Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Каникул жайлы
Солтүстік Қазақстан облысы
Тайынша ауданы
Донецк орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Жаманова Камиля Габдуллаевна
Сабақтың тақырыбы: Каникул /5- сынып/ Орыс мектебіндегі қазақ тілі/
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Өткен сабақтарда алған білімін бекіту;
Дамытушылық: Оқушылардың ой - өрісін дамыту үшін түрлі тапсырмалар орындау;
Тәрбиелік: Жаз мезгілі туралы тәрбиелі әңгімелер айту; Ағаштарды
сындырмауға, өзендерді ластамауға үйрену; Табиғатты сүюге және қорғауға
тәрбиелеу;
Көрнекілігі: Алма ағашының суреті, тірек сөздер.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, ойландыру, сұрақ – жауап, аударма.,ойын
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, жаратылыстану.
1. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.
А)Оқушылармен амандасу, назарларын пәнге аудару.
Үй тапсырмасын кезекшіден сұрау. Мына сұрақтарға жауап алу:
Бүгін нешесі? - Бүгін мамырдың .....
Қазір қандай жыл мезгілі?- Қазір көктем.
Көктем айларын атаңдар. – Наурыз , сәуір, мамыр.
Қазір кай ай? – Қазір мамыр айы.
Мамыр нешінші ай? - Мамыр 6 ай.
25 мамырда кандай мереке? -Соңғы қоңырау мерекесі болады.
Жақсы, балалар, -Соңғы қоңыраудан кейін жазғы каникул басталады.
Алақай! Каникул!!! Ура! Каникулы !!!
Каникул деген сөзді демалыс дейміз.
Сабақ тақырыбы «Каникул»
Ә)Енді орыс тілінде каникулы қазақ тілінде каникул деген сөз қайдан
келгенін білейік.
СЛАЙД /Даша и Алина /
Б)Берілген сөзтіркестер арқылы 3 топқа бөлінеміз. Жазғы ,көктемгі және
қысқы каникул.
Топ басшысын белгілеу.Топ ережесін қайталау
В)Топ ережесі
1. Топ жұмысына белсене қатыс
2. Біреудің сөзін бөлме
3. Жұмысыңды ұқыпты, тиянақты орындауға тырыс
4. Достарыңа көмектес
5. Уақытты қадағала
6. Өзіңнің және достарыңның жұмысын бағалап үйрен.
Г)Психологиялық жағымды ахуал тудыру
Сабағымызда ынтымақтастық қарым-қатынас ұстанымды еске түсіру
-Әрбір адам? –Туыс, дос, жұрағат.
-Әрбір сабақ? – Үйрену,ұғу,ұлағат.
-Әрбір ісің? –Тірлік, тірек, адамдық.
-Әрбір сөзің? –Шындық, бірлік, адалдық.
Оқушының бағалау парағы
2.ӨТКЕНДІ ҚАЙТАЛАУ.
А)«Даналық алма ағашы» ойыны.
Тақтада алма ағаш суреті тұрады. Оқушының мақсаты: Алманы бір – бірлеп
жинау, сұраққа жауап беру.
Мақалды жалғастыр
1. Өнерлі өрге озар.
2. Өнерімнің өрісі кең.
3. Өнерлінің дана болар,
Өнерсіздің ісі шала болар
4. Жігітке жеті өнер білу аз,
Жетпіс өнер көп емес.
5. Ата өнері- балаға мұра
Ереже.
Қазақ тілінде неше септік бар?
Жалғаудың неше түрі бар?
Барыс септіктің сұрақтары?
Көмектес септіктің жалғаулары?
–а, -е, қай септіктің жалғаулары?
Кімде? Неде? Қайда? Қашан? Қай септіктің сұрақтары?
Ә). Карточкамен жұмыс.
Демалыс туралы сөйлем құрастыру. Жаңа сөздердің астын сызу, бір сөзді
құрамына талдау.
Жазғы демалыс
Күнге күю- загорать,
Суға шомылу- купаться,
Жидек теру- собирать ягоды,
лагерьге бару- поехать в лагерь
Саңырауқұлақ теру- собирать грибы
Күн ыстық- дни жаркие
Балық аулау- ловить рыбу
Қысқы демалыс
Шанамен сырғанақ тебу- кататься на санях,
коньки тебу - кататься на коньках,
шаңғытебу - кататься на лыжах,,
Жаңа жылды қарсы алу – встречать Новый год.
Аққала жасау- лепить снеговика
Қар жауады – идет снег
Көктемгі демалыс
Наурыз мерекесін қарсы алу - встречать Наурыз,
Қар ериді – тает снег,
күн жылынады- дни становятся теплее,
Құс ұшып келеді – прилетают птицы,
Бәйшешек теру – собирать подснежники
Бүршік жарады- распускаются почки
4. ЖАҢА САБАҚ
А) Мәтінмен жұмыс.
171 бет 2- тапсырма. Оқып аудару.
-Сөздік жұмысы
Біту – завершить
Керемет - чудесный
Солай – так
Өткізу - проводить
Жиі – часто
Көбі- многие
Кейбіреулері – некоторые
Шетел- заграница
5.СЕРГІТУ СӘТІ
6. БЕКІТУ КЕЗЕҢІ
А)Семантикалық карта
Мамыр айының соңында оқу жылы бітеді. Балалардың көбі жазғы демалыста
лагерьде демалады. Кейбіреулері аталары мен әжелеріне ауылға барады.
Семантикалық карта
|Жалғау түрлері|Жіктік |септік | тәуелдік | көптік |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Ә).Ойын Менің көршім кім?- Сенің көршің мен.
Жазғы демалыс-та, те, -а, -е, нда, нде
Көңілді бала – лар, лер,пыз,піз, іңіз, ыңыз
Біздің сабағ-ымыз, мыз,іміз, міз,мін, мын
7. РЕФЛЕКСИЯ. Ағашқа әр түсті стикер жапсыру арқылы сабақ туралы ойларын
білеміз.
8.БАҒАЛАУ
9.ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ Шығарма «Жазғы демалысым»
Тайынша ауданы
Донецк орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Жаманова Камиля Габдуллаевна
Сабақтың тақырыбы: Каникул /5- сынып/ Орыс мектебіндегі қазақ тілі/
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Өткен сабақтарда алған білімін бекіту;
Дамытушылық: Оқушылардың ой - өрісін дамыту үшін түрлі тапсырмалар орындау;
Тәрбиелік: Жаз мезгілі туралы тәрбиелі әңгімелер айту; Ағаштарды
сындырмауға, өзендерді ластамауға үйрену; Табиғатты сүюге және қорғауға
тәрбиелеу;
Көрнекілігі: Алма ағашының суреті, тірек сөздер.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, ойландыру, сұрақ – жауап, аударма.,ойын
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, жаратылыстану.
1. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.
А)Оқушылармен амандасу, назарларын пәнге аудару.
Үй тапсырмасын кезекшіден сұрау. Мына сұрақтарға жауап алу:
Бүгін нешесі? - Бүгін мамырдың .....
Қазір қандай жыл мезгілі?- Қазір көктем.
Көктем айларын атаңдар. – Наурыз , сәуір, мамыр.
Қазір кай ай? – Қазір мамыр айы.
Мамыр нешінші ай? - Мамыр 6 ай.
25 мамырда кандай мереке? -Соңғы қоңырау мерекесі болады.
Жақсы, балалар, -Соңғы қоңыраудан кейін жазғы каникул басталады.
Алақай! Каникул!!! Ура! Каникулы !!!
Каникул деген сөзді демалыс дейміз.
Сабақ тақырыбы «Каникул»
Ә)Енді орыс тілінде каникулы қазақ тілінде каникул деген сөз қайдан
келгенін білейік.
СЛАЙД /Даша и Алина /
Б)Берілген сөзтіркестер арқылы 3 топқа бөлінеміз. Жазғы ,көктемгі және
қысқы каникул.
Топ басшысын белгілеу.Топ ережесін қайталау
В)Топ ережесі
1. Топ жұмысына белсене қатыс
2. Біреудің сөзін бөлме
3. Жұмысыңды ұқыпты, тиянақты орындауға тырыс
4. Достарыңа көмектес
5. Уақытты қадағала
6. Өзіңнің және достарыңның жұмысын бағалап үйрен.
Г)Психологиялық жағымды ахуал тудыру
Сабағымызда ынтымақтастық қарым-қатынас ұстанымды еске түсіру
-Әрбір адам? –Туыс, дос, жұрағат.
-Әрбір сабақ? – Үйрену,ұғу,ұлағат.
-Әрбір ісің? –Тірлік, тірек, адамдық.
-Әрбір сөзің? –Шындық, бірлік, адалдық.
Оқушының бағалау парағы
2.ӨТКЕНДІ ҚАЙТАЛАУ.
А)«Даналық алма ағашы» ойыны.
Тақтада алма ағаш суреті тұрады. Оқушының мақсаты: Алманы бір – бірлеп
жинау, сұраққа жауап беру.
Мақалды жалғастыр
1. Өнерлі өрге озар.
2. Өнерімнің өрісі кең.
3. Өнерлінің дана болар,
Өнерсіздің ісі шала болар
4. Жігітке жеті өнер білу аз,
Жетпіс өнер көп емес.
5. Ата өнері- балаға мұра
Ереже.
Қазақ тілінде неше септік бар?
Жалғаудың неше түрі бар?
Барыс септіктің сұрақтары?
Көмектес септіктің жалғаулары?
–а, -е, қай септіктің жалғаулары?
Кімде? Неде? Қайда? Қашан? Қай септіктің сұрақтары?
Ә). Карточкамен жұмыс.
Демалыс туралы сөйлем құрастыру. Жаңа сөздердің астын сызу, бір сөзді
құрамына талдау.
Жазғы демалыс
Күнге күю- загорать,
Суға шомылу- купаться,
Жидек теру- собирать ягоды,
лагерьге бару- поехать в лагерь
Саңырауқұлақ теру- собирать грибы
Күн ыстық- дни жаркие
Балық аулау- ловить рыбу
Қысқы демалыс
Шанамен сырғанақ тебу- кататься на санях,
коньки тебу - кататься на коньках,
шаңғытебу - кататься на лыжах,,
Жаңа жылды қарсы алу – встречать Новый год.
Аққала жасау- лепить снеговика
Қар жауады – идет снег
Көктемгі демалыс
Наурыз мерекесін қарсы алу - встречать Наурыз,
Қар ериді – тает снег,
күн жылынады- дни становятся теплее,
Құс ұшып келеді – прилетают птицы,
Бәйшешек теру – собирать подснежники
Бүршік жарады- распускаются почки
4. ЖАҢА САБАҚ
А) Мәтінмен жұмыс.
171 бет 2- тапсырма. Оқып аудару.
-Сөздік жұмысы
Біту – завершить
Керемет - чудесный
Солай – так
Өткізу - проводить
Жиі – часто
Көбі- многие
Кейбіреулері – некоторые
Шетел- заграница
5.СЕРГІТУ СӘТІ
6. БЕКІТУ КЕЗЕҢІ
А)Семантикалық карта
Мамыр айының соңында оқу жылы бітеді. Балалардың көбі жазғы демалыста
лагерьде демалады. Кейбіреулері аталары мен әжелеріне ауылға барады.
Семантикалық карта
|Жалғау түрлері|Жіктік |септік | тәуелдік | көптік |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Ә).Ойын Менің көршім кім?- Сенің көршің мен.
Жазғы демалыс-та, те, -а, -е, нда, нде
Көңілді бала – лар, лер,пыз,піз, іңіз, ыңыз
Біздің сабағ-ымыз, мыз,іміз, міз,мін, мын
7. РЕФЛЕКСИЯ. Ағашқа әр түсті стикер жапсыру арқылы сабақ туралы ойларын
білеміз.
8.БАҒАЛАУ
9.ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ Шығарма «Жазғы демалысым»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz