Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп КММ

|Сабақтың тақырыбы: |Мектеп: «Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп» КММ |
|Асқорытудың маңызы. | |
|Асқорыту жүйесі. | |
|Күні: 22.01.2016 |Мұғалімнің аты жөні: Альжанова Макпал Амановна |
|Сынып: 8 «а» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ негізделген оқу |Ас қорытудың маңызы және ас қорыту мүшелерінің құрылысы және |
|мақсаты: (мақсаттары) |қызметі жайлы түсінік алу. Алған білімді тиімді пайдалануға |
| |дағдылану. |
| Оқыту мақсаттары |Барлық оқушылар: |
| |Асқорытудың құрылысын біледі. |
| |Оқушылардың басым бөлігі |
| |Асқорытудың маңызын, қызметін біледі. |
| |Кейбір оқушылар |
| |Асқорыту мүшелеріндегі ерекшеліктерді түсінеді. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: Асқорыту жүйесі ауыз қуысы, жұтқышақ, өңеш, қарын, |
| |аш ішек, тоқ ішек, тік ішектен тұратынын біледі |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| |Асқорыту мүшелері мен ас қорыту бездері қосылып ас қорыту |
| |жүйесін құрайды |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |Асқорыту мүшелері, асқорыту бездері. |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Асқорыту мүшелеріне ауыз қуысы, жұтқышақ, өңеш, қарын, аш |
| |ішек, тоқ ішек жатады. |
|Алдыңғы оқу |Тағамның құрамы. |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған |Ресурстар |
|уақыт |жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) | |
| |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті | |
|Басталуы |Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу.|Амандасады. Шаттық |Плакат, маркер |
|Білу |Сыныпта психологиялық ахуал |шеңберіне тұрып, | |
| |орнату. Бір-біріне сәттілік |бір-біріне сәттілік | |
| |тілеу. Қоректік заттар |тілейді. Қоректік | |
| |бойынша 4 топқа бөлу: |заттар бойынша топқа | |
| | |бөлінеді. Стикер | |
| |1 топ- нәруыздар |жабыстырылған орындық | |
| | |арқылы топ басшысы | |
| |2 топ- майлар |тағайындалады. Топ | |
| | |ережесін сақтайды. | |
| |3 топ-көмірсулар |Бағалау критерийлері | |
| | |топ басшысына | |
| |4-топ- витаминдер |ұсынылады. | |
| |Топ басшысын таңдау. Топ | | |
| |ережелерін сақтайды. Бағалау| | |
| |критерийлерімен таныстыру. |Әр топ өз тапсырмаларын| |
| |Үй тапсырмасын қайталу |орындап, түсіндіреді. | |
| |«Өнімді жіпке ілу» әдісі |Өз өнімдерін жіпке | |
| |арқылы. |іледі. | |
| |1-топқа Адасқан әріптер | | |
| |2-топқа Суреттерді | | |
| |сәйкестендір | | |
| |3-топқа Сандар сөйлейді | | |
| |4-топқа Тамақтану ережесі | | |
|Ортасы |«Миға шабуыл». «Ас қорыту |Оқушылар видео роликті |Оқулық, дәптер, |
|Түсіну |жүйесі» видеофильм. Балалар |көреді, өз ойларын |интернет |
| |адам ағзасындағы бұл қай |ортаға салады. Бүгінгі |желісі,видеофиль|
| |мүшелер жүйесінің жұмысы деп|сабақтың тақырыбын |м, постер |
| |ойлайсыңдар? |айқындайды. |маркер, жұмсақ |
| |Яғни бүгінгі сабағымыздың | |ойыншық АКТ |
|Қолдану |тақырыбы: Асқорытудың |Сүтқоректі жануарлардың| |
| |маңызы. Асқорыту жүйесі. |асқорыту жүйесін еске | |
| |«Ой қозғау» Сүтқоректі |түсіреді. | |
| |жануарлардың ас қорыту | | |
| |жүйесін еске түсірейікші? |Сабақтың мақсатын | |
| |Бүгінгі сабағымыздың мақсаты|қояды. | |
| |қандай? |Тақырыпты жеке оқиды, | |
|Талдау |«Ойлан, жұптас, талқыла» |жұпта ой бөлісіп топта| |
| |стратегиясы. Ас қорыту |талқылайды.Қосымша | |
| |мүшелері бойынша топтарға |материалды интернет | |
|Жинақтау |тапсырма беріледі. Оқулықпен|желісінен іздейді. | |
| |жұмыс. |Ойларын ортаға салып, | |
| |1-топ Ас қорыту мүшелері |постерға қорғауға | |
| |ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш |дайындалады | |
| |2-топ Қарын, аш ішек,тоқ | | |
| |ішек | | |
| |3- топ Ас қорыту бездері: | | |
| |сілекей бездері, асқазан | | |
| |бездері, ішек бездері |Оқушылар шеңберге | |
| |4-топ Бауыр және ұйқы |тұрады, бір-біріне | |
| |бездері |жұмсақ ойыншық ұсына | |
| |Бекіту. «Қарлы кесек» |отырып, жаңа тақырып | |
| |стратегиясы. Оқушылар |бойынша бір сөйлемнен | |
| |шеңберге тұрып, жаңа тақырып|айтып шығады | |
| |бойынша бір сойлемнен айтып |Тестке жауап беріп | |
| |шығу керек. |бірін-бірі тексереді. | |
| | | | |
| |«Жұбыңды бағала» әдісі. Тест| | |
| |беріледі. | | |
|Аяқталуы | | | |
|Бағалау |Бағалау |Бірін-бірі бағалайды | |
| |Уйге тапсырма беру. |Үй тапсырмасын жазып | |
| |Асқорытудың маңызы. Асқорыту|алады. | |
| |жүйесі. |Кері байланыс жасайды. | |
| | |Стикерге сабақ туралы | |
| |Кері байланыс «Табыс |пікірлерін жазып, табыс| |
| |баспалдағы» |баспалдағына іледі. | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – сіз қосымша|Бағалау – Оқушыларадың|Пән аралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай|үйренген тексеруді |Қауіпсіздік және еңбекті қорғау |
|жоспарлайсыз? Сіз |қалай жоспарлайсыз? |ережелері. |
|қабілеті жоғары |Суммативті бағалау |АКТ мен байланыс |
|оушыларға тапсырманы |Формативті бағалау |Құндылықтармен байланыс. |
|күрделендіруді қалай | | |
|жоспарлайсыз? | | |
|Рефлексия | |
|Сабақ/оқу мақсаттары | |
|шынайы ма? Бүгін | |
|оқушылар не білді? | |
|Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? Мен | |
|жоспарлаған саралау | |
|шаралары тиімді болды| |
|ма? Мен берілген | |
|уақыт ішінде үлгердім| |
|бе? Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен. | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды? |
|1 |
|2 |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алар еді (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? |
|1 |
|2 |
|Сынып немесе жекеленген оқушылар туралы не білдім? |

Ұқсас жұмыстар
Бағдарлама кезеңдері
Тақырып - Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп КММ
Ұлылар есімі мәңгі өлмейді
Квадрат теңдеудің түрлері
Сөз таптары. Зат есім туралы
Санның модулі
Болашақтың бақытына бастар бағдарлама
Ауылдың гүлденуі - Қазақстанның гүлденуі атты жастардың марафон эстафетасының ашылу рәсімі
Өнеге отбасынан
Бастауышпен қоштасу жайлы
Пәндер