Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Әдебиет сабақтарына сын тұрғысынан ойлау технологиясының тиімділігі
|Илимбаева Асем Батталовна –2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі. |
|Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті |
|«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ |
|Формасы: |Коучинг |
|Сабақтың тақырыбы: |Әдебиет сабақтарына сын тұрғысынан ойлау технологиясының |
| |тиімділігі |
|Мақсаты: |Сыни тұрғыдан ойлау стратегияларының қазақ әдебиеті сабақтарында |
| |қолдану тиімділігін ашу. Сыни тұрғыдан ойлаудың әдіс-тәсілдерімен|
| |таныстыру. |
|Оқу нәтижелері: |мектеп мұғалімдерін оқушылардың сыни түрғысынан ойлауын дамытуды |
| |ынталандыру барысындағы тиімділігін қарастыру. |
|Түйінді идеялар: |сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары |
|Пәнаралық байланыс |Қазақ әдебиеті пәні: Сайын Мұратбеков «Жусан исі», Мұхтар Әуезов |
| |«Көксерек». |
|Әдіс-тәсілдер: |әңгімелесу, ауызша әңгімелесу, ойға шабуыл, суретті талдау, |
| |сұрақ-жауап, ассоциация, мәтінмен жұмыс, ppt. презантациясы, |
| |қорытынды рефлексия, формативтік бағалау. |
|Терениг барысы: |Жұмыс түрлері |Бағалау формасы: |
| |1 тапсырма: Топтарға бөлу. | |
| |Шарты: Мұғалімдер стикерлерге жапсырылыған | |
| |әртүрлі гүлдер мен жыртқыштардың суретін алу | |
| |арқылы 4 адамнан топтарға бөлінеді (құмырадағы| |
| |жинақ гүл, аңдар бейнеленген суреттер) | |
| |Ескерту: Егерде мұғалімдер саны көп болса, | |
| |бірнеше топтарға бөлінеді, ал мұғалімдер саны | |
| |аз болса, екі топқа бөлінеді. | |
| |2 тапсырма: «Сынап көр» |«Бағдаршам» арқылы |
| |Шарты: Өздері алған стикерлердегі суреттер | |
| |бойынша өз ойларын жазу. Мысалы: гүл түскен | |
| |адам, сол туралы өзі арқылы сыни баға береді. | |
| |Аю түскен адам сол туралы өзіне сыни баға | |
| |береді. Осылайша қысқаша «сын жазба» жазып | |
| |шығады. | |
| |Көмекші тірек-сызба: | |
| |Түскен заттың аты. | |
| |Оның саған түскен себебі. | |
| |Ұқсастықтарың (мінезіңіз, қайраттылығыңыз, | |
| |сезімталдағыңыз) | |
| |Айырмашылықтарың (мекен ету ортасы) | |
| |3 тапсырма: «Миға шабуыл» |«Смайликтер» арқылы|
| |Шарты: Экрандағы слайдты көріп, сол бойынша | |
| |ассоциация жинау. (онда суретті слайд, | |
| |жалғыз-жетім қалған сәби, жануарлар төлдері, | |
| |солардың өмірі) Жинаған ассоциацияны бойынша | |
| |ашық пікірталасқа түсу. | |
| |(өтетін тақырыпты айтып кету) | |
| |4 тапсырма: Мәтінмен жұмыс. «Джиксо» |«Критеийалды» |
| |Шарты: Берілген мәтінді топтарға тарату. Бір |бағалау |
| |топта алты адам отырса, үшеуіне «Көксерек», |1.Мәтінді толық |
| |қалған үшеуіне «Жусан исін» беру. Оқып болған|жеткізе білуі; |
| |соң өзара талдап, қарсы отырған басқа мәтін |2.Сөйлеу мәнері; |
| |оқыған топ мүшелеріне айтып береді.Айтып |3.Сезіммен |
| |болған соң өз тобының мүшелері бағалайды. |жеткізуі; |
| |Ескерту: Көксеректі айтқан үш мұғалім, келесі | |
| |екінші топқа «Жусан исін» айтады. | |
| |«Жусан исін» айтқандар, бірінші топқа | |
| |«Көксеректі» айтады. | |
| |(айтқан мұғалімдерге сол топ баға | |
| |қояды,соңында өз тобындағы алған бағаларымен | |
| |қосып, нәтижесін шығарады) | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Шарты: Мұғалімдерге қағаздар таратылады, сол | |
| |таратылған қағаздарды бастарына қойып, | |
| |көршісінің көңіл күйін бейнелейді. Салған | |
| |суреттеріне өздері баға береді. | |
| |5 тапсырма: «Шыңда» |«2 жұлдыз, 1 тілек»|
| |Шарты: Жазушылар туралы түсініктеме. | |
| |Мұғалімдерге мәтіндегі сол замандағы қоғам | |
| |келбеті мен осы замандағы қоғам суреттерінен | |
| |постер құру. | |
| |Авторлардың сол мәтінді жазудағы ойы. | |
| |Көксеректі алып Мұхтар Әуезов нені ашып айта | |
| |алмады. Жусан исі мәтініндегі Сайын | |
| |Мұратбековтік айтпақ болған ойы. | |
| |Ескерту: Кино лентасындай етіп, не болмаса | |
| |Суретті альбом паратқары етіп жасауға болады. | |
| |6 тапсырма: «Салыстыру» |«Бағдаршам» арқылы |
| |Шарты: Венн диаграммасына салу. | |
| |Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау. | |
| |Ортақ қасиетін табу. | |
| |7 тапсырма: |«Смайликтер» арқылы|
| |Шарты: Мәтін тақырыбын алып, екі топ 5 жолды | |
| |өлең құрады. | |
| |8 тапсырма: «Диалог» |«2 жұлдыз, 1 тілек»|
| |Шарты: Әр топ мүшелері өздері оқыған мәтіндегі| |
| |кейіпкерлерге диалог құрады | |
| |Құрмаш пен Көксерек | |
| |Аян мен Жусанды дала (туған жер) | |
| |9 тапсырма: «Рефлексия» |«2 жұлдыз, 1 тілек»|
| |Шарты: өтілген коучинг бойынша коучқа баға | |
| |беру, өз ойларын ашып айту. | |
| |Ашық пікірталас: | |
| |Қандай модульдер болды? | |
|Дереккөздер мен |www.youtube.com. |
|пайдаланылған |МАН-41 бет |
|әдебиеттер: | |
|Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті |
|«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ |
|Формасы: |Коучинг |
|Сабақтың тақырыбы: |Әдебиет сабақтарына сын тұрғысынан ойлау технологиясының |
| |тиімділігі |
|Мақсаты: |Сыни тұрғыдан ойлау стратегияларының қазақ әдебиеті сабақтарында |
| |қолдану тиімділігін ашу. Сыни тұрғыдан ойлаудың әдіс-тәсілдерімен|
| |таныстыру. |
|Оқу нәтижелері: |мектеп мұғалімдерін оқушылардың сыни түрғысынан ойлауын дамытуды |
| |ынталандыру барысындағы тиімділігін қарастыру. |
|Түйінді идеялар: |сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары |
|Пәнаралық байланыс |Қазақ әдебиеті пәні: Сайын Мұратбеков «Жусан исі», Мұхтар Әуезов |
| |«Көксерек». |
|Әдіс-тәсілдер: |әңгімелесу, ауызша әңгімелесу, ойға шабуыл, суретті талдау, |
| |сұрақ-жауап, ассоциация, мәтінмен жұмыс, ppt. презантациясы, |
| |қорытынды рефлексия, формативтік бағалау. |
|Терениг барысы: |Жұмыс түрлері |Бағалау формасы: |
| |1 тапсырма: Топтарға бөлу. | |
| |Шарты: Мұғалімдер стикерлерге жапсырылыған | |
| |әртүрлі гүлдер мен жыртқыштардың суретін алу | |
| |арқылы 4 адамнан топтарға бөлінеді (құмырадағы| |
| |жинақ гүл, аңдар бейнеленген суреттер) | |
| |Ескерту: Егерде мұғалімдер саны көп болса, | |
| |бірнеше топтарға бөлінеді, ал мұғалімдер саны | |
| |аз болса, екі топқа бөлінеді. | |
| |2 тапсырма: «Сынап көр» |«Бағдаршам» арқылы |
| |Шарты: Өздері алған стикерлердегі суреттер | |
| |бойынша өз ойларын жазу. Мысалы: гүл түскен | |
| |адам, сол туралы өзі арқылы сыни баға береді. | |
| |Аю түскен адам сол туралы өзіне сыни баға | |
| |береді. Осылайша қысқаша «сын жазба» жазып | |
| |шығады. | |
| |Көмекші тірек-сызба: | |
| |Түскен заттың аты. | |
| |Оның саған түскен себебі. | |
| |Ұқсастықтарың (мінезіңіз, қайраттылығыңыз, | |
| |сезімталдағыңыз) | |
| |Айырмашылықтарың (мекен ету ортасы) | |
| |3 тапсырма: «Миға шабуыл» |«Смайликтер» арқылы|
| |Шарты: Экрандағы слайдты көріп, сол бойынша | |
| |ассоциация жинау. (онда суретті слайд, | |
| |жалғыз-жетім қалған сәби, жануарлар төлдері, | |
| |солардың өмірі) Жинаған ассоциацияны бойынша | |
| |ашық пікірталасқа түсу. | |
| |(өтетін тақырыпты айтып кету) | |
| |4 тапсырма: Мәтінмен жұмыс. «Джиксо» |«Критеийалды» |
| |Шарты: Берілген мәтінді топтарға тарату. Бір |бағалау |
| |топта алты адам отырса, үшеуіне «Көксерек», |1.Мәтінді толық |
| |қалған үшеуіне «Жусан исін» беру. Оқып болған|жеткізе білуі; |
| |соң өзара талдап, қарсы отырған басқа мәтін |2.Сөйлеу мәнері; |
| |оқыған топ мүшелеріне айтып береді.Айтып |3.Сезіммен |
| |болған соң өз тобының мүшелері бағалайды. |жеткізуі; |
| |Ескерту: Көксеректі айтқан үш мұғалім, келесі | |
| |екінші топқа «Жусан исін» айтады. | |
| |«Жусан исін» айтқандар, бірінші топқа | |
| |«Көксеректі» айтады. | |
| |(айтқан мұғалімдерге сол топ баға | |
| |қояды,соңында өз тобындағы алған бағаларымен | |
| |қосып, нәтижесін шығарады) | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Шарты: Мұғалімдерге қағаздар таратылады, сол | |
| |таратылған қағаздарды бастарына қойып, | |
| |көршісінің көңіл күйін бейнелейді. Салған | |
| |суреттеріне өздері баға береді. | |
| |5 тапсырма: «Шыңда» |«2 жұлдыз, 1 тілек»|
| |Шарты: Жазушылар туралы түсініктеме. | |
| |Мұғалімдерге мәтіндегі сол замандағы қоғам | |
| |келбеті мен осы замандағы қоғам суреттерінен | |
| |постер құру. | |
| |Авторлардың сол мәтінді жазудағы ойы. | |
| |Көксеректі алып Мұхтар Әуезов нені ашып айта | |
| |алмады. Жусан исі мәтініндегі Сайын | |
| |Мұратбековтік айтпақ болған ойы. | |
| |Ескерту: Кино лентасындай етіп, не болмаса | |
| |Суретті альбом паратқары етіп жасауға болады. | |
| |6 тапсырма: «Салыстыру» |«Бағдаршам» арқылы |
| |Шарты: Венн диаграммасына салу. | |
| |Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау. | |
| |Ортақ қасиетін табу. | |
| |7 тапсырма: |«Смайликтер» арқылы|
| |Шарты: Мәтін тақырыбын алып, екі топ 5 жолды | |
| |өлең құрады. | |
| |8 тапсырма: «Диалог» |«2 жұлдыз, 1 тілек»|
| |Шарты: Әр топ мүшелері өздері оқыған мәтіндегі| |
| |кейіпкерлерге диалог құрады | |
| |Құрмаш пен Көксерек | |
| |Аян мен Жусанды дала (туған жер) | |
| |9 тапсырма: «Рефлексия» |«2 жұлдыз, 1 тілек»|
| |Шарты: өтілген коучинг бойынша коучқа баға | |
| |беру, өз ойларын ашып айту. | |
| |Ашық пікірталас: | |
| |Қандай модульдер болды? | |
|Дереккөздер мен |www.youtube.com. |
|пайдаланылған |МАН-41 бет |
|әдебиеттер: | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz