Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Жазбаша қосу және азайту 286 617 және 903-286

Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы
Арқалық орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Блялова Бакытжамал Батталовна
|Апта |Күні |
|Сабақтың |Жазбаша қосу және азайту 286+617 және 903-286 |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Үш таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу және азайту туралы |
| |мағлұматтар алады. Өздігінен жазбаша қосып азайтады. Аудан, периметрге|
| |қатысты тапсырмаларды өздігінен орындайды. |
| |Үлеске қатысты есептерді өздігінен орындайды. Фигураның ауданын екі |
| |тәсілмен шығаруды үйренеді. Кезкелген фигураның ауданын есептеуді |
| |біледі. |
|Оқушылар үшін |Берілген тапсырмаларды өздігінен орындай алады. |
|оқу нәтижелері|Сөздерге сұрақ қоя біледі. |
| |Топпен жұмыс жасай алады. |
|Сабақта |Венн диаграмасы, тірек сызба, жаттығулармен жұмыс, логикалық |
|туындаған |тапсырмалар. |
|негізгі | |
|идеялар | |
|І. Ұйымдастыру|А) Оқушылармен сәлемдесу; |Формасы: геометриялық фигуралар арқылы |
|кезеңі: |Ә) Оқушыларды топтарға |топтарға бөлу |
| |бөлу. |Бағалау: |
|Үй тапсырмасын|Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
|тексеру: |Өткен тақырып бойынша |І деңгей: |Критерий |
| |білімдерін тексеру. |Аудан деген не? |бойынша |
| |А деңгейі: Алғашқы екеуін |Көбейтудің ауыстырымдылық | |
| |орындау. |қасиеті деген не? | |
| |В деңгейі: Түгел орындау |ІІ деңгей: | |
| |С деңгейі: Осы тапсырманы |Егер үлсетің бір бөлігін тап | |
| |және ойдан есеп құру және |десе қандай амал орындалады? | |
| |оны шығарып келу. |Егер табылып тұрған бөліктен | |
| | |үлестің барлық бөліг қанша | |
| | |десе, қандай амал орындалады? | |
|Миға шабуыл |«Ауызша есептеме» |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
|Білу |Шарты: Берілген қима | |«2 жұлдыз, |
| |қағаздардан үш таңбалы | |1 тілек» |
| |сандарға қатысты | | |
| |тапсырмаларды жазбаша | | |
| |жазып орындау. | | |
| | |145+687 |662-477 | |
| | |227+175 |948-879 | |
| | |805-378 |521-363 | |
| | |512-238 |128+743 | |
| | |800-677 |223+509 | |
| | |764-157 |484+417 | |
| | |928-335-527 |142+528+317 | |
| | | |227+345+123 | |
| |Бақыла |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Шарты: |S=Ұ*Е S=Е*Ұ |Критерий |
| |Өтілетін тақырып туралы |Бұл не? |бойынша |
| |формула жазу. Өздеріне |Р=Ұ+Е+Ұ+Е Р=(Ұ+Е)*2 | |
| |тапқызу. |Бұл не? | |
|Түсіну |Шарты: |Формасы: топпен, жекелей, |Бағалау: |
| |Геометриялық фигураларды |жаппай жұмыс |«Бағдаршам»|
| |әріптермен белгілеу | |арқылы |
| |тақырыбына қатысты | | |
| |тапсырмалар. | | |
| |129 бет№1 | | |
| |130 бет №3,4 | | |
| | |№1 |№3 |№3 | |
| | |1 команда -2 |Ұз-3см |ОЕ-сәул| |
| | |3қатар-? |Ені-6см |есі | |
| | |2команда-3 |S=3*6 |КМД-бұр| |
| | |2 қатар-? |S=6*3 |ышы | |
| | |Ш:(2*3)+(3*2)|P=(3+6)*|АС, СД,| |
| | |=12 |2 |ДА-кесі| |
| | |Ж: барлығы-12|P=3*2+6*|ндісі | |
| | | |2 | | |
|Сергіту сәті: |Шарты: |Формасы: топпен жұмыс |Бағалау: |
| |Дос болайық, | |«Жарайсың»,|
| |Қас болмайық. | |«Өте жақсы»|
| |Онға дейін санайық | | |
| |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 | | |
|Қолдану |Ой ашар |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
| |Шарты: | |Смайликтер |
| |Кестелік көбейту мен | |арқылы |
| |бөлуге қатысты тапсырмалар| | |
| | | | |
| |130 бет №5 | | |
| | |Есеп №5 |Кері есеп: | |
| | |Болды-150кг-қа|1қап-30кг | |
| | |нт |5қап-?кг | |
| | |Бөлді-5қапқа |Ш: 30*5=150 | |
| | |1 қап-? кг |Ж: 5 қап-150кг | |
| | |Ш: 150:5=30 | | |
| | |Ж: 1қап-30кг | | |
|Талдау |Ізденіс |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
| |Шарты: | |Критерий |
| |Кестелік көбейту жіне | |бойынша |
| |бөлуге қатысты | | |
| |тапсырмалар. Ондықтан | | |
| |аттап, ауызша шапшаң | | |
| |көбейту дағдыларын | | |
| |қалыптастыру мақсатында. | | |
| |128 бет №7 | | |
| | |№7 (а) | | |
| | |4*2= |8:2= | |
| | |14*2= |28:2= | |
| | |24*2= |48:2= | |
| | |34*2= |68:2= | |
| | |44*2= |88:2= | |
| | |54*2= |108:2= | |
|Жинақтау: |Түйін |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
| |Шарты: |Алтай, Айгүл, Сәуле және |Критерий |
| |Берілген тақырыптқа |Бекзат-туыстар. Алтай-Айгүлдің |бойынша |
| |қатысты қосымша тапсырма |ағасы; Айгүл-Сәуленің қызы; | |
| |беру. Қаншалықты |Сәуле-Бекзаттың әпкесі. Бекзат | |
| |меңгергендіктерін анықтау.|Алтайға кім болады? | |
| |Кері есеп құрғызу. | | |
| |Кері байланыс | | |
|Бағалау: |Шарты: |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
| |Сабқа бойы орындаған | |Критерий |
| |тапсырмалары мен топтың | |бойынша |
| |бағалаған бағалауларын | | |
| |жинап, қорытынды баға | | |
| |шы,ару. | | |
|Үйге тапсырма |Шарты: |Формасы: жекелей жұмыс |Бағалау: |
|беру: |Сыныпта алған білімдерін |130 беттегі №6 |Критерий |
| |ары қарай үйде жалғастыру.|Құрылымы күрделі теңдеулерді |бойынша |
| | |орындау. | |
|Дереккөздер және жабдықтар: |
|Алматы «Атамұра»2010 жыл, дидактикалық материалдар, әдістемелік журналдар. |
|Компьютер, палкаттар, бағалау парақтары, фломастер, үлестірмелі қағаздар. |
|Қосымша |Алғашқы екеуін орындау. |
|тапсырмалар: | |
|А деңгейіне | |
|В деңгейіне |Түгел орындау. . |
|С деңгейіне |Осы тапсырманы және ойдан есеп құру және оны шығарып келу. |
|Сабақ бойынша | |
|пікір: | |

Ұқсас жұмыстар
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Ондық бөлшектерді қосу және азайту, 5 сынып
Тапсырманың мақсаты
Ерітіндіге байланысты есептер. 9 сынып
Жай сандар мен құрама сандар
Оң сандар және теріс сандар
Мұғалім берген тапсырманы орындау
Сөздерге жұрнақ жалғап оқы
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Күшейткіш үстеу
Пәндер