Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

А.Құнанбайұлы Адамның кейбір кездері , Әбіш туралы

Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбайұлы «Адамның кейбір кездері», «Әбіш туралы»
өлеңдері

Сабақтың мақсаты: Бүгінгі  өскелең   ұрпаққа  ақынның  кім   екендігін,
оның  шығармаларының  тақырыбын , өлеңдерінің идеялық мазмұнын ашу .
Мақсатқа байланысты қойылатын міндеттер:

1. Мазмұнды игеруге байланысты міндет:
- ақынды жаңа қырынан  таныту, өлеңге  талдау  жасатуға  үйрету;
- өмірге, тарихқа  жаңаша  көзқарас  қалыптастыру;
- ақын  өміріндегі  ұлтжандықты   ұғындыру .
- Абай мен Әбіш туралы мәлімет алу.
2. Сын тұрғысынан ойлауға немесе дамытуға байланысты міндет:
- шығармашылық ойлау сұрақтарына жауап береді;
- берілген сұраққа ой қорыта жауап береді;
- сауатты талдауға үйренеді.
3. Топтық жұмыс және тәрбиеге байланысты міндет:
- бірлесіп, ұжыммен жұмыс жасай біледі;
- топтық ережелерді сақтай отырып жұмыс жасайды;
- бір-бірінің пікірін, ойын тыңдау арқылы сөйлеге дағдыланады.
- топтағы оқушылар бірін-бірі тыңдап, пікір алмасады;

- даму аймағына бір-бірінің жұмысы арқылы қол
жеткізеді;

Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту

Сабақтың түрі: ізденіс-зерттеу сабағы

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: топпен жұмыс, сатылай талдау, ой шақыру, 
шығармашылық жұмыстар, мәнерлеп оқу,

Қажетті құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, тақырыпқа арналған
слайд,талдау кестелері,бес жолды  өлең.

Пән аралық байланыс: қазақ тілі, тарих
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
● Оқушыларды түгелдеу;
● Топтарға бөлу( топ ережесін сақтау туралы айту, топбасшы сайлау);
● Микроклимат орнату. Ойқозғау «Сәттілік»;
2. «Абай әлеміне » саяхат

Сабақ эпиграфы «Абай-қазақ халқының рухани қазынасына өлшеусіз үлес қосқан
ғұлама ғана емес, ел болуына ұлан-ғайыр еңбекк еткен дана» Н.Назарбаев

Мағынанаы ажырату. Жаңа сабақты меңгерту.
А) «Рөлдік »ойын ( 10 ұпай)

1. Баяндаушы (Абай мен Әбіш туралы баяндау);
2. Сілтеме табушы ( Өлеңдерді оқып, ең қызық жерін табады. Дәлелдейді);
3. Ізденуші (Абай мен Әбіш туралы қосымша дерек);
4. Із қуушы (Кейіпкердің іс-әрекетін,мінезін бағалайды);
5. Сөзтапқыш (Бейнелі сөздерді теру , құрылысына қарай талдау);
6. Дәнекер (Шығарманы өмірмен салыстыру).

Ә) Сергіту сәті
1. «Сезім»бұрқасыны
2. Поэзия минуты

Б) Шығармашылық жұмыс
1. «Ғасырмен сырласу» ойтолғау жазу;
2. Бес жолды өлең құру

В) Сабақты қорытындылау
1. Ойын «Ақиқат пен Жалған»
2. Сұрақ-жауап

Г) Бағалау
1. Топбасшылардың бағалауы

Д) Рефлекция
1. «Бағдаршам»
*Жасыл түс-мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын,менің көңіл-
күйім көтеріңкі;
*Қызыл түс-мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл-күйім жоқ;
*Сары түс-мен бүгін кей тапсырмаларды орындай алмадым,бірақ көңіл
-күйім жақсы.

2. Абай рухы-туған тілдің тірегі,
Абай рухы-қазағымның жүрегі
Жыр маржан жүрегіңде толқытып,
Намысыңды қамшыласын үнемі

Ұқсас жұмыстар
«абайдың он жетінші қарасөз» тақырыбын жобалау технологиясы
Абайдың он жетінші қарасөзі
Тілеудің ендігі уайымы баласы
Әбіш кекілбаев шығармаларында халық дәстүрінің көрініс табуы
Әбіш кекілбаев. тасбақаның шөбі
Өмірі мен шығармашылығы
Абай және оның он жетінші қарасөзі
А.Құнанбаев- қазақ халқының ұлы ақыны
Күз өлеңі
Абай Құнанбайұлы кім
Пәндер