Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Масса және заттың тығыздығы

Сабақ жоспары

|Сабақтың тақырыбы: Масса және|Мектеп: Т. Жүргенов атындағы №123 орта мектеп |
|заттың тығыздығы. | |
|№3 лабораториялық жұмыс. | |
|Қатты дененің массасы мен | |
|тығыздығын анықтау | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Н. Құдабаев |
|Сынып: 7 «А» |Сабақтағы оқушылар |Сабаққа қатыспаған оқушылар |
| |саны: 13 |саны: 3 |
|Сабақтағы |Оқушылар үйренеді: |
|оқыту |1. Дененің массасын және заттың тығыздығы физикалық шамалар және |
|мақсаттары: |формулаларды , өлшем бірліктерінің неге тең екенін білу |
| |2. Дененің массасын және заттың тығыздығын тәжірибе жүзінде және |
| |мысалдар келтіріп түсіну |
| |3. Дененің массасын және заттың тығыздығын өмірмен байланыстыра |
| |отырып қорытынды жасау |
|Сабақтың |Барлық оқушылар: Дененің массасын және заттың тығыздығы физикалық |
|міндеттері: |шамалар және формулаларды , өлшем бірліктерінің неге тең екенін |
| |біледі |
| |Оқушылардың көпшілігі: Дененің массасын және заттың тығыздығын |
| |тәжірибе жүзінде және мысалдар келтіріп түсінеді |
| |Кейбір оқушылар: Дененің массасын және заттың тығыздығын өмірмен |
| |байланыстыра отырып қорытынды жасай алады |
|Тілдік |Масса, тығыздық |
|мақсаттар | |
|Пәнаралық |математика, биология |
|байланыстар | |
|Алдыңғы білім|Дене температурасының молекулалар жылдамдығына тәуелділігі. Заттың |
| |күйлері және оларды молекулалы-кинетикалық көзқарас негізінде |
| |түсіндіру |
|Дерек көздер,|Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева «Физика және астрономия».|
|ресурстар |«Атамұра» 2012 ж, 7-сынып дидактикалық материалдар. Мұғалімге |
| |арналған нұсқаулық, «Назарбаев Зияткерлік мектептері»,ДББҰ |
|Жоспар |
|Жоспарлан|Жоспарланға|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау түрі/|
|ған |н |Қалай? | |Нәтижесінде |
|мерзім |іс-шаралар | | | |
|Кіріспе | |«Броун қозғалысы» 2 |Оқушылар сұрақтарға | |
|бөлімі | |топқа бөлу |жауап береді | |
|7 мин | | | | |
| | | |ойлану | |
| |Сыныппен |Мұғалім өткен |талқылау, диалог |Мадақтау |
| |жұмыс |тақырыптар бойынша |жауап беру | |
| | |сұрақтар береді | |Оқушылардың |
| | |Мұғалім әр оқушының | |диалогтік |
| | |жауаптарына құрмет пен| |оқыту арқылы |
| | |сеніммен қарайды | |сөйлеу |
| | |1.Өткен сабақта біз | |қабілеттері |
| | |қандай тақырыпты | |арттады |
| | |өттік? | | |
| | |2. Диффузия құбылысы | | |
| | |заттың қандай күйінде | | |
| | |болады? Мысалдар | | |
| | |келтіріңіз? Кәне кім | | |
| | |айтады? | | |
| | |3. Температураны қалай| | |
| | |түсінеміз? Кім | | |
| | |толықтырады | | |
|Тұсау |«Тақырыптың|(эксперимент,теория, |Оқушылар | |
|кесер |түйінді |материя,зат,дене,атом,|масса,тығыздық екенін|Ауызша |
| |сөздері» |молекула,масса,телеско|табады |мадақтау |
|5 мин |әдісі |п, | | |
| | |галактика,мензурка,диф| | |
| | |фузия,тығыздық,темпера| | |
| | |тура, | | |
| | |планета) | | |
| |«Логикалық |1 тонна мақта ауыр ма,|Оқушылар сөзге | |
| |сұрақ» |алде 1 тонна темір |қатысты ой-пікірлерін| |
| | |ауыр ма? |білдіреді. | |
|15 мин | Топтық |2 топ ішіндегі |Рөлдерге бөліну |Критерийлер |
| |бірлескен |оқушылардың жұмысын |арқылы топта кіші |арқылы |
| |жұмыс. |бақылайды: сынып |жоба мен тәжірибе |бағалау |
| |Кіші жоба |оқушылардың |әзірлейді. Топтық | |
| |қорғау. |белсенділігін, |жұмысты құрылымдауға | |
| |(рөлге |іс-әрекет түрін, оның |үйренеді. Топ | |
| |бөлу): |сапасын, өзара |басшысы рөлдерге | |
| | |ынтымағын, нәтижеге |бөледі, бақылайды, | |
| |1 топ. |жету қабілеттерін |Оқушылар жоба мен | |
| |Заттың |бақылайды. |тәжірибе бойынша | |
| |массасы. | |сұрақтар қояды-жауап | |
| |Қатты | |береді, | |
| |дененің | |Де | |
| |массасын | |не | |
| |анықтау | |Алюминий | |
| | | |Те | |
| |2 топ. | |мір | |
| |Заттың | | | |
| |тығыздығы. | |Көлемі , см3 | |
| |Қатты | | | |
| |дененің | | | |
| |тығыздығын | | | |
| |анықтау | |Массасы, m | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Де | |
| | | |не | |
| | | |Алюминий | |
| | | |Те | |
| | | |мір | |
| | | | | |
| | | |Көлемі , см3 | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |Тығыздығы, ρ | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Негізгі |Жұптық |1.Заттың тығыздығын | Тақырып бойынша |«2 жұлдыз, |
|бөлімі |жұмыс |табу үшін |білімдерін |1 тілек» |
|5 мин |«Сөз |дененің..............о|талқылайды. |Оқушылардың |
| |қалмасын» |ның ............бөлу | |ойлау дағдысы|
| | |керек | |артады |
| | |2.[m]-................| | |
| | |[v]-.............. | | |
| | |[ρ]-..................| | |
| | |... | | |
| | |1.Қабылданған тығыздық| | |
| | |бірлігі-..............| | |
| | |.... | | |
| | |2.Көлемі 1м3 алтынның | | |
| | |массасы сол көлемдегі | | |
| | |қорғасынның | | |
| | |массасынан.........есе| | |
| | |артық | | |
| | |1.Ағаш, мыс, болат | | |
| | |шарлардың өлшемдері | | |
| | |бірдей. Олардың | | |
| | |массаларын............| | |
| | |......................| | |
| | |.............реттілікп| | |
| | |ен қойсақ, массалары | | |
| | |көбейеді | | |
| | |2.......=ρv; | | |
| | |v=...../ρ; ρ=m/..... | | |
|8 мин |Жеке жұмыс | |Кері байланыс|
| |Кеңейтілген| | |
| |тапсырма. | | |
| |Блум | | |
| |таксономияс| | |
| |ы | | |
| | |1 |
| | |Білу |
| | |Заттың тығыздығы дегеніміз не? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |2 |
| | |Түсі |
| | |ну |
| | |Заттың тығыздығының формуласын жаз? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |3 |
| | |Қол |
| | |дану |
| | |Эксперименттік тапсырма №2 (108 бет) |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |4 |
| | |Тал |
| | |дау |
| | |Судың және темірдің тығыздығын салыстыр? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |5 |
| | |Жинақтау |
| | |Массасы 3 кг, ал көлемі 200см³ металдың тығыздығы қандай? |
| | | |
| | | |
| | |6 |
| | |Баға |
| | |лау |
| | |Масса мен тығыздықты білу біздің өміріміз үшін маңызы |
| | |неде? |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Қорытынды|Кері |Мұғалім оқушыларға |Оқушылар өз ойларын | |
|бөлімі |байланыс |өтілген тақырып |жазады | |
| |Үйге |бойынша | | |
|5 мин |тапсырманы |Не үйрендім? | | |
| |беру |Не білгім келеді? | | |
| | |Таңқалдырғаны? | | |
| | | | | |
| | |9- жаттығу | | |

|Рефлексия. Сабақ/оқу |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді |
|мақсаттары шынайы ма? |жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына |
|Бүгін оқушылар не білді? |сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|Сыныптағы ахуал қандай | |
|болды? Мен жоспарланған | |
|саралау шаралары тиімді | |
|болды ма? Мен берілген | |
|уақыт ішінде үлгердім бе? | |
|Мен өз жоспарыма қандай | |
|түзетулер енгіздім және | |
|неліктен? | |
| | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
| |

Критерийлер арқылы бағалау

|Білу, |Заттың массасы мен тығыздығының |1 | |
|Түсіну |белгіленуін, өлшем бірлігін біледі | | |
| |Заттың тығыздығының формуласын есеп|1 | |
| |шығару барысында түсінеді | | |
|Қолдану |Өлшеулер дұрыс жасалған және |2 | |
| |нәтижелер кесте түрінде көрсете | | |
| |алады | | |
|Талдау |Затттың массасы мен тығыздығының |3 | |
| |ерекшеліктерін тәжірибеде талдай | | |
| |алады | | |
|Жинақтау|Заттың массасы мен тығыздығына |4 | |
| |нақты қорытынды шығара алады | | |

|Де |Алюминий |Темір | |Де |Алюминий |Темір |
|не | | | |не | | |
|Көлемі , | | | |Көлемі ,| | |
|см3 | | | |см3 | | |
|Массасы, m | | | |Массасы,| | |
| | | | |m | | |
| |
| |
| |
| |
|Де |Алюминий |Темір | |Де |Алюминий |Темір |
|не | | | |не | | |
|Көлемі , | | | |Көлемі ,| | |
|см3 | | | |см3 | | |
|Тығыздығы, | | | |Тығыздығ| | |
|ρ | | | |ы, ρ | | |

1.Заттың тығыздығын табу үшін дененің..............................оның
.............................бөлу керек

2.[m]-................ [v]-..............
[ρ]-.....................

1.Қабылданған тығыздық бірлігі-..................

2.Көлемі 1м3 алтынның массасы сол көлемдегі қорғасынның
массасынан.........есе артық

1.Ағаш, мыс, болат шарлардың өлшемдері бірдей. Олардың
массаларын...............................................реттілікпен
қойсақ, массалары көбейеді

2.......=ρv; v=...../ρ; ρ=m/.....

Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырма. Блум таксономиясы

|1 |Білу |Заттың тығыздығы дегеніміз | |
| | |не? | |
|2 |Түсі |Заттың тығыздығының | |
| |ну |формуласын жаз? | |
|3 |Қол |Эксперименттік тапсырма №2 | |
| |дану |(108 бет) | |
|4 |Тал |Судың және темірдің | |
| |дау |тығыздығын салыстыр? | |
|5 |Жинақтау|Массасы 3 кг, ал көлемі | |
| | |200см³ металдың тығыздығы | |
| | |қандай? | |
| | | | |
|6 |Баға |Масса мен тығыздықты білу | |
| |лау |біздің өміріміз үшін маңызы| |
| | |неде? | |

Жеке жұмыс. Кеңейтілген тапсырма. Блум таксономиясы

|1 |Білу |Заттың тығыздығы дегеніміз | |
| | |не? | |
|2 |Түсі |Заттың тығыздығының | |
| |ну |формуласын жаз? | |
|3 |Қол |Эксперименттік тапсырма №2 | |
| |дану |(108 бет) | |
|4 |Тал |Судың және темірдің | |
| |дау |тығыздығын салыстыр? | |
|5 |Жинақтау|Массасы 3 кг, ал көлемі | |
| | |200см³ металдың тығыздығы | |
| | |қандай? | |
| | | | |
|6 |Баға |Масса мен тығыздықты білу | |
| |лау |біздің өміріміз үшін маңызы| |
| | |неде? | |

Ұқсас жұмыстар
Дененің массасы. Заттың тығыздығы
Заттың тығыздығы
Оқушылардың көпшілігі
Дененің массасы
Химиялық реакциялар
Жас физик
Химиялық байланыс
Денелердің өзара әрекеттесуі. дененің массасы. заттың тығыздығы
Массаның өлшем бірліктеріне сәйкестендіру тапсырмасы
Оқушы саны. Сабақтың мақсаты
Пәндер