Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мазмұнды кейіпкерлі ойын Емхана
Мазмұнды кейіпкерлі ойын: « Емхана»
Мақсаты:Балалардың дәрігер еңбегіне бақылау жасау арқылы олардың іс-
әрекетін рөлдерге бөліп ойнауға үйрету.Ақ халатты абзал жандардың
қамқорлығын, мейірімділігін, кішіпейілдігін сезіне білуге дағдыландыру,
ойын арқылы баланың білім деңгейін жандандыра отырып , сөздік қорын
молайту, ауызекі сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Жауапкершілікке,
адалдыққа, имандылыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, жеке жұмыс , қорытындылау.
Көрнекілік: Әрбір дәрігерге арналған арнайы бөлме, дәрі-дәрмектер , ақ
халат, бас киімдер, дәрігерге қажетті құрал жабдықтар.
Алдын ала жұмыс: Балабақша дәрігері Анар апайдың еңбегімен таныстыру.
Қажетті құралдар: дәрі –дәрмектер, кітапшалар, халаттар, бас киімдер,құрал-
жабдықтар.
| Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс әрекеті. |Балалардың |
|кезеңі. | |іс-әрекеті. |
| |Балалар келген қонақтармен амандасайық. |Балалар |
| |Балалар есімізге түсірейікші қандай |амандасады. |
| |мамандық түрлерін білесіңдер? |Дәрігер, асхана, |
| |-Жарайсыңдар, жақында біз қандай |құрылысшы, |
| |мамандық иесімен таныстық? |дүкенші,шаштараз.|
| |-Балаларымыздың дәрігері Анар |-Дәрігер. |
| |апайымыздың еңбегімен таныстық. |-Дәрігер |
| |-Бәрекелді,дәрігер апай бізге не туралы |құралдарымен |
| |айтты? |таныстырды. |
| |-Жарайсыңдар ,біз дені сау жақсы азамат |-Таза ауамен жүру|
| |болып өсуіміз үшін әрдайым үлкендердің |керектігін |
| |айтқанын тыңдап жүру,дәруменді тағамдар |ескертті. |
| |жеу,спортпен шұғылдану керек екенін |-Дәрумені мол |
| |түсіндік, таза жүріп, тамаққа отыратын |тамақтарды көп |
| |кезде қолымызды жууымыз керек. |жеуіміз керек. |
| |-Дәрігер болып ойнағыларың келеді ме? |-Спортпен |
| |-Дәрігер мамандығы ұнайды ма сендерге? |шұғылдану керек. |
| |-Балалар ендеше бүгін өздерің көріп |-Ауырып қалсақ |
| |тұрғандай мен тобымызды «Емхана» рөліне |дәрігерге |
| |сәйкес дайындадым. «Терапевт», « Бала |көрінуіміз керек.|
| |дәрігері», « Қабылдау бөлмесі», «Егу | |
| |бөлмесі», «Дәріхана», «Жанұя». Ойынмызды| |
| |бастамас бұрын мен сендермен санамақ | |
| |арқылы дәрігерлерді таңдап аламын. | |
| |Әрбір дәрігердің өзіне жүктелген міндеті| |
| |бар. | |
| |Қабылдау бөлмесіндегі дәрігер келген | |
| |науқасты жылы қабылдап,карточкасын тауып| |
| |беріп,келген дәрігердің бөлмесін | |
| |көрсетіп,еміне шипа болуына тілектес | |
| |білдіреді. | |
| |Терапевт дәрігері-келген науқасты жақсы | |
| |қарсы алып, қай жері ауырғанын сұрап, | |
| |науқасқа көмек көрсетуі керек. | |
| | | |
| |Бала дәрігері –кішкентай балаға көмек | |
| |көрсетіп,ішетін дәрісін, алатын емін | |
| |тағайындау. | |
| |Егу бөлмесі –дәрігер тағайындаған еміне | |
| |сәйкес әкелген дәріні егіп, ем болуына | |
| |тілек білдіру. | |
| | | |
| |Дәріхана бөлімі -халыққа қызмет етіп | |
| |дәрілер босатады. | |
| | | |
| |Балалар өз рөлдеріңді түсіндіңдер ме? | |
| |Ендеше орындарыңа жайғаса қойыңдар. | |
| |(әр балаға өз орнын көрсетеді) | |
| |1-ші үлкен кісі кіреді. | |
| |Қабылдау бөлмесі: Сәлеметсіз бе, Қош | |
| |келдіңіз! | |
| |Көп жаса балам. | |
| |Қай жеріңіз ауырып келдіңіз ата? | |
| |Басым ауырады. | |
| |Қәзір карточкаңызды тауып берейін,аты | |
| |жөніңізді айтыңыз.Көшеңіздің нөмері,үй | |
| |телефонын айтыңыз жазып қояйын. | |
| |Міне, карточкаңыз қәзір тіркеп | |
| |алайын.Сіз терапевт дәрігеріне | |
| |барасыз.Есік сыртында бір саны | |
| |белгіленген бөлмеде терапевт дәрігері | |
| |отырады,бара беруіңізге болады.Сау | |
| |болыңыз! | |
| |Терапевт: Сәлеметсіз бе? | |
| |-Өркенің өссін балам. | |
| |-Қай жеріңіз аурып мазалайды? | |
| |- Дәрігер балам 2-3 күн болды басым | |
| |ауыра береді. | |
| |-Қәне, қан қысымыңызды өлшейін.Ата | |
| |сіздің қан қысымыңыз көтеріліп тұр | |
| |екен,қәзір егу бөлмесіне жіберейін,сол | |
| |жерде сіздің қан қысымыңызды түсіретін | |
| |дәрі егеді,сосын басыңыз ауырғаны | |
| |қояды.Ата сізге анализге қағаз жазып | |
| |беремін ,сізге әрі қарай ем | |
| |тағайындаймын. Дәріханадан мына дәріні | |
| |ала барыңыз жарайды ма ата?! | |
| |Уайымдамаңыз бәрі жақсы болады. Ертең | |
| |таңертең кан тапсырыңыз. | |
| |Зере атаға анализге, қанға қағаз жазып | |
| |берші.( мейірбике қағаз жазып береді) | |
| |Дәріхана: | |
| |-Сәлеметсіз бе ата! Қандай көмегім | |
| |қажет? | |
| |-Амансың ба балам! Мына дәрілерді жазып | |
| |беріп еді. | |
| |-Иә ата мына дәрілер бар ,қәзір | |
| |берейін.2000 теңге болады. | |
| |-Рахмет балам. | |
| |-Ем болсын ата! | |
| | | |
| |Егу бөлмесі: | |
| |-Сәлеметсіз бе ата! | |
| |-Өркенің өссін балам.Мына дәрілерді | |
| |дәрігер балам жазып беріп еді. | |
| |-Қағазыңды беріңіз ,тіркеп алайын.Бұрын | |
| |осы уколды салдырып көрдіңіз бе? | |
| |-Иә балам, уайымдама алдырып жүрмін. | |
| |-Ата онда келіңіз орындыққа | |
| |жайғасыңыз.(укол салады ).Ем болсын.Екі | |
| |мезгіл келіп алып тұрасыз. | |
| |-Жарайды балам. | |
| |-Уақытылы келіп , ем қабылдап тұрамын. | |
| |Үлкен азамат бол балам! | |
| |-Сау болыңыз! | |
| | | |
| |Қабылдау бөлмесі: | |
| |-Сәлеметсіз бе апай! | |
| |-Сәлеметсіз бе! | |
| |-Қай жеріңіз ауырып келдіңіз? | |
| |-Мына кішкентайыма екпе припевкасына | |
| |алып келген едім. | |
| |-Карточкаңызды тауып берейін, | |
| |аты-жөні,қай көшеде тұрасыздар ? Айы | |
| |,күні, жылы. | |
| |-Ахметова Шахназ. С.Мұханов №5 | |
| |үй.05.01.2010. | |
| |-Міне, карточкаңыз, №2 бала дәрігеріне | |
| |барасыз. | |
| |-Сау болыңыз! | |
| | | |
| |Бала дәрігері: | |
| |-Сәлеметсіз бе! | |
| |-Амансыз ба! Мына баламның бір жолғы | |
| |екпе припивкасына алып келдім. | |
| |Дәрігер: Келе ғой балақай ,көріп | |
| |жіберейін. Атың кім? | |
| |-Шахназ. | |
| |(градусник қояды). | |
| |-Аузыңды аша ғой. (Тексеріп көреді.) | |
| |Кеудеңдегі тоқымаңды котер ,бір | |
| |тексерейін,артқа қарай ғой,тағы бір | |
| |тексеріп жіберейін. | |
| |Дәрігер: Балақай қыс мезгілінде жылы | |
| |киініп жүруіміз керек ,суық су ішуге | |
| |болмайды,анаңның айтқанын тыңда, тұмау | |
| |тиіп қалмасын. | |
| |Бала: Жарайды, анамның айтқанын | |
| |орындаймын. | |
| |Дәрігер: Апа қәзір егу бөлмесіне барып | |
| |бір жолғы екпе припивкасын алыңыздар, | |
| |3күнге дейін шомылмаймыз, кешке қызуы | |
| |көтерілсе осы іште жақын жерде дәріхана | |
| |бар сол жерден парацетамол дәрісін алып | |
| |алыңыз, қызуы көтерілсе беріңіз. Жарайма| |
| |? | |
| |Анасы: жарайыды сау болыңыз. | |
| |Дәрігер: сау болыңыз, ем болсын! | |
| | | |
| |Егу бөлмесі :- Сәлеметсіз бе. | |
| |-Сәлеметсіз бе ,бір жолғы екпе | |
| |пипивкасына келдік. | |
| |Қәне келеғой балақай , карточкаңызды | |
| |беріңіз тіркеп алайын.Апа 3 күнге дейін | |
| |суға түсірмейміз, кешке қызуы көтерілсе | |
| |парацетамолдан бір түйір ішкізіңіз. | |
| |Жарайма? | |
| |-Жарайды. | |
| |-Сау болыңыз! | |
| |-Рахмет сізге. | |
| |-Ем болсын! | |
| |Дәріхана: | |
| |-Сәлеметсіз бе! Қандай көмегім қажет? | |
| |-Сәлеметзіз бе? Сізде парацетамол дәрісі| |
| |барма. | |
| |-Мінеки дәріңіз, 50 теңге тұрады. | |
| | | |
| |Ем болсын , ауырмаңыз! | |
| |-Рахмет пейіліңізге, сау болыңыз! | |
| |Қабылдау бөлмесі: (Телефонмен | |
| |сөйлеседі.) | |
| |-Сәлеметсіз бе?Алло емхана, қабылдау | |
| |бөлмесі. | |
| |-Сәлеметсіз бе? Баламның қызуы түспей | |
| |қатты ауырып тұр. | |
| |-Аты жөні? | |
| |-Туған жылы, айы, күні? | |
| |-Қай көшеде тұрасыздар? | |
| |-Айтуған Әлмансұр. | |
| |-03.01.2010жыл. | |
| |-Біржан сал №110 | |
| |-Қазір мен дәрігерін үйіңізге | |
| |жіберемін.(бала дәрігеріне карточкасын | |
| |шығарып береді) | |
| | | |
| |Бала дәрігері: | |
| |-Сәлеметсіз бе? | |
| |-Сәлеметсіз бе? Сізге Біржан сал №110 | |
| |үйден шақырту түсіп тұр. | |
| |-Жарайды қәзір шығамыз. | |
| |-Машина дайынтұр. | |
| |-Қәне жиналайық. | |
| |Машинамен шақыртуға барады. | |
| |-Ассалаумалейкүм. | |
| |-Ассалаумалейкүм ,сіздерді көшені таба | |
| |алмас деп сыртта күтіп тұр едім. | |
| |-Анасы: амансызба баламның қызуы | |
| |көтеріліп,ауырып тұр. | |
| |-Келе ғой балақай көріп | |
| |жіберейін,градусникті қояды.Апа | |
| |балаңыздың ангенасыкөтеріліп тұр,қызуы | |
| |сондықтан шығар. | |
| |Анасы: Кеше балам далаға жеңіл киініп | |
| |шығып кетіпті. | |
| |Дәрігер: Балақай қыс мезгілінде жылы | |
| |киініп жүру керек,суық су | |
| |ішпейміз,анаңның айтқанын тыңдауымыз | |
| |керек жарайма. | |
| |Бала: жарайды анамның айтқанын | |
| |орындаймын. | |
| |-Апа дәрілер жазып берейін,медбике қәзір| |
| |дәрі егеді, күніне екі рет емін алып | |
| |тұрыңыз.Аузын шаюды ұмытпаңыз. Дәрілер | |
| |арасына жазып қойдым. | |
| |-Жарайды уақытылы салып тұрамыз. | |
| |-Балақай тез жазылып кетуіңе | |
| |тілектеспін. Сау болыңыздар .Уақытылы ем| |
| |алып болғасын бір көрініп кетіңдер | |
| |емханаға. | |
| |-Жарайды сау болыныз! | |
| |-Папасы: мен сендерді шығарып салайын | |
| |есік алдына дейін. Сау болыңыз. | |
| | | |
| |Балалар ойын сендерге ұнады ма? Маған | |
| |бүгін бәріңнің ойындарың,іс-әрекеттерің | |
| |ұнады,жарайсыңдар,әсіресе Раяна | |
| |Меруерт,Дамир,Ринат. Бүгін сендердің | |
| |іс-әрекеттеріңді бақылау үшін,күнделікті| |
| |денсаулығымызды текскріп тұратын дәрігер| |
| |апайымыз Анар апайымыз келіп отыр.Анар | |
| |апайға сөз берейік. Анар апай мені | |
| |балаарымның ойыны сізге ұнады ма? | |
| |-Балалар ойындағы іс-әрекеттерің өте | |
| |ұнады,мен ризалығымды білдіріп сендерге | |
| |бүгін мынандай дәрумендер ала келдім, | |
| |сендерге көп күш береді. | |
| |-Рамет Анар апай. | |
| |Балалар ендеше Анар апайымызға, барлық | |
| |дәрігерлердің еңбегіне табыс | |
| |тілеп,білетін тақпақтарымызды айтайықшы.| |
| |Раяна: Нәр алып жылы сөзіңнен, | |
| |Жақсарып келем жалындай. | |
| |Шипалы сөзің, еміңмен, | |
| |Көктемгі жасыл жайлаудай. | |
| |Меруерт:Адалдық ақ жол сеніммен | |
| |Алғысын көптің ала бер. | |
| |Ақжарқын адал көңілмен | |
| |Сырқаттың жайын таба бер. | |
| |Күш – қуат алып өмірден, | |
| |Қартайма, лаулап жана бер. | |
| |Осымен ойынымызды аяқтап, күннің екінші | |
| |жартысында тағы да ойнайтын боламыз. | |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: аурухана туралы балалар білетін түсініктерін еске
түсіреді;
Түсінеді: дәрігерлердің түрлі салаға бөлініп, қызмет ететіндіктерін
түсінеді;
Қолданады: рөлдерге бөлініп ойнау арқылы дәрігер еңбегін
бағалап, үйренеді,олардың қиын жұмыстарына құрметпен қарайды.
Мақсаты:Балалардың дәрігер еңбегіне бақылау жасау арқылы олардың іс-
әрекетін рөлдерге бөліп ойнауға үйрету.Ақ халатты абзал жандардың
қамқорлығын, мейірімділігін, кішіпейілдігін сезіне білуге дағдыландыру,
ойын арқылы баланың білім деңгейін жандандыра отырып , сөздік қорын
молайту, ауызекі сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Жауапкершілікке,
адалдыққа, имандылыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, жеке жұмыс , қорытындылау.
Көрнекілік: Әрбір дәрігерге арналған арнайы бөлме, дәрі-дәрмектер , ақ
халат, бас киімдер, дәрігерге қажетті құрал жабдықтар.
Алдын ала жұмыс: Балабақша дәрігері Анар апайдың еңбегімен таныстыру.
Қажетті құралдар: дәрі –дәрмектер, кітапшалар, халаттар, бас киімдер,құрал-
жабдықтар.
| Іс-әрекет | Тәрбиешінің іс әрекеті. |Балалардың |
|кезеңі. | |іс-әрекеті. |
| |Балалар келген қонақтармен амандасайық. |Балалар |
| |Балалар есімізге түсірейікші қандай |амандасады. |
| |мамандық түрлерін білесіңдер? |Дәрігер, асхана, |
| |-Жарайсыңдар, жақында біз қандай |құрылысшы, |
| |мамандық иесімен таныстық? |дүкенші,шаштараз.|
| |-Балаларымыздың дәрігері Анар |-Дәрігер. |
| |апайымыздың еңбегімен таныстық. |-Дәрігер |
| |-Бәрекелді,дәрігер апай бізге не туралы |құралдарымен |
| |айтты? |таныстырды. |
| |-Жарайсыңдар ,біз дені сау жақсы азамат |-Таза ауамен жүру|
| |болып өсуіміз үшін әрдайым үлкендердің |керектігін |
| |айтқанын тыңдап жүру,дәруменді тағамдар |ескертті. |
| |жеу,спортпен шұғылдану керек екенін |-Дәрумені мол |
| |түсіндік, таза жүріп, тамаққа отыратын |тамақтарды көп |
| |кезде қолымызды жууымыз керек. |жеуіміз керек. |
| |-Дәрігер болып ойнағыларың келеді ме? |-Спортпен |
| |-Дәрігер мамандығы ұнайды ма сендерге? |шұғылдану керек. |
| |-Балалар ендеше бүгін өздерің көріп |-Ауырып қалсақ |
| |тұрғандай мен тобымызды «Емхана» рөліне |дәрігерге |
| |сәйкес дайындадым. «Терапевт», « Бала |көрінуіміз керек.|
| |дәрігері», « Қабылдау бөлмесі», «Егу | |
| |бөлмесі», «Дәріхана», «Жанұя». Ойынмызды| |
| |бастамас бұрын мен сендермен санамақ | |
| |арқылы дәрігерлерді таңдап аламын. | |
| |Әрбір дәрігердің өзіне жүктелген міндеті| |
| |бар. | |
| |Қабылдау бөлмесіндегі дәрігер келген | |
| |науқасты жылы қабылдап,карточкасын тауып| |
| |беріп,келген дәрігердің бөлмесін | |
| |көрсетіп,еміне шипа болуына тілектес | |
| |білдіреді. | |
| |Терапевт дәрігері-келген науқасты жақсы | |
| |қарсы алып, қай жері ауырғанын сұрап, | |
| |науқасқа көмек көрсетуі керек. | |
| | | |
| |Бала дәрігері –кішкентай балаға көмек | |
| |көрсетіп,ішетін дәрісін, алатын емін | |
| |тағайындау. | |
| |Егу бөлмесі –дәрігер тағайындаған еміне | |
| |сәйкес әкелген дәріні егіп, ем болуына | |
| |тілек білдіру. | |
| | | |
| |Дәріхана бөлімі -халыққа қызмет етіп | |
| |дәрілер босатады. | |
| | | |
| |Балалар өз рөлдеріңді түсіндіңдер ме? | |
| |Ендеше орындарыңа жайғаса қойыңдар. | |
| |(әр балаға өз орнын көрсетеді) | |
| |1-ші үлкен кісі кіреді. | |
| |Қабылдау бөлмесі: Сәлеметсіз бе, Қош | |
| |келдіңіз! | |
| |Көп жаса балам. | |
| |Қай жеріңіз ауырып келдіңіз ата? | |
| |Басым ауырады. | |
| |Қәзір карточкаңызды тауып берейін,аты | |
| |жөніңізді айтыңыз.Көшеңіздің нөмері,үй | |
| |телефонын айтыңыз жазып қояйын. | |
| |Міне, карточкаңыз қәзір тіркеп | |
| |алайын.Сіз терапевт дәрігеріне | |
| |барасыз.Есік сыртында бір саны | |
| |белгіленген бөлмеде терапевт дәрігері | |
| |отырады,бара беруіңізге болады.Сау | |
| |болыңыз! | |
| |Терапевт: Сәлеметсіз бе? | |
| |-Өркенің өссін балам. | |
| |-Қай жеріңіз аурып мазалайды? | |
| |- Дәрігер балам 2-3 күн болды басым | |
| |ауыра береді. | |
| |-Қәне, қан қысымыңызды өлшейін.Ата | |
| |сіздің қан қысымыңыз көтеріліп тұр | |
| |екен,қәзір егу бөлмесіне жіберейін,сол | |
| |жерде сіздің қан қысымыңызды түсіретін | |
| |дәрі егеді,сосын басыңыз ауырғаны | |
| |қояды.Ата сізге анализге қағаз жазып | |
| |беремін ,сізге әрі қарай ем | |
| |тағайындаймын. Дәріханадан мына дәріні | |
| |ала барыңыз жарайды ма ата?! | |
| |Уайымдамаңыз бәрі жақсы болады. Ертең | |
| |таңертең кан тапсырыңыз. | |
| |Зере атаға анализге, қанға қағаз жазып | |
| |берші.( мейірбике қағаз жазып береді) | |
| |Дәріхана: | |
| |-Сәлеметсіз бе ата! Қандай көмегім | |
| |қажет? | |
| |-Амансың ба балам! Мына дәрілерді жазып | |
| |беріп еді. | |
| |-Иә ата мына дәрілер бар ,қәзір | |
| |берейін.2000 теңге болады. | |
| |-Рахмет балам. | |
| |-Ем болсын ата! | |
| | | |
| |Егу бөлмесі: | |
| |-Сәлеметсіз бе ата! | |
| |-Өркенің өссін балам.Мына дәрілерді | |
| |дәрігер балам жазып беріп еді. | |
| |-Қағазыңды беріңіз ,тіркеп алайын.Бұрын | |
| |осы уколды салдырып көрдіңіз бе? | |
| |-Иә балам, уайымдама алдырып жүрмін. | |
| |-Ата онда келіңіз орындыққа | |
| |жайғасыңыз.(укол салады ).Ем болсын.Екі | |
| |мезгіл келіп алып тұрасыз. | |
| |-Жарайды балам. | |
| |-Уақытылы келіп , ем қабылдап тұрамын. | |
| |Үлкен азамат бол балам! | |
| |-Сау болыңыз! | |
| | | |
| |Қабылдау бөлмесі: | |
| |-Сәлеметсіз бе апай! | |
| |-Сәлеметсіз бе! | |
| |-Қай жеріңіз ауырып келдіңіз? | |
| |-Мына кішкентайыма екпе припевкасына | |
| |алып келген едім. | |
| |-Карточкаңызды тауып берейін, | |
| |аты-жөні,қай көшеде тұрасыздар ? Айы | |
| |,күні, жылы. | |
| |-Ахметова Шахназ. С.Мұханов №5 | |
| |үй.05.01.2010. | |
| |-Міне, карточкаңыз, №2 бала дәрігеріне | |
| |барасыз. | |
| |-Сау болыңыз! | |
| | | |
| |Бала дәрігері: | |
| |-Сәлеметсіз бе! | |
| |-Амансыз ба! Мына баламның бір жолғы | |
| |екпе припивкасына алып келдім. | |
| |Дәрігер: Келе ғой балақай ,көріп | |
| |жіберейін. Атың кім? | |
| |-Шахназ. | |
| |(градусник қояды). | |
| |-Аузыңды аша ғой. (Тексеріп көреді.) | |
| |Кеудеңдегі тоқымаңды котер ,бір | |
| |тексерейін,артқа қарай ғой,тағы бір | |
| |тексеріп жіберейін. | |
| |Дәрігер: Балақай қыс мезгілінде жылы | |
| |киініп жүруіміз керек ,суық су ішуге | |
| |болмайды,анаңның айтқанын тыңда, тұмау | |
| |тиіп қалмасын. | |
| |Бала: Жарайды, анамның айтқанын | |
| |орындаймын. | |
| |Дәрігер: Апа қәзір егу бөлмесіне барып | |
| |бір жолғы екпе припивкасын алыңыздар, | |
| |3күнге дейін шомылмаймыз, кешке қызуы | |
| |көтерілсе осы іште жақын жерде дәріхана | |
| |бар сол жерден парацетамол дәрісін алып | |
| |алыңыз, қызуы көтерілсе беріңіз. Жарайма| |
| |? | |
| |Анасы: жарайыды сау болыңыз. | |
| |Дәрігер: сау болыңыз, ем болсын! | |
| | | |
| |Егу бөлмесі :- Сәлеметсіз бе. | |
| |-Сәлеметсіз бе ,бір жолғы екпе | |
| |пипивкасына келдік. | |
| |Қәне келеғой балақай , карточкаңызды | |
| |беріңіз тіркеп алайын.Апа 3 күнге дейін | |
| |суға түсірмейміз, кешке қызуы көтерілсе | |
| |парацетамолдан бір түйір ішкізіңіз. | |
| |Жарайма? | |
| |-Жарайды. | |
| |-Сау болыңыз! | |
| |-Рахмет сізге. | |
| |-Ем болсын! | |
| |Дәріхана: | |
| |-Сәлеметсіз бе! Қандай көмегім қажет? | |
| |-Сәлеметзіз бе? Сізде парацетамол дәрісі| |
| |барма. | |
| |-Мінеки дәріңіз, 50 теңге тұрады. | |
| | | |
| |Ем болсын , ауырмаңыз! | |
| |-Рахмет пейіліңізге, сау болыңыз! | |
| |Қабылдау бөлмесі: (Телефонмен | |
| |сөйлеседі.) | |
| |-Сәлеметсіз бе?Алло емхана, қабылдау | |
| |бөлмесі. | |
| |-Сәлеметсіз бе? Баламның қызуы түспей | |
| |қатты ауырып тұр. | |
| |-Аты жөні? | |
| |-Туған жылы, айы, күні? | |
| |-Қай көшеде тұрасыздар? | |
| |-Айтуған Әлмансұр. | |
| |-03.01.2010жыл. | |
| |-Біржан сал №110 | |
| |-Қазір мен дәрігерін үйіңізге | |
| |жіберемін.(бала дәрігеріне карточкасын | |
| |шығарып береді) | |
| | | |
| |Бала дәрігері: | |
| |-Сәлеметсіз бе? | |
| |-Сәлеметсіз бе? Сізге Біржан сал №110 | |
| |үйден шақырту түсіп тұр. | |
| |-Жарайды қәзір шығамыз. | |
| |-Машина дайынтұр. | |
| |-Қәне жиналайық. | |
| |Машинамен шақыртуға барады. | |
| |-Ассалаумалейкүм. | |
| |-Ассалаумалейкүм ,сіздерді көшені таба | |
| |алмас деп сыртта күтіп тұр едім. | |
| |-Анасы: амансызба баламның қызуы | |
| |көтеріліп,ауырып тұр. | |
| |-Келе ғой балақай көріп | |
| |жіберейін,градусникті қояды.Апа | |
| |балаңыздың ангенасыкөтеріліп тұр,қызуы | |
| |сондықтан шығар. | |
| |Анасы: Кеше балам далаға жеңіл киініп | |
| |шығып кетіпті. | |
| |Дәрігер: Балақай қыс мезгілінде жылы | |
| |киініп жүру керек,суық су | |
| |ішпейміз,анаңның айтқанын тыңдауымыз | |
| |керек жарайма. | |
| |Бала: жарайды анамның айтқанын | |
| |орындаймын. | |
| |-Апа дәрілер жазып берейін,медбике қәзір| |
| |дәрі егеді, күніне екі рет емін алып | |
| |тұрыңыз.Аузын шаюды ұмытпаңыз. Дәрілер | |
| |арасына жазып қойдым. | |
| |-Жарайды уақытылы салып тұрамыз. | |
| |-Балақай тез жазылып кетуіңе | |
| |тілектеспін. Сау болыңыздар .Уақытылы ем| |
| |алып болғасын бір көрініп кетіңдер | |
| |емханаға. | |
| |-Жарайды сау болыныз! | |
| |-Папасы: мен сендерді шығарып салайын | |
| |есік алдына дейін. Сау болыңыз. | |
| | | |
| |Балалар ойын сендерге ұнады ма? Маған | |
| |бүгін бәріңнің ойындарың,іс-әрекеттерің | |
| |ұнады,жарайсыңдар,әсіресе Раяна | |
| |Меруерт,Дамир,Ринат. Бүгін сендердің | |
| |іс-әрекеттеріңді бақылау үшін,күнделікті| |
| |денсаулығымызды текскріп тұратын дәрігер| |
| |апайымыз Анар апайымыз келіп отыр.Анар | |
| |апайға сөз берейік. Анар апай мені | |
| |балаарымның ойыны сізге ұнады ма? | |
| |-Балалар ойындағы іс-әрекеттерің өте | |
| |ұнады,мен ризалығымды білдіріп сендерге | |
| |бүгін мынандай дәрумендер ала келдім, | |
| |сендерге көп күш береді. | |
| |-Рамет Анар апай. | |
| |Балалар ендеше Анар апайымызға, барлық | |
| |дәрігерлердің еңбегіне табыс | |
| |тілеп,білетін тақпақтарымызды айтайықшы.| |
| |Раяна: Нәр алып жылы сөзіңнен, | |
| |Жақсарып келем жалындай. | |
| |Шипалы сөзің, еміңмен, | |
| |Көктемгі жасыл жайлаудай. | |
| |Меруерт:Адалдық ақ жол сеніммен | |
| |Алғысын көптің ала бер. | |
| |Ақжарқын адал көңілмен | |
| |Сырқаттың жайын таба бер. | |
| |Күш – қуат алып өмірден, | |
| |Қартайма, лаулап жана бер. | |
| |Осымен ойынымызды аяқтап, күннің екінші | |
| |жартысында тағы да ойнайтын боламыз. | |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: аурухана туралы балалар білетін түсініктерін еске
түсіреді;
Түсінеді: дәрігерлердің түрлі салаға бөлініп, қызмет ететіндіктерін
түсінеді;
Қолданады: рөлдерге бөлініп ойнау арқылы дәрігер еңбегін
бағалап, үйренеді,олардың қиын жұмыстарына құрметпен қарайды.
Ұқсас жұмыстар
Шалқар көлі |
Неше сан жаздыңдар |
Х дыбысы мен әрпі |
Тарихи сөз |
Кітапхана асхана |
Сабақтың тақырыбы |
Сөз құрамы. 4-сынып |
Бағдарлама |
Бизнес ұйымдастыру түрлері |
Үй жануарларының қысқы тіршілігі |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz