А.Құнанбайұлы Адамның кейбір кездері , Әбіш туралы

Сабақтың тақырыбы : А. Құнанбайұлы «Адамның кейбір кездері», «Әбіш туралы» өлеңдері
Сабақтың мақсаты: Бүгінгі өскелең ұрпаққа ақынның кім екендігін, оның шығармаларының тақырыбын, өлеңдерінің идеялық мазмұнын ашу .
Мақсатқа байланысты қойылатын міндеттер:
- Мазмұнды игеруге байланысты міндет:ақынды жаңа қырынан таныту, өлеңге талдау жасатуға үйрету; өмірге, тарихқа жаңаша көзқарас қалыптастыру; ақын өміріндегі ұлтжандықты ұғындыру . Абай мен Әбіш туралы мәлімет алу.
- Сын тұрғысынан ойлауға немесе дамытуға байланысты міндет:шығармашылық ойлау сұрақтарына жауап береді; берілген сұраққа ой қорыта жауап береді; сауатты талдауға үйренеді.
- Топтық жұмыс және тәрбиеге байланысты міндет:бірлесіп, ұжыммен жұмыс жасай біледі; топтық ережелерді сақтай отырып жұмыс жасайды; бір-бірінің пікірін, ойын тыңдау арқылы сөйлеге дағдыланады.
- топтағы оқушылар бірін-бірі тыңдап, пікір алмасады;
- даму аймағына бір-бірінің жұмысы арқылы қол жеткізеді;
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі : ізденіс-зерттеу сабағы
Қолданылатын әдіс-тәсілдер : топпен жұмыс, сатылай талдау, ой шақыру, шығармашылық жұмыстар, мәнерлеп оқу,
Қажетті құрал-жабдықтар : интерактивті тақта, тақырыпқа арналған слайд, талдау кестелері, бес жолды өлең.
Пән аралық байланыс: қазақ тілі, тарих
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
● Оқушыларды түгелдеу;
● Топтарға бөлу( топ ережесін сақтау туралы айту, топбасшы сайлау) ;
● Микроклимат орнату. Ойқозғау «Сәттілік»;
2. «Абай әлеміне » саяхат
Сабақ эпиграфы «Абай-қазақ халқының рухани қазынасына өлшеусіз үлес қосқан ғұлама ғана емес, ел болуына ұлан-ғайыр еңбекк еткен дана» Н. Назарбаев
Мағынанаы ажырату. Жаңа сабақты меңгерту.
А) «Рөлдік »ойын ( 10 ұпай)
1. Баяндаушы (Абай мен Әбіш туралы баяндау) ;
2. Сілтеме табушы ( Өлеңдерді оқып, ең қызық жерін табады. Дәлелдейді) ;
3. Ізденуші (Абай мен Әбіш туралы қосымша дерек) ;
4. Із қуушы (Кейіпкердің іс-әрекетін, мінезін бағалайды) ;
5. Сөзтапқыш (Бейнелі сөздерді теру, құрылысына қарай талдау) ;
6. Дәнекер (Шығарманы өмірмен салыстыру) .
Ә) Сергіту сәті
1. «Сезім»бұрқасыны
2. Поэзия минуты
Б) Шығармашылық жұмыс
1. «Ғасырмен сырласу» ойтолғау жазу;
2. Бес жолды өлең құру
В) Сабақты қорытындылау
1. Ойын «Ақиқат пен Жалған»
2. Сұрақ-жауап
Г) Бағалау
1. Топбасшылардың бағалауы
Д) Рефлекция
1. «Бағдаршам»
*Жасыл түс-мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл-күйім көтеріңкі;
*Қызыл түс-мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл-күйім жоқ;
*Сары түс-мен бүгін кей тапсырмаларды орындай алмадым, бірақ көңіл -күйім жақсы.
2. Абай рухы-туған тілдің тірегі,
Абай рухы-қазағымның жүрегі
Жыр маржан жүрегіңде толқытып,
Намысыңды қамшыласын үнемі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz