Әнуарбек Дүйсенбиевтің Ардақты ана өлеңі

ОҚО облысы, Сайрам ауданы,

№ 41 М. оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі

Нұрмаханова Назифа

Сабақтың тақырыбы : Әнуарбек Дүйсенбиевтің «Ардақты ана» өлеңі (4-сынып) Сабақтың мақсаты : Ана мейірімі туралы түсіндіру. Аналарды құрметтеу. Сабақта күтілетін нәтиже: Ананың аялы алақанының жылуын, мейірімділігін сезінгендерін байқады. Бағалау . Бас бармақ әдісімен бағалау. Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер : сұрақ-жауап, ой шақыру, жұптық жұмыс, ізденіс жұмыстары, кері байланыс. Сабақтың барысы:

Қ/с
Кезеңі
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурс тар
Қ/с: 1
Кезеңі:

Ұйым

дастыру кезеңі

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Сәлемдесу. Оқушыларды топқа бөлу. Ақ, сары, жасыл түсті гүлдер арқылы топқа бөлу.

Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Ал балалар .

«Жылы жүзді, мейірімді жүрегі, отбасының жылылығын сақтаушы барлығының қамқоршысы» бұл кім?

«Сенің табаныңа кірген тікенек менің маңдайыма кірсін » дейтін кім?Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар бүгінгі сабақтың Ана туралы болатынын біледі.

Ардақты ана

Ардақты ана, аяулы ана, қымбаттым,

Тәтті ұйқыңды бөліп талай түн қаттың Өміріме нәрін берді ақ сүтің,

Кең құшағың-аясындай гүл бақтың.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларды үш топқа бөлінеді.

Таңертеңнен естіген алғашқы жылы сөзідері туралы бір- біріне айтады. Мыс:Жылы киініп жүр, тамағыңды жылыдай іш, сабағыңды жақсы оқы. т/б

Оқушылар бүгінгі тақырыпты «Ана махабаты» тақырыбында бейнебаян көреді. Бейнебаян бойынша ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіреді.

Анамызға көмектесу, ананың айтқаның орындау, өзіңнің ақылшың да, қамқоршың да мейірімді де анамыз екенің ұғындық.

Ресурс тар:

Оқулық

Ноутбук.

Қ/с: 2
Кезеңі:

ДЖИГ

СО әдісі мағына

ны ашу

Мұғалімнің іс - әрекеті:

«Ардақты ана»

Әнуарбек Дүйсенбиевтің өлеңінің. мағынасын әңгімелейді.

Оқушының іс-әрекеті:

1-топ Баланың анасына деген тілегін тауып, оқу.

2-топ«Ананың қас-қабағына қарау»дегеннің мағынасын ашау

3-топ Ержеткізіп, елге берген баласын деген сөздің мағынасын түсіндіру.

Ресурс тар: Оқулық
Қ/с: 3
Кезеңі: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс - әрекеті: Микки маус.
Оқушының іс-әрекеті: Балалар микки маусқа қосылып билейді.
Ресурс тар: Ноудбук.
Қ/с: 4
Кезеңі:

Кері байла

ныс

Мұғалімнің іс - әрекеті: Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс жасау.
Оқушының іс-әрекеті: Бүгінгі сабаққа арнап бір тілектерін бір ұсыныстарын стикерге жазады.
Ресурс тар:

Маркер,

стикер

дәптер

Қ/с: 5
Кезеңі:

Дәптер

мен жұмыс

Мұғалімнің іс - әрекеті: Аналарымызға арнап тілек жазайық
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өздерінің аналарына деген ыстық ықыластары мен тілектерін жазады.
Қ/с: 6
Кезеңі: Бағалау
Мұғалімнің іс - әрекеті: Бас бармақ әдісі арқылы бағалау.
Оқушының іс-әрекеті: Бағаны күнделікке қойғызады.
Ресурс тар: Күнде лік
Қ/с: 7
Кезеңі:

Үйге тапсыр

ма

Мұғалімнің іс - әрекеті: Әнуарбек Дүйсенбиевтің өмірбаяны туралы іздену
Оқушының іс-әрекеті: Күнделіктеріне жазып алады.
Ресурс тар:

Ұқсас жұмыстар
Зат есім жекеше көпше кім
Ағай Әнуарбек Дүйсенбиев
Зат есімнің жекеше және көпше түрлері жайлы ақпарат
Ә.дүйсенбиев. "ана" тақырыбында ашық сабақ
Шырша жыры
Сөз қадірі
Аналарды құрметтеп
Жырлайды жүрек атты ақиық ақын Мұқағали Мақатаевқа арналған жыр кеші
Ардақты ана, аяулы ана, қымбаттым!
Аялаған анашым, Мәпелеген анашым
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz