Сабақ жоспары :: Музыка
Файл қосу
Әнуарбек Дүйсенбиевтің Ардақты ана өлеңі
[pic]
ОҚО облысы, Сайрам ауданы,
№ 41 М.оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Нұрмаханова Назифа
Сабақтың тақырыбы: Әнуарбек Дүйсенбиевтің «Ардақты ана» өлеңі (4-
сынып) Сабақтың мақсаты: Ана
мейірімі туралы түсіндіру. Аналарды құрметтеу.
Сабақта күтілетін нәтиже: Ананың аялы алақанының жылуын, мейірімділігін
сезінгендерін байқады.
Бағалау.
Бас бармақ әдісімен бағалау.
Сабақта қолданылатын әдіс –
тәсілдер: сұрақ-жауап, ой шақыру, жұптық жұмыс, ізденіс жұмыстары, кері
байланыс.
Сабақтың барысы:
|Қ/с|Кезеңі |Мұғалімнің іс – әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Ресурс |
| | | | |тар |
|1 |Ұйым |Сәлемдесу. Оқушыларды топқа | Оқушыларды үш топқа | Оқулық |
| |дастыру |бөлу.Ақ,сары,жасыл түсті гүлдер |бөлінеді. |Ноутбук.|
| |кезеңі |арқылы топқа бөлу. |Таңертеңнен естіген | |
| | |Ынтымақтастық атмосферасын |алғашқы жылы сөзідері | |
| | |орнату.Оқушылардың назарын сабаққа |туралы бір- біріне | |
| | |аудару. Ал балалар . |айтады.Мыс:Жылы киініп | |
| | |«Жылы жүзді,мейірімді |жүр,тамағыңды жылыдай | |
| | |жүрегі,отбасының жылылығын сақтаушы |іш,сабағыңды жақсы оқы.т/б | |
| | |барлығының қамқоршысы» бұл кім? |Оқушылар бүгінгі тақырыпты| |
| | |«Сенің табаныңа кірген тікенек |«Ана махабаты» тақырыбында| |
| | |менің маңдайыма кірсін » дейтін |бейнебаян көреді. | |
| | |кім?Сұрақтарға жауап беру арқылы |Бейнебаян бойынша ойларын | |
| | |оқушылар бүгінгі сабақтың Ана |ортаға салып,пікірлерін | |
| | |туралы болатынын біледі. |білдіреді. | |
| | |Ардақты ана |Анамызға көмектесу,ананың | |
| | |Ардақты ана,аяулы ана,қымбаттым, |айтқаның орындау,өзіңнің | |
| | |Тәтті ұйқыңды бөліп талай түн қаттың |ақылшың да, қамқоршың да | |
| | |Өміріме нәрін берді ақ сүтің, |мейірімді де анамыз екенің | |
| | |Кең құшағың-аясындай гүл бақтың. |ұғындық. | |
|2 |ДЖИГ |«Ардақты ана» |1-топ Баланың анасына деген|Оқулық |
| |СО әдісі|Әнуарбек Дүйсенбиевтің өлеңінің. |тілегін тауып,оқу. | |
| |мағына |мағынасын әңгімелейді. |2-топ«Ананың қас-қабағына | |
| |ны ашу | |қарау»дегеннің мағынасын | |
| | | |ашау | |
| | | |3-топ Ержеткізіп, елге | |
| | | |берген баласын деген сөздің| |
| | | |мағынасын түсіндіру. | |
|3 |Сергіту |Микки маус. |Балалар микки маусқа |Ноудбук.|
| |сәті | |қосылып билейді. | |
| |Кері |Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері |Бүгінгі сабаққа арнап бір |Маркер, |
|4 |байла |байланыс жасау. |тілектерін бір ұсыныстарын |стикер |
| |ныс | |стикерге жазады. | |
| | | | | |
| | | | |дәптер |
|5 |Дәптер |Аналарымызға арнап тілек жазайық |Оқушылар өздерінің | |
| |мен | |аналарына деген ыстық | |
| |жұмыс | |ықыластары мен тілектерін | |
| | | |жазады. | |
|6 |Бағалау |Бас бармақ әдісі арқылы бағалау. |Бағаны күнделікке |Күнде |
| | | |қойғызады. |лік |
|7 |Үйге |Әнуарбек Дүйсенбиевтің өмірбаяны |Күнделіктеріне жазып алады.| |
| |тапсыр |туралы іздену | | |
| |ма | | | |
ОҚО облысы, Сайрам ауданы,
№ 41 М.оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Нұрмаханова Назифа
Сабақтың тақырыбы: Әнуарбек Дүйсенбиевтің «Ардақты ана» өлеңі (4-
сынып) Сабақтың мақсаты: Ана
мейірімі туралы түсіндіру. Аналарды құрметтеу.
Сабақта күтілетін нәтиже: Ананың аялы алақанының жылуын, мейірімділігін
сезінгендерін байқады.
Бағалау.
Бас бармақ әдісімен бағалау.
Сабақта қолданылатын әдіс –
тәсілдер: сұрақ-жауап, ой шақыру, жұптық жұмыс, ізденіс жұмыстары, кері
байланыс.
Сабақтың барысы:
|Қ/с|Кезеңі |Мұғалімнің іс – әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Ресурс |
| | | | |тар |
|1 |Ұйым |Сәлемдесу. Оқушыларды топқа | Оқушыларды үш топқа | Оқулық |
| |дастыру |бөлу.Ақ,сары,жасыл түсті гүлдер |бөлінеді. |Ноутбук.|
| |кезеңі |арқылы топқа бөлу. |Таңертеңнен естіген | |
| | |Ынтымақтастық атмосферасын |алғашқы жылы сөзідері | |
| | |орнату.Оқушылардың назарын сабаққа |туралы бір- біріне | |
| | |аудару. Ал балалар . |айтады.Мыс:Жылы киініп | |
| | |«Жылы жүзді,мейірімді |жүр,тамағыңды жылыдай | |
| | |жүрегі,отбасының жылылығын сақтаушы |іш,сабағыңды жақсы оқы.т/б | |
| | |барлығының қамқоршысы» бұл кім? |Оқушылар бүгінгі тақырыпты| |
| | |«Сенің табаныңа кірген тікенек |«Ана махабаты» тақырыбында| |
| | |менің маңдайыма кірсін » дейтін |бейнебаян көреді. | |
| | |кім?Сұрақтарға жауап беру арқылы |Бейнебаян бойынша ойларын | |
| | |оқушылар бүгінгі сабақтың Ана |ортаға салып,пікірлерін | |
| | |туралы болатынын біледі. |білдіреді. | |
| | |Ардақты ана |Анамызға көмектесу,ананың | |
| | |Ардақты ана,аяулы ана,қымбаттым, |айтқаның орындау,өзіңнің | |
| | |Тәтті ұйқыңды бөліп талай түн қаттың |ақылшың да, қамқоршың да | |
| | |Өміріме нәрін берді ақ сүтің, |мейірімді де анамыз екенің | |
| | |Кең құшағың-аясындай гүл бақтың. |ұғындық. | |
|2 |ДЖИГ |«Ардақты ана» |1-топ Баланың анасына деген|Оқулық |
| |СО әдісі|Әнуарбек Дүйсенбиевтің өлеңінің. |тілегін тауып,оқу. | |
| |мағына |мағынасын әңгімелейді. |2-топ«Ананың қас-қабағына | |
| |ны ашу | |қарау»дегеннің мағынасын | |
| | | |ашау | |
| | | |3-топ Ержеткізіп, елге | |
| | | |берген баласын деген сөздің| |
| | | |мағынасын түсіндіру. | |
|3 |Сергіту |Микки маус. |Балалар микки маусқа |Ноудбук.|
| |сәті | |қосылып билейді. | |
| |Кері |Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері |Бүгінгі сабаққа арнап бір |Маркер, |
|4 |байла |байланыс жасау. |тілектерін бір ұсыныстарын |стикер |
| |ныс | |стикерге жазады. | |
| | | | | |
| | | | |дәптер |
|5 |Дәптер |Аналарымызға арнап тілек жазайық |Оқушылар өздерінің | |
| |мен | |аналарына деген ыстық | |
| |жұмыс | |ықыластары мен тілектерін | |
| | | |жазады. | |
|6 |Бағалау |Бас бармақ әдісі арқылы бағалау. |Бағаны күнделікке |Күнде |
| | | |қойғызады. |лік |
|7 |Үйге |Әнуарбек Дүйсенбиевтің өмірбаяны |Күнделіктеріне жазып алады.| |
| |тапсыр |туралы іздену | | |
| |ма | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz