Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Нуклеин қышқылдары
|Сабақ: Нуклеин қышқылдары. | С.Ерубаев атындағы жалпы орта мектеп |
| |Бәйдібек ауданы Боралдай ауылы |
|Күні: 16. 10. | Пән мұғалімі: Қарабекова Рыскүл |
|2015 |Сейдахметқызы |
|Сынып: |пәні: биология |Қатысқаны:20 |Қатыспағаны:0 |
|10а | | | |
|Сабаққа негізделген|Биологиялық білім көздерін білу, оқулықпен қалай жұмыс |
|оқу мақсаты: |істеу керек екенін түсіну және барлық білім көздерін өз |
| |қажетіне қолдану. |
|Сабақ мақсаттары|Барлық оқушылар: Оқушылар оқулықпен жұмыс істей алады. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Басым бөлігі: Мәтінді оқып,өз сөздерімен Нуклеин |
| |қышқылдарының құрылысын,қасиетін,құрылымын,маңызын , айта|
| |алуға дағдыландыру. |
| |Кейбір оқушылар: Биологиялық термин сөздермен жұмыс|
| |істей алады. |
| |Оқушылар:ДНҚ молекуласының қос тізбегінің байланысу |
|Тілдік мақсат |түрлерін, ДНҚ-ның екіеселенуі.ДНҚ молекуласының |
| |құрылымдық моделі туралы түсінік бере алады. |
| | |
| |..... (істей) алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер Нуклеотидтердің |
| |полинуклеотидтік тізбекке қосылуы,ДНҚ қосарлы сақинасы |
| |бөлігі анықтау. |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Салыстыру арқылы айырмашылығымен ұқсастығын табады. |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |Әр топ алған білімдерін жүйелейді |
| |Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
| |ДНҚ молекуласы қос тізбекті,ал РНҚ молекуласы бір |
| |тізбекті екндігін айтып бере аласың ба? |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Оқулықта берілген кестені талдап, толтыру. |
|Алдыңғы оқу | Биологиялық білім көздері |
|Жоспар |Бұрын алған білімдері мен жаңа білім көздерін тиімді |
| |пайдалана білу |
|Жоспарланған уақыт |Жоспарланған жаттығулар |Ресурстар |
|1. Басталуы (5мин) |Сәлемдесу, түгелдеу, күш |Интер. тақта, |
| |сыйлау. | |
| |Топтастыру:геометриялық |геометриялық фигуралар |
| |фигуралар арқылы. | |
| |.[pic] [pic] [pic] | |
| |[pic] | |
|2. Ортасы | « Сұрағы бар қорап» әдісі |Қорап, интерактивті тақта |
|Үй тапсырмасы |бойынша оқушылар қораптағы | |
|(10миин) |сұрақтарға жауап береді. | |
| |Ашық сұрақтар қою | |
|Миға шабуыл. |1.Полимер молекуласы | |
| |қарапайым заттардан құралады,| |
| |оларды қалай атайды? | |
| |2.1888 жылы орыс биохимигі | |
| |А.Я.Данилевский өз | |
| |тәжірибелеріне сүйеніп қандай| |
| | | |
| |болжам айтқан? | |
| |3.Ферменттер дегніміз не? | |
| |4.1820 жылы қандай ғалым | |
| |нәруызды ыдырату арқылы қай | |
| |аминқышқылын алған? | |
| |5.Алғашқы а-қыш қандай | |
| |ғалымдар ашып қалай атаған? | |
| |6.Нәруыз молекуласын тұңғыш | |
| |қай жылы және кім зерттеген? | |
| |7.Глицин аминқышқылын қай | |
| |жылы қандай ғалым алған? | |
| |8.Гистондарға сипаттама бер? | |
| |9.Нәруыздар...бөлінеді, жай | |
| |нәруыздар....,ал күрделі | |
| |нәруыздар...деп аталады. | |
| |10.Нәруыздың қызметі қандай? | |
| |Бағалау: дұрыс нұсқасын беру | |
| |арқылы | |
|Жаңа сабақ. |Интерактивті тақтада |Электронды оқулық, |
|20 мин |электронды оқулық бойынша |Стикер ,флипчат, маркер, |
|Ой қозғау. |түсіндірмелі жұмыс |оқулық. |
| |Өткен тақырыптарды |Кітаппен жұмыс |
| |байланыстыра отырып, түрткі | |
| |сұрақтар арқылы тақырыпқа | |
| |шығады. | |
| |«Джигсо » әдісі. | |
| | | |
| |Тақырыпты 4-ке бөліп,мәтінді | |
| |топта талқылайды. | |
| |Топтық жұмыс .«Зиг-заг»әдісі | |
| |боынша сабақты талқылайды. | |
| |Табыс критерийлері: | |
| |1.Мазмұнын ашу-1 | |
| |2.Эстетика-1 | |
| |3.Өзіндік идея-1 | |
| |4.Нәтиже-1 |Смаиликтер, плакат, сандар |
| |5.Дәлелдер-1 |жазылған кубиетер |
|3.Аяқталуы |«Веер»әдісі жұптық жұмыс. | |
|10 мин | |Жұлдызшалар, А4 қағазы, |
| |«Фотограф»әдісі арқылы |маркерлер |
| |Таратпа суреттермен жұмыс | |
| |Табыс критерийлері: | |
| |1.Мазмұнын ашу-1 | |
| |2.Өзіндік идея-1 | |
| |3.Өз ойын толық жеткізе | |
| |алуы-1 | |
| |4.қосымша мәлімет бере алуы-1| |
|Қосымша ақпарат |Интернет, электронды оқулық, дерек көздері. |
|Саралау - Сіз |Бағалау- Оқушылардың |Пәнаралық байланыс |
|қосымша көмек |үйренгенін тексеруді қалай |Қауіпсіздік және еңбекті |
|көрсетуді қалай |жоспарлайсыз? |қорғау ережелері АКТ-мен |
|жоспарлайсыз?Сіз | |байланыс |
|қабілеті жоғары | |құндылықтардағы байланыс |
|оқушыларға | | |
|тапсырманы | | |
|күрделендіруді | | |
|қалай жоспарлайсыз?| | |
|Деңгейлік | Топты бағалау: ынталандыру | Интерактивті тақта, |
|тапсырмалар |арқылы, смаиликтер |смаиликтер,блоб ағашы, |
|арқылы |[pic] [pic] |бағалау парақшалары |
| |[pic] | |
| |өзін-өзі бағалау: | |
| |критерийлер бойынша, блоб | |
| |ағашы арқылы | |
| | | |
| |Бағалау парақшасы арқылы | |
|Рефлексия |Сабақ туралы пікір: |
|Сабақ/оқу |Білгендерін жылдам айта алды, қызығушылығы оянды, білімін|
|мақсаттары шынайы |көрсете алды. |
|ма? Бүгін оқушылар |Сабақ барысында алған білімдерін қолдана алады. |
|не білді? |Сұрақтарға жауап береді, жаңа тақырыпты ашады. |
|Сыныптағы ахуал | Берілген тапсырмаларды орындайды.Стикерлерге сабақтың |
|қандай болды? Мен |ұнаған-ұнамағанын,қиындық туғызған тапсырмалар мен |
|жоспарлаған |келесіде нені қалайтынын жазады.Күн,бұлт, көк шөптер |
|саралау шаралары |салынған плакатқа смаиликтерді жапсырады. |
|тиімді болды ма? | |
|Мен берген уақыт |ДНҚ және РНҚ молекулаларының айырмашылығы туралы айтуды |
|ішінде үлгердім бе?|түсіндім. |
| |Себебі жоспар жасағанда ескермеппін. |
| | |
| | |
| | |
|Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды? |
|Топтастыру. |
|« Джигсо» әдісі. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? |
|«Веер» әдісі. |
|Интерактивті тақта. |
|Сабақ барысында мен немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? Топтық жұмыс. |
|Әрбір топқа жеке тапсырма беру. |
Мектептің оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.Байзақов.
| |Бәйдібек ауданы Боралдай ауылы |
|Күні: 16. 10. | Пән мұғалімі: Қарабекова Рыскүл |
|2015 |Сейдахметқызы |
|Сынып: |пәні: биология |Қатысқаны:20 |Қатыспағаны:0 |
|10а | | | |
|Сабаққа негізделген|Биологиялық білім көздерін білу, оқулықпен қалай жұмыс |
|оқу мақсаты: |істеу керек екенін түсіну және барлық білім көздерін өз |
| |қажетіне қолдану. |
|Сабақ мақсаттары|Барлық оқушылар: Оқушылар оқулықпен жұмыс істей алады. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Басым бөлігі: Мәтінді оқып,өз сөздерімен Нуклеин |
| |қышқылдарының құрылысын,қасиетін,құрылымын,маңызын , айта|
| |алуға дағдыландыру. |
| |Кейбір оқушылар: Биологиялық термин сөздермен жұмыс|
| |істей алады. |
| |Оқушылар:ДНҚ молекуласының қос тізбегінің байланысу |
|Тілдік мақсат |түрлерін, ДНҚ-ның екіеселенуі.ДНҚ молекуласының |
| |құрылымдық моделі туралы түсінік бере алады. |
| | |
| |..... (істей) алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер Нуклеотидтердің |
| |полинуклеотидтік тізбекке қосылуы,ДНҚ қосарлы сақинасы |
| |бөлігі анықтау. |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Салыстыру арқылы айырмашылығымен ұқсастығын табады. |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |Әр топ алған білімдерін жүйелейді |
| |Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
| |ДНҚ молекуласы қос тізбекті,ал РНҚ молекуласы бір |
| |тізбекті екндігін айтып бере аласың ба? |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Оқулықта берілген кестені талдап, толтыру. |
|Алдыңғы оқу | Биологиялық білім көздері |
|Жоспар |Бұрын алған білімдері мен жаңа білім көздерін тиімді |
| |пайдалана білу |
|Жоспарланған уақыт |Жоспарланған жаттығулар |Ресурстар |
|1. Басталуы (5мин) |Сәлемдесу, түгелдеу, күш |Интер. тақта, |
| |сыйлау. | |
| |Топтастыру:геометриялық |геометриялық фигуралар |
| |фигуралар арқылы. | |
| |.[pic] [pic] [pic] | |
| |[pic] | |
|2. Ортасы | « Сұрағы бар қорап» әдісі |Қорап, интерактивті тақта |
|Үй тапсырмасы |бойынша оқушылар қораптағы | |
|(10миин) |сұрақтарға жауап береді. | |
| |Ашық сұрақтар қою | |
|Миға шабуыл. |1.Полимер молекуласы | |
| |қарапайым заттардан құралады,| |
| |оларды қалай атайды? | |
| |2.1888 жылы орыс биохимигі | |
| |А.Я.Данилевский өз | |
| |тәжірибелеріне сүйеніп қандай| |
| | | |
| |болжам айтқан? | |
| |3.Ферменттер дегніміз не? | |
| |4.1820 жылы қандай ғалым | |
| |нәруызды ыдырату арқылы қай | |
| |аминқышқылын алған? | |
| |5.Алғашқы а-қыш қандай | |
| |ғалымдар ашып қалай атаған? | |
| |6.Нәруыз молекуласын тұңғыш | |
| |қай жылы және кім зерттеген? | |
| |7.Глицин аминқышқылын қай | |
| |жылы қандай ғалым алған? | |
| |8.Гистондарға сипаттама бер? | |
| |9.Нәруыздар...бөлінеді, жай | |
| |нәруыздар....,ал күрделі | |
| |нәруыздар...деп аталады. | |
| |10.Нәруыздың қызметі қандай? | |
| |Бағалау: дұрыс нұсқасын беру | |
| |арқылы | |
|Жаңа сабақ. |Интерактивті тақтада |Электронды оқулық, |
|20 мин |электронды оқулық бойынша |Стикер ,флипчат, маркер, |
|Ой қозғау. |түсіндірмелі жұмыс |оқулық. |
| |Өткен тақырыптарды |Кітаппен жұмыс |
| |байланыстыра отырып, түрткі | |
| |сұрақтар арқылы тақырыпқа | |
| |шығады. | |
| |«Джигсо » әдісі. | |
| | | |
| |Тақырыпты 4-ке бөліп,мәтінді | |
| |топта талқылайды. | |
| |Топтық жұмыс .«Зиг-заг»әдісі | |
| |боынша сабақты талқылайды. | |
| |Табыс критерийлері: | |
| |1.Мазмұнын ашу-1 | |
| |2.Эстетика-1 | |
| |3.Өзіндік идея-1 | |
| |4.Нәтиже-1 |Смаиликтер, плакат, сандар |
| |5.Дәлелдер-1 |жазылған кубиетер |
|3.Аяқталуы |«Веер»әдісі жұптық жұмыс. | |
|10 мин | |Жұлдызшалар, А4 қағазы, |
| |«Фотограф»әдісі арқылы |маркерлер |
| |Таратпа суреттермен жұмыс | |
| |Табыс критерийлері: | |
| |1.Мазмұнын ашу-1 | |
| |2.Өзіндік идея-1 | |
| |3.Өз ойын толық жеткізе | |
| |алуы-1 | |
| |4.қосымша мәлімет бере алуы-1| |
|Қосымша ақпарат |Интернет, электронды оқулық, дерек көздері. |
|Саралау - Сіз |Бағалау- Оқушылардың |Пәнаралық байланыс |
|қосымша көмек |үйренгенін тексеруді қалай |Қауіпсіздік және еңбекті |
|көрсетуді қалай |жоспарлайсыз? |қорғау ережелері АКТ-мен |
|жоспарлайсыз?Сіз | |байланыс |
|қабілеті жоғары | |құндылықтардағы байланыс |
|оқушыларға | | |
|тапсырманы | | |
|күрделендіруді | | |
|қалай жоспарлайсыз?| | |
|Деңгейлік | Топты бағалау: ынталандыру | Интерактивті тақта, |
|тапсырмалар |арқылы, смаиликтер |смаиликтер,блоб ағашы, |
|арқылы |[pic] [pic] |бағалау парақшалары |
| |[pic] | |
| |өзін-өзі бағалау: | |
| |критерийлер бойынша, блоб | |
| |ағашы арқылы | |
| | | |
| |Бағалау парақшасы арқылы | |
|Рефлексия |Сабақ туралы пікір: |
|Сабақ/оқу |Білгендерін жылдам айта алды, қызығушылығы оянды, білімін|
|мақсаттары шынайы |көрсете алды. |
|ма? Бүгін оқушылар |Сабақ барысында алған білімдерін қолдана алады. |
|не білді? |Сұрақтарға жауап береді, жаңа тақырыпты ашады. |
|Сыныптағы ахуал | Берілген тапсырмаларды орындайды.Стикерлерге сабақтың |
|қандай болды? Мен |ұнаған-ұнамағанын,қиындық туғызған тапсырмалар мен |
|жоспарлаған |келесіде нені қалайтынын жазады.Күн,бұлт, көк шөптер |
|саралау шаралары |салынған плакатқа смаиликтерді жапсырады. |
|тиімді болды ма? | |
|Мен берген уақыт |ДНҚ және РНҚ молекулаларының айырмашылығы туралы айтуды |
|ішінде үлгердім бе?|түсіндім. |
| |Себебі жоспар жасағанда ескермеппін. |
| | |
| | |
| | |
|Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды? |
|Топтастыру. |
|« Джигсо» әдісі. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? |
|«Веер» әдісі. |
|Интерактивті тақта. |
|Сабақ барысында мен немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? Топтық жұмыс. |
|Әрбір топқа жеке тапсырма беру. |
Мектептің оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.Байзақов.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz