Практикалық жұмыс Архимед заңына сапалық және мәтінді есептер шығару

А. Архимед заңының дұрыстығын тәжірибе жүзінде тексереді.
В. Жүргізген жұмысына сипаттама беріп, дәлелдейді.
С. Өз жұмысына баға береді.
Диалогтік оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу, тақырыпты талдау
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: топқа, рольдерге бөлу
Оқуды және оқыту үшін бағалау
АКТ-ны қолдану
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Динамометр, суы бар ыдыс, мензурка, ішіне салынған құмдарының массалары әр түрлі бірдей үш пробирка, тығыздығы белгілі сұйығы бар ыдыс.
Білім тексеруге арналған таратпа материалдар,
өзін-өзі бағалау парақтары, физикалық шамалар жазылған стикерлер.
Сабақ
кезеңдері
Ұйымдастыру кезеңі
2мин
Ынтымақтастық орнату
Жас ерекшелігі
Ынтымақтастық орнату
АКТ
1. «Ол туралы не білесің?» стратегиясы бойынша сұрақтар қоямын
2. 67-бет эксперименттік тәжірибе нәтижесін тексеремін
Сұйыққа батырылған денеге оның сұйыққа батқан бөлігі көлеміндегі сұйықтың салмағына тең ығыстырушы күш әрекет етеді
2. Архимед күші қандай шамаларға тәуелді?
FA архимед күші - сұйықтың тығыздығына, дененің көлеміне, еркін түсу үдеуіне
3. Архимед күші қандай күш?
Архимед күші кері итеруші күш
4. Денелердің жүзу шарттарын тұжырымдаңдар
F a>FA дене батады
F a=FA дене жүзеді
F a<FA дене қалқиды
5. Сұйық ішінде жүзіп жүрген денеге әрекет ететін
ығыстырушы күштің шамасы неге тең?
Жүзіп жүрген денеге әрекет ететін ығыстырушы күштің шамасы ауырлық күшіне тең, F ы=Fа
6. Дененің тығыздығы сұйықтың тығыздығынан артық болса, дене сұйықта жүзіп жүре ме, әлде батып кете ме?
Дененің тығыздығы сұйықтың тығыздығынан артық болса, , дене батады
7. Дененің тығыздығы сұйықтың тығыздығынан кем болса, дене сұйықта жүзіп жүре ме, әлде батып кете ме?
Дененің тығыздығы сұйықтың тығыздығынан кем болса, , дене қалқиды
б) 30 - жаттығу № 3 есеп
Массасы 100 кг, көлемі 0, 2 м3 дене суат бетінде жүзіп жүре ме, әлде батып кете ме?
«Түсіну»
10мин
1. Электрондық оқулықтан виртуальдық көрсетілім
.
1. Тәжірибені оқушылар өздері талдайды.
Дененің өзін өзгертпей, денеге әсер етуші архимед күшін арттыруға немесе кемітуге бола ма?
Болады, сұйықтың тығыздығын өзгерту арқылы.
«Талдау»
5мин
«Жинақтау»
5мин
Әрбір топ ортаға шығып түсіндіреді.
№1
Массасы 500 г капрон білеушеге су тарапынан қандай Архимед күші әсер етеді?
№2. Егер керосиннің кері итеруші күші бірінші есептегі кері итеруші күшке тең болса, керосинге салынған мұздан жасалған дененің көлемі қандай болады?
№3. Көлемі екінші есептегі дененің көлеміне тең денеге
5, 6 Н кері итеруші күш әсер етсе, ол дененің қандай сұйықта тұрғаны?
«Бағалау»
3мин
Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып, көңіл-күй диаграмммасына іледі.
Бағалау парақтарын толтыру.
Міндетті: тарауды толық қайталау -түрлі тапсырма дайындау
Мүмкіндік деңгейлі: тараудағы заңдылықтарды өмірмен байланыстыра отырып «ЭССЕ» жазу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz