Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білімді тиянақтау

Пән: математика
Сынып: 2 «Ә»

Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау
Сабақтың мақсаты:   Білімділік. Жақшалы өрнектердің шығарылу тәртібін
пысықтау, жақшалы өрнектер алдымен орындалады.
Дамытушылық. Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу
қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттырып,
ой-өрісін кеңейту.
Тәрбиелік. Оқушыларды адамгершілікке, тапқырлыққа,жылдам ойлауға, өз
ойын қорыта айта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі,
Көрнекіліктер: таратпа материалдар, интерактивті тақта (слайд), ойын
тапсырмалар.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
1.Психологиялық дайындық.
Менің ойым мейірімді
Менің жүрегім мейірімді

Мұғалімнің сөзі:
«5»-тік болсын алар бағамыз
Білімнен бақыт табамыз
Өнер-білім көп тоқып
Өсе берсін санамыз.

Қане, достым, тексерші,
Дайынсың ба сабаққа?
Орнында ма, бүтін бе,
Дәптер, қалам, кітабың?
Тұрма күнделік алдыңда,
Қолыңда ма қаламың?

Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
«Еліміздің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың
ұлттық жалғыз мемлекетінің нығайып көркеюі жолында жан теріңді сығып жүріп
еңбек ет» Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаевтің халқына
жолдауынан
Ал,енді бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Біз келген қонақтарға алған
білімімізді көрсету керекпіз, сондықтан біздің математика сабағына
ертегілер елінен кейіпкерлер тапсырмаларын алып келіпті
Бірінші ертегі кейіпкеріміз
Алдар көсе. Алдар көсенің тапсырмасы:
Ауызша жылдам есепте (қызығушылықты ояту)
45 + 5 = 50 78 – 18 = 60 3 + 9 = 12
67 + 3 = 70 98 + 2 = 100 21 – 11 = 10
52 – 2 = 50 10 + 9 = 19 34 + 6 = 40
2. «Бауырсақтың» тапсырмасы. Логикалық есептер
• Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша
қоян тығылып отыр? 5
• Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен
тұрса, онда оның массасы қандай болады? 2 кг
• Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты. Неше тәулік боран соқты? 4 күн
• Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша
адам қалаға барды? 1 адам
• Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын барлығы 100 теңге ақшасы бар еді.
Құрал – жабдық сатып алған ол дүкенге 97 теңге төлеуі тиіс еді. Қалай
тез есептеп беруге болады? 3 теңге
Дәптермен жұмыс
Ақпанның 7 – сі
Сынып жұмысы
Білімді тиянақтау
Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып, көркем жазу жолын толтырайық.
Көркем жазу 69
Осы цифрды сипатта
Математикалық диктант
10 және 60 сандарының қосындысына 8–ді қос
70-ке 12 мен 6 сандарының айырмасын қос
65 пен 5 -тің айырмасы
11 мен 9-дың қосындысы
«Кенжекейдің» тапсырмасы Ертөстік ертегісінің кейіпкері
1.Өрнек түрлерін ата
2.Теңдеу дегеніміз не?
3. Қосындының компоненттерін ата?
4.Айрманың компоненттерін ата?
3. Бір таңбалы сандарды ата?
4. Толық ондықтарды ата?
5. 1 сағатта неше минут бар?
6. 1 тәулікте неше сағат бар?
«Шалқанның» тапсырмасы Балық аула ойыны
«Жұмыла көтерген жүк жеңіл!»
Ойлан,шығар,есепте,
Түсіндірші кезекпен!
Сендерге кезек берейік
Айтыңдаршы ретпен!
«Құйыршықтың» тапсырмасы Есептеп, дұрыстығын тексер
60 + 28 = 88 59 – 30 = 29 50 + 27 = 77 (дәптерімізге
жазамыз)
«Қызыл Телпектің тапсырмасы» Жасырынған санды тап
32 + 23 = 55 + 40 = 95
28 + 32 = 60 – 20 = 40 95 – 40 – 10 = 45
12 + 8 = 20 – 10 = 10
Сергіту сәті:
Добым, добым домалақ
Тоқтамайсың домалап,
Үстел үстін бүлдірдің
Тәрелкені сындырдың
Тентек болып кеттің деп
Тұрмын саған өкпелеп
«Қалқаңқұлақтың» тапсырмасы Топ – топ ойыны
Оқушылар қатармен тапсырманы орындайды
. Тіктөртбұрыш деген не?
. Шаршы деген не?
. Үшбұрыш деген не?
. Периметр деген не?
. Дәптерлеріне әр қатар өз тапсырмасын формуланы пайдаланып жазып
түсіндіріп береді
. «Түймеқыздың» тапсырмасы Теңдеуді шеш
. х + 16 = 56 28 – х = 18
. х = 56 – 16 х = 28 – 18
. х = 40 х = 10
. 40 + 16 = 56 28 – 10 = 18
. 56 = 56 18 = 18
. Есеп шығара білеміз бе? тақтаға орындайды
. Мектепте 14 мұғалім және одан 4-еуі кем тәрбиеші бар. Мектеп
ұжымында барлығы неше адам жұмыс істейді?
.
. Мұғалім – 14 ?
. Тәрбиеші - ? 4 – еуі кем
. Шешуі: (14 - 4) + 14 = 24
. Жауабы: барлығы 24 адам істейді
Есептейік,талдайық,
Ешбіріміз қалмайық
Артық,кемін анықтап,
Жауабын тез табайық!

.
. Салыстыр, дәптерлеріңе жазыңдар
. 1 тәулік > 23 сағат
. 5 тәулік 16 сағат < 5 тәулік 20 сағат
. 5 онд 6 бірл = 56
. 1 дм = 10 см
. «Қоянның» тапсырмасы
. Өрнектерді атап, дәлелдейді
. 63 + 37 = 100 100 – 37 = 63 100 – 63 = 37
. 45 +55 = 100 100 – 55 = 45 100 – 45 = 55
Есептейік,талдайық,
Ешбіріміз қалмайық
Артық,кемін анықтап,
Жауабын тез табайық!
Математикалық жұмбақтар
11 түйе, 5 жылқы
2 сиыр, 5 ешкі
2 қоян, 3 түлкі
Таба алмасаң бол күлкі (28)

ІV. Сабақты қорытындылау.
- Бүгінгі сабақ қызық болды ма ? Сабақ несімен саған ұнады?
Бағалау.
- Ал, әр кім қанша жүрек алды санап беріңдер, сол бойынша бағалауды
жүргіземін
Үйге тапсырма
Күнделіктеріңді ашып үй тапсырмасын жазып алыңдар

Ұқсас жұмыстар
Білімді пысықтау
"сөйлем. білімді тиянақтау" қазақ тілі 2- сынып
Етістік. 4 сынып. қазақ тілі пәні
Логикалық тапсырма орындау
Сөйлем туралы берілген білімді тиянақтау
Қазақ тілі. Білімді тиянақтау
Білімді тиянақтау. Математика
Білімді тиянақтау. 4 сынып
Математикалық жұмбақтар шешу
Құстар – біздің қаннаты достарымыз. 2 сынып
Пәндер