Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Мектеп кабинеттері
|Сыныбы: |Пәні: |Күні: |
|5 «АБВГ» |Қазақ тілі |2-3. 03. 2015ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Мектеп кабинеттері |
|Сабақтың мақсаты: |Мектеп кабинеттері туралы өз пікірлерің айта білу,|
| |грамматиканы қайталау |
|Сабақтың міндеттері: |Сөз таптары туралы білімдерін толықтыруға |
| |бағыт-бағдар беру; |
| |Сабақты жан-жақты қарастыруларына мүмкіндік жасау;|
| |Өз міндеттрін атқара білуге, білім ордасын |
| |құрметтеуге, таза ұстауға баулу. |
|Күтілетін нәтиже: |Оқулықпен жұмыс жасайды, өздігінен сөз тіркесі, |
| |сөйлем құрайды және оларды еркін қолдана алады |
|Керекті жабдықтар: |Суреттер, оқулық |
|Дерек көзі: |«Менің қалам» ІІІ модуль (5-сыныптың қазақ тілі |
| |оқулығы 27 - бет) |
|Сабақ барысы |
|І. Психологиялық ахуал. |Амандасу. |2 минут |
| |Оқушыларды топқа бөлу | |
| |(шеңбер құрып, әр оқушы өз | |
| |атына бір сын есім айтады) | |
|Үй тапсырмасын тексеру |1. сөздерді сұраймын | 5 минут |
| |2. мектеп туралы әңгімелейді | |
| |3. – «мектеп» қай тілден енген| |
| |сөз? | |
| |- нені білдіреді? | |
| |- оқушы қандай болу деп | |
| |ойлайсыңдар? | |
|Кіріспе |Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу|4 минут |
|(Тақырыпқа байланысты |мақсатындағы суреттерді | |
|мақал-мәтел) |көрсетемін (шеберхана, спорт | |
| |зал, асхана, бейнелеу). | |
| |Мектеп – кеме, білім –теңіз | |
| |Оқу - инемен құдық қазғандай | |
| |Тіліңмен жүгірме, біліммен | |
| |жүгір. | |
| |Жеті жұрттың тілін біл, | |
| |Жеті түрлі білім біл. | |
| |Ұстазыңды ұлы әкеңдей сыйла. | |
|Негізгі бөлім: |
|Жаңа сөздермен жұмыс: |Тарих | 5 минут |
| |Құтықтау-ұлықтау | |
| |Сырланған – боялған | |
| |Жылдамдық- шапшаңдық | |
| |Шеберхана-ұстахана | |
| |Ою-өрнек | |
| |Кесте-сырмақ(вышивка, вышитая | |
| |кошма) | |
| |Тұрмыс-салт – салт-дәстүр | |
| |Бұйым – зат, өнім, нәрсе | |
| |Даярлау – әзірлеу, дайындау | |
| |Көңілді – шат, (уақытты көңілді | |
| |өткізу, шаттанып күлді) | |
| |Бейнелеу-суреттеу | |
| |Тамақтану –жеу | |
| |Сөздерді оқу | |
| |Синонимдерді табу | |
| |Сөз тіркесін құрастыру | |
| |Сөздік дәптерге көшіру | |
|Тапсырмалар: |3-тапсырма: синоним сөздерін теріп | |
| |жаз | |
| |Зат – бұйым, нәрсе; сұлу – әдемі | |
| |4-тапсырма: үлгі бойынша сөз | |
| |тіркестерін құраңдар. Үлгі: | |
| |үстелдің үстінде, сыныптың ішінде, | |
| |тақтаның қасында, мектептің артында|15 минут |
| |Деңгейлік тапсырмалар | |
| |ІІІ деңгей – есімдіктерді пайдалана| |
| |отырып, сөйлем құраңдар. Мысалы, | |
| |Мынау – мектептің ауласы. | |
| |ІІ деңгей – қайда? Сұрағына жауап | |
| |беретін сөйлемдер құраңдар. | |
| |Асханада ас даярлайды, тамақтанады.| |
| |Шеберханада кесте тігеді, ою ояды, | |
| |ағашпен жұмыс істейді. | |
| |І деңгей – мектеп жайлы толық | |
| |мәлімет береді | |
|Төрт топқа мақал – мәтел |Постерге топтастыру | |
|беріледі, мазмұнын ашады |Диалог құрастыру | |
| |Әрбір топ өз жұмыстарың қорғайды | |
| |Әр топ басшылары топ мүшелерімен | |
| |келісіп, келесі топтарға баға | |
| |береді. | |
|Сергіту сәті |«Қызыл өрік» биі |2 мин |
|Грамматика: | тақтада үш оқушы орындайды, |8 минут |
|Тапсырма: ішу, аяқталған, оқу, |қалғандары | |
|ілу, құрау, тігу сөздерін |жұмыс дәптерлеріне жазады. | |
|жіктеңдер | | |
|Бағалау: |Кері байланыс: Бүгінгі сабақ |3 минут |
| |туралы ойларыңды мына прақшаларға | |
| |жазыңдар | |
|Үй тапсырмасы: |27 бет сөздерді жаттау |1 мин |
| |Көмекші сөздерді еске сақтау | |
| |Мақал-мәтелдерді жаттау | |
|5 «АБВГ» |Қазақ тілі |2-3. 03. 2015ж |
|Сабақтың тақырыбы: |Мектеп кабинеттері |
|Сабақтың мақсаты: |Мектеп кабинеттері туралы өз пікірлерің айта білу,|
| |грамматиканы қайталау |
|Сабақтың міндеттері: |Сөз таптары туралы білімдерін толықтыруға |
| |бағыт-бағдар беру; |
| |Сабақты жан-жақты қарастыруларына мүмкіндік жасау;|
| |Өз міндеттрін атқара білуге, білім ордасын |
| |құрметтеуге, таза ұстауға баулу. |
|Күтілетін нәтиже: |Оқулықпен жұмыс жасайды, өздігінен сөз тіркесі, |
| |сөйлем құрайды және оларды еркін қолдана алады |
|Керекті жабдықтар: |Суреттер, оқулық |
|Дерек көзі: |«Менің қалам» ІІІ модуль (5-сыныптың қазақ тілі |
| |оқулығы 27 - бет) |
|Сабақ барысы |
|І. Психологиялық ахуал. |Амандасу. |2 минут |
| |Оқушыларды топқа бөлу | |
| |(шеңбер құрып, әр оқушы өз | |
| |атына бір сын есім айтады) | |
|Үй тапсырмасын тексеру |1. сөздерді сұраймын | 5 минут |
| |2. мектеп туралы әңгімелейді | |
| |3. – «мектеп» қай тілден енген| |
| |сөз? | |
| |- нені білдіреді? | |
| |- оқушы қандай болу деп | |
| |ойлайсыңдар? | |
|Кіріспе |Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу|4 минут |
|(Тақырыпқа байланысты |мақсатындағы суреттерді | |
|мақал-мәтел) |көрсетемін (шеберхана, спорт | |
| |зал, асхана, бейнелеу). | |
| |Мектеп – кеме, білім –теңіз | |
| |Оқу - инемен құдық қазғандай | |
| |Тіліңмен жүгірме, біліммен | |
| |жүгір. | |
| |Жеті жұрттың тілін біл, | |
| |Жеті түрлі білім біл. | |
| |Ұстазыңды ұлы әкеңдей сыйла. | |
|Негізгі бөлім: |
|Жаңа сөздермен жұмыс: |Тарих | 5 минут |
| |Құтықтау-ұлықтау | |
| |Сырланған – боялған | |
| |Жылдамдық- шапшаңдық | |
| |Шеберхана-ұстахана | |
| |Ою-өрнек | |
| |Кесте-сырмақ(вышивка, вышитая | |
| |кошма) | |
| |Тұрмыс-салт – салт-дәстүр | |
| |Бұйым – зат, өнім, нәрсе | |
| |Даярлау – әзірлеу, дайындау | |
| |Көңілді – шат, (уақытты көңілді | |
| |өткізу, шаттанып күлді) | |
| |Бейнелеу-суреттеу | |
| |Тамақтану –жеу | |
| |Сөздерді оқу | |
| |Синонимдерді табу | |
| |Сөз тіркесін құрастыру | |
| |Сөздік дәптерге көшіру | |
|Тапсырмалар: |3-тапсырма: синоним сөздерін теріп | |
| |жаз | |
| |Зат – бұйым, нәрсе; сұлу – әдемі | |
| |4-тапсырма: үлгі бойынша сөз | |
| |тіркестерін құраңдар. Үлгі: | |
| |үстелдің үстінде, сыныптың ішінде, | |
| |тақтаның қасында, мектептің артында|15 минут |
| |Деңгейлік тапсырмалар | |
| |ІІІ деңгей – есімдіктерді пайдалана| |
| |отырып, сөйлем құраңдар. Мысалы, | |
| |Мынау – мектептің ауласы. | |
| |ІІ деңгей – қайда? Сұрағына жауап | |
| |беретін сөйлемдер құраңдар. | |
| |Асханада ас даярлайды, тамақтанады.| |
| |Шеберханада кесте тігеді, ою ояды, | |
| |ағашпен жұмыс істейді. | |
| |І деңгей – мектеп жайлы толық | |
| |мәлімет береді | |
|Төрт топқа мақал – мәтел |Постерге топтастыру | |
|беріледі, мазмұнын ашады |Диалог құрастыру | |
| |Әрбір топ өз жұмыстарың қорғайды | |
| |Әр топ басшылары топ мүшелерімен | |
| |келісіп, келесі топтарға баға | |
| |береді. | |
|Сергіту сәті |«Қызыл өрік» биі |2 мин |
|Грамматика: | тақтада үш оқушы орындайды, |8 минут |
|Тапсырма: ішу, аяқталған, оқу, |қалғандары | |
|ілу, құрау, тігу сөздерін |жұмыс дәптерлеріне жазады. | |
|жіктеңдер | | |
|Бағалау: |Кері байланыс: Бүгінгі сабақ |3 минут |
| |туралы ойларыңды мына прақшаларға | |
| |жазыңдар | |
|Үй тапсырмасы: |27 бет сөздерді жаттау |1 мин |
| |Көмекші сөздерді еске сақтау | |
| |Мақал-мәтелдерді жаттау | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz