Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Мұзафар Әлімбаев. Кім жомарт Не жомарт

| Күні: 20.02.2016ж |Пәні: әдебиеттік оқу |Класс: 2«Ә» |
|Тақырыбы: |Мұзафар Әлімбаев. Кім жомарт? Не жомарт? |
|Мақсаты: |Сабақтың мақсаты: Өлеңді дұрыс,саналы түрде,түсініп оқу |
| |дағдыларын қалыптастыру. Диалог сөздерді білу. Өзіндік |
| |пікір,көзқарас қалыптастыру ,оқушылардың бойында әділдік |
| |сезім, жолдастық,адамгершілік қасиетін дамыту. Оқушыларды |
| |жақсы қасиеттерге тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтиже |Диалог арқылы оқу дағдылары қалыптасады. Адам бойындағы |
| |жақсы-жаман қасиеттерді ажырата біледі, тақырыпты өмірмен |
| |байланыстыра біледі. |
|Түйінді идея |Сараңда бар болса да, жоқ, |
| |Жомартта жоқ болса да, тоқ. |
|Сабақ кезеңдері |Сабақ барысы |Бағалау |Ресурстар |
| Кіріспе |1. Алғашқы ұйымдастыру кезеңі | |Балалар бір |
| |Психологиялық дайындық | |–бірімен |
| |Іс-имыл арқылы амандасу. | |қолдарын, |
| | | |иықтарын және|
| |2. Топқа бөлу. | |де аяқтарын |
| |«Адам болам десеңіз» бөліміне | |түйістіріп |
| |байланысты 3 топқа бөлу. | |амандасады. |
| |І-топ Талапты | | |
| |ІІ-топ Еңбекқор | |[pic][pic] |
| |ІІІ-топ Ойшыл | | |
| |Таңдау, бөліну, отыру | | |
| | |От шашу | |
| |3.Үй тапсырмасын тексеру: | | |
| |М.Гумеров. Көк кептер | | |
| |Жоспар: | | |
| |І. Бейтаныс балалар | | |
| |ІІ. Арашашы | | |
| |ІІІ. Нүсіпбектің досын іздеуі | | |
| |ІV. Үйге келгендегі іс-әрекеті |Балалардың | |
| |І-топ. Әңгімені мазмұндайды |қолдарына | |
| |ІІ-топ. Нүсіпбек пен Аймағанның |жұлдызшалар | |
| |қасиеттерін Венн диаграммасына |жапсыру | |
| |салу.Нүсіпбек (аңқау, адал, |арқылы | |
| |сенгіш) пен Аймағанға (сатқын, |бағалау. | |
| |арам, қу) ортақ нәрсе ? (дос | | |
| |балалар) | | |
| |ІІІ- топ. Мәтін кейіпкерлерін | | |
| |және олардың іс-әрекеттерін | | |
| |бағалау: Мәтін кейіпкерлері не | | |
| |істеді? | | |
| |4.Үй тапсырмасын бекіту: | | |
| |Сендерің пікірлерің? | | |
|Жаңа материалдың |5.Сөзжұмбақ шешу: | | |
|таныстырылымы(оқушыла|1. Төрт түліктің бірі не малдың | | |
|рдың жаңа тақырыпты |қасқасы ? (жылқы) | | |
|оқып үйренуі үшін |2. Еңбек етуге ең керекті не? |Жұлдызшалар | |
|қолданылатын жұмыс |(қол) |арқылы | |
|түрлері) |3. Не өмір шырағы? (білім) |бағалау | |
| |4. Тіршіліктің тірегі кім? (ана) | | |
| |5. Кездескенді тақырға отырғызып | | |
| |кететін кейіпкер кім? (Алдаркөсе)| | |
| |6. Не тас жарады, | | |
| |Тас жармаса бас жарады. (тіл) | | |
| |6.Оқушыларға видеоролик көрсету. | | |
| |7.Ой қозғау: | | |
| |Сараңда бар болса да, жоқ, | | |
| |Жомартта жоқ болса да, тоқ. | | |
| | | | |
| |-Мына мақалды қалай түсінеміз? | | |
| |-Қане, жауап беріп көрелік. | | |
| |-Сараң адам бай болып тұрса да | | |
| |дүниесін ешкімге қимайды екен. | | |
| |-Ал, жомарт- өзі кедей болса да | | |
| |үйне келген қонағына барын алдына| | |
| |қойып риза қылып жібереді екен. | | |
|Жаңа материалды |8. Оқулықпен жұмыс | | |
|қолдану (сабақта |1.- Ендеше, бүгін біз | | |
|қолднылатын нақты |“Жомарттық”туралы оқимыз. Күнді, | | |
|мысалдар, |тақырыпты жазғызу. Өтетін | | |
|проблемалар, жобалар |тақырыптың мазмұнын, мақсатын | | |
|және т.б.) |айту. |Мадақтау | |
| |Жомарттық деген не? | | |
| |Жомарт адам уәдесінде тұрады, | | |
| |әділ, қайырымды болады. | | |
| |-Кабуснама деген не? | | |
| |- Оны кім жазды? |Жұлдызшалар | |
| |Қайқауыс туралы түсінік беру. |арқылы | |
| |Оқулықта берілген мақалды оқу. | | |
| |Жомарт сөзіне қарама –қарсы сөз –| | |
| |сараң сөзі. | | |
| |2. М. Әлімбаевтің суретін | | |
| |көрсетіп, мағлұмат беру. | | |
| |Мұзафар Әлімбаев – Қазақстанның | | |
| |халық жазушысы. 1923 жылы | | |
| |Павлодар облысы Шарбақты ауданы | | |
| |Маралды аулында дүниеге келген. | | |
| |Әлімбаев балалар әдебиетіне | | |
| |ерекше еңбек сіңіріп келеді. Оның| | |
| |«Бал дәурен, шіркін балалық», | | |
| |«Ақсерек пен Көксерек» т.б. | | |
| |сондай кітаптары оқырмандар | | |
| |қауымына кеңінен танымал. | | |
| |Әлімбаев дүние жүзіндегі 70 елдің| | |
| |мақал-мәтелін жинап, оларды ана | | |
| |тілімізге аударды. | | |
| |3.Оқулықтағы өлеңді оқып, диалог | | |
| |түрінде оқу жолдарын көрсету. | | |
| |9.Сергіту сәті /Көңілді күн/ | | |
| |-Диалог деген не ? / екі немесе | | |
| |бірнеше адамның әңгімелесуі | | |
| |диалог деп аталады/ | | |
| |Пысықтату. Оқушыларға рөлге бөліп| | |
| |кезекпен оқыту. | | |
|4.Қорытынды |10. Постер қағазына  | | |
|(оқушылардың |Топтық жұмыс | |Оқулық |
|оқып-үйрену нәтижесін|І-топ | |Әдебиеттік |
|анықтау үшін бағалау |”Кім жомарт? Не жомарт?” |Жұлдызшалар |оқу 2 кл |
|тәсілдерін (кері |сөзіндегі кім? не? сұрақтары қай |арқылы | |
|байланыс қолдану) |сөз табына қойылады? (зат есімнің| | |
| |ережесін еске түсіру) | | |
| |ІІ-топ | | |
| |Өлеңде ақын кімдерді және нелерді| | |
| |жомарт дейді? Осы сұрақтарға өз | | |
| |беттеріңше жауап беріп, өлеңді | | |
| |жалғастырып көріңдер | | |
| |ІІІ-топ | | |
| |Өлеңді сурет түрінде бейнелеу. | | |
| |-Батырды неліктен жомарт дейміз? | | |
| |(Халық үшін жанын бергендіктен) | | |
| |-Ұстазды неліктен жомарт дейміз? | | |
| |(Бар балаға тәлім бергені үшін) | | |
| |-Жерді неліктен жомарт дейміз? | | |
| |(Адамзатты асырағаны үшін) | | |
| |-Күнді неліктен жомарт дейміз? | | |
| |(Жерге нұры шашырағаны үшін) | | |
|Рефлексия |Формативті бағалау. |«Бұлттар | |
| | |әлемі» әдісі | |
|Бағалау | |Жиынтық баға | |
| | |жинаған | |
| | |жұлдызшаларын| |
| | |а қарай | |
|Қосымша оқу |Өлеңді жаттап келу. Жомарттық | | |
|Үйге тапсырма |туралы “Қабуснамадан” берілген | | |
| |үзіндіні жаттап келу | | |
|Не сәтті өтті? |. | | |
|Нені дамыта аламын? | | | |
|Не сәтсіз өтті? | | | |
|Нені өзгерткіңіз | | | |
|келеді? | | | |

Ұқсас жұмыстар
Кім жомарт? не жомарт? әдебиеттік оқу пәнінен сабақ жоспары.2-сынып
Жиырма тиын
Гүлдерімен қай кезең
Кітапта алма ағашы
Әдебиеттік оқу 2 сынып сабақ жоспарлары
Сары жапырақтар жауғанда
Тыныс белгілері
Қазақтың кіндік қаласы
Қайырымдылық - Жомарттың негізгі өзегі
Бізді қоршаған әлем
Пәндер