Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Нуклеин қышқылдары

|Сабақ: Нуклеин қышқылдары. | С.Ерубаев атындағы жалпы орта мектеп |
| |Бәйдібек ауданы Боралдай ауылы |
|Күні: 16. 10. | Пән мұғалімі: Қарабекова Рыскүл |
|2015 |Сейдахметқызы |
|Сынып: |пәні: биология |Қатысқаны:20 |Қатыспағаны:0 |
|10а | | | |
|Сабаққа негізделген|Биологиялық білім көздерін білу, оқулықпен қалай жұмыс |
|оқу мақсаты: |істеу керек екенін түсіну және барлық білім көздерін өз |
| |қажетіне қолдану. |
|Сабақ мақсаттары|Барлық оқушылар: Оқушылар оқулықпен жұмыс істей алады. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Басым бөлігі: Мәтінді оқып,өз сөздерімен Нуклеин |
| |қышқылдарының құрылысын,қасиетін,құрылымын,маңызын , айта|
| |алуға дағдыландыру. |
| |Кейбір оқушылар: Биологиялық термин сөздермен жұмыс|
| |істей алады. |
| |Оқушылар:ДНҚ молекуласының қос тізбегінің байланысу |
|Тілдік мақсат |түрлерін, ДНҚ-ның екіеселенуі.ДНҚ молекуласының |
| |құрылымдық моделі туралы түсінік бере алады. |
| | |
| |..... (істей) алады. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер Нуклеотидтердің |
| |полинуклеотидтік тізбекке қосылуы,ДНҚ қосарлы сақинасы |
| |бөлігі анықтау. |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Салыстыру арқылы айырмашылығымен ұқсастығын табады. |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |Әр топ алған білімдерін жүйелейді |
| |Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
| |ДНҚ молекуласы қос тізбекті,ал РНҚ молекуласы бір |
| |тізбекті екндігін айтып бере аласың ба? |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Оқулықта берілген кестені талдап, толтыру. |
|Алдыңғы оқу | Биологиялық білім көздері |
|Жоспар |Бұрын алған білімдері мен жаңа білім көздерін тиімді |
| |пайдалана білу |
|Жоспарланған уақыт |Жоспарланған жаттығулар |Ресурстар |
|1. Басталуы (5мин) |Сәлемдесу, түгелдеу, күш |Интер. тақта, |
| |сыйлау. | |
| |Топтастыру:геометриялық |геометриялық фигуралар |
| |фигуралар арқылы. | |
| |.[pic] [pic] [pic] | |
| |[pic] | |
|2. Ортасы | « Сұрағы бар қорап» әдісі |Қорап, интерактивті тақта |
|Үй тапсырмасы |бойынша оқушылар қораптағы | |
|(10миин) |сұрақтарға жауап береді. | |
| |Ашық сұрақтар қою | |
|Миға шабуыл. |1.Полимер молекуласы | |
| |қарапайым заттардан құралады,| |
| |оларды қалай атайды? | |
| |2.1888 жылы орыс биохимигі | |
| |А.Я.Данилевский өз | |
| |тәжірибелеріне сүйеніп қандай| |
| | | |
| |болжам айтқан? | |
| |3.Ферменттер дегніміз не? | |
| |4.1820 жылы қандай ғалым | |
| |нәруызды ыдырату арқылы қай | |
| |аминқышқылын алған? | |
| |5.Алғашқы а-қыш қандай | |
| |ғалымдар ашып қалай атаған? | |
| |6.Нәруыз молекуласын тұңғыш | |
| |қай жылы және кім зерттеген? | |
| |7.Глицин аминқышқылын қай | |
| |жылы қандай ғалым алған? | |
| |8.Гистондарға сипаттама бер? | |
| |9.Нәруыздар...бөлінеді, жай | |
| |нәруыздар....,ал күрделі | |
| |нәруыздар...деп аталады. | |
| |10.Нәруыздың қызметі қандай? | |
| |Бағалау: дұрыс нұсқасын беру | |
| |арқылы | |
|Жаңа сабақ. |Интерактивті тақтада |Электронды оқулық, |
|20 мин |электронды оқулық бойынша |Стикер ,флипчат, маркер, |
|Ой қозғау. |түсіндірмелі жұмыс |оқулық. |
| |Өткен тақырыптарды |Кітаппен жұмыс |
| |байланыстыра отырып, түрткі | |
| |сұрақтар арқылы тақырыпқа | |
| |шығады. | |
| |«Джигсо » әдісі. | |
| | | |
| |Тақырыпты 4-ке бөліп,мәтінді | |
| |топта талқылайды. | |
| |Топтық жұмыс .«Зиг-заг»әдісі | |
| |боынша сабақты талқылайды. | |
| |Табыс критерийлері: | |
| |1.Мазмұнын ашу-1 | |
| |2.Эстетика-1 | |
| |3.Өзіндік идея-1 | |
| |4.Нәтиже-1 |Смаиликтер, плакат, сандар |
| |5.Дәлелдер-1 |жазылған кубиетер |
|3.Аяқталуы |«Веер»әдісі жұптық жұмыс. | |
|10 мин | |Жұлдызшалар, А4 қағазы, |
| |«Фотограф»әдісі арқылы |маркерлер |
| |Таратпа суреттермен жұмыс | |
| |Табыс критерийлері: | |
| |1.Мазмұнын ашу-1 | |
| |2.Өзіндік идея-1 | |
| |3.Өз ойын толық жеткізе | |
| |алуы-1 | |
| |4.қосымша мәлімет бере алуы-1| |
|Қосымша ақпарат |Интернет, электронды оқулық, дерек көздері. |
|Саралау - Сіз |Бағалау- Оқушылардың |Пәнаралық байланыс |
|қосымша көмек |үйренгенін тексеруді қалай |Қауіпсіздік және еңбекті |
|көрсетуді қалай |жоспарлайсыз? |қорғау ережелері АКТ-мен |
|жоспарлайсыз?Сіз | |байланыс |
|қабілеті жоғары | |құндылықтардағы байланыс |
|оқушыларға | | |
|тапсырманы | | |
|күрделендіруді | | |
|қалай жоспарлайсыз?| | |
|Деңгейлік | Топты бағалау: ынталандыру | Интерактивті тақта, |
|тапсырмалар |арқылы, смаиликтер |смаиликтер,блоб ағашы, |
|арқылы |[pic] [pic] |бағалау парақшалары |
| |[pic] | |
| |өзін-өзі бағалау: | |
| |критерийлер бойынша, блоб | |
| |ағашы арқылы | |
| | | |
| |Бағалау парақшасы арқылы | |
|Рефлексия |Сабақ туралы пікір: |
|Сабақ/оқу |Білгендерін жылдам айта алды, қызығушылығы оянды, білімін|
|мақсаттары шынайы |көрсете алды. |
|ма? Бүгін оқушылар |Сабақ барысында алған білімдерін қолдана алады. |
|не білді? |Сұрақтарға жауап береді, жаңа тақырыпты ашады. |
|Сыныптағы ахуал | Берілген тапсырмаларды орындайды.Стикерлерге сабақтың |
|қандай болды? Мен |ұнаған-ұнамағанын,қиындық туғызған тапсырмалар мен |
|жоспарлаған |келесіде нені қалайтынын жазады.Күн,бұлт, көк шөптер |
|саралау шаралары |салынған плакатқа смаиликтерді жапсырады. |
|тиімді болды ма? | |
|Мен берген уақыт |ДНҚ және РНҚ молекулаларының айырмашылығы туралы айтуды |
|ішінде үлгердім бе?|түсіндім. |
| |Себебі жоспар жасағанда ескермеппін. |
| | |
| | |
| | |
|Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды? |
|Топтастыру. |
|« Джигсо» әдісі. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? |
|«Веер» әдісі. |
|Интерактивті тақта. |
|Сабақ барысында мен немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? Топтық жұмыс. |
|Әрбір топқа жеке тапсырма беру. |

Мектептің оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.Байзақов.

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттандырылған сабақ
Нәруыз молекуласын зерттеу
Тіршілік химиясы
Металдар мен бейметалдардың табиғаттағы жәре тірі ағзалардағы маңызы
Днқ молекуласының екі еселену ерекшеліктері 10 сынып
Ферменттер, олардың тіршілік әрекеттерін реттеудегі рөлі
Цитология және оның органоидтары
Мұғалім топтарға жақындап
Жалпы биология
Биохимия негіздері қолданбалы курс 11-сынып
Пәндер