеткен оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма. 59 беттегі 3 жаттығу
Мәтінге тыныс белгісін қою арқылы сөйлемдерді ажыратып жазу.
3 «Б» сыныбы
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Мәтін
Сабақтың мақсаты: 2-сыныпта алған мәтін туралы білімдерін қайталай
отырып, түсінікті кеңейту.
Сабақтың білімділігі: Оқушылардың өз бетімен ойларын жүйелі баяндауға
дағдыландыру.
Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың сөйлеу тілін, сөздік қорын
молайту, шығармашылық қабілеттерін, сауатты жазу
дағдыларын дамыту.
Сабақтың тәрбиелігі: Оқушыларды еңбек сүйгіштікке, қамқорлыққа, адалдыққа,
нанды басқа да тағамдарды қастерлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану.
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, талдау, сұрақ- жауап
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, сюжетті суреттер, нан түрлері, гүл
суреті.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушы қызығушылығын ояту
Мұғалім: Балалар (хормен)
Әр бір адам – Туысым, досым, жұрағат.
Әр бір сабақ– Үйрену, ұғу, ұлағат.
Әр бір ісің– Тірлік, тірек, адамдық.
Әр бір сөзің– Шындық, бірлік, адалдық.
Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызды бастаймыз, әрбір ісімізге мұқият
болайық.
II – Өткен сабақ бойынша істелінетін жұмыс.
1. Кіріспе
- Оқушылар, біз қыркүйек айынан бастап оқыған «Дыбыс пен әріп» тарауын
бітірдік. Олай болса, мен қазір сұрақтар арқылы сендердің осы тақырыпты
қалай меңгергендерінді тексеріп көрейін.
2. Сұрақ – жауап
Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай?
Қазақ тілінде қанша әріп,қанша дыбыс бар?
3 – Ой қозғау (топпен жұмыс)
1 топ. Дыбыс түрлері.
2 топ. Дауысты дыбыстар
3 топ. Дауыссыз дыбыстар
- Сөз неден құралады?
- Сөйлем неден құралады?
III. Жаңа сабаққа көшу.
Мәтін дегеніміз не?
Мәтін неше бөліктен тұрады?
Мәтін бөліктері қалай жазылады?
Мәтіннің қандай түрлері бар?
Оларды қалай ажыратамыз?
IV. Жаңа сабақ.
Дәптермен жұмыс.
Күннің жадын жазғызу.
Көркем жазу.
І, і әріпі. Ірімшік, ірі, ішек, Інжугүл, ілгіш.
[pic]
1-жаттығу. Салыстыр. Қайсысы мәтін?
Жұппен жұмыс.
Мәтінге ат қою.
Сергіту сәті.
Гүл өсірсең терлеп
Мұның аты (еңбек)
Кесте тіксең зерлеп
Мұның аты (еңбек)
Қиындықтың бәрін
Еңбек қана жеңбек.
[pic] [pic]
Нанның суретін көрсету.
- Неге мен нанның суретін көрсетіп тұрмын? Неліктен?
Олай болса, қазір біздер үнтаспаны мұқият тыңдайық. Не туралы екенін
білейік.
Үнтаспа тындату.
Тыңдағанымыз не?
Мәтінде қандай кейіпкерлер бар?
Мәтін екенін қайдан білдік?
Мәтін құрамындағы сөйлемдердің орнын ауыстырып айтуға бола ма?
Мәтін болу үшін тағы не керек?
Бұл мәтінге қандай ат қоюға болады?
Мәтінге ат таңдау үлгілері: Егіс даласында; Ас атасы – нан.
Негізгі ойды беретін атауды жазу.
Ас атасы – нан.
Мәтіннің авторы Мәдіхат Төрежанов суретін көрсетіп таныстыру.
IV Сабақты бекіту.
Үш қатарға үш түрлі сюжетті сурет беру. Мәтін құрау. Ат қою.
1-топ 2-топ 3-топ
Күз Лашын құс Бақа
Сөз жұмбақ шешу арқылы сабақты қорытындылау.
1) Бүгінгі өткен тақырыбымыздың аты «Тігінен»
2) Қатқан нан мәтінін кім жазды?
3) Мақалды жалғастыр «Ас атасы – нан, нан атасы - .....»
4) Нанның түрі?
5) Қандай гүлмен таныстық?
6) Түс мезгілінде балалар қайда келеді?
|С |У |Х |
|Т |А |Б |А |
І |Н |Ж |У |Г |Ү |Л | |А |С |Х |А |Н |А |Ғ |А | |
- Мәтіннің құрамындағы сөйлемдердің өз орны болады.
- Бір - бірімен байланысты сөйлемдер ғана мәтінді құрайды.
Бағалау.
Жақсы қатысып, белсенділік көрсеткен оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма. 59 беттегі 3 жаттығу
Мәтінге тыныс белгісін қою арқылы сөйлемдерді ажыратып жазу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz