Сабақ жоспары :: Музыка
Файл қосу
Қазақстанның фортепионо өнері
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның фортепионо өнері
Сабақтың мақсаты: Қазақстандағы фортепионо өнерінің
қалыптастыруымен танысу
Білімділік: Кәсіби музыканың дамуы
туралы білімін
арттыру
Тәрбиелік: Фортепионалық шығармаларды
білу, тану
арқылы музыка әлемін сүюге тәрбиелеу
Дамытушулық: Ән айту қабілетін дамыту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Жаңа материалдарды игеру
Пайдаланылған құрал: Музыкалық аспан, кітаптар
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, ән айтқызу, жарыс ұйымдастыру
Сабақтың жүрісі
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру, назарын
сабаққа аудару, оқушыларды үш топқа бөлу
1. Домбырашылар тобы
2. Қобызшылар тобы
3. Скрипкашылар тобы
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
(тақтадан көрсетілген сұрақтарға үш топтан үш оқушы жауап береді)
1- сұрақ: Нұржамал Үсенбаева туралы айту
2 -сұрақ: Әнші сахнада қазақ операларында қандай бейнелерді сомдайды?
3-сұрақ: Шетелдерде ән айтуы туралы не білесің?
Өткен сабақты қорытындылау
ІІІ. Жаңа тақырып
(тақтадан күннің жады, жаңа тақырыпты көрсету, дәптерге жаздыру)
Қазақстандағы фортепионо өнері
Әңгіме әдісімен бастау:
- Балалар, біз 3-тоқсанда Қазақстандағы өнер тұлғаларымен танысып жатырмыз.
Өткен сабақтарымызда скрипкашы А. Мұсаходжаева, дирижер А. Бөрібаев, А.
Жұбанов туралы білдік, олардың өнер жолдарымен таныстық. Енді бүгін
бүгінгі Қазақстандағы фортепионо өнерімен танысатын боламыз. (Тақтадан
фортепионо аспабын, әлем пианистерінің суретін көрсетіп, олар туралы
айтып өту)
- Енді балалар, негізгі тақырыбымызға келсек бүгінгі сабағымызда Жания
Әубакіровамен танысамыз. (Суретін көрсету)
- 1945 жылы Алматы консерваториясында фортепионо сыныбы ашылды. Оған Мәскеу
консерваториясының профессоры Г. Петров меңгеруші болып, Е. Гировский
бағдарлама жасады. Сонымен консерваторияда әр түрлі сайыстар
ұйымдастырылды. 1983 жылы Ғ. Жұбанованың үкімет басшыларымен келісіп
Бүкілодақтық пионистер сайысын Алматы қаласында өткізуге рұқсат алды.
Міне осы конкурста Сталислав Бунин мен Жания Әубәкірова жеңіп шықты.
Сонымен Ж. Әубәкірова Франция-Парижде болатын сайысқа жолдама алды.
Сөйтіп Қазақстанның фортепионо өнері әлемге таныла бастады.
ІV . Сергіту сәті
- Қане, балалар сабағымыздың сергіту сәтіне кезек берейік
Ән «Әнші болғым келеді»
V. Тақырыпты жалғастыру
- Жақсы балалар, тақырыбымызды ары қарай жалғастырамыз. Тақтаға назар
аударайық. (тақтадан Ж. Әубәкірованың шығармашылығына арналған сызылманы
көрсету. Дәптерге керекті деректі қысқаша түрде жаздыру)
|Жәния Әубәкірованың |Білімі, марапаттары |Ұстаздары гострольдік |
|өмірі, жанұясы |туралы |сапарлары |
|Жәния Яхилқызы |1977 ж Алматы |Л. Власенко ұстазы. АҚШ,|
|Әубәкірова 19 сәуір 1957|консерваториясы, |Англия, Франция, |
|ж Алматыда туған. Әкесі |1979 Мәскеу |Жапония, Израйл, Түркия |
|Яхил Әубәкіров академик,|консерваториясы, |мемлекеттері |
|экономист. Апасы Жанар |1981 ж Мәскеу | |
|экономика ғылымдарының |аспирантурасын бітірген,| |
|докторы, профессор. |Қазақстанның халық | |
|Жолдасы Сапарғалиев |әртісі, мемлекеттік | |
|Ғалым, балалары Алмас, |сыйлықтың иегері, | |
|Әлихан |көптеген орден – | |
| |медальдардың иегері | |
VІ. Топтармен жұмыс
- Енді балалар, сабағымыздың жарыс сәтіне кезек берейік. 1- скрипкашылар
тобына сұрақ:
- Қазақстаннан шыққан атақты скрипкашы кім және оның ең жоғары атағы
қандай?
- Домбырашылар тобына сұрақ:
Күй атасы Құрманғазы туралы не білесің, ол өзінің домбырасын кімге табыс
етті?
(оқушының жауабы)
- Қобызшылар тобына сұрақ:
- Қобыздың атасы кім? Не үшін қобыз аспабын «киелі» деп санаған?
(оқушының жауабы)
(соңында 3 топтың бағасын беру)
VІІ. Сабақты қорытындылау
- Бүгінгі сабағымызда Қазақстандағы қандай өнермен таныстық?
- Бұл өнер бізден қай елдерден келді?
- Кім деген пианиношымен таныстық?
(оқушылардың жауабы)
VІІІ. Үй тапсырмасы, бағалау
1. Әлем пионистері туралы білім келу
2. Ж. Әубәкірова туралы оқып келу
3. Қазақстандағы фортепионо өнерінің дамуына кімдер ықпал жасады?
Сабаққа жақсы қатысқан оқушылардың бағасын айту
Аяқтау
Сабақтың мақсаты: Қазақстандағы фортепионо өнерінің
қалыптастыруымен танысу
Білімділік: Кәсіби музыканың дамуы
туралы білімін
арттыру
Тәрбиелік: Фортепионалық шығармаларды
білу, тану
арқылы музыка әлемін сүюге тәрбиелеу
Дамытушулық: Ән айту қабілетін дамыту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Жаңа материалдарды игеру
Пайдаланылған құрал: Музыкалық аспан, кітаптар
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, ән айтқызу, жарыс ұйымдастыру
Сабақтың жүрісі
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру, назарын
сабаққа аудару, оқушыларды үш топқа бөлу
1. Домбырашылар тобы
2. Қобызшылар тобы
3. Скрипкашылар тобы
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
(тақтадан көрсетілген сұрақтарға үш топтан үш оқушы жауап береді)
1- сұрақ: Нұржамал Үсенбаева туралы айту
2 -сұрақ: Әнші сахнада қазақ операларында қандай бейнелерді сомдайды?
3-сұрақ: Шетелдерде ән айтуы туралы не білесің?
Өткен сабақты қорытындылау
ІІІ. Жаңа тақырып
(тақтадан күннің жады, жаңа тақырыпты көрсету, дәптерге жаздыру)
Қазақстандағы фортепионо өнері
Әңгіме әдісімен бастау:
- Балалар, біз 3-тоқсанда Қазақстандағы өнер тұлғаларымен танысып жатырмыз.
Өткен сабақтарымызда скрипкашы А. Мұсаходжаева, дирижер А. Бөрібаев, А.
Жұбанов туралы білдік, олардың өнер жолдарымен таныстық. Енді бүгін
бүгінгі Қазақстандағы фортепионо өнерімен танысатын боламыз. (Тақтадан
фортепионо аспабын, әлем пианистерінің суретін көрсетіп, олар туралы
айтып өту)
- Енді балалар, негізгі тақырыбымызға келсек бүгінгі сабағымызда Жания
Әубакіровамен танысамыз. (Суретін көрсету)
- 1945 жылы Алматы консерваториясында фортепионо сыныбы ашылды. Оған Мәскеу
консерваториясының профессоры Г. Петров меңгеруші болып, Е. Гировский
бағдарлама жасады. Сонымен консерваторияда әр түрлі сайыстар
ұйымдастырылды. 1983 жылы Ғ. Жұбанованың үкімет басшыларымен келісіп
Бүкілодақтық пионистер сайысын Алматы қаласында өткізуге рұқсат алды.
Міне осы конкурста Сталислав Бунин мен Жания Әубәкірова жеңіп шықты.
Сонымен Ж. Әубәкірова Франция-Парижде болатын сайысқа жолдама алды.
Сөйтіп Қазақстанның фортепионо өнері әлемге таныла бастады.
ІV . Сергіту сәті
- Қане, балалар сабағымыздың сергіту сәтіне кезек берейік
Ән «Әнші болғым келеді»
V. Тақырыпты жалғастыру
- Жақсы балалар, тақырыбымызды ары қарай жалғастырамыз. Тақтаға назар
аударайық. (тақтадан Ж. Әубәкірованың шығармашылығына арналған сызылманы
көрсету. Дәптерге керекті деректі қысқаша түрде жаздыру)
|Жәния Әубәкірованың |Білімі, марапаттары |Ұстаздары гострольдік |
|өмірі, жанұясы |туралы |сапарлары |
|Жәния Яхилқызы |1977 ж Алматы |Л. Власенко ұстазы. АҚШ,|
|Әубәкірова 19 сәуір 1957|консерваториясы, |Англия, Франция, |
|ж Алматыда туған. Әкесі |1979 Мәскеу |Жапония, Израйл, Түркия |
|Яхил Әубәкіров академик,|консерваториясы, |мемлекеттері |
|экономист. Апасы Жанар |1981 ж Мәскеу | |
|экономика ғылымдарының |аспирантурасын бітірген,| |
|докторы, профессор. |Қазақстанның халық | |
|Жолдасы Сапарғалиев |әртісі, мемлекеттік | |
|Ғалым, балалары Алмас, |сыйлықтың иегері, | |
|Әлихан |көптеген орден – | |
| |медальдардың иегері | |
VІ. Топтармен жұмыс
- Енді балалар, сабағымыздың жарыс сәтіне кезек берейік. 1- скрипкашылар
тобына сұрақ:
- Қазақстаннан шыққан атақты скрипкашы кім және оның ең жоғары атағы
қандай?
- Домбырашылар тобына сұрақ:
Күй атасы Құрманғазы туралы не білесің, ол өзінің домбырасын кімге табыс
етті?
(оқушының жауабы)
- Қобызшылар тобына сұрақ:
- Қобыздың атасы кім? Не үшін қобыз аспабын «киелі» деп санаған?
(оқушының жауабы)
(соңында 3 топтың бағасын беру)
VІІ. Сабақты қорытындылау
- Бүгінгі сабағымызда Қазақстандағы қандай өнермен таныстық?
- Бұл өнер бізден қай елдерден келді?
- Кім деген пианиношымен таныстық?
(оқушылардың жауабы)
VІІІ. Үй тапсырмасы, бағалау
1. Әлем пионистері туралы білім келу
2. Ж. Әубәкірова туралы оқып келу
3. Қазақстандағы фортепионо өнерінің дамуына кімдер ықпал жасады?
Сабаққа жақсы қатысқан оқушылардың бағасын айту
Аяқтау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz