Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме
Шахта орта мектебі
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі Тұрғынбекова Г
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме»
Сабақтың мақсаты: Міндеті :
Б. Ақынның шығармаларынан мағлұмат бере отырып, «Ақын ініме» өлеңінің
мазмұнымен таныстыру.
Д. Әр оқушының өзіндік ой- қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге,
шығармашылық жұмыс жасау қабілетін дамыту.
Т. Өлең арқылы оқушылардың бойына адами қасиеттерді қалыптастыру.
Сілтеме: Оқулық, «Әдебиет танытқыш» «Атамұра» 2003ж. Қосымша мәліметтер
жазылған бетшелер, т.б.
Оқытудың нәтижелері:
1.Жаңа тақырып бойынша түсінік қалыптасады.
2.Жаңа тақырыптың мазмұны мен мағынасын түсінеді.
3.Тапсырманы орындау барысында өз ойын еркін жеткізе алады.
4.Оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады, тапсырмаларды талдай алады.
Қамтылатын модульдер: 1- модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл(диалогтік
оқыту), 2- модуль.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.(Ассоциация, синкуэйн,
сергіту).
Қадамдар:1.Үй тапсырмасын тексеру
2. Интерактивті тақтаны пайдалану
3.Топпен жұмыс
4. Рефлексия
5. Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1.Ұйымдастыру
2.Оқушының зейінін сабаққа аударту
3. Топқа бөлу
4. Мәтінді тарату
5. Бағалау бетшелерін тарату
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасын сұрау
І тапсырма. Диалогтық оқыту
1- топ: Ақынның қарасөз жазудағы мақсаты неде?
2- топ: Қарасөздерден қандай үлгі, өнеге алдыңдар?
3- топ: « Ата- анадан тәтті жоқ» тақырыбында пікірлеріңді айтыңдар.
4- топ: Абай сынаған мақалдың қайсысына қосыласың? Себебін дәлелдеп
айт.
2- тапсырма. Миға шабуыл. Жаңа сабаққа оқушының қызығушылығын ояту.
Интербелсенді тақтадан ақындардың суретін көрсету. СТО әдісі « Ақын» сөзіне
ассоциация жазу.
3- тапсырма. «Мағынаны тану» Оқулықпен жұмыс.
1- топ: Автордың өмірі мен шығармалары туралы айт.
2- топ: Осы өлеңнің негізгі идеясы арқылы автордың ойы неде?
3- топ: Өлең соңындағы 1- сұрақ бойынша ойларыңды айтыңдар.
4- топ: Ақынның халық алдындағы парызы, міндеті дегенді қалай
түсінесіңдер?
4-тапсырма. «Ой толғаныс» Шығармашылық жұмыс. Берілген тапсырманы постер
арқылы орындау.
«Синкуэйн»
1- 2-топ: « Ахмет»
2- 3-топ: «Ақын»
1. Зат есім. ( бір сөз)
2. Сын есім. ( екі сөз)
3. Етістік. ( үш сөз)
4. Сөйлем. ( 4 сөзден тұратын сөйлем)
5. Зат есім немесе Синоним
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма. «Ақын болу оңай ма?» пікір айту. Берілген тапсырмаларды
постер арқылы қорғау.
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Екі шыбын»
Сабақтың мақсаты: Міндеті :
Б. Ақынның шығармаларынан мағлұмат бере отырып, «Екі шыбын» өлеңінің
мазмұнымен таныстыру.
Д. Оқушыларды еркін сөйлей білуге дағдыландыру, шығармашылық жұмыс жасау
қабілетін дамыту.
Т. Оқушыларды адал, мейірімді , еңбекқор болуға тәрбиелеу.
Сілтеме: Оқулық, слайд,. қосымша мәліметтер жазылған бетшелер, т.б.
Оқытудың нәтижелері:
1.Жаңа тақырып бойынша түсінік қалыптасады.
2.Жаңа тақырыптың мазмұны мен мағынасын түсінеді.
3.Тапсырманы орындау барысында өз ойларын дәлелді түрде жеткізе алады.
4.Оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады, тапсырмаларды постер арқылы
қорғай алады.
Қамтылатын модульдер: 1- модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл(диалогтық
оқыту), 2- модуль.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.(Ассоциация, РАФТ, сергіту).
Қадамдар:1.Үй тапсырмасын тексеру
2. Интерактивті тақтаны пайдалану
3.Топпен жұмыс
4. Рефлексия
5. Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1.Ұйымдастыру
2.Оқушының назарын сабаққа аударту
3. Топқа бөлу
4. Мәтінді тарату
5. Бағалау таяқшаларын тарату
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасын сұрау
1- Тапсырма: Диалогтық оқыту.
«Ақын болу оңай ма?» оқушылар пікірлерін айтады.
2- тапсырма. Миға шабуыл. Оқушының жаңа сабаққа қызығушылығын ояту.
Жағымды, Жағымсыз қасиеттерін тізбектеп жазып шығу.
3- Тапсырма. «Мағынаны тану» Оқулықпен жұмыс. Әр топтан бір оқушы
мәнерлеп оқиды.
1- топ: Өлеңде айтылған өзекті ойдың мәні неде?
2- топ: «Екі шыбын» мысалы бойынша сахналық көрініс көрсету.
3- топ: Ең соңғы шумақтағы негізгі ойдың мәнін ашыңдар.
4- топ: «Ақын ініме» өлеңі мен «Екі шыбын» өлеңіндегі ортақ түйінді
табыңдар.
4- тапсырма. «Ой толғаныс» Шығармашылық жұмыс. Берілген тапсырманы
постер арқылы орындау. «РАФТ» әдісі.
1,2- топтар:
Р - оқырман
А – шыбын
Ф- хат
Т- «Өзгенің еңбегін пайдалану- ұят»
3,4- топтар:
Р- оқушы
А- мұғалім
Ф- хат
Т- «А. Байтұрсынұлы шығармаларынан алған әсерім»
Рефлексия.
Бағалау.
Үйге тапсырма. «Қазақты оянсын деп сөзбен шақтым» шығарма жазу.
Сабақтың тақырыбы: С. Торайғыров «Бір адамға»
Сабақтың мақсаты: Міндеті :
Б. Ақынның өмірі мен шығармаларынан мағлұмат бере отырып, «Бір адамға»
өлеңінің мазмұнымен таныстыру.Әдеби теориялық ұғымдарын қалыптастыру.
Д. Оқушыларды шешендікке баулу, шығармашылықпен жұмыс жасау қабілетін
дамыту.
Т. Оқушыларды адам бойындағы түрлі қасиеттерді тани білуге тәрбиелеу.
Сілтеме: Оқулық, әдістемелік, слайд,. қосымша мәліметтер жазылған бетшелер,
т.б.
Оқытудың нәтижелері:
1.Жаңа тақырып бойынша түсінік қалыптасады.
2.Жаңа тақырыптың мазмұны мен мағынасын түсінеді.
3.Тапсырманы орындау барысында өз ойларын дәлелді түрде жеткізе алады.
4.Оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады, тапсырмаларды постер арқылы
қорғай алады.
Қамтылатын модульдер: 1- модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл(диалогтық
оқыту), 2- модуль.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.(Ассоциация, Венн
диаграммасы, сергіту).
Қадамдар:1.Үй тапсырмасын тексеру
2. Интерактивті тақтаны пайдалану
3.Топпен жұмыс
4. Рефлексия
5. Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1.Ұйымдастыру
2.Оқушының назарын сабаққа аударту
3. Топқа бөлу,топтың ережесімен таныстыру
4. Мәтінді тарату
5. Бағалау таяқшаларын тарату
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасын сұрау
1- тапсырма: Диалогтік оқыту.
«Қазақты оянсын деп сөзбен шақтым»
2-тапсырма: Миға шабуыл.
Адам
3- тапсырма: «Мағынаны тану» Оқулықпен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқыту.
1-топ: Өлең қандай адамға, кімге арналған деп ойлайсыңдар?
2-топ: Мысқыл, кекесін мағынасында қолданылған жолдардан нені
байқадыңдар? Ирония, сатира туралы түсінік беріңдер.
3-топ: Өлеңнің негізгі идеясын түсіндіріңдер.
4-топ: Өлеңді құрылысына қарай талдаңдар.
4-тапсырма: «Ой толғаныс» Шығармашылық жұмыс. Тапсырманы постерт арқылы
қорғау.
1,2-топ: «Пайда ойлама, ар ойла» пікір айту.
3,4-топ: Венн диаграммасы.
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма: «Бір адамға» өлеңін жаттау.
Сабақтың тақырыбы: С. Торайғыров «Шәкірт ойы»
Сабақтың мақсаты: Міндеті :
Б. «Шәкірт ойы» өлеңінің мазмұнымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі
мдеясын аша білуге үйрету;
Д. Оқушылардың өз бетімен ізденуін дамыту;, шығармашылық қабілетін
дамыту, қиялын,ой ұшқырлығын дамыту;
Т. Оқушыларды ұлтжанды азамат етіп тәрбиелеу.
Сілтеме: Оқулық, әдістемелік, слайд,. қосымша мәліметтер жазылған
бетшелер, т.б.
Оқытудың нәтижелері:
1.Жаңа тақырып бойынша түсінік
қалыптасады.
2.Жаңа тақырыптың мазмұны мен мағынасын түсінеді.
3.Тапсырманы орындау барысында өз ойларын дәлелді түрде жеткізе алады.
4.Оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады, тапсырмаларды постер
арқылы қорғай алады.
Қамтылатын модульдер: 1- модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл(диалогтық
оқыту), 2- модуль.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.(Шығармашылық жұмыс, Автор
орындығы, сергіту).
Қадамдар:1.Үй тапсырмасын тексеру
2. Интерактивті тақтаны пайдалану
3.Топпен жұмыс
4. Рефлексия
5. Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1.Ұйымдастыру
2.Оқушының назарын сабаққа аударту
3. Топқа бөлу,топтың ережесімен таныстыру
4. Мәтінді тарату
5. Бағалау үшін түрлі- түсті стикерлер тарату
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасын сұрау
1- тапсырма: Диалогтік оқыту.
«Бір адамға» өлеңі
2- тапсырма: Миға шабуыл. « Көбелек» туралы бейнеролик көрсету арқылы
жаңа сабаққа кіру.
3- тапсырма: Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқыту.
Мәтін бойынша тапсырмалар:
1- топ: Шәкірт нені армандайды?
2- топ: Ақынның алдына қойған мақсаты қандай?
3- топ: Ақын болашаққа қандай үміт артады?
4- топ: Өлең неге «Шәкірт ойы» деп аталған. Өлеңдегі лирикалық
кейіпкер кім?
5- тапсырма: «Ой толғаныс» «Үмітіңді ақтаймыз, Ақын аға!» Хат
жазу.(Автор орындығына отырып оқу)
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау және өлеңді құрылысына қарай талдау.
-----------------------
«Бір адамға»
«Ақын ініме»
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі Тұрғынбекова Г
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме»
Сабақтың мақсаты: Міндеті :
Б. Ақынның шығармаларынан мағлұмат бере отырып, «Ақын ініме» өлеңінің
мазмұнымен таныстыру.
Д. Әр оқушының өзіндік ой- қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге,
шығармашылық жұмыс жасау қабілетін дамыту.
Т. Өлең арқылы оқушылардың бойына адами қасиеттерді қалыптастыру.
Сілтеме: Оқулық, «Әдебиет танытқыш» «Атамұра» 2003ж. Қосымша мәліметтер
жазылған бетшелер, т.б.
Оқытудың нәтижелері:
1.Жаңа тақырып бойынша түсінік қалыптасады.
2.Жаңа тақырыптың мазмұны мен мағынасын түсінеді.
3.Тапсырманы орындау барысында өз ойын еркін жеткізе алады.
4.Оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады, тапсырмаларды талдай алады.
Қамтылатын модульдер: 1- модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл(диалогтік
оқыту), 2- модуль.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.(Ассоциация, синкуэйн,
сергіту).
Қадамдар:1.Үй тапсырмасын тексеру
2. Интерактивті тақтаны пайдалану
3.Топпен жұмыс
4. Рефлексия
5. Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1.Ұйымдастыру
2.Оқушының зейінін сабаққа аударту
3. Топқа бөлу
4. Мәтінді тарату
5. Бағалау бетшелерін тарату
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасын сұрау
І тапсырма. Диалогтық оқыту
1- топ: Ақынның қарасөз жазудағы мақсаты неде?
2- топ: Қарасөздерден қандай үлгі, өнеге алдыңдар?
3- топ: « Ата- анадан тәтті жоқ» тақырыбында пікірлеріңді айтыңдар.
4- топ: Абай сынаған мақалдың қайсысына қосыласың? Себебін дәлелдеп
айт.
2- тапсырма. Миға шабуыл. Жаңа сабаққа оқушының қызығушылығын ояту.
Интербелсенді тақтадан ақындардың суретін көрсету. СТО әдісі « Ақын» сөзіне
ассоциация жазу.
3- тапсырма. «Мағынаны тану» Оқулықпен жұмыс.
1- топ: Автордың өмірі мен шығармалары туралы айт.
2- топ: Осы өлеңнің негізгі идеясы арқылы автордың ойы неде?
3- топ: Өлең соңындағы 1- сұрақ бойынша ойларыңды айтыңдар.
4- топ: Ақынның халық алдындағы парызы, міндеті дегенді қалай
түсінесіңдер?
4-тапсырма. «Ой толғаныс» Шығармашылық жұмыс. Берілген тапсырманы постер
арқылы орындау.
«Синкуэйн»
1- 2-топ: « Ахмет»
2- 3-топ: «Ақын»
1. Зат есім. ( бір сөз)
2. Сын есім. ( екі сөз)
3. Етістік. ( үш сөз)
4. Сөйлем. ( 4 сөзден тұратын сөйлем)
5. Зат есім немесе Синоним
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма. «Ақын болу оңай ма?» пікір айту. Берілген тапсырмаларды
постер арқылы қорғау.
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Екі шыбын»
Сабақтың мақсаты: Міндеті :
Б. Ақынның шығармаларынан мағлұмат бере отырып, «Екі шыбын» өлеңінің
мазмұнымен таныстыру.
Д. Оқушыларды еркін сөйлей білуге дағдыландыру, шығармашылық жұмыс жасау
қабілетін дамыту.
Т. Оқушыларды адал, мейірімді , еңбекқор болуға тәрбиелеу.
Сілтеме: Оқулық, слайд,. қосымша мәліметтер жазылған бетшелер, т.б.
Оқытудың нәтижелері:
1.Жаңа тақырып бойынша түсінік қалыптасады.
2.Жаңа тақырыптың мазмұны мен мағынасын түсінеді.
3.Тапсырманы орындау барысында өз ойларын дәлелді түрде жеткізе алады.
4.Оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады, тапсырмаларды постер арқылы
қорғай алады.
Қамтылатын модульдер: 1- модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл(диалогтық
оқыту), 2- модуль.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.(Ассоциация, РАФТ, сергіту).
Қадамдар:1.Үй тапсырмасын тексеру
2. Интерактивті тақтаны пайдалану
3.Топпен жұмыс
4. Рефлексия
5. Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1.Ұйымдастыру
2.Оқушының назарын сабаққа аударту
3. Топқа бөлу
4. Мәтінді тарату
5. Бағалау таяқшаларын тарату
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасын сұрау
1- Тапсырма: Диалогтық оқыту.
«Ақын болу оңай ма?» оқушылар пікірлерін айтады.
2- тапсырма. Миға шабуыл. Оқушының жаңа сабаққа қызығушылығын ояту.
Жағымды, Жағымсыз қасиеттерін тізбектеп жазып шығу.
3- Тапсырма. «Мағынаны тану» Оқулықпен жұмыс. Әр топтан бір оқушы
мәнерлеп оқиды.
1- топ: Өлеңде айтылған өзекті ойдың мәні неде?
2- топ: «Екі шыбын» мысалы бойынша сахналық көрініс көрсету.
3- топ: Ең соңғы шумақтағы негізгі ойдың мәнін ашыңдар.
4- топ: «Ақын ініме» өлеңі мен «Екі шыбын» өлеңіндегі ортақ түйінді
табыңдар.
4- тапсырма. «Ой толғаныс» Шығармашылық жұмыс. Берілген тапсырманы
постер арқылы орындау. «РАФТ» әдісі.
1,2- топтар:
Р - оқырман
А – шыбын
Ф- хат
Т- «Өзгенің еңбегін пайдалану- ұят»
3,4- топтар:
Р- оқушы
А- мұғалім
Ф- хат
Т- «А. Байтұрсынұлы шығармаларынан алған әсерім»
Рефлексия.
Бағалау.
Үйге тапсырма. «Қазақты оянсын деп сөзбен шақтым» шығарма жазу.
Сабақтың тақырыбы: С. Торайғыров «Бір адамға»
Сабақтың мақсаты: Міндеті :
Б. Ақынның өмірі мен шығармаларынан мағлұмат бере отырып, «Бір адамға»
өлеңінің мазмұнымен таныстыру.Әдеби теориялық ұғымдарын қалыптастыру.
Д. Оқушыларды шешендікке баулу, шығармашылықпен жұмыс жасау қабілетін
дамыту.
Т. Оқушыларды адам бойындағы түрлі қасиеттерді тани білуге тәрбиелеу.
Сілтеме: Оқулық, әдістемелік, слайд,. қосымша мәліметтер жазылған бетшелер,
т.б.
Оқытудың нәтижелері:
1.Жаңа тақырып бойынша түсінік қалыптасады.
2.Жаңа тақырыптың мазмұны мен мағынасын түсінеді.
3.Тапсырманы орындау барысында өз ойларын дәлелді түрде жеткізе алады.
4.Оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады, тапсырмаларды постер арқылы
қорғай алады.
Қамтылатын модульдер: 1- модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл(диалогтық
оқыту), 2- модуль.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.(Ассоциация, Венн
диаграммасы, сергіту).
Қадамдар:1.Үй тапсырмасын тексеру
2. Интерактивті тақтаны пайдалану
3.Топпен жұмыс
4. Рефлексия
5. Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1.Ұйымдастыру
2.Оқушының назарын сабаққа аударту
3. Топқа бөлу,топтың ережесімен таныстыру
4. Мәтінді тарату
5. Бағалау таяқшаларын тарату
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасын сұрау
1- тапсырма: Диалогтік оқыту.
«Қазақты оянсын деп сөзбен шақтым»
2-тапсырма: Миға шабуыл.
Адам
3- тапсырма: «Мағынаны тану» Оқулықпен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқыту.
1-топ: Өлең қандай адамға, кімге арналған деп ойлайсыңдар?
2-топ: Мысқыл, кекесін мағынасында қолданылған жолдардан нені
байқадыңдар? Ирония, сатира туралы түсінік беріңдер.
3-топ: Өлеңнің негізгі идеясын түсіндіріңдер.
4-топ: Өлеңді құрылысына қарай талдаңдар.
4-тапсырма: «Ой толғаныс» Шығармашылық жұмыс. Тапсырманы постерт арқылы
қорғау.
1,2-топ: «Пайда ойлама, ар ойла» пікір айту.
3,4-топ: Венн диаграммасы.
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма: «Бір адамға» өлеңін жаттау.
Сабақтың тақырыбы: С. Торайғыров «Шәкірт ойы»
Сабақтың мақсаты: Міндеті :
Б. «Шәкірт ойы» өлеңінің мазмұнымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі
мдеясын аша білуге үйрету;
Д. Оқушылардың өз бетімен ізденуін дамыту;, шығармашылық қабілетін
дамыту, қиялын,ой ұшқырлығын дамыту;
Т. Оқушыларды ұлтжанды азамат етіп тәрбиелеу.
Сілтеме: Оқулық, әдістемелік, слайд,. қосымша мәліметтер жазылған
бетшелер, т.б.
Оқытудың нәтижелері:
1.Жаңа тақырып бойынша түсінік
қалыптасады.
2.Жаңа тақырыптың мазмұны мен мағынасын түсінеді.
3.Тапсырманы орындау барысында өз ойларын дәлелді түрде жеткізе алады.
4.Оқушының сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады, тапсырмаларды постер
арқылы қорғай алады.
Қамтылатын модульдер: 1- модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл(диалогтық
оқыту), 2- модуль.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.(Шығармашылық жұмыс, Автор
орындығы, сергіту).
Қадамдар:1.Үй тапсырмасын тексеру
2. Интерактивті тақтаны пайдалану
3.Топпен жұмыс
4. Рефлексия
5. Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1.Ұйымдастыру
2.Оқушының назарын сабаққа аударту
3. Топқа бөлу,топтың ережесімен таныстыру
4. Мәтінді тарату
5. Бағалау үшін түрлі- түсті стикерлер тарату
Оқушының іс-әрекеті:
Үй тапсырмасын сұрау
1- тапсырма: Диалогтік оқыту.
«Бір адамға» өлеңі
2- тапсырма: Миға шабуыл. « Көбелек» туралы бейнеролик көрсету арқылы
жаңа сабаққа кіру.
3- тапсырма: Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқыту.
Мәтін бойынша тапсырмалар:
1- топ: Шәкірт нені армандайды?
2- топ: Ақынның алдына қойған мақсаты қандай?
3- топ: Ақын болашаққа қандай үміт артады?
4- топ: Өлең неге «Шәкірт ойы» деп аталған. Өлеңдегі лирикалық
кейіпкер кім?
5- тапсырма: «Ой толғаныс» «Үмітіңді ақтаймыз, Ақын аға!» Хат
жазу.(Автор орындығына отырып оқу)
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау және өлеңді құрылысына қарай талдау.
-----------------------
«Бір адамға»
«Ақын ініме»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz