Әдебиет сабақтарына сын тұрғысынан ойлау технологиясының тиімділігі

Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.

Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті

«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ

Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ: Формасы:
Коучинг
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ: Сабақтың тақырыбы:
Әдебиет сабақтарына сын тұрғысынан ойлау технологиясының тиімділігі
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ: Мақсаты:
Сыни тұрғыдан ойлау стратегияларының қазақ әдебиеті сабақтарында қолдану тиімділігін ашу. Сыни тұрғыдан ойлаудың әдіс-тәсілдерімен таныстыру.
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ: Оқу нәтижелері :
мектеп мұғалімдерін оқушылардың сыни түрғысынан ойлауын дамытуды ынталандыру барысындағы тиімділігін қарастыру.
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ: Түйінді идеялар:
сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ: Пәнаралық байланыс
Қазақ әдебиеті пәні: Сайын Мұратбеков «Жусан исі», Мұхтар Әуезов «Көксерек».
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ: Әдіс-тәсілдер:
әңгімелесу, ауызша әңгімелесу, ойға шабуыл, суретті талдау, сұрақ-жауап, ассоциация, мәтінмен жұмыс, ppt. презантациясы, қорытынды рефлексия, формативтік бағалау.
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ: Терениг барысы:
Жұмыс түрлері
Бағалау формасы:
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ:

1 тапсырма : Топтарға бөлу.

Шарты: Мұғалімдер стикерлерге жапсырылыған әртүрлі гүлдер мен жыртқыштардың суретін алу арқылы 4 адамнан топтарға бөлінеді (құмырадағы жинақ гүл, аңдар бейнеленген суреттер)

Ескерту: Егерде мұғалімдер саны көп болса, бірнеше топтарға бөлінеді, ал мұғалімдер саны аз болса, екі топқа бөлінеді.

Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ:

2 тапсырма : «Сынап көр»

Шарты: Өздері алған стикерлердегі суреттер бойынша өз ойларын жазу. Мысалы: гүл түскен адам, сол туралы өзі арқылы сыни баға береді. Аю түскен адам сол туралы өзіне сыни баға береді. Осылайша қысқаша «сын жазба» жазып шығады.

Көмекші тірек-сызба:

  • Түскен заттың аты.
  • Оның саған түскен себебі.
  • Ұқсастықтарың (мінезіңіз, қайраттылығыңыз, сезімталдағыңыз)
  • Айырмашылықтарың (мекен ету ортасы)
«Бағдаршам» арқылы
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ:

3 тапсырма: «Миға шабуыл»

Шарты: Экрандағы слайдты көріп, сол бойынша ассоциация жинау. (онда суретті слайд, жалғыз-жетім қалған сәби, жануарлар төлдері, солардың өмірі) Жинаған ассоциацияны бойынша ашық пікірталасқа түсу.

(өтетін тақырыпты айтып кету)

«Смайликтер» арқылы
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ:

4 тапсырма : Мәтінмен жұмыс. «Джиксо»

Шарты: Берілген мәтінді топтарға тарату. Бір топта алты адам отырса, үшеуіне «Көксерек», қалған үшеуіне «Жусан исін» беру. Оқып болған соң өзара талдап, қарсы отырған басқа мәтін оқыған топ мүшелеріне айтып береді. Айтып болған соң өз тобының мүшелері бағалайды.

Ескерту: Көксеректі айтқан үш мұғалім, келесі екінші топқа «Жусан исін» айтады.

«Жусан исін» айтқандар, бірінші топқа «Көксеректі» айтады.

(айтқан мұғалімдерге сол топ баға қояды, соңында өз тобындағы алған бағаларымен қосып, нәтижесін шығарады)

«Критеийалды» бағалау

1. Мәтінді толық жеткізе білуі;

2. Сөйлеу мәнері;

3. Сезіммен жеткізуі;

Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ:

Сергіту сәті:

Шарты : Мұғалімдерге қағаздар таратылады, сол таратылған қағаздарды бастарына қойып, көршісінің көңіл күйін бейнелейді. Салған суреттеріне өздері баға береді.

Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы, Саран қаласы, Ақтас кенті«Саран қаласы әкімдігінің №16 жалпы білім беретін мектебі» КММ:

5 тапсырма: «Шыңда»

Шарты: Жазушылар туралы түсініктеме. Мұғалімдерге мәтіндегі сол замандағы қоғам келбеті мен осы замандағы қоғам суреттерінен постер құру.

Авторлардың сол мәтінді жазудағы ойы. Көксеректі алып Мұхтар Әуезов нені ашып айта алмады. Жусан исі мәтініндегі Сайын Мұратбековтік айтпақ болған ойы.

Ескерту : Кино лентасындай етіп, не болмаса Суретті альбом паратқары етіп жасауға болады.

«2 жұлдыз, 1 тілек»
Илимбаева Асем Батталовна -2 деңгейлі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі.Қарағанды облысы

Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының бастауыш сынып оқушысының танымдық ойлау, өзіндік дағыдыларын жетілдіру барысында тиімділігі
Модульдік оқыту технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру
Экономика пәнінде сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың тиімділігі
Сыни тұрғысынан ойлау
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сыни тұрғысыдан ойлау коучинг сессия жоспары
Мұғалімнің әдістері
Ұстаз ұлы тұлға
Технологияның жалпы қолдануға қарапайымдылығы мен қолдануға жеңілдігі
Бастауыш сыныптарда сын тұрғысынан оқыту технологиясының маңызы. баяндама
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz