Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Масса және заттың тығыздығы
Сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы: Масса және|Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп |
|заттың тығыздығы. | |
|№3 лабораториялық жұмыс. | |
|Қатты дененің массасы мен | |
|тығыздығын анықтау | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Н. Құдабаев |
|Сынып: 7 «А» |Сабақтағы оқушылар |Сабаққа қатыспаған оқушылар |
| |саны: 13 |саны: 3 |
|Сабақтағы |Оқушылар үйренеді: |
|оқыту |1. Дененің массасын және заттың тығыздығы физикалық шамалар және |
|мақсаттары: |формулаларды , өлшем бірліктерінің неге тең екенін білу |
| |2. Дененің массасын және заттың тығыздығын тәжірибе жүзінде және |
| |мысалдар келтіріп түсіну |
| |3. Дененің массасын және заттың тығыздығын өмірмен байланыстыра |
| |отырып қорытынды жасау |
|Сабақтың |Барлық оқушылар: Дененің массасын және заттың тығыздығы физикалық |
|міндеттері: |шамалар және формулаларды , өлшем бірліктерінің неге тең екенін |
| |біледі |
| |Оқушылардың көпшілігі: Дененің массасын және заттың тығыздығын |
| |тәжірибе жүзінде және мысалдар келтіріп түсінеді |
| |Кейбір оқушылар: Дененің массасын және заттың тығыздығын өмірмен |
| |байланыстыра отырып қорытынды жасай алады |
|Тілдік |Масса, тығыздық |
|мақсаттар | |
|Пәнаралық |математика, биология |
|байланыстар | |
|Алдыңғы білім|Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың |
| |күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде |
| |түсіндіру |
|Дерек көздер,|Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия».|
|ресурстар |«Атамұра» 2012 ж, 7-сынып дидактикалық материалдар. Мұғалімге |
| |арналған нұсқаулық, «Назарбаев Зияткерлік мектептері»,ДББҰ |
|Жоспар |
|Жоспарлан|Жоспарланға|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау түрі/|
|ған |н |Қалай? | |Нәтижесінде |
|мерзім |іс-шаралар | | | |
|Кіріспе | |«Броун қозғалысы» 2 |Оқушылар сұрақтарға | |
|бөлімі | |топқа бөлу |жауап береді | |
|7 мин | | | | |
| | | |ойлану | |
| |Сыныппен |Мұғалім өткен |талқылау, диалог |Мадақтау |
| |жұмыс |тақырыптар бойынша |жауап беру | |
| | |сұрақтар береді | |Оқушылардың |
| | |Мұғалім әр оқушының | |диалогтік |
| | |жауаптарына құрмет пен| |оқыту арқылы |
| | |сеніммен қарайды | |сөйлеу |
| | |1.Өткен сабақта біз | |қабілеттері |
| | |қандай тақырыпты | |арттады |
| | |өттік? | | |
| | |2. Диффузия құбылысы | | |
| | |заттың қандай күйінде | | |
| | |болады? Мысалдар | | |
| | |келтіріңіз? Кәне кім | | |
| | |айтады? | | |
| | |3. Температураны қалай| | |
| | |түсінеміз? Кім | | |
| | |толықтырады | | |
|Тұсау |«Тақырыптың|(эксперимент,теория, |Оқушылар | |
|кесер |түйінді |материя,зат,дене,атом,|масса,тығыздық екенін|Ауызша |
| |сөздері» |молекула,масса,телеско|табады |мадақтау |
|5 мин |әдісі |п, | | |
| | |галактика,мензурка,диф| | |
| | |фузия,тығыздық,темпера| | |
| | |тура, | | |
| | |планета) | | |
| |«Логикалық |1 тонна мақта ауыр ма,|Оқушылар сөзге | |
| |сұрақ» |алде 1 тонна темір |қатысты ой-пікірлерін| |
| | |ауыр ма? |білдіреді. | |
|15 мин | Топтық |2 топ ішіндегі |Рөлдерге бөліну |Критерийлер |
| |бірлескен |оқушылардың жұмысын |арқылы топта кіші |арқылы |
| |жұмыс. |бақылайды: сынып |жоба мен тәжірибе |бағалау |
| |Кіші жоба |оқушылардың |әзірлейді. Топтық | |
| |қорғау. |белсенділігін, |жұмысты құрылымдауға | |
| |(рөлге |іс-әрекет түрін, оның |үйренеді. Топ | |
| |бөлу): |сапасын, өзара |басшысы рөлдерге | |
| | |ынтымағын, нәтижеге |бөледі, бақылайды, | |
| |1 топ. |жету қабілеттерін |Оқушылар жоба мен | |
| |Заттың |бақылайды. |тәжірибе бойынша | |
| |массасы. | |сұрақтар қояды-жауап | |
| |Қатты | |береді, | |
| |дененің | |Де | |
| |массасын | |не | |
| |анықтау | |Алюминий | |
| | | |Те | |
| |2 топ. | |мір | |
| |Заттың | | | |
| |тығыздығы. | |Көлемі , см3 | |
| |Қатты | | | |
| |дененің | | | |
| |тығыздығын | | | |
| |анықтау | |Массасы, m | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Де | |
| | | |не | |
| | | |Алюминий | |
| | | |Те | |
| | | |мір | |
| | | | | |
| | | |Көлемі , см3 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Тығыздығы, ρ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Негізгі |Жұптық |1.Заттың тығыздығын | Тақырып бойынша |«2 жұлдыз, |
|бөлімі |жұмыс |табу үшін |білімдерін |1 тілек» |
|5 мин |«Сөз |дененің..............о|талқылайды. |Оқушылардың |
| |қалмасын» |ның ............бөлу | |ойлау дағдысы|
| | |керек | |артады |
| | |2.[m]-................| | |
| | |[v]-.............. | | |
| | |[ρ]-..................| | |
| | |... | | |
| | |1.Қабылданған тығыздық| | |
| | |бірлігі-..............| | |
| | |.... | | |
| | |2.Көлемі 1м3 алтынның | | |
| | |массасы сол көлемдегі | | |
| | |қорғасынның | | |
| | |массасынан.........есе| | |
| | |артық | | |
| | |1.Ағаш, мыс, болат | | |
| | |шарлардың өлшемдері | | |
| | |бірдей. Олардың | | |
| | |массаларын............| | |
| | |......................| | |
| | |.............реттілікп| | |
| | |ен қойсақ, массалары | | |
| | |көбейеді | | |
| | |2.......=ρv; | | |
| | |v=...../ρ; ρ=m/..... | | |
|8 мин |Жеке жұмыс | |Кері байланыс|
| |Кеңейтілген| | |
| |тапсырма. | | |
| |Блум | | |
| |таксономияс| | |
| |ы | | |
| | |1 |
| | |Білу |
| | |Заттың тығыздығы дегеніміз не? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |2 |
| | |Түсі |
| | |ну |
| | |Заттың тығыздығының формуласын жаз? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |3 |
| | |Қол |
| | |дану |
| | |Эксперименттік тапсырма №2 (108 бет) |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |4 |
| | |Тал |
| | |дау |
| | |Судың және темірдің тығыздығын салыстыр? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |5 |
| | |Жинақтау |
| | |Массасы 3 кг, ал көлемі 200см³ металдың тығыздығы қандай? |
| | | |
| | | |
| | |6 |
| | |Баға |
| | |лау |
| | |Масса мен тығыздықты білу біздің өміріміз үшін маңызы |
| | |неде? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Қорытынды|Кері |Мұғалім оқушыларға |Оқушылар өз ойларын | |
|бөлімі |байланыс |өтілген тақырып |жазады | |
| |Үйге |бойынша | | |
|5 мин |тапсырманы |Не үйрендім? | | |
| |беру |Не білгім келеді? | | |
| | |Таңқалдырғаны? | | |
| | | | | |
| | |9- жаттығу | | |
|Рефлексия. Сабақ/оқу |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді |
|мақсаттары шынайы ма? |жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына |
|Бүгін оқушылар не білді? |сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|Сыныптағы ахуал қандай | |
|болды? Мен жоспарланған | |
|саралау шаралары тиімді | |
|болды ма? Мен берілген | |
|уақыт ішінде үлгердім бе? | |
|Мен өз жоспарыма қандай | |
|түзетулер енгіздім және | |
|неліктен? | |
| | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
| |
Критерийлер арқылы бағалау
|Білу, |Заттың массасы мен тығыздығының |1 | |
|Түсіну |белгіленуін, өлшем бірлігін біледі | | |
| |Заттың тығыздығының формуласын есеп|1 | |
| |шығару барысында түсінеді | | |
|Қолдану |Өлшеулер дұрыс жасалған және |2 | |
| |нәтижелер кесте түрінде көрсете | | |
| |алады | | |
|Талдау |Затттың массасы мен тығыздығының |3 | |
| |ерекшеліктерін тәжірибеде талдай | | |
| |алады | | |
|Жинақтау|Заттың массасы мен тығыздығына |4 | |
| |нақты қорытынды шығара алады | | |
|Де |Алюминий |Темір | |Де |Алюминий |Темір |
|не | | | |не | | |
|Көлемі , | | | |Көлемі ,| | |
|см3 | | | |см3 | | |
|Массасы, m | | | |Массасы,| | |
| | | | |m | | |
| |
| |
| |
| |
|Де |Алюминий |Темір | |Де |Алюминий |Темір |
|не | | | |не | | |
|Көлемі , | | | |Көлемі ,| | |
|см3 | | | |см3 | | |
|Тығыздығы, | | | |Тығыздығ| | |
|ρ | | | |ы, ρ | | |
1.Заттың тығыздығын табу үшін дененің..............................оның
.............................бөлу керек
2.[m]-................ [v]-..............
[ρ]-.....................
1.Қабылданған тығыздық бірлігі-..................
2.Көлемі 1м3 алтынның массасы сол көлемдегі қорғасынның
массасынан.........есе артық
1.Ағаш, мыс, болат шарлардың өлшемдері бірдей. Олардың
массаларын...............................................реттілікпен
қойсақ, массалары көбейеді
2.......=ρv; v=...../ρ; ρ=m/.....
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырма. Блум таксономиясы
|1 |Білу |Заттың тығыздығы дегеніміз | |
| | |не? | |
|2 |Түсі |Заттың тығыздығының | |
| |ну |формуласын жаз? | |
|3 |Қол |Эксперименттік тапсырма №2 | |
| |дану |(108 бет) | |
|4 |Тал |Судың және темірдің | |
| |дау |тығыздығын салыстыр? | |
|5 |Жинақтау|Массасы 3 кг, ал көлемі | |
| | |200см³ металдың тығыздығы | |
| | |қандай? | |
| | | | |
|6 |Баға |Масса мен тығыздықты білу | |
| |лау |біздің өміріміз үшін маңызы| |
| | |неде? | |
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырма. Блум таксономиясы
|1 |Білу |Заттың тығыздығы дегеніміз | |
| | |не? | |
|2 |Түсі |Заттың тығыздығының | |
| |ну |формуласын жаз? | |
|3 |Қол |Эксперименттік тапсырма №2 | |
| |дану |(108 бет) | |
|4 |Тал |Судың және темірдің | |
| |дау |тығыздығын салыстыр? | |
|5 |Жинақтау|Массасы 3 кг, ал көлемі | |
| | |200см³ металдың тығыздығы | |
| | |қандай? | |
| | | | |
|6 |Баға |Масса мен тығыздықты білу | |
| |лау |біздің өміріміз үшін маңызы| |
| | |неде? | |
|Сабақтың тақырыбы: Масса және|Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп |
|заттың тығыздығы. | |
|№3 лабораториялық жұмыс. | |
|Қатты дененің массасы мен | |
|тығыздығын анықтау | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Н. Құдабаев |
|Сынып: 7 «А» |Сабақтағы оқушылар |Сабаққа қатыспаған оқушылар |
| |саны: 13 |саны: 3 |
|Сабақтағы |Оқушылар үйренеді: |
|оқыту |1. Дененің массасын және заттың тығыздығы физикалық шамалар және |
|мақсаттары: |формулаларды , өлшем бірліктерінің неге тең екенін білу |
| |2. Дененің массасын және заттың тығыздығын тәжірибе жүзінде және |
| |мысалдар келтіріп түсіну |
| |3. Дененің массасын және заттың тығыздығын өмірмен байланыстыра |
| |отырып қорытынды жасау |
|Сабақтың |Барлық оқушылар: Дененің массасын және заттың тығыздығы физикалық |
|міндеттері: |шамалар және формулаларды , өлшем бірліктерінің неге тең екенін |
| |біледі |
| |Оқушылардың көпшілігі: Дененің массасын және заттың тығыздығын |
| |тәжірибе жүзінде және мысалдар келтіріп түсінеді |
| |Кейбір оқушылар: Дененің массасын және заттың тығыздығын өмірмен |
| |байланыстыра отырып қорытынды жасай алады |
|Тілдік |Масса, тығыздық |
|мақсаттар | |
|Пәнаралық |математика, биология |
|байланыстар | |
|Алдыңғы білім|Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың |
| |күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде |
| |түсіндіру |
|Дерек көздер,|Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия».|
|ресурстар |«Атамұра» 2012 ж, 7-сынып дидактикалық материалдар. Мұғалімге |
| |арналған нұсқаулық, «Назарбаев Зияткерлік мектептері»,ДББҰ |
|Жоспар |
|Жоспарлан|Жоспарланға|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау түрі/|
|ған |н |Қалай? | |Нәтижесінде |
|мерзім |іс-шаралар | | | |
|Кіріспе | |«Броун қозғалысы» 2 |Оқушылар сұрақтарға | |
|бөлімі | |топқа бөлу |жауап береді | |
|7 мин | | | | |
| | | |ойлану | |
| |Сыныппен |Мұғалім өткен |талқылау, диалог |Мадақтау |
| |жұмыс |тақырыптар бойынша |жауап беру | |
| | |сұрақтар береді | |Оқушылардың |
| | |Мұғалім әр оқушының | |диалогтік |
| | |жауаптарына құрмет пен| |оқыту арқылы |
| | |сеніммен қарайды | |сөйлеу |
| | |1.Өткен сабақта біз | |қабілеттері |
| | |қандай тақырыпты | |арттады |
| | |өттік? | | |
| | |2. Диффузия құбылысы | | |
| | |заттың қандай күйінде | | |
| | |болады? Мысалдар | | |
| | |келтіріңіз? Кәне кім | | |
| | |айтады? | | |
| | |3. Температураны қалай| | |
| | |түсінеміз? Кім | | |
| | |толықтырады | | |
|Тұсау |«Тақырыптың|(эксперимент,теория, |Оқушылар | |
|кесер |түйінді |материя,зат,дене,атом,|масса,тығыздық екенін|Ауызша |
| |сөздері» |молекула,масса,телеско|табады |мадақтау |
|5 мин |әдісі |п, | | |
| | |галактика,мензурка,диф| | |
| | |фузия,тығыздық,темпера| | |
| | |тура, | | |
| | |планета) | | |
| |«Логикалық |1 тонна мақта ауыр ма,|Оқушылар сөзге | |
| |сұрақ» |алде 1 тонна темір |қатысты ой-пікірлерін| |
| | |ауыр ма? |білдіреді. | |
|15 мин | Топтық |2 топ ішіндегі |Рөлдерге бөліну |Критерийлер |
| |бірлескен |оқушылардың жұмысын |арқылы топта кіші |арқылы |
| |жұмыс. |бақылайды: сынып |жоба мен тәжірибе |бағалау |
| |Кіші жоба |оқушылардың |әзірлейді. Топтық | |
| |қорғау. |белсенділігін, |жұмысты құрылымдауға | |
| |(рөлге |іс-әрекет түрін, оның |үйренеді. Топ | |
| |бөлу): |сапасын, өзара |басшысы рөлдерге | |
| | |ынтымағын, нәтижеге |бөледі, бақылайды, | |
| |1 топ. |жету қабілеттерін |Оқушылар жоба мен | |
| |Заттың |бақылайды. |тәжірибе бойынша | |
| |массасы. | |сұрақтар қояды-жауап | |
| |Қатты | |береді, | |
| |дененің | |Де | |
| |массасын | |не | |
| |анықтау | |Алюминий | |
| | | |Те | |
| |2 топ. | |мір | |
| |Заттың | | | |
| |тығыздығы. | |Көлемі , см3 | |
| |Қатты | | | |
| |дененің | | | |
| |тығыздығын | | | |
| |анықтау | |Массасы, m | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Де | |
| | | |не | |
| | | |Алюминий | |
| | | |Те | |
| | | |мір | |
| | | | | |
| | | |Көлемі , см3 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Тығыздығы, ρ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Негізгі |Жұптық |1.Заттың тығыздығын | Тақырып бойынша |«2 жұлдыз, |
|бөлімі |жұмыс |табу үшін |білімдерін |1 тілек» |
|5 мин |«Сөз |дененің..............о|талқылайды. |Оқушылардың |
| |қалмасын» |ның ............бөлу | |ойлау дағдысы|
| | |керек | |артады |
| | |2.[m]-................| | |
| | |[v]-.............. | | |
| | |[ρ]-..................| | |
| | |... | | |
| | |1.Қабылданған тығыздық| | |
| | |бірлігі-..............| | |
| | |.... | | |
| | |2.Көлемі 1м3 алтынның | | |
| | |массасы сол көлемдегі | | |
| | |қорғасынның | | |
| | |массасынан.........есе| | |
| | |артық | | |
| | |1.Ағаш, мыс, болат | | |
| | |шарлардың өлшемдері | | |
| | |бірдей. Олардың | | |
| | |массаларын............| | |
| | |......................| | |
| | |.............реттілікп| | |
| | |ен қойсақ, массалары | | |
| | |көбейеді | | |
| | |2.......=ρv; | | |
| | |v=...../ρ; ρ=m/..... | | |
|8 мин |Жеке жұмыс | |Кері байланыс|
| |Кеңейтілген| | |
| |тапсырма. | | |
| |Блум | | |
| |таксономияс| | |
| |ы | | |
| | |1 |
| | |Білу |
| | |Заттың тығыздығы дегеніміз не? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |2 |
| | |Түсі |
| | |ну |
| | |Заттың тығыздығының формуласын жаз? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |3 |
| | |Қол |
| | |дану |
| | |Эксперименттік тапсырма №2 (108 бет) |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |4 |
| | |Тал |
| | |дау |
| | |Судың және темірдің тығыздығын салыстыр? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |5 |
| | |Жинақтау |
| | |Массасы 3 кг, ал көлемі 200см³ металдың тығыздығы қандай? |
| | | |
| | | |
| | |6 |
| | |Баға |
| | |лау |
| | |Масса мен тығыздықты білу біздің өміріміз үшін маңызы |
| | |неде? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Қорытынды|Кері |Мұғалім оқушыларға |Оқушылар өз ойларын | |
|бөлімі |байланыс |өтілген тақырып |жазады | |
| |Үйге |бойынша | | |
|5 мин |тапсырманы |Не үйрендім? | | |
| |беру |Не білгім келеді? | | |
| | |Таңқалдырғаны? | | |
| | | | | |
| | |9- жаттығу | | |
|Рефлексия. Сабақ/оқу |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді |
|мақсаттары шынайы ма? |жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына |
|Бүгін оқушылар не білді? |сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|Сыныптағы ахуал қандай | |
|болды? Мен жоспарланған | |
|саралау шаралары тиімді | |
|болды ма? Мен берілген | |
|уақыт ішінде үлгердім бе? | |
|Мен өз жоспарыма қандай | |
|түзетулер енгіздім және | |
|неліктен? | |
| | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
| |
Критерийлер арқылы бағалау
|Білу, |Заттың массасы мен тығыздығының |1 | |
|Түсіну |белгіленуін, өлшем бірлігін біледі | | |
| |Заттың тығыздығының формуласын есеп|1 | |
| |шығару барысында түсінеді | | |
|Қолдану |Өлшеулер дұрыс жасалған және |2 | |
| |нәтижелер кесте түрінде көрсете | | |
| |алады | | |
|Талдау |Затттың массасы мен тығыздығының |3 | |
| |ерекшеліктерін тәжірибеде талдай | | |
| |алады | | |
|Жинақтау|Заттың массасы мен тығыздығына |4 | |
| |нақты қорытынды шығара алады | | |
|Де |Алюминий |Темір | |Де |Алюминий |Темір |
|не | | | |не | | |
|Көлемі , | | | |Көлемі ,| | |
|см3 | | | |см3 | | |
|Массасы, m | | | |Массасы,| | |
| | | | |m | | |
| |
| |
| |
| |
|Де |Алюминий |Темір | |Де |Алюминий |Темір |
|не | | | |не | | |
|Көлемі , | | | |Көлемі ,| | |
|см3 | | | |см3 | | |
|Тығыздығы, | | | |Тығыздығ| | |
|ρ | | | |ы, ρ | | |
1.Заттың тығыздығын табу үшін дененің..............................оның
.............................бөлу керек
2.[m]-................ [v]-..............
[ρ]-.....................
1.Қабылданған тығыздық бірлігі-..................
2.Көлемі 1м3 алтынның массасы сол көлемдегі қорғасынның
массасынан.........есе артық
1.Ағаш, мыс, болат шарлардың өлшемдері бірдей. Олардың
массаларын...............................................реттілікпен
қойсақ, массалары көбейеді
2.......=ρv; v=...../ρ; ρ=m/.....
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырма. Блум таксономиясы
|1 |Білу |Заттың тығыздығы дегеніміз | |
| | |не? | |
|2 |Түсі |Заттың тығыздығының | |
| |ну |формуласын жаз? | |
|3 |Қол |Эксперименттік тапсырма №2 | |
| |дану |(108 бет) | |
|4 |Тал |Судың және темірдің | |
| |дау |тығыздығын салыстыр? | |
|5 |Жинақтау|Массасы 3 кг, ал көлемі | |
| | |200см³ металдың тығыздығы | |
| | |қандай? | |
| | | | |
|6 |Баға |Масса мен тығыздықты білу | |
| |лау |біздің өміріміз үшін маңызы| |
| | |неде? | |
Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырма. Блум таксономиясы
|1 |Білу |Заттың тығыздығы дегеніміз | |
| | |не? | |
|2 |Түсі |Заттың тығыздығының | |
| |ну |формуласын жаз? | |
|3 |Қол |Эксперименттік тапсырма №2 | |
| |дану |(108 бет) | |
|4 |Тал |Судың және темірдің | |
| |дау |тығыздығын салыстыр? | |
|5 |Жинақтау|Массасы 3 кг, ал көлемі | |
| | |200см³ металдың тығыздығы | |
| | |қандай? | |
| | | | |
|6 |Баға |Масса мен тығыздықты білу | |
| |лау |біздің өміріміз үшін маңызы| |
| | |неде? | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz