Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
А.Құнанбайұлы Адамның кейбір кездері , Әбіш туралы
Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбайұлы «Адамның кейбір кездері», «Әбіш туралы»
өлеңдері
Сабақтың мақсаты: Бүгінгі өскелең ұрпаққа ақынның кім екендігін,
оның шығармаларының тақырыбын , өлеңдерінің идеялық мазмұнын ашу .
Мақсатқа байланысты қойылатын міндеттер:
1. Мазмұнды игеруге байланысты міндет:
- ақынды жаңа қырынан таныту, өлеңге талдау жасатуға үйрету;
- өмірге, тарихқа жаңаша көзқарас қалыптастыру;
- ақын өміріндегі ұлтжандықты ұғындыру .
- Абай мен Әбіш туралы мәлімет алу.
2. Сын тұрғысынан ойлауға немесе дамытуға байланысты міндет:
- шығармашылық ойлау сұрақтарына жауап береді;
- берілген сұраққа ой қорыта жауап береді;
- сауатты талдауға үйренеді.
3. Топтық жұмыс және тәрбиеге байланысты міндет:
- бірлесіп, ұжыммен жұмыс жасай біледі;
- топтық ережелерді сақтай отырып жұмыс жасайды;
- бір-бірінің пікірін, ойын тыңдау арқылы сөйлеге дағдыланады.
- топтағы оқушылар бірін-бірі тыңдап, пікір алмасады;
- даму аймағына бір-бірінің жұмысы арқылы қол
жеткізеді;
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: ізденіс-зерттеу сабағы
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: топпен жұмыс, сатылай талдау, ой шақыру,
шығармашылық жұмыстар, мәнерлеп оқу,
Қажетті құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, тақырыпқа арналған
слайд,талдау кестелері,бес жолды өлең.
Пән аралық байланыс: қазақ тілі, тарих
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
● Оқушыларды түгелдеу;
● Топтарға бөлу( топ ережесін сақтау туралы айту, топбасшы сайлау);
● Микроклимат орнату. Ойқозғау «Сәттілік»;
2. «Абай әлеміне » саяхат
Сабақ эпиграфы «Абай-қазақ халқының рухани қазынасына өлшеусіз үлес қосқан
ғұлама ғана емес, ел болуына ұлан-ғайыр еңбекк еткен дана» Н.Назарбаев
Мағынанаы ажырату. Жаңа сабақты меңгерту.
А) «Рөлдік »ойын ( 10 ұпай)
1. Баяндаушы (Абай мен Әбіш туралы баяндау);
2. Сілтеме табушы ( Өлеңдерді оқып, ең қызық жерін табады. Дәлелдейді);
3. Ізденуші (Абай мен Әбіш туралы қосымша дерек);
4. Із қуушы (Кейіпкердің іс-әрекетін,мінезін бағалайды);
5. Сөзтапқыш (Бейнелі сөздерді теру , құрылысына қарай талдау);
6. Дәнекер (Шығарманы өмірмен салыстыру).
Ә) Сергіту сәті
1. «Сезім»бұрқасыны
2. Поэзия минуты
Б) Шығармашылық жұмыс
1. «Ғасырмен сырласу» ойтолғау жазу;
2. Бес жолды өлең құру
В) Сабақты қорытындылау
1. Ойын «Ақиқат пен Жалған»
2. Сұрақ-жауап
Г) Бағалау
1. Топбасшылардың бағалауы
Д) Рефлекция
1. «Бағдаршам»
*Жасыл түс-мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын,менің көңіл-
күйім көтеріңкі;
*Қызыл түс-мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл-күйім жоқ;
*Сары түс-мен бүгін кей тапсырмаларды орындай алмадым,бірақ көңіл
-күйім жақсы.
2. Абай рухы-туған тілдің тірегі,
Абай рухы-қазағымның жүрегі
Жыр маржан жүрегіңде толқытып,
Намысыңды қамшыласын үнемі
өлеңдері
Сабақтың мақсаты: Бүгінгі өскелең ұрпаққа ақынның кім екендігін,
оның шығармаларының тақырыбын , өлеңдерінің идеялық мазмұнын ашу .
Мақсатқа байланысты қойылатын міндеттер:
1. Мазмұнды игеруге байланысты міндет:
- ақынды жаңа қырынан таныту, өлеңге талдау жасатуға үйрету;
- өмірге, тарихқа жаңаша көзқарас қалыптастыру;
- ақын өміріндегі ұлтжандықты ұғындыру .
- Абай мен Әбіш туралы мәлімет алу.
2. Сын тұрғысынан ойлауға немесе дамытуға байланысты міндет:
- шығармашылық ойлау сұрақтарына жауап береді;
- берілген сұраққа ой қорыта жауап береді;
- сауатты талдауға үйренеді.
3. Топтық жұмыс және тәрбиеге байланысты міндет:
- бірлесіп, ұжыммен жұмыс жасай біледі;
- топтық ережелерді сақтай отырып жұмыс жасайды;
- бір-бірінің пікірін, ойын тыңдау арқылы сөйлеге дағдыланады.
- топтағы оқушылар бірін-бірі тыңдап, пікір алмасады;
- даму аймағына бір-бірінің жұмысы арқылы қол
жеткізеді;
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: ізденіс-зерттеу сабағы
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: топпен жұмыс, сатылай талдау, ой шақыру,
шығармашылық жұмыстар, мәнерлеп оқу,
Қажетті құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, тақырыпқа арналған
слайд,талдау кестелері,бес жолды өлең.
Пән аралық байланыс: қазақ тілі, тарих
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
● Оқушыларды түгелдеу;
● Топтарға бөлу( топ ережесін сақтау туралы айту, топбасшы сайлау);
● Микроклимат орнату. Ойқозғау «Сәттілік»;
2. «Абай әлеміне » саяхат
Сабақ эпиграфы «Абай-қазақ халқының рухани қазынасына өлшеусіз үлес қосқан
ғұлама ғана емес, ел болуына ұлан-ғайыр еңбекк еткен дана» Н.Назарбаев
Мағынанаы ажырату. Жаңа сабақты меңгерту.
А) «Рөлдік »ойын ( 10 ұпай)
1. Баяндаушы (Абай мен Әбіш туралы баяндау);
2. Сілтеме табушы ( Өлеңдерді оқып, ең қызық жерін табады. Дәлелдейді);
3. Ізденуші (Абай мен Әбіш туралы қосымша дерек);
4. Із қуушы (Кейіпкердің іс-әрекетін,мінезін бағалайды);
5. Сөзтапқыш (Бейнелі сөздерді теру , құрылысына қарай талдау);
6. Дәнекер (Шығарманы өмірмен салыстыру).
Ә) Сергіту сәті
1. «Сезім»бұрқасыны
2. Поэзия минуты
Б) Шығармашылық жұмыс
1. «Ғасырмен сырласу» ойтолғау жазу;
2. Бес жолды өлең құру
В) Сабақты қорытындылау
1. Ойын «Ақиқат пен Жалған»
2. Сұрақ-жауап
Г) Бағалау
1. Топбасшылардың бағалауы
Д) Рефлекция
1. «Бағдаршам»
*Жасыл түс-мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын,менің көңіл-
күйім көтеріңкі;
*Қызыл түс-мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл-күйім жоқ;
*Сары түс-мен бүгін кей тапсырмаларды орындай алмадым,бірақ көңіл
-күйім жақсы.
2. Абай рухы-туған тілдің тірегі,
Абай рухы-қазағымның жүрегі
Жыр маржан жүрегіңде толқытып,
Намысыңды қамшыласын үнемі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz