Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тамақтануды тиімді ұйымдастыру
Солтүстік Қазақстан облысы
Тайынша ауданы
Донецк орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Жаманова Камиля Габдуллаевна
Сабақтың тақырыбы: Тамақтануды тиімді ұйымдастыру
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, жаңа технологияларды
тиімді қолдану.
2. Оқушылардың байланыстырып сөйлесу қабілетін, танымдық деңгейін арттыру.
3. Ұжымдылыққа баулу, сауатты дұрыс сөйлесу дағдыларын дамыту.
Сабақтың негізгі идеясы: Тамақтануды тиімді ұйымдастыруын түсіну.
Сабақтың көрнекіліктері: интеактивті тақта, слайд,кеспелер,стикер.
Сабақтың түрі:
1) Дамытушылық сабақ.
Сабақтың типі: Дәстүрлі емес сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жеті модуль идеясын енгізу:
Топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, ақпараттық-коммуникациялық
технологиялар (бейнетаспа), бағалау түрлері (бағалау парағы,бағдаршам,
бірін-бірі бағалау),сюжеттік кесте,деңгейлік тапсырма, тест
тапсырмасы,температура өлшеу әдісі,, сөздік жұмысы, сұрақ -жауап
Сабақтың барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі:
-Сәлеметсіздер ме , балалар!
Бүгінгі сабақтымыздың қонақтары көп.Қош келдініздер, құрметті қонақтар!
2.Қызығушылық ояту. Миға шабуыл
-Балалар, сабағымызды бастамас бұрын назарларыңызды мына бір сауытқа
аударайық.
- Ең алдымен ыдыстын бетін ашайық.
- Сауытта нелер жатыр?
- жемістер
- жемістердің арасында екі қағаз жатыр.
- Қағазда не жазылған?- Өмір сүру, тамақ ішу
- Рахмет, балалар.
- Бұл екі сөз қандай белгілі сөздерді есімізге салады?
- Біз тамақ ішу үшін өмір сүрмейміз, қайта өмір сүру үшін тамақ ішеміз.
- Бұл кімнің сөзі?
-Бұл сөз ежелгі грек данышпаны Сократтың сөзі.
-Қалай ойлайсындар, Сократтың сөзі не туралы ?- Өмір сүру туралы, дұрыс
тамақтану туралы.
-Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?
- Тамақтануды тиімді ұйымдастыру
- Ал Сократтың сөздері сабағымыздың ұраны болсын.
- Осы тақырып бойынша бүгінгі сабақтан не күтесіңдер?Бүгінгі сабаққа
келіп, сендер алдарына қандай мақсат қойдыңдар?
Психологиялық тренинг
Сабаққа келген көңіл-күйлерің әр түсті стикермен белгілеу.
Бір-біріне жақсы тілек айту
1-топ
2-топ
Дастарқанымыз мол болсын! Асымыз
дәмді болсын !
Денсаулығымыз зор болсын! Ісіміз
сәтті болсын!
Өткенді қайталау.Топ көшбасшыларын анықтау, екі топқа бөліну.
Сұрақтарға жауап беру.
1. Шылау деген не?
2.Шылау сөздердің неше түрі бар?
3.Шылау сөздердің түрлерін кім айтады?
4.Септеулік деген не?
5.Септеулік шылаулар қай септіктерде тұрған сөздермен тіркеседі?
6.Сайын деген септеулік қай септікте тұрған сөзбен тіркеседі?
7.Қатар деген септеулік қай септікте тұрған сөзбен тіркеседі?
8.Кейін деген септеулік қай септікте тұрған сөзбен тіркеседі?
9.Дейін деген септеулік қай септікте тұрған сөзбен тіркеседі?
Бағдаршам түстері арқылы бағалау.. (Жоғары, орташа, төмен)
Кеспелердегі сөздерге септеуліктерді тіркеу, ережені айтып беру.
Септіктер бойынша топқа бөліну..
Табақ тарту... туралы
Қазақша ет... кейін
Қуырдақ... соң
Бауырсақ жасау.... үшін
Саумақ қымыз... гөрі
Ұлыс күні дейін
Соғым сою... сайын
Дастарқан.... қарай
Шай... бірге
Шұбат, айран..... сияқты
Науырыз мерекесі.... қатар
Соғым еті.... басқа
Топ ережесін қайталау.
1. Топ жұмысына белсене қатыс
2. Өз ойыңды ашық, қорғанбай айт.
3. Біреудің сөзін бөлме
4. Егер түсініксіз жағдай болса, сұрақтар қой
5. Жұмысыңды ұқыпты, тиянақты орындауға тырыс
6. Достарыңа көмектес
7. Уақытты қадағала
8. Өзіңнің және достарыңның жұмысын бағалап үйрен.
Оқушының бағалау парағы ____________________________________________
|Сабақ |Өткенді |Үй |Сөздік |Деңгейлік |Сұрақтар |Мұғалім | Қорытынды |
|кезеңде|қайталау|тапсырмасы |жұмысы |тапсырма | |бағасы |баға |
|рі |(Бағдарш|(Бағдаршам)|(Бірін-б|(Бағдаршам)| | | |
| |ам) | |ірі | | | | |
| | | |бағалау)| | | | |
|Менің | | | | | | | |
|бағам | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
Үй тапсырмасын тексеру.
Шайды дұрыс шығару ережелері.Тақтадағы сюжеттік кесте бойынша түсіндіру.
Сюжеттік кесте
|Нені? |алдын ала |Қандай? |сумен |шаю керек |
|Шайды қайнататын |Қандай? |Не? |болуы керек |
|Неге? |әкелерден бұрын |Неше? |минуттай |шығарып қою керек|
|Қандай? |шайға |Қандай? | су құю керек |
Қонақтарға шай құйып беру.
Үй тапсырмасын бағалау. (Бағдаршам түстері)
Жаңа сабақ.
-Дәптерге бүгінгі күнді жазу
-Тақтадағы жаңа сөздерге назар аудару, оқу.
1.Сөздік жұмысы:
Тиімді – рациональный
Асықпай -не торопясь
Қағида – правило
Мөлшерден тыс – сверх нормы
Міндетті түрде - объязательно
Ұсыныс - рекомендация
Ас қорыту - пищеварение
Майдалап шайнап жеу – кушать тщательно пережевывая
1.Сөздік жұмысы:
Бірін-бірі бағалаудың міндетті ережесі:
Сөзді дұрыс жазу
Сөзді дұрыс тандау
Сөздерді дәптерге жазыңдар, бір-бірінің дәптерлеріңді тексеріңдер
Сөздік жұмысы:
Тиімді =
Асықпай
Қағида =
Мөлшерден тыс =
Міндетті түрде =
(Полезная) ұсыныс
Ас қорытуды (Не істейді?)
Майдалап шайнап жеу (нужно)
Сөздік жұмысы:
Тиімді
Асықпай
Қағида =
Мөлшерден тыс
Міндетті түрде =
( Новая )ұсыныс
Ас қорытуды (Не істейді?)
Майдалап шайнап жеу (нужно)
-Бір-бірінің жұмысын тексеру Бағалау парағына баға қою.
Жаңа сабақ.
- Жаңа сөздер пайдаланып 93 беттегі 1–тапсырмадағы мәліметтерді түсініп
оқу, деңгейлік тапсырмаларды орындау, жаңа мәліметтерді естеріңде сақтау.
1-деңгей
1)Сөйлемді толықтырыңыз
Сұйық тағамдар______________тездетеді
А)Ас қорытудан В)ас қорытуға С)ас қорытуды D) ас қорытуда
2-деңгей
Мәтінге сәйкес келмейтін ақпаратты таңданыз.
А) Тамақты белгілі бір реттілікпен ішіп-жеу керек.
А) Сұйық тағамдар ас қорытуды тездетеді.
А) Сұйық тағамдар қою тағамның алдында беріледі
D) Тамақты тез жеу керек.
3-деңгей
Мәтінге сәйкес келетін ақпаратты таңданыз.
А) Тамақты өте ыстық немесе өте салқын күйінде жеу зиян.
В )Ыстық тағамның температурасы 60-70 градустан төмен болмауы тиіс.
С) Салқын тағамның температурасы 20 градустан төмен болмауы тиіс.
D) Кешкі асты көкөністен тұратын жеңіл тағамнан бастаған жөн.
-Бағалау парағына баға қою.
СЕРГІТУ СӘТІ
Бекіту.
-Тиімді тамақтану туралы білімдерін толықтыру.
2- тапсырмада берілген дұрыс тамақтану бойынша қағидалар мен ұсыныстарды
жаңа сөздікті пайдаланып,түсініп оқу.
Температура өлшеу әдісі:
Не істеп отырсыңдар? Нешінші сөйлемді оқып отырсыңдар? Неше сөйлем қалды?
Сұрақтарын бар ма? Түсінікті ме?
1-топ Қағидалар
2- топ Ұсыныстар
Тамақтану пирамидасы туралы бейнетаспа көру.
Сабақтың негізгі идеясы: Тамақтануды тиімді ұйымдастыруын түсіну.
Сұрақ-жауап:
Қандай тағамдар ең пайдалы?
-НАН тағамдары
-Нан өнімдерінде қандай пайдалы заттар көп?
-Углеводтар көп
-Тағы қандай тағамдарды пайдалы?
-Жеміс-көкөністер
- Жеміс-көкөністерде қандай дәрумендер көп?
-Алмада-А дәрумені
- Лимонда -С дәрумені
В дәрумені
Д дәрумені
-Тамақтану пирамидасы бойынша тағы қандай тағамдарды пайдалану керек?
- Сүт тағамдарын, ет тағамдарын
-Ал қандай тағамдарды шектеу керек?
-Тәтті тағамдарды және майларды
- Ас тұрған жерде ауру тұрмайды деген мақалдың мағынасын қалай
түсінесіңдер?Орыс тілінде ұқсас мақал бар ма? (Где хорошая пища обитает,
там болезни не бывает)
-Сабағымыздың ұраны: Біз тамақ ішу үшін өмір сүрмейміз, қайта өмір сүру
үшін тамақ ішеміз.
-Тамақтануды тиімді ұйымдастыруды қалай түсідіңдер?
-Пайдалы тағамдарды ішіп-жеу.
- тамақтану режимін сақтау
- тамақтану мәдениетін сақтау
Рефлексия
-Бүгінгі сабағымыздың сендер үшін нәтижесін анықтау. стикер жабыстыру.
-Жасыл- сабақ мен үшін өте пайдалы болды.
-Сары- сабақ мен үшін өте қызықты болды, мен сабақта белсенді қатыстым.
-Қызыл- Сабақтан аз пайда алдым.
Үй тапсырмасы. Өз отбасына бір күндік ас мәзірін жазу
Өмір сүру Тамақ ішу
Көшбасшы Көшбасшы
Атау септік
Барыс септік
Шығыс септік
Көмектес септік
Тайынша ауданы
Донецк орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Жаманова Камиля Габдуллаевна
Сабақтың тақырыбы: Тамақтануды тиімді ұйымдастыру
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, жаңа технологияларды
тиімді қолдану.
2. Оқушылардың байланыстырып сөйлесу қабілетін, танымдық деңгейін арттыру.
3. Ұжымдылыққа баулу, сауатты дұрыс сөйлесу дағдыларын дамыту.
Сабақтың негізгі идеясы: Тамақтануды тиімді ұйымдастыруын түсіну.
Сабақтың көрнекіліктері: интеактивті тақта, слайд,кеспелер,стикер.
Сабақтың түрі:
1) Дамытушылық сабақ.
Сабақтың типі: Дәстүрлі емес сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жеті модуль идеясын енгізу:
Топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, ақпараттық-коммуникациялық
технологиялар (бейнетаспа), бағалау түрлері (бағалау парағы,бағдаршам,
бірін-бірі бағалау),сюжеттік кесте,деңгейлік тапсырма, тест
тапсырмасы,температура өлшеу әдісі,, сөздік жұмысы, сұрақ -жауап
Сабақтың барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі:
-Сәлеметсіздер ме , балалар!
Бүгінгі сабақтымыздың қонақтары көп.Қош келдініздер, құрметті қонақтар!
2.Қызығушылық ояту. Миға шабуыл
-Балалар, сабағымызды бастамас бұрын назарларыңызды мына бір сауытқа
аударайық.
- Ең алдымен ыдыстын бетін ашайық.
- Сауытта нелер жатыр?
- жемістер
- жемістердің арасында екі қағаз жатыр.
- Қағазда не жазылған?- Өмір сүру, тамақ ішу
- Рахмет, балалар.
- Бұл екі сөз қандай белгілі сөздерді есімізге салады?
- Біз тамақ ішу үшін өмір сүрмейміз, қайта өмір сүру үшін тамақ ішеміз.
- Бұл кімнің сөзі?
-Бұл сөз ежелгі грек данышпаны Сократтың сөзі.
-Қалай ойлайсындар, Сократтың сөзі не туралы ?- Өмір сүру туралы, дұрыс
тамақтану туралы.
-Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?
- Тамақтануды тиімді ұйымдастыру
- Ал Сократтың сөздері сабағымыздың ұраны болсын.
- Осы тақырып бойынша бүгінгі сабақтан не күтесіңдер?Бүгінгі сабаққа
келіп, сендер алдарына қандай мақсат қойдыңдар?
Психологиялық тренинг
Сабаққа келген көңіл-күйлерің әр түсті стикермен белгілеу.
Бір-біріне жақсы тілек айту
1-топ
2-топ
Дастарқанымыз мол болсын! Асымыз
дәмді болсын !
Денсаулығымыз зор болсын! Ісіміз
сәтті болсын!
Өткенді қайталау.Топ көшбасшыларын анықтау, екі топқа бөліну.
Сұрақтарға жауап беру.
1. Шылау деген не?
2.Шылау сөздердің неше түрі бар?
3.Шылау сөздердің түрлерін кім айтады?
4.Септеулік деген не?
5.Септеулік шылаулар қай септіктерде тұрған сөздермен тіркеседі?
6.Сайын деген септеулік қай септікте тұрған сөзбен тіркеседі?
7.Қатар деген септеулік қай септікте тұрған сөзбен тіркеседі?
8.Кейін деген септеулік қай септікте тұрған сөзбен тіркеседі?
9.Дейін деген септеулік қай септікте тұрған сөзбен тіркеседі?
Бағдаршам түстері арқылы бағалау.. (Жоғары, орташа, төмен)
Кеспелердегі сөздерге септеуліктерді тіркеу, ережені айтып беру.
Септіктер бойынша топқа бөліну..
Табақ тарту... туралы
Қазақша ет... кейін
Қуырдақ... соң
Бауырсақ жасау.... үшін
Саумақ қымыз... гөрі
Ұлыс күні дейін
Соғым сою... сайын
Дастарқан.... қарай
Шай... бірге
Шұбат, айран..... сияқты
Науырыз мерекесі.... қатар
Соғым еті.... басқа
Топ ережесін қайталау.
1. Топ жұмысына белсене қатыс
2. Өз ойыңды ашық, қорғанбай айт.
3. Біреудің сөзін бөлме
4. Егер түсініксіз жағдай болса, сұрақтар қой
5. Жұмысыңды ұқыпты, тиянақты орындауға тырыс
6. Достарыңа көмектес
7. Уақытты қадағала
8. Өзіңнің және достарыңның жұмысын бағалап үйрен.
Оқушының бағалау парағы ____________________________________________
|Сабақ |Өткенді |Үй |Сөздік |Деңгейлік |Сұрақтар |Мұғалім | Қорытынды |
|кезеңде|қайталау|тапсырмасы |жұмысы |тапсырма | |бағасы |баға |
|рі |(Бағдарш|(Бағдаршам)|(Бірін-б|(Бағдаршам)| | | |
| |ам) | |ірі | | | | |
| | | |бағалау)| | | | |
|Менің | | | | | | | |
|бағам | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
Үй тапсырмасын тексеру.
Шайды дұрыс шығару ережелері.Тақтадағы сюжеттік кесте бойынша түсіндіру.
Сюжеттік кесте
|Нені? |алдын ала |Қандай? |сумен |шаю керек |
|Шайды қайнататын |Қандай? |Не? |болуы керек |
|Неге? |әкелерден бұрын |Неше? |минуттай |шығарып қою керек|
|Қандай? |шайға |Қандай? | су құю керек |
Қонақтарға шай құйып беру.
Үй тапсырмасын бағалау. (Бағдаршам түстері)
Жаңа сабақ.
-Дәптерге бүгінгі күнді жазу
-Тақтадағы жаңа сөздерге назар аудару, оқу.
1.Сөздік жұмысы:
Тиімді – рациональный
Асықпай -не торопясь
Қағида – правило
Мөлшерден тыс – сверх нормы
Міндетті түрде - объязательно
Ұсыныс - рекомендация
Ас қорыту - пищеварение
Майдалап шайнап жеу – кушать тщательно пережевывая
1.Сөздік жұмысы:
Бірін-бірі бағалаудың міндетті ережесі:
Сөзді дұрыс жазу
Сөзді дұрыс тандау
Сөздерді дәптерге жазыңдар, бір-бірінің дәптерлеріңді тексеріңдер
Сөздік жұмысы:
Тиімді =
Асықпай
Қағида =
Мөлшерден тыс =
Міндетті түрде =
(Полезная) ұсыныс
Ас қорытуды (Не істейді?)
Майдалап шайнап жеу (нужно)
Сөздік жұмысы:
Тиімді
Асықпай
Қағида =
Мөлшерден тыс
Міндетті түрде =
( Новая )ұсыныс
Ас қорытуды (Не істейді?)
Майдалап шайнап жеу (нужно)
-Бір-бірінің жұмысын тексеру Бағалау парағына баға қою.
Жаңа сабақ.
- Жаңа сөздер пайдаланып 93 беттегі 1–тапсырмадағы мәліметтерді түсініп
оқу, деңгейлік тапсырмаларды орындау, жаңа мәліметтерді естеріңде сақтау.
1-деңгей
1)Сөйлемді толықтырыңыз
Сұйық тағамдар______________тездетеді
А)Ас қорытудан В)ас қорытуға С)ас қорытуды D) ас қорытуда
2-деңгей
Мәтінге сәйкес келмейтін ақпаратты таңданыз.
А) Тамақты белгілі бір реттілікпен ішіп-жеу керек.
А) Сұйық тағамдар ас қорытуды тездетеді.
А) Сұйық тағамдар қою тағамның алдында беріледі
D) Тамақты тез жеу керек.
3-деңгей
Мәтінге сәйкес келетін ақпаратты таңданыз.
А) Тамақты өте ыстық немесе өте салқын күйінде жеу зиян.
В )Ыстық тағамның температурасы 60-70 градустан төмен болмауы тиіс.
С) Салқын тағамның температурасы 20 градустан төмен болмауы тиіс.
D) Кешкі асты көкөністен тұратын жеңіл тағамнан бастаған жөн.
-Бағалау парағына баға қою.
СЕРГІТУ СӘТІ
Бекіту.
-Тиімді тамақтану туралы білімдерін толықтыру.
2- тапсырмада берілген дұрыс тамақтану бойынша қағидалар мен ұсыныстарды
жаңа сөздікті пайдаланып,түсініп оқу.
Температура өлшеу әдісі:
Не істеп отырсыңдар? Нешінші сөйлемді оқып отырсыңдар? Неше сөйлем қалды?
Сұрақтарын бар ма? Түсінікті ме?
1-топ Қағидалар
2- топ Ұсыныстар
Тамақтану пирамидасы туралы бейнетаспа көру.
Сабақтың негізгі идеясы: Тамақтануды тиімді ұйымдастыруын түсіну.
Сұрақ-жауап:
Қандай тағамдар ең пайдалы?
-НАН тағамдары
-Нан өнімдерінде қандай пайдалы заттар көп?
-Углеводтар көп
-Тағы қандай тағамдарды пайдалы?
-Жеміс-көкөністер
- Жеміс-көкөністерде қандай дәрумендер көп?
-Алмада-А дәрумені
- Лимонда -С дәрумені
В дәрумені
Д дәрумені
-Тамақтану пирамидасы бойынша тағы қандай тағамдарды пайдалану керек?
- Сүт тағамдарын, ет тағамдарын
-Ал қандай тағамдарды шектеу керек?
-Тәтті тағамдарды және майларды
- Ас тұрған жерде ауру тұрмайды деген мақалдың мағынасын қалай
түсінесіңдер?Орыс тілінде ұқсас мақал бар ма? (Где хорошая пища обитает,
там болезни не бывает)
-Сабағымыздың ұраны: Біз тамақ ішу үшін өмір сүрмейміз, қайта өмір сүру
үшін тамақ ішеміз.
-Тамақтануды тиімді ұйымдастыруды қалай түсідіңдер?
-Пайдалы тағамдарды ішіп-жеу.
- тамақтану режимін сақтау
- тамақтану мәдениетін сақтау
Рефлексия
-Бүгінгі сабағымыздың сендер үшін нәтижесін анықтау. стикер жабыстыру.
-Жасыл- сабақ мен үшін өте пайдалы болды.
-Сары- сабақ мен үшін өте қызықты болды, мен сабақта белсенді қатыстым.
-Қызыл- Сабақтан аз пайда алдым.
Үй тапсырмасы. Өз отбасына бір күндік ас мәзірін жазу
Өмір сүру Тамақ ішу
Көшбасшы Көшбасшы
Атау септік
Барыс септік
Шығыс септік
Көмектес септік
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz