Әдебиет сабақтарына сын тұрғысынан ойлау технологиясының тиімділігі

Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.
Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті
«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ
1 тапсырма : Топтарға бөлу.
Шарты: Мұғалімдер стикерлерге жапсырылыған әртүрлі гүлдер мен жыртқыштардың суретін алу арқылы 4 адамнан топтарға бөлінеді (құмырадағы жинақ гүл, аңдар бейнеленген суреттер)
Ескерту: Егерде мұғалімдер саны көп болса, бірнеше топтарға бөлінеді, ал мұғалімдер саны аз болса, екі топқа бөлінеді.
2 тапсырма : «Сынап көр»
Шарты: Өздері алған стикерлердегі суреттер бойынша өз ойларын жазу. Мысалы: гүл түскен адам, сол туралы өзі арқылы сыни баға береді. Аю түскен адам сол туралы өзіне сыни баға береді. Осылайша қысқаша «сын жазба» жазып шығады.
Көмекші тірек-сызба:
- Түскен заттың аты.
- Оның саған түскен себебі.
- Ұқсастықтарың (мінезіңіз, қайраттылығыңыз, сезімталдағыңыз)
- Айырмашылықтарың (мекен ету ортасы)
3 тапсырма: «Миға шабуыл»
Шарты: Экрандағы слайдты көріп, сол бойынша ассоциация жинау. (онда суретті слайд, жалғыз-жетім қалған сәби, жануарлар төлдері, солардың өмірі) Жинаған ассоциацияны бойынша ашық пікірталасқа түсу.
(өтетін тақырыпты айтып кету)
4 тапсырма : Мәтінмен жұмыс. «Джиксо»
Шарты: Берілген мәтінді топтарға тарату. Бір топта алты адам отырса, үшеуіне «Көксерек», қалған үшеуіне «Жусан исін» беру. Оқып болған соң өзара талдап, қарсы отырған басқа мәтін оқыған топ мүшелеріне айтып береді. Айтып болған соң өз тобының мүшелері бағалайды.
Ескерту: Көксеректі айтқан үш мұғалім, келесі екінші топқа «Жусан исін» айтады.
«Жусан исін» айтқандар, бірінші топқа «Көксеректі» айтады.
(айтқан мұғалімдерге сол топ баға қояды, соңында өз тобындағы алған бағаларымен қосып, нәтижесін шығарады)
«Критеийалды» бағалау
1. Мәтінді толық жеткізе білуі;
2. Сөйлеу мәнері;
3. Сезіммен жеткізуі;
Сергіту сәті:
Шарты : Мұғалімдерге қағаздар таратылады, сол таратылған қағаздарды бастарына қойып, көршісінің көңіл күйін бейнелейді. Салған суреттеріне өздері баға береді.
5 тапсырма: «Шыңда»
Шарты: Жазушылар туралы түсініктеме. Мұғалімдерге мәтіндегі сол замандағы қоғам келбеті мен осы замандағы қоғам суреттерінен постер құру.
Авторлардың сол мәтінді жазудағы ойы. Көксеректі алып Мұхтар Әуезов нені ашып айта алмады. Жусан исі мәтініндегі Сайын Мұратбековтік айтпақ болған ойы.
Ескерту : Кино лентасындай етіп, не болмаса Суретті альбом паратқары етіп жасауға болады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz