Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Тақырып Етістікті пысықтау
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: Етістікті пысықтау
3 сынып
Асан Асия Абылайханқызы - Оңтүстік Қазақстан облысы, Ордабасы ауданы,
Бейсенбай Кенжебаев атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Асан Асия Абылайханқызы
|Басқару жоспары |Жоспар мазмұны |
|Сыныппен қалай сәлемдесемін? |Мақсаты: Оқушылардың алдағы өткен |
|Оқушылардың назарын аударып,сәлемдесу. |сабақтарын пысықтай отырып,етістік |
| |туралы берілген білімді әр түрлі |
| |материалдар,ойындар бойынша еске |
| |түсіру,талдау.Жаңа технологияны |
| |басшылыққа ала отырып,білімдерін |
| |тиянақтау.Мейірімділікке,топпен жұмыс |
| |жасауға,бір- бірін тыңдай білуге |
| |тәрбиелеу. |
|Сабақты қалай бастаймын? |Оқушылар нені біледі? |
|Психологиялық дайындық |Сабақта топқа бөліну арқылы бір- біріне|
|Тренинг «Амандасу» |қолдауға үйренеді.Әр оқушы өз міндетіне|
| |жауапкершілікпен қарап,ортақ нәтижеге |
| |қол жеткізуге талпынады. |
|Оқушыларды қалай топтастырамын? |Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады|
|1,2,3 деп санау арқылы топқа бөлінеді. |және нені үйренеді? |
| |Оқушылар сабақ соңында өз пікірін ойын |
| |білдіріп,екі жұлдыз,бір тілек арқылы |
| |бір- бірін бағалап кері байланыс болды.|
|«Тәртіпсіз» оқушылармен не істеу керек? |Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін? |
|Жеке жұмыс жүргізіліп,ескерту жасалады. | |
|Сыныпта оқушылар мақсаты бірдей болып | |
|табыла ма? | |
|Мақсаты бірдей болғандықтан,әр топ өз | |
|тапсырмаларын орындайды. | |
|Бағалау кезеңінде оқушыларды қалай тарта|Осы тақырыпта қандай тұжырымдамалық |
|аламын? |қиындықтар бар? |
|«Екі жұлдыз,бір тілек» бағалауы бойынша | |
|оқушылар өздері бағалай отырып,бір- | |
|бірінің кері байланыстарын анықтап | |
|отырады. | |
|Идеяны оқытуда қиындығы бар немесе | |
|қосымша болып табылатын оқушылар үшін | |
|қалай енгізе аламын? | |
|Нашар оқитын оқушыға көп көңіл бөлінеді.| |
|Уақыты |Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушылардың іс әрекеті |Ресурстар |
|2 мин | Психологиялық сәт |Оң қол,сол қол,маңдай |Сабақ басталмас |
| |Тренинг «Амандасу» |түйістіру.Бір-бірлеріне |бұрын түрлі түсті|
| | |«Мен сабаққа дайынмын», |бояулар,плакат |
| | |«Мен жұмыс істеуге |таратылады |
| | |дайынмын» | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2мин |Оқушыларды топқа бөліп |1,2,3 санау арқылы | |
| |отырғызу. |топқа бөлінеді | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3мин |Ойын: «Үн қатпа» |Әр топтан бір- бір | |
| | |оқушы шығып,қимылды | |
| | |көрсетеді.Ал бір оқушы | |
| | |сол қимылды сөзбен | |
| | |тақтаға жазады. | |
| | | | |
| | | | |
|5мин | | | |
| |Бұл сөздерге қандай сұрақтар | | |
| |қойылады. |Не істеді? | |
| |Қай сөз табына жатады? | | |
| | |Етістік | |
| |Ертеде «Қазақ тілі » әлемінде| | |
| |«Сөз таптары» деген ел | | |
| |болыпты.Сол елде «Зат есім», | | |
| |«Сын есім», «Сан есім», | | |
| |«Етістік» деген ағайындылар | | |
| |тұрыпты.Олар бір- бірімен тату| | |
| |тұрыпты.Әрқайсысы өзінің | | |
| |жұмысымен айналысыпты. | | |
| |-Зат есім,Сын есім,Сан | | |
| |есім,Етістік. | | |
| |-Балалар сендер Етістік үйіне| | |
| |қош келдіңіздер! | | |
| |Ертегілер әлемінде көптеген | | |
| |ертегілер бар бүгінгі сабақта| | |
| |сол ертегілердің тапсырмаларын| | |
| |орындаймыз. | | |
|7мин |Айдай сұлу Айсұлу тапсырмасы | | |
| |Етістік сөзіне ассоция жасап | | |
| |топтастырамыз. |[pic] | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3мин | |Әр топ топтарында | |
| |-Етістік дегеніміз не? |топтастырады,тақтаға | |
| |-Етістік қандай сұрақтарға |шығып қорғайды. | |
| |жауап береді? | | |
| |-Дара етістік дегеніміз не? | | |
| |-Күрделі етістік дегеніміз не?| | |
| |-Негізгі етістік дегеніміз не?| | |
| |-Туынды етістік дегеніміз не? | | |
| |-Болымды және болымсыз етістік| | |
| |дегеніміз не? | | |
| | | | |
|2мин | |Наурыздың екісі. | |
| |Күн жадын,сабақ тақырыбын жазу|Класс жұмысы. | |
| | |Етістікті пысықтау. | |
| | |Көркем жазу | |
| | |Ее Ее Ее Ее Ее Ее Е | |
| | |Е әрпі кездесетін | |
| | |етістіктер жазыңдар | |
| | | | |
|3мин | | | |
| | |Өрле,сөйлесті,ашылды, | |
| |Алдаркөсенің тапсырмасы |дабылдатты,жайнады,шаңдат| |
| |«Тез тауып,бөгелмей жаз» |ты,сайрады,терледі,секірд| |
| | |і, | |
| | |тарт,кілттеді,қаңқылдады,| |
| | |қайрады,жіңішкертті,дәріл| |
| | |е. | |
| | | | |
| |-Балалар сендер туынды | | |
| |етістікті теріп жазыңдар. | | |
| |-Туынды етістіктерді | | |
| |қатыстырып бірнеше сөйлем | | |
| |құраңдар. | | |
| |Тапсырманы тексеру | | |
|5мин | | | |
| | | | |
| |Ертөстік тапсырмасы |1 топ «Бір айналым | |
| |Топтық тапсырмалар |сөйлесу» | |
| | |Сурет таратып сол бойынша| |
| | |мәтін құрастыру.Етістікті| |
| | |табу. | |
| | |2 топ Етістікті күрделі | |
| | |етістікке айналдырып жазу| |
| | | | |
| | |Жүзді,оқыды,сарғайды. | |
| | |Жүзді -жүзіп жүр,оқыды- | |
| | |оқып отыр,сарғайды- | |
| | |сарғайып жатыр. | |
| | |3топ | |
| | |Ұйқасын тап | |
| | |Сабақтан мен....... | |
| | |Жаман бала............ | |
| | |Жақсылармен.......... | |
| | |Айтқан серттен......... | |
| | |Үлкендерді.......... | |
| | |Айтқандарын......... | |
| | |Көмектесем.......... | |
| | |Көріңдер,мен......... | |
| |Өлеңдегі етістіктерді | | |
| |мағынасына қарай | | |
|1мин |(болымды,болымсыз) ажыратады. | | |
| |Шрек тапсырмасы | | |
| |Сергіту сәті | | |
| | |Видео «Тірі табиғат» | |
|10мин | | | |
| |Губка БоБ тапсырмасы | | |
| |Оқулықпен жұмыс | | |
| | |«Қара- жап- айт -жаз | |
| | |тексер» | |
| | |Табалдырықты баспайды, | |
| | |Есікті теуіп ашпайды. | |
| | |Теуіп ашу есікті | |
| |Етістікті тауып,астын сыз. |Сұмдық жолды бастайды. | |
| |3-жаттығу |Көшіріп жазу | |
| | |Жаманшылық жақсылықтан | |
| | |аса ма, | |
| | |Жақсы адам жақсы істен | |
| | |қаша ма? | |
| | |Жақсы болғың келсе | |
| | |егер,батырым, | |
|2мин | |Жамандыққа жамандық | |
| | |жасама. | |
|2мин |Өлеңнен болымсыз етістікті |Жанқұтты шешен | |
| |тауып,астын сызу.Нақыл сөздің | | |
|1мин |мағынасын түсіндіремін. |Ғалымдар,журналистер | |
| | | | |
| |Бекіту |«Екі жұлдыз,бір тілек» | |
| |Алекс тапсырмасы | | |
| |Пресс-конференция |51- бет 2 -жаттығу | |
| |Бағалау | | |
| |Қосымша тапсырма | | |
-----------------------
Етістік
Тақырыбы: Етістікті пысықтау
3 сынып
Асан Асия Абылайханқызы - Оңтүстік Қазақстан облысы, Ордабасы ауданы,
Бейсенбай Кенжебаев атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Асан Асия Абылайханқызы
|Басқару жоспары |Жоспар мазмұны |
|Сыныппен қалай сәлемдесемін? |Мақсаты: Оқушылардың алдағы өткен |
|Оқушылардың назарын аударып,сәлемдесу. |сабақтарын пысықтай отырып,етістік |
| |туралы берілген білімді әр түрлі |
| |материалдар,ойындар бойынша еске |
| |түсіру,талдау.Жаңа технологияны |
| |басшылыққа ала отырып,білімдерін |
| |тиянақтау.Мейірімділікке,топпен жұмыс |
| |жасауға,бір- бірін тыңдай білуге |
| |тәрбиелеу. |
|Сабақты қалай бастаймын? |Оқушылар нені біледі? |
|Психологиялық дайындық |Сабақта топқа бөліну арқылы бір- біріне|
|Тренинг «Амандасу» |қолдауға үйренеді.Әр оқушы өз міндетіне|
| |жауапкершілікпен қарап,ортақ нәтижеге |
| |қол жеткізуге талпынады. |
|Оқушыларды қалай топтастырамын? |Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады|
|1,2,3 деп санау арқылы топқа бөлінеді. |және нені үйренеді? |
| |Оқушылар сабақ соңында өз пікірін ойын |
| |білдіріп,екі жұлдыз,бір тілек арқылы |
| |бір- бірін бағалап кері байланыс болды.|
|«Тәртіпсіз» оқушылармен не істеу керек? |Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін? |
|Жеке жұмыс жүргізіліп,ескерту жасалады. | |
|Сыныпта оқушылар мақсаты бірдей болып | |
|табыла ма? | |
|Мақсаты бірдей болғандықтан,әр топ өз | |
|тапсырмаларын орындайды. | |
|Бағалау кезеңінде оқушыларды қалай тарта|Осы тақырыпта қандай тұжырымдамалық |
|аламын? |қиындықтар бар? |
|«Екі жұлдыз,бір тілек» бағалауы бойынша | |
|оқушылар өздері бағалай отырып,бір- | |
|бірінің кері байланыстарын анықтап | |
|отырады. | |
|Идеяны оқытуда қиындығы бар немесе | |
|қосымша болып табылатын оқушылар үшін | |
|қалай енгізе аламын? | |
|Нашар оқитын оқушыға көп көңіл бөлінеді.| |
|Уақыты |Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушылардың іс әрекеті |Ресурстар |
|2 мин | Психологиялық сәт |Оң қол,сол қол,маңдай |Сабақ басталмас |
| |Тренинг «Амандасу» |түйістіру.Бір-бірлеріне |бұрын түрлі түсті|
| | |«Мен сабаққа дайынмын», |бояулар,плакат |
| | |«Мен жұмыс істеуге |таратылады |
| | |дайынмын» | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2мин |Оқушыларды топқа бөліп |1,2,3 санау арқылы | |
| |отырғызу. |топқа бөлінеді | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3мин |Ойын: «Үн қатпа» |Әр топтан бір- бір | |
| | |оқушы шығып,қимылды | |
| | |көрсетеді.Ал бір оқушы | |
| | |сол қимылды сөзбен | |
| | |тақтаға жазады. | |
| | | | |
| | | | |
|5мин | | | |
| |Бұл сөздерге қандай сұрақтар | | |
| |қойылады. |Не істеді? | |
| |Қай сөз табына жатады? | | |
| | |Етістік | |
| |Ертеде «Қазақ тілі » әлемінде| | |
| |«Сөз таптары» деген ел | | |
| |болыпты.Сол елде «Зат есім», | | |
| |«Сын есім», «Сан есім», | | |
| |«Етістік» деген ағайындылар | | |
| |тұрыпты.Олар бір- бірімен тату| | |
| |тұрыпты.Әрқайсысы өзінің | | |
| |жұмысымен айналысыпты. | | |
| |-Зат есім,Сын есім,Сан | | |
| |есім,Етістік. | | |
| |-Балалар сендер Етістік үйіне| | |
| |қош келдіңіздер! | | |
| |Ертегілер әлемінде көптеген | | |
| |ертегілер бар бүгінгі сабақта| | |
| |сол ертегілердің тапсырмаларын| | |
| |орындаймыз. | | |
|7мин |Айдай сұлу Айсұлу тапсырмасы | | |
| |Етістік сөзіне ассоция жасап | | |
| |топтастырамыз. |[pic] | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3мин | |Әр топ топтарында | |
| |-Етістік дегеніміз не? |топтастырады,тақтаға | |
| |-Етістік қандай сұрақтарға |шығып қорғайды. | |
| |жауап береді? | | |
| |-Дара етістік дегеніміз не? | | |
| |-Күрделі етістік дегеніміз не?| | |
| |-Негізгі етістік дегеніміз не?| | |
| |-Туынды етістік дегеніміз не? | | |
| |-Болымды және болымсыз етістік| | |
| |дегеніміз не? | | |
| | | | |
|2мин | |Наурыздың екісі. | |
| |Күн жадын,сабақ тақырыбын жазу|Класс жұмысы. | |
| | |Етістікті пысықтау. | |
| | |Көркем жазу | |
| | |Ее Ее Ее Ее Ее Ее Е | |
| | |Е әрпі кездесетін | |
| | |етістіктер жазыңдар | |
| | | | |
|3мин | | | |
| | |Өрле,сөйлесті,ашылды, | |
| |Алдаркөсенің тапсырмасы |дабылдатты,жайнады,шаңдат| |
| |«Тез тауып,бөгелмей жаз» |ты,сайрады,терледі,секірд| |
| | |і, | |
| | |тарт,кілттеді,қаңқылдады,| |
| | |қайрады,жіңішкертті,дәріл| |
| | |е. | |
| | | | |
| |-Балалар сендер туынды | | |
| |етістікті теріп жазыңдар. | | |
| |-Туынды етістіктерді | | |
| |қатыстырып бірнеше сөйлем | | |
| |құраңдар. | | |
| |Тапсырманы тексеру | | |
|5мин | | | |
| | | | |
| |Ертөстік тапсырмасы |1 топ «Бір айналым | |
| |Топтық тапсырмалар |сөйлесу» | |
| | |Сурет таратып сол бойынша| |
| | |мәтін құрастыру.Етістікті| |
| | |табу. | |
| | |2 топ Етістікті күрделі | |
| | |етістікке айналдырып жазу| |
| | | | |
| | |Жүзді,оқыды,сарғайды. | |
| | |Жүзді -жүзіп жүр,оқыды- | |
| | |оқып отыр,сарғайды- | |
| | |сарғайып жатыр. | |
| | |3топ | |
| | |Ұйқасын тап | |
| | |Сабақтан мен....... | |
| | |Жаман бала............ | |
| | |Жақсылармен.......... | |
| | |Айтқан серттен......... | |
| | |Үлкендерді.......... | |
| | |Айтқандарын......... | |
| | |Көмектесем.......... | |
| | |Көріңдер,мен......... | |
| |Өлеңдегі етістіктерді | | |
| |мағынасына қарай | | |
|1мин |(болымды,болымсыз) ажыратады. | | |
| |Шрек тапсырмасы | | |
| |Сергіту сәті | | |
| | |Видео «Тірі табиғат» | |
|10мин | | | |
| |Губка БоБ тапсырмасы | | |
| |Оқулықпен жұмыс | | |
| | |«Қара- жап- айт -жаз | |
| | |тексер» | |
| | |Табалдырықты баспайды, | |
| | |Есікті теуіп ашпайды. | |
| | |Теуіп ашу есікті | |
| |Етістікті тауып,астын сыз. |Сұмдық жолды бастайды. | |
| |3-жаттығу |Көшіріп жазу | |
| | |Жаманшылық жақсылықтан | |
| | |аса ма, | |
| | |Жақсы адам жақсы істен | |
| | |қаша ма? | |
| | |Жақсы болғың келсе | |
| | |егер,батырым, | |
|2мин | |Жамандыққа жамандық | |
| | |жасама. | |
|2мин |Өлеңнен болымсыз етістікті |Жанқұтты шешен | |
| |тауып,астын сызу.Нақыл сөздің | | |
|1мин |мағынасын түсіндіремін. |Ғалымдар,журналистер | |
| | | | |
| |Бекіту |«Екі жұлдыз,бір тілек» | |
| |Алекс тапсырмасы | | |
| |Пресс-конференция |51- бет 2 -жаттығу | |
| |Бағалау | | |
| |Қосымша тапсырма | | |
-----------------------
Етістік
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz