С.Мұратбековтың Қылау әңгімесі

ОҚО, Сайрам ауданы, № 41 М. Оразалиев атындағы жалпы орта мектебінің

қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі Ортаева Нағима

7 сынып, қазақ әдебиеті Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаты
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.: «Қылау» әңгімесінің мазмұнын түсіндіру, сөздік қорын молайту, ойлау қабілеттерін арттыру.
Сабақтың тақырыбы: Енгізілген модуль
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.: Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды пайдалану. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың әдісі
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.: Психологиялық дайындық. Топқа бөлу. әдісі. ДЖИГСО әдісі . Синквеин стратегиясы . Сергіту кезеңі. Кері байланыс:Екі жұлдыз бір тілек.
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.: «Қылау» әңгімесінің мазмұнын түсініп игереді.
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың барысы
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.: Уақыт, әдісі
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті

Ресурстар

Көрнекі құралдар

Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың тұсаукесер кезеңі.

1Кіріспе

С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.:

2 мин

Психология-лық дайындық

Бүгінгі күні естіген алғашқы жылы сөздерін айту.
Оқушылар бір- біріне естіген жылы сөздерін айтады.
Сабақтың тақырыбы: Топқа бөлу
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.:

2 мин

Түрлі түсті қағаздарды таңдау арқылы топқа бөлу

Түрлі - түсті қызыл, сары, жасыл түсті қағаздарды таңдатып топқа бөлу

Қызыл түс - 1 топ

Сары түс - 2 топ

Жасыл түс- 3 топ өздері қалаған түсті таңдау арқылы топқа бөлінеді.

Түрлі- түсті қағаз
Сабақтың тақырыбы: Үй тапсырмасы
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.:

5 мин

Автор орындығы әдісі.

Үйге берілген тақырып С. Мұратбековтың өмірі туралы оқып, үйде дайындап келген сұрақтарын бір біріне қояды. С. Мұратбековтың шығармаларын атап шық. Шығармаларының мазмұны қай кезеңдегі тыныс тіршілікті білдіреді. Қай жерде туылған? Шығармаларындағы кейіпкерлердің ішкі жан дүниелерін, сезімдерін жазушы қалай бейнелеген?

Сұрақтарды бір- біріне доп лақтыра отырып қояды. С. Мұратбековтың өмір жолы, шығармасы туралы өз ойларын айтады. «Менің қарындасым», «Ауыл оты», «Дос іздеп жүрмін», «Қылау» сияқты әңгіме повестерін білетіндіктерін айтып пікірлеседі.

Формативті жиынтық бағалау, топтық бағалау.

А-4парағы

Дәптер

Сабақтың тақырыбы:

Негізгі кезең.

Жаңа сабақ

С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.:

13мин

ДЖИГСО әдісі

«Қылау » әңгімесін екі үш топ бөлім- бөлімге бөліп оқйды. 1. Таңғы тәтті ұйқы.

2. Сатайдың қорқынышы.

3. Тастөбенің көшесінде Рабиғамен кездесуі.

4. Сатайдың әңгімесі.

5. Сатайдың Рабиғаға алаңдауы.

6. Сатай Рабиғаға деген алғашқы балауса сезімін қалай білдірді? Әңгіменің мазмұнынан түсінгендерін әр топтан бір бір оқушы барып сол топқа түсіндіреді.

Топтағы бір- бір оқушы басқа топтағы оқушыларға өздері оқыған бөлімнің мазмұнын түсіндіреді.

Әңгіменің мазмұнынан түсінгендерін суретке салу арқылы көрсетеді, постер қорғайды.

Оқулық,

флипчарт,

маркер.

Сабақтың тақырыбы:
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.:

15 мин

Дәптермен жұмыс

«Қылау» әңгімесі бойынша кестелерді толықтыру.

Кейіпкерлер Сатай, Рабиғаның портреті, мінезі, іс-әрекеті туралы жазады.

Сатайдың іс-әрекеттерін бағалау.

Мына іс-әрекеттерді қолдаймын.

Бұл іс-әрекеттерді қолдамаймын, деп кестені толтыру.

Толтырған кестелерін оқып шығады.

Формативті жиынтық бағалау.

Топтық, жұптық жұмыс.

Дәптер

Ноутбук

Стикер, мар-кер.

Сабақтың тақырыбы: 3 Қорытынды
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.:

5 мин

Синквеин стратегиясы

Бес жолды өлең шығарады.
  1. Зат есім: Не ? Қылау.
  2. Сын есім: Қандай? Суық.
  3. Етістік: Не істейді?Жауратады.

4. Синоним: Қар.

5. Сөйлем:Қылаулаған жұп- жұмсақ қар ерекше үлпілдейді.

Формативті жиынтық бағалау. Топтық бағалау.

Дәптер
Сабақтың тақырыбы: 4 Сабақ рефлекциясы
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.:

2 мин

Кері байланыс:

Екі жұлдыз бір тілек.

Мұғалім бүгінгі сабақта сабақтың қандай бөлімдері ұнағанын, несімен ұнаңанын, қызықты сәттерін стикерге жазуды тапсырады.
Бүгінгі сабаққа тілектерін, ұсыныстарын білдіріп жазады.
Стикер, мар-кер.
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
С. Мұратбековтың « Қылау» әңгімесі.: 1 мин
С. Мұратбековтың «Қылау» әнгімесін оқу.

7 сынып. Пәні:қазақ әдебиеті. Пән мұғалімі: Ортаева Н

Сабақтың жағымды жағы: оқушылар өз ойларын жеткізе алды.

Сабақта жіберілген кемшіліктер: уақыт жетіспеушіліктен.

Сабақтың қорытындысы:сөйлеу мәнерлері қалыптасты.

№41 М. Оразалиев атындағы жалпы орта мектепте С. Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі бойынша 7сынып оқушыларына өтілген үлгілі ашық сабақ туралы талдау.

Бүгінгі таңда қазақстандық білім беру жүйесі жаңа заман талабына сай жаңару үстінде. Күн өткен сайын білім берудің деңгейі мен сапасы жақсарып, оның тиімділігі білім мазмұны арнайы критерийлермен бағалануда. Жаңа ғасыр талабы-оқушылардың мектепте табысты оқу ғана емес, өмірде де табысты болуын талап етуде. Бұл талаптың орындалуы мұғалімнің қабілеті мен оның құзіреттілігіне тікелей байланысты. Қоғамның және мәдениеттің даму өзгерістеріне сай әдебиетші мұғалім ең алдымен көркем сөз сипатын ашатын заңдылықтарды білуі керек. «Әдеби шығармаларды талдауда мұғалім мен оқушы арасында бірлескен еңбек, бірлескен шығармашылық, өнерпаздық орын алуға тиіс», -дейді белгілі әдіскер мұғалім Қ. Бітібаева.

Оқытушы және оқушының оқу әрекетіндегі бірлестіктер мен дербестік сипаттарын ұйымдастыру барысында, сындарлы оқыту технологиясының түрлі әдіс- тәсілдерін тиімді пайдалану арқылы әңгіменің мазмұнын және қорытындылау кезеңінде түрлі тәсілдерді қолданып, оқушылардың өздеріне сабақты қорытындылау өте тиімді. 7сынып оқулығындағы С. Мұратбековтың «Қылау» әңгімесінің мазмұнын оқушыларға түсіндіру барысында тиімді әдіс- тәсілдерді пайдаландым. «Қылау» әңгімесінде балалардың мінез - құлқы мен іс- әрекеттеріндегі адалдық, сезімталдық, бауырмалдық, қайырымдылық қасиеттер суреттеледі. Әңгіменің негізгі мазмұны - адамгершілік, жан дүниеcінің сұлулығы.

Кеспе қағаздарымен жұмыс жасауда, оқушылар әрбір кейіпкерлерге жеке- жеке мінез- құлықтарына талдау жасап бір- біріне пікірлерін білдіреді. Алдын ала дайындалған кестелерді толтыру арқылы кеіпкерлердің портреті, мінезі, іс- әрекеті туралы топтық жұмыстар орындалады. Топтық жұмыс кезеңінде ойларын білдіріп, өзтұжырымдарын айтады. Сатайдың іс әректін бағалау кестесін келесі топ толтырады. Сатайдың сезімталдығы мен жайдарылығы, қайырымдылығы қандай әрекеттерінен байқалатынын, орынсыз мақтанды сүймейтіндігіне Сатайдың қай әрекеті дәлел екендігі, өлім мен өмір туралы Сатайдың ойлауына не болғаны, оны ненің белгісі деуге болатындығы туралы өз ішкі ойларын айтып кестені толтырады.

Сабақтың тұсаукесер кезеңінде, Оқушыларды ұйымдастыру, сабаққа деген ынтасын аудару үшін « ынтымақтастық атмосферасы» орнатылды. Оқушылар бүгінгі алғашқы естіген жылы сөздері туралы бір- біріне айтады. Түрлі түсті қағаздарды таңдап алу арқылы толпқа бөлінеді. Үй тапсырмасын «автор орындығы «әдісі арқылы үйден дайындап келген сұрақтарын бір - біріне қояды.

Сабақтың Негізгі бөлімі кезеңінде, «ДЖИГСО» әдісі бойынша оқулықтағы С. Мұратбековтың «Қылау»әңгімесін үш топтағы оқушыларға оқуға бөліп беріледі. Оқылған әңгіменің мазмұнын әр топтан бір- бір оқушы шығып басқа топтағы оқушыларға барып түсіндіреді. Келесі кезекте, топтағы басқа оқушылар топтарына барып әңгіменің мазмұнын түсіндірген оқушыға өз оқыған бөлімдерінің мазмұнымен таныстырады. Бұл әдіс арқылы оқушылар әңгіменің мазмұнын бір-бірінің көмегі арқылы жылдам әрі уақытты үнемдеуге болады. Сонымен бірге әңгімеден түсінгендерін айту барысында бейнелі ойлау мен шығармашылық қиялдауды, көркем шығарманың мазмұнын анықтай алуын, ауызша түрде өз түсініктерін жеткізе біліп, қазақ әдеби тілін, сөздік қор мен сөз байлығын сауатты пайдалануға, сөздің құдіретін сезіндіруге болады.


Ұқсас жұмыстар
Шағын жанрды шығармаға сыйдырған талант - с.мұратбеков
Сайын Мұратбековтің Қылау әңгімесін талдау
Сайын Мұратбеков Қылау әңгімесі
Дос туралы жыр
Оқу тапсырмасы
Қылау әңгімесі
Сайын Мұратбеков қылау әңгімесі жайлы ақпарат
Қазақ әдеби тілінің стильдері. Сөйлеу тілі
"Іңкәр көңіл, нәзік сезім"
Сабақтың ортасы. Сабақтың тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz