Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Құс. Құстардың қысқы тіршілігі
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Қоршаған дүниемен таныстыру
Тақырыбы: Құс. Құстардың қысқы тіршілігі
Мақсаты: Қардағы құстардың іздерін бақылау. Қар туралы білімдерін бекіту.
Табиғатқа, еңбекке деген сүйіспеншілігін ояту.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын,серуен
Қажетті көрнекі құралдар: Шана, шаңға
Қос тілділік компонент: Құс-птицы. Қыс-зима
| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешенің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Ұйымдастыру: | |
|Себепті |-Балалар бізге қонаққа «Саубөбек » келеді.| |
|қызығушылы|Сабөбекпен серуенге баруға әзірміз бе? |Әзірміз |
|ғын ояту |Ендеше қолдарына шаңғының таяғын алыңдар, |Шаңғаның таяғын алып |
|кезеңі |олар саедерге сырғанауға көмектеседі. Сол |тебеді |
| |аяқпен, оң аяқпен тізелерінді | |
| |бүгіпитеріңдер, келе жатырмыз, келе | |
| |жатырмыз... | |
| |Бақылау: | |
| |Жапалақтап ақ қар күнде жауды қайталап |Саяхатқа барады |
| |Далаға шықты балалар шаңғыларын арқалап | |
| |-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? | |
| |-Қыста не жауады? |Қыс мезгілі |
| |-Қардың түсі қандай? |Қар жауады |
| |-Қар тағы қандай болады? |Ақ |
| | |Қатты,жұмсақ,ұлпа, |
| |Жұмбақ жасыру |салқын,жылтыр |
| |Ұлпа, қанаттай ақ? | |
| | |қар |
| |-Балалар, біз қазір тәжірибе жасап | |
| |көрейік.Қар тағы қандай болады екен? Міне,| |
| |мынау ұлпа қар. Оны алақанымызға салып | |
| |кішкене ұстасақ, ол қандай болады? –Міне | |
| |қараңдар, ол дымқыл. Ал егерде |дымқыл |
| |алақанымызда көбірек ұстасақ ше? | |
| |-Ол неге еріп кетті, себебі алақанымыз |еріп кетеді |
| |жылы | |
| |-балалар қыста суыққа төзімді қандай | |
| |құстарды білесіңдер? |торғай, қарға, сауысқан, |
| | |көгершін |
| |«Құстар қалай қыстайды?» ертегісін оқып | |
|Ұйымдастыр|беру. |Ертегіні тыңдап |
|ушылық | |сұрақтарға жауап береді |
|ізденіс |Сергіту сәті | |
|кезеңі |Қар борайды оң жақтан | |
| |Қар борайды сол жақтан |Сергіту сәтін орындайды |
| |Қар атысып ойнасақ | |
| |Су өтпейді қолғаптан | |
| | | |
| |-Балалар қараңдар, мына жерде қардың | |
| |үстімен торғайлар жүріп өтіпті, ал мына | |
| |жермен сауысқан жүріп өтіпті |Құстардың іздерін |
| |-Келіңдер құстардың іздерін бақылайық. |бақылайды |
| |-Балалар біз жазда құстардың ізін жақсы | |
| |көре алмаймыз, ал қыста қар бетінен анық | |
| |көруге болады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қимылды ойын: «Ұлпа қар» | |
|Іс-әрекетт|Ұлпа қар сияқты ұшамыз, ұшамыз. Ұлпа қар |Ұлпа қарға айналады |
|ің бағалау|ұшып бір жерге жиналып ,үйіліп кесек қарға| |
|кезеңі |айналады. | |
| | | |
| |«Кесек қармен» ойын |Кесек қарларды көк, қызыл|
| |Кесек қарды қыздар қызыл шеңберге, ұлдар |шеңберлерге тасып салады |
| |көк шеңберге тасып салады | |
| | | |
| |Өлең жаттату |Өлеңді жаттап алады |
| |Торғай,торғай, торғайсың | |
| |Жақын келіп қонғайсың | |
| |Жем шашайын тойып ал | |
| |Сонда аязға тоңбайсың | |
| |«Дауысын ажырат» дидактикалық ойыны |Құстардың дауыстарын |
| |Қарға қарқ-қарқ |салып,ажыратады |
| |Торғай шик-шик | |
| |Саубөбекпен қоштасады | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Қыстап қалатын құстар туралы біледі,атап айтады
Қандай түсініктерді меңгерді: Қардың түсін және оның қандай болатынын, қар
бетіндегі іздерді бақылауды меңгерді
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Серуен жасап, бақылауды, жеке жұмыс
жасай білулері,ойынға қатысулары
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің
мектепалды даярлық топ тәрбиешісі Ажимова Райгул Қобланқызы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Қарапайым математика
Тақырыбы: 6 саны
Мақсаты: Балаларды 6 санымен және цифрымен таныстыру. Тура және кері санай
білуге үйрету.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын
Қажетті көрнекі құралдар: 6 саны, 6 санына байланысты суреттер
Қос тілділік компонент: алты- шесть, сан- цифр
| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешенің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Жылулық шеңбері | |
|Себепті |Алты қанат ақ Орда | |
|қызығушылы|Әнсіз, күйсіз болар ма?! | |
|ғын ояту |Айттырмайды дауыңды |Өлең жолдарын шеңберге |
|кезеңі |Алты ауызы ауылдың |тұрып айтады |
| |Тебеді ел кеткенше | |
| |Алтыбақан, әткешек | |
| |Алты шекті гитара | |
| |Қала алмайды бейтарап | |
| |Алты аяқты қоңыздар | |
| |Ұшып жүрген қобыздар | |
| |Жұмбақ жасыру | |
| |Бестен кейін келеді | |
| |Тапқыр оны біледі |6 саны |
| |Бұл қай сан? | |
| |«Қонақтар келді» дидактикалық ойыны | |
| |-Майра түскі асқа келетін қонақтарды | |
| |күтеді. Ол сұйық асқа тәрелке, қасықтар | |
| |дайындады. | |
| |-Тәрелке мен қасықтардың саны бірдей |Майра қонақтарға 6 қасық,|
| |ме?Оны қалай білуге болады? Суретке қарап |6 тәрелке дайындады. |
| |, әрбір тәрелкеге бір қасықтан қойыңдар. |Майра 6 қонақ күтті |
| |Майра қателескен жоқ па? Дәлелдеңдер. | |
| |Майра неше қонақты күтеді? | |
| | |1- ден 6-ға дейін тура |
| |Тура және кері санау |және кері санайды |
| |1 2 3 4 5 6 | |
| |6 5 4 3 2 1 | |
| |Логикалық есептер | |
|Ұйымдастыр|1.Жемсауытта 5 торғай жем жеп отыр,оған | |
|ушылық |тағы 1 торғай келіп қосылды. Барлығы неше |6 торғай болды |
|ізденіс |торғай болды? | |
|кезеңі |2.Көлде 8 аққу жүзіп жүр,оның 2 көлден | |
| |ұшып кетті. Көлде неше аққу қалды? |6 аққу қалды |
| |Сандық қатар | |
| |1- ден 10-ға дейінгі сандар арасынан 6 |6 санын тауып қоршайды |
| |санын тауып қорша | |
| |1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | |
| |Алты саны ұлықпа | |
| |Ұқсас өзі құлыпқа | |
| |-Мына құлыптардың саны нешеу? |6 |
| |-Оларды қай кілт ашады? |Әр құлыптың кілтін табады|
| | | |
| |Сергіту сәті |Сергіту сәтін орындайды |
| |1,2,3- қарлығаш боп ұш | |
| |5,6,7- қарлығаш боп қалқы | |
| |7,8,9,10-өз орнына қон | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Іс-әрекетт|Тапсырмалар | |
|ің бағалау|«Көршісін тап» |Сандардың көршісін табады|
|кезеңі |1...3...5..7...9.... | |
| |..2...4...6..8...10 | |
| | |Санын анықтайды |
| |Дидактикалық ойын: «Санын анықта» | |
| |Әр көкөніс пен жемісті,жидекті есептеп | |
| |санын айтады | |
| | | |
| |Есепте: |Есепті орындайды |
| |5+1=6 4+2=6 3+3=6 | |
| |Бояу: Әр топтағы заттарды бір сөзбен ата | |
| | |6 санын жазып үйренеді |
| |6 санын бастырып жазу,штрихтау | |
| | | |
| |Оқуіс-әрекетін қорытындылау | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: 1-ден 6-ға дейін тура және кері санауды біледі .
Қандай түсініктерді меңгерді: 6 саны жұп сан екенін, көршілес сандарды
тауып жазуды,есепті ойлап шығара білуді меңгерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тапсырмаларды орындап, өз беттерімен
6 санын жазып үйренулері.
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің
мектепалды даярлық топ тәрбиешісі Ажимова Райгул Қобланқызы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Сауат ашу
Тақырыбы: «Ж» дыбысы мен әрпі
Мақсаты: Балаларды «Ж» дыбысы және әрпімен таныстыру,буындарды қосып оқуға
үйрету. Қолдарын жаттықтыру.
Әдіс- тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын
Қажетті көрнекі құралдар: «Ж» әрпі, «ж»дыбысына байланысты суреттер
Қос тілділік компонент: әріп-буква, дыбыс-звук
| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешенің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Жылулық шеңбері | |
|Себепті |-Қане, балалар,бәріміз бір-біріміздің | |
|қызығушылы|қолымыздан ұстап,үлкен шеңбер құрып |Балалар тәрбиешімен бірге|
|ғын ояту |көрейікші!Қандай тамашаІ Шеңбер күн сияқты|өлең жолдарын айтып, қол |
|кезеңі |жылы,дөңгелек. Шеңберде біз бір-біріміздің|ұстасып шеңбер құрады |
| |бет- жүзімізді, көімізді, күлкімізді көре | |
| |аламыз. | |
| |-Жарайсыңдар, балалар! Ендіорнымызға | |
| |отырайық | |
| | | |
| |Жаңа тақырып |Қимылмен көрсетіп, |
| |Дыбысты айтып жаттығамыз |дыбыстарды салады |
| |-Дауыл соқты, ағаштар тербелді |-ш-ш-ш-ш-ш |
| |Ш-ш-ш-ш-ш | |
| |-Қоңыздар ұшып келді |Ж-ж-ж-ж-ж |
| |Ж-ж-ж-ж-ж | |
| |-Қандай дыбыс айттыңдар? | |
| |-Күн көтеріліп шуағын шашты,жылуын берді | |
| |-«Жылу» дегенде бірінші қандай дыбыс | |
| |естіледі? |-«ж» дыбысы естіледі |
| | | |
| |Артикуляциялық жаттығу | |
| |-«ж» дыбысын айтқанад тіл жоғары | |
| |көтеріліптаңдайға темей тұрады. Тіліміз |«ж» мен «ш» дыбыстарын |
| |ауаның шығуына кедергі жасайтындықтан «ж» |салыстырып айтады |
| |дыбысын дауыссыз дыбыс дейміз, көк түсті | |
| |дөңгелекпен белгілейміз | |
| | | |
|Ұйымдастыр|Тіл ұстарту жаттығуы | |
|ушылық |-Осы дауыссыз дыбыстарды дауысты |«ж» дыбысынан басталатын |
|ізденіс |дыбыстармен қосып айтамыз |буындарды айтады |
|кезеңі |Жа-жо-же-жи-жу-жы | |
| | | |
| |Дидактикалық ойын: «Дұрыс қайтала,топтан | |
| |қалма» |Естігендерін қайталап |
| |Жа-жа-жа-ға-ағ-ға- жаға |айтады |
| |Ша-ша-ша-на-на-на- шана | |
| |Са-са-са-ға-ға-ға- саға | |
| |Сергіту сәті |Шеңбер бойымен дөңгеленіп|
| |-«ж» дыбысынан басталатын сөздіестігенде |жүреді, «ж» дыбысы бар |
| |тоқтай қалңдар. |сөзді естігенде тоқтай |
| |Балалар дөңглгне жүреді, тәрбиеші сөз |қалады |
| |айтып тұрады: | |
| |шана,сана,шаң,заң,(жаңа)дегенде | |
| |балалартоқтай қалуы тиіс. Себебі бұл сөзде| |
| |«ж» дыбысы бар. Ойын әрі қарай осы ретпен | |
| |жалғасады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Іс-әрекетт|Дәптермен жұмыс | |
|ің бағалау|-Суреттерді атап шық, «ж» дыбысы |Суреттерді атап шығады, |
|кезеңі |кездесетін суреттеді қоршап қой |«ж» дыбысы кездесетін |
| |Мысалы: жылан, қой, ата, жаңбыр |сөздерді қоршап қояды |
| | | |
| |«Ж» дыбысы кездесетін өлең шумақтарын | |
| |айтып көрейік | |
| |Көйлекке кәдімгі |Қайталап айтып, жаттап |
| |Қарасаңыз анықтап |алады |
| |Жаны бар «ж» ұшып жүр | |
| |Жайдары күз, жарқын күз | |
| |Жарқырайды жапырақ | |
| | | |
| |Қорыту | |
| |Не үйрендіңдер? Қандай дыбыспен жұмыс |«Ж» дыбысымен жұмыстандық|
| |жасадық | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: «ж» дыбысынан басталатын сөздерді таба біледі, дауысты,
дауыссыз дыбыстарды ажырата біледі
Қандай түсініктерді меңгерді: «ж» дыбысының сөздегі орнының әртүрлі
болатынын
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: «ж» дыбысын «ш» дыбысымен шатастырмай
дұрыс айта білуді
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін
мектебінің мектепалды даярлық топ тәрбиешісі Ажимова Райгул Қобланқызы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Құрастыру
Тақырыбы:Жиһаз
Мақсаты: Балаларға құрастыру туралы түсінік беру. Құрастырудың түрлерімен
таныстыру, пайдалануға жарамсыз заттармен жұмыс істеуге үйрету.
Еңбексүйгіштікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Әдіс- тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын
Қажетті көрнекі құралдар: Ағащ конструктор, сіріңке қорабы,түсті картон,әр
түрлі жиһаздар т.б.
Қос тілділік компонент: жиһаз- мебель
| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешенің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Ойын ойнату: | |
|Себепті |Есік қағылады. Тәрбиеші кім келгенін | |
|қызығушылы|айтады. | |
|ғын ояту |-Балалар бізге Гүлнар , Сәуле, Айсұлу атты|Қуыршақтарды қарсылап, |
|кезеңі |қуыршақтар қонаққа келіпті. Олар бізге |құрмет көрсетеді |
| |өздеріне орындықтар, үстел және төсектер | |
| |сияқты жиһаздар жасап беруімізді өтінеді. | |
| |Балалар, біз оларға жиһаз жасап берейік. | |
| |Ол үшін біз сендермен «Жиһаз жасайтын | |
| |шеберхана» ашып, құрастыру жұмысын | |
| |юастаймыз. | |
| |Әңгімелесу: | |
| |Құрастыру дегеніміз не? Бұл әр түрлі |Тәрбиешімен |
| |заттардан бұйымдар жасай білу шеберлігі. |әңгімелесіп,қойылған |
| |Біз керекті материалдарды табиғаттан |сұрақтарға жауап береді. |
| |аламыз. Олар- бүр, еменжапырақ, бұтақ, | |
| |ағаш, құстың қауырсыны т.б. сол сияқты | |
| |пайдалануға жарамсыз заттар бар, оны | |
| |лақтырып тастағанымен бізге қайтадан қажет| |
| |болады. Олар сіріңке қорабы, әр түрлі | |
| |заттың қорабы, пластик шөлмектер, | |
| |стакандар т.б. | |
| |Бой сергіту. | |
| |Қыздар мен балалар доп сияқты секіреді, |Бой сергіту жаттығуын |
| |қолдарын шапалақтайды, аяқтарын |орындайды |
| |топылдатады, көздерін жыпылықтатады, тыныш| |
| |отырып демалады. | |
| | | |
|Ұйымдастыр|Үлгіні қарау( бөліктің атауы, оны | |
|ушылық |біріктіру тәсілдері) |«ж» дыбысынан басталатын |
|ізденіс | |буындарды айтады |
|кезеңі |Балалардың өз беттерімен құрастыру жұмысы.| |
| |-Балалар қонақ қуыршақтар сендерге жұмбақ |Жұмбақтардың шешуін |
| |жасырғылары келеді екен: |табады |
| |Жұмбақтар: | |
| |Жайылған дүниеге бір ғажайып |Орыныдық |
| |Тік көтеріп отырар адамдарды | |
| |Ағайынды төрт батыр |Үстел |
| |Көтергені бір шатыр | |
| |Арқасында азығы |Үстел |
| |Бауырында қазығы | |
| |Қойған тамақ «үйінде » |Тоңазытқыш |
| |Тұратын мұздай күйінде | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Іс-әрекетт|«Ағаш шебері» өлеңімен қорытындылау | |
|ің бағалау|Бұрқыратып иісін | |
|кезеңі |Тақтай тілем ағаштан |Өлең жолдарын жаттап |
| |Безендірем үй ішін |алады |
| |Жабдықтармен жарасқан | |
| |Болсын берік, көрікті | |
| |Пәтерлердің жасауы | |
| |Соған лайық ең мықты | |
| |Келер жиһаз жасағым | |
| | | |
| |-Балалардың жұмыстарын талдау |Балалар өз жұмыстарына |
| | |баға береді |
| |-Қуыршақтарға ұсынып, шығарып салу |Қуыршақтарға жұмыстарын |
| | |ұсынып, шығарып салады |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Қажетсіз затарды пайдалана біледі
Қандай түсініктерді меңгерді: Сіріңке қораптарынан, катушкадан жиһаз
құрастыруды
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қуыршақтарға жиһаз жасап, құрметтей
білулері
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің
мектепалды даярлық топ тәрбиешісі Ажимова Райгул Қобланқызы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Денсаулық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Валеология
Тақырыбы: Күн, су, ауа- біздің достарымыз
Мақсаты: Балаларға адамдар, жануарлар мен өсімдіктер тіршілігі үшін ауаның,
судың, күннің қаншалықты маңызы бар екенін түсіндіру. Таза су табиғаттың
баға жетпес сыйы екенін айту.
Әдіс- тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын
Қажетті көрнекі құралдар: Тірі жіне өлі табиғат суреттері
Қос тілділік компонент: күн- солнце, су- вода, ауа- воздух
| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешенің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Әңгімелесу : | |
|Себепті |-Балалар біз немен демаламыз? |-Ауамен |
|қызығушылы|-Қане, ауаны жұтайық . Ауа қайда барады? |-мұрынға |
|ғын ояту |-Дұрыс, ол тамаққа келіп түсіп , тыныс | |
|кезеңі |жолдарына содан кейін ауатамырлар арқылы | |
| |өкпеге барады. | |
| |-Балалар, қане, тәжірибе жесеп көрейік (Әр|Тәжірибе жасап көреді |
| |балаға екі шардан таратып береді. Балалар | |
| |шарды үрлейді , ауасын шығарады) | |
| |- Міне, өкпе осылай жұмыс жасайды. | |
| |-Балалар, егер ауа жоқ болса не болар еді?|Өмір сүре алмас едік |
| |Тәжірибе жасап көрейік: | |
| |Алақанымызбен ауызды жауып , саусағымызбен|Ауыздарын жауып, |
| |мұрнымызды қысайық. |мұрындарын қысады |
| |-Таза ауа қалай келеді? |Бізге өсімдіктер арқылы |
| | |береді |
| |-Ал, өсімдіктер өмір сүру үшін оларға не |Су мен жарық |
| |қажет? | |
| |Жұмбақтар: | |
| |Ақ сандығым ашылды |Күн |
| |Ішінен жібек шашылды | |
| |Дәмі де жоқ, түсі жоқ |Су |
| |Пайдаланбас кісі жоқ | |
| |Өмірде одан мол ештеңе болмайды |Ауа |
| |Құшақтасаң, құшағың тек толмайды | |
| |-Балалар күн, су, ауа қандай табиғатқа |Жансыз табиғатқа жатады |
| |жатады? | |
| | | |
|Ұйымдастыр|«Таңғажайып сәт» | |
|ушылық |-Есік қағылып қозы кіреді. Ол үсті лас , | |
|ізденіс |өзі жылап, жөтеліп тұр. | |
|кезеңі |- Балалар өзі лас, өзі мұңды болып тұрған |-қозы |
| |кім? | |
| |Қозы: | |
| |-Мен өзен жағалап сендерге қонаққа келе |Қозы тыңдайды, жанашырлық|
| |жаттым. Күн ысып кеткенде өзенге шомылып |білдіреді |
| |алмақшы болдым. Суға түсіп, сыртқа | |
| |шыққанда осындай болдым. | |
| |-Балалар, маған не болғанын, мүмкін сендер|-жоқ |
| |білетін боларсыңдар? | |
| |- Ой, менің есіме енді түсті ! Өзен | |
| |жағасына зауыттан тартылып жатқан ұзын | |
| |құбырды көрдім. Ол құбырдан өзенге су | |
| |құйылып жатты. Мен түтін араласқан ауаны | |
| |жұттым. – Балалар қозыға қандай кеңес | |
| |береміз? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Іс-әрекетт|-Жақсылап демал. Таза су іш. Таза су |Қозыға кеңес береді |
|ің бағалау|ішіп, шөп жесең жазылып кетесін деп қозыға| |
|кезеңі |қораға барып жатуды өтінеді. |Суға қалдық заттарды |
| |-Балалар қозы сияты мұндай жағдайларға тап|тастамау керек. |
| |болмау үшін не істеуіміз керек? |Табиғатқа зиян келтірмеу |
| | |керек |
| | | |
| |«Нені атағанымыд көрсет» дидактикалық | |
| |ойыны |Жанда және жансыз |
| |Жанды және жансыз табиғатты атап |табиғатты атап көрсетеді |
| |көрсету. | |
| |Мысалы: Адам- жанды табиғат | |
| |Күн- жансыз табиғат | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Күн, су, ауаның адамға қаншалықты қажет екенін біледі.
Қандай түсініктерді меңгерді: Табиғатқа қамқар бола білуді, зиян
келтірмеуді меңгерді
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қозыға деген аяушылық сезімдерін
білдіріп, көмек көрсетулері.
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің мектепалды даярлық топ
тәрбиешісі Ажимова Райгул Қобланқызы.
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Қоршаған дүниемен таныстыру
Тақырыбы: Құс. Құстардың қысқы тіршілігі
Мақсаты: Қардағы құстардың іздерін бақылау. Қар туралы білімдерін бекіту.
Табиғатқа, еңбекке деген сүйіспеншілігін ояту.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын,серуен
Қажетті көрнекі құралдар: Шана, шаңға
Қос тілділік компонент: Құс-птицы. Қыс-зима
| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешенің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Ұйымдастыру: | |
|Себепті |-Балалар бізге қонаққа «Саубөбек » келеді.| |
|қызығушылы|Сабөбекпен серуенге баруға әзірміз бе? |Әзірміз |
|ғын ояту |Ендеше қолдарына шаңғының таяғын алыңдар, |Шаңғаның таяғын алып |
|кезеңі |олар саедерге сырғанауға көмектеседі. Сол |тебеді |
| |аяқпен, оң аяқпен тізелерінді | |
| |бүгіпитеріңдер, келе жатырмыз, келе | |
| |жатырмыз... | |
| |Бақылау: | |
| |Жапалақтап ақ қар күнде жауды қайталап |Саяхатқа барады |
| |Далаға шықты балалар шаңғыларын арқалап | |
| |-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? | |
| |-Қыста не жауады? |Қыс мезгілі |
| |-Қардың түсі қандай? |Қар жауады |
| |-Қар тағы қандай болады? |Ақ |
| | |Қатты,жұмсақ,ұлпа, |
| |Жұмбақ жасыру |салқын,жылтыр |
| |Ұлпа, қанаттай ақ? | |
| | |қар |
| |-Балалар, біз қазір тәжірибе жасап | |
| |көрейік.Қар тағы қандай болады екен? Міне,| |
| |мынау ұлпа қар. Оны алақанымызға салып | |
| |кішкене ұстасақ, ол қандай болады? –Міне | |
| |қараңдар, ол дымқыл. Ал егерде |дымқыл |
| |алақанымызда көбірек ұстасақ ше? | |
| |-Ол неге еріп кетті, себебі алақанымыз |еріп кетеді |
| |жылы | |
| |-балалар қыста суыққа төзімді қандай | |
| |құстарды білесіңдер? |торғай, қарға, сауысқан, |
| | |көгершін |
| |«Құстар қалай қыстайды?» ертегісін оқып | |
|Ұйымдастыр|беру. |Ертегіні тыңдап |
|ушылық | |сұрақтарға жауап береді |
|ізденіс |Сергіту сәті | |
|кезеңі |Қар борайды оң жақтан | |
| |Қар борайды сол жақтан |Сергіту сәтін орындайды |
| |Қар атысып ойнасақ | |
| |Су өтпейді қолғаптан | |
| | | |
| |-Балалар қараңдар, мына жерде қардың | |
| |үстімен торғайлар жүріп өтіпті, ал мына | |
| |жермен сауысқан жүріп өтіпті |Құстардың іздерін |
| |-Келіңдер құстардың іздерін бақылайық. |бақылайды |
| |-Балалар біз жазда құстардың ізін жақсы | |
| |көре алмаймыз, ал қыста қар бетінен анық | |
| |көруге болады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қимылды ойын: «Ұлпа қар» | |
|Іс-әрекетт|Ұлпа қар сияқты ұшамыз, ұшамыз. Ұлпа қар |Ұлпа қарға айналады |
|ің бағалау|ұшып бір жерге жиналып ,үйіліп кесек қарға| |
|кезеңі |айналады. | |
| | | |
| |«Кесек қармен» ойын |Кесек қарларды көк, қызыл|
| |Кесек қарды қыздар қызыл шеңберге, ұлдар |шеңберлерге тасып салады |
| |көк шеңберге тасып салады | |
| | | |
| |Өлең жаттату |Өлеңді жаттап алады |
| |Торғай,торғай, торғайсың | |
| |Жақын келіп қонғайсың | |
| |Жем шашайын тойып ал | |
| |Сонда аязға тоңбайсың | |
| |«Дауысын ажырат» дидактикалық ойыны |Құстардың дауыстарын |
| |Қарға қарқ-қарқ |салып,ажыратады |
| |Торғай шик-шик | |
| |Саубөбекпен қоштасады | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Қыстап қалатын құстар туралы біледі,атап айтады
Қандай түсініктерді меңгерді: Қардың түсін және оның қандай болатынын, қар
бетіндегі іздерді бақылауды меңгерді
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Серуен жасап, бақылауды, жеке жұмыс
жасай білулері,ойынға қатысулары
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің
мектепалды даярлық топ тәрбиешісі Ажимова Райгул Қобланқызы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Қарапайым математика
Тақырыбы: 6 саны
Мақсаты: Балаларды 6 санымен және цифрымен таныстыру. Тура және кері санай
білуге үйрету.
Әдіс-тәсілдер:Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын
Қажетті көрнекі құралдар: 6 саны, 6 санына байланысты суреттер
Қос тілділік компонент: алты- шесть, сан- цифр
| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешенің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Жылулық шеңбері | |
|Себепті |Алты қанат ақ Орда | |
|қызығушылы|Әнсіз, күйсіз болар ма?! | |
|ғын ояту |Айттырмайды дауыңды |Өлең жолдарын шеңберге |
|кезеңі |Алты ауызы ауылдың |тұрып айтады |
| |Тебеді ел кеткенше | |
| |Алтыбақан, әткешек | |
| |Алты шекті гитара | |
| |Қала алмайды бейтарап | |
| |Алты аяқты қоңыздар | |
| |Ұшып жүрген қобыздар | |
| |Жұмбақ жасыру | |
| |Бестен кейін келеді | |
| |Тапқыр оны біледі |6 саны |
| |Бұл қай сан? | |
| |«Қонақтар келді» дидактикалық ойыны | |
| |-Майра түскі асқа келетін қонақтарды | |
| |күтеді. Ол сұйық асқа тәрелке, қасықтар | |
| |дайындады. | |
| |-Тәрелке мен қасықтардың саны бірдей |Майра қонақтарға 6 қасық,|
| |ме?Оны қалай білуге болады? Суретке қарап |6 тәрелке дайындады. |
| |, әрбір тәрелкеге бір қасықтан қойыңдар. |Майра 6 қонақ күтті |
| |Майра қателескен жоқ па? Дәлелдеңдер. | |
| |Майра неше қонақты күтеді? | |
| | |1- ден 6-ға дейін тура |
| |Тура және кері санау |және кері санайды |
| |1 2 3 4 5 6 | |
| |6 5 4 3 2 1 | |
| |Логикалық есептер | |
|Ұйымдастыр|1.Жемсауытта 5 торғай жем жеп отыр,оған | |
|ушылық |тағы 1 торғай келіп қосылды. Барлығы неше |6 торғай болды |
|ізденіс |торғай болды? | |
|кезеңі |2.Көлде 8 аққу жүзіп жүр,оның 2 көлден | |
| |ұшып кетті. Көлде неше аққу қалды? |6 аққу қалды |
| |Сандық қатар | |
| |1- ден 10-ға дейінгі сандар арасынан 6 |6 санын тауып қоршайды |
| |санын тауып қорша | |
| |1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | |
| |Алты саны ұлықпа | |
| |Ұқсас өзі құлыпқа | |
| |-Мына құлыптардың саны нешеу? |6 |
| |-Оларды қай кілт ашады? |Әр құлыптың кілтін табады|
| | | |
| |Сергіту сәті |Сергіту сәтін орындайды |
| |1,2,3- қарлығаш боп ұш | |
| |5,6,7- қарлығаш боп қалқы | |
| |7,8,9,10-өз орнына қон | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Іс-әрекетт|Тапсырмалар | |
|ің бағалау|«Көршісін тап» |Сандардың көршісін табады|
|кезеңі |1...3...5..7...9.... | |
| |..2...4...6..8...10 | |
| | |Санын анықтайды |
| |Дидактикалық ойын: «Санын анықта» | |
| |Әр көкөніс пен жемісті,жидекті есептеп | |
| |санын айтады | |
| | | |
| |Есепте: |Есепті орындайды |
| |5+1=6 4+2=6 3+3=6 | |
| |Бояу: Әр топтағы заттарды бір сөзбен ата | |
| | |6 санын жазып үйренеді |
| |6 санын бастырып жазу,штрихтау | |
| | | |
| |Оқуіс-әрекетін қорытындылау | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: 1-ден 6-ға дейін тура және кері санауды біледі .
Қандай түсініктерді меңгерді: 6 саны жұп сан екенін, көршілес сандарды
тауып жазуды,есепті ойлап шығара білуді меңгерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тапсырмаларды орындап, өз беттерімен
6 санын жазып үйренулері.
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің
мектепалды даярлық топ тәрбиешісі Ажимова Райгул Қобланқызы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Сауат ашу
Тақырыбы: «Ж» дыбысы мен әрпі
Мақсаты: Балаларды «Ж» дыбысы және әрпімен таныстыру,буындарды қосып оқуға
үйрету. Қолдарын жаттықтыру.
Әдіс- тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын
Қажетті көрнекі құралдар: «Ж» әрпі, «ж»дыбысына байланысты суреттер
Қос тілділік компонент: әріп-буква, дыбыс-звук
| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешенің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Жылулық шеңбері | |
|Себепті |-Қане, балалар,бәріміз бір-біріміздің | |
|қызығушылы|қолымыздан ұстап,үлкен шеңбер құрып |Балалар тәрбиешімен бірге|
|ғын ояту |көрейікші!Қандай тамашаІ Шеңбер күн сияқты|өлең жолдарын айтып, қол |
|кезеңі |жылы,дөңгелек. Шеңберде біз бір-біріміздің|ұстасып шеңбер құрады |
| |бет- жүзімізді, көімізді, күлкімізді көре | |
| |аламыз. | |
| |-Жарайсыңдар, балалар! Ендіорнымызға | |
| |отырайық | |
| | | |
| |Жаңа тақырып |Қимылмен көрсетіп, |
| |Дыбысты айтып жаттығамыз |дыбыстарды салады |
| |-Дауыл соқты, ағаштар тербелді |-ш-ш-ш-ш-ш |
| |Ш-ш-ш-ш-ш | |
| |-Қоңыздар ұшып келді |Ж-ж-ж-ж-ж |
| |Ж-ж-ж-ж-ж | |
| |-Қандай дыбыс айттыңдар? | |
| |-Күн көтеріліп шуағын шашты,жылуын берді | |
| |-«Жылу» дегенде бірінші қандай дыбыс | |
| |естіледі? |-«ж» дыбысы естіледі |
| | | |
| |Артикуляциялық жаттығу | |
| |-«ж» дыбысын айтқанад тіл жоғары | |
| |көтеріліптаңдайға темей тұрады. Тіліміз |«ж» мен «ш» дыбыстарын |
| |ауаның шығуына кедергі жасайтындықтан «ж» |салыстырып айтады |
| |дыбысын дауыссыз дыбыс дейміз, көк түсті | |
| |дөңгелекпен белгілейміз | |
| | | |
|Ұйымдастыр|Тіл ұстарту жаттығуы | |
|ушылық |-Осы дауыссыз дыбыстарды дауысты |«ж» дыбысынан басталатын |
|ізденіс |дыбыстармен қосып айтамыз |буындарды айтады |
|кезеңі |Жа-жо-же-жи-жу-жы | |
| | | |
| |Дидактикалық ойын: «Дұрыс қайтала,топтан | |
| |қалма» |Естігендерін қайталап |
| |Жа-жа-жа-ға-ағ-ға- жаға |айтады |
| |Ша-ша-ша-на-на-на- шана | |
| |Са-са-са-ға-ға-ға- саға | |
| |Сергіту сәті |Шеңбер бойымен дөңгеленіп|
| |-«ж» дыбысынан басталатын сөздіестігенде |жүреді, «ж» дыбысы бар |
| |тоқтай қалңдар. |сөзді естігенде тоқтай |
| |Балалар дөңглгне жүреді, тәрбиеші сөз |қалады |
| |айтып тұрады: | |
| |шана,сана,шаң,заң,(жаңа)дегенде | |
| |балалартоқтай қалуы тиіс. Себебі бұл сөзде| |
| |«ж» дыбысы бар. Ойын әрі қарай осы ретпен | |
| |жалғасады | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Іс-әрекетт|Дәптермен жұмыс | |
|ің бағалау|-Суреттерді атап шық, «ж» дыбысы |Суреттерді атап шығады, |
|кезеңі |кездесетін суреттеді қоршап қой |«ж» дыбысы кездесетін |
| |Мысалы: жылан, қой, ата, жаңбыр |сөздерді қоршап қояды |
| | | |
| |«Ж» дыбысы кездесетін өлең шумақтарын | |
| |айтып көрейік | |
| |Көйлекке кәдімгі |Қайталап айтып, жаттап |
| |Қарасаңыз анықтап |алады |
| |Жаны бар «ж» ұшып жүр | |
| |Жайдары күз, жарқын күз | |
| |Жарқырайды жапырақ | |
| | | |
| |Қорыту | |
| |Не үйрендіңдер? Қандай дыбыспен жұмыс |«Ж» дыбысымен жұмыстандық|
| |жасадық | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: «ж» дыбысынан басталатын сөздерді таба біледі, дауысты,
дауыссыз дыбыстарды ажырата біледі
Қандай түсініктерді меңгерді: «ж» дыбысының сөздегі орнының әртүрлі
болатынын
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: «ж» дыбысын «ш» дыбысымен шатастырмай
дұрыс айта білуді
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін
мектебінің мектепалды даярлық топ тәрбиешісі Ажимова Райгул Қобланқызы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Құрастыру
Тақырыбы:Жиһаз
Мақсаты: Балаларға құрастыру туралы түсінік беру. Құрастырудың түрлерімен
таныстыру, пайдалануға жарамсыз заттармен жұмыс істеуге үйрету.
Еңбексүйгіштікке,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Әдіс- тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын
Қажетті көрнекі құралдар: Ағащ конструктор, сіріңке қорабы,түсті картон,әр
түрлі жиһаздар т.б.
Қос тілділік компонент: жиһаз- мебель
| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешенің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Ойын ойнату: | |
|Себепті |Есік қағылады. Тәрбиеші кім келгенін | |
|қызығушылы|айтады. | |
|ғын ояту |-Балалар бізге Гүлнар , Сәуле, Айсұлу атты|Қуыршақтарды қарсылап, |
|кезеңі |қуыршақтар қонаққа келіпті. Олар бізге |құрмет көрсетеді |
| |өздеріне орындықтар, үстел және төсектер | |
| |сияқты жиһаздар жасап беруімізді өтінеді. | |
| |Балалар, біз оларға жиһаз жасап берейік. | |
| |Ол үшін біз сендермен «Жиһаз жасайтын | |
| |шеберхана» ашып, құрастыру жұмысын | |
| |юастаймыз. | |
| |Әңгімелесу: | |
| |Құрастыру дегеніміз не? Бұл әр түрлі |Тәрбиешімен |
| |заттардан бұйымдар жасай білу шеберлігі. |әңгімелесіп,қойылған |
| |Біз керекті материалдарды табиғаттан |сұрақтарға жауап береді. |
| |аламыз. Олар- бүр, еменжапырақ, бұтақ, | |
| |ағаш, құстың қауырсыны т.б. сол сияқты | |
| |пайдалануға жарамсыз заттар бар, оны | |
| |лақтырып тастағанымен бізге қайтадан қажет| |
| |болады. Олар сіріңке қорабы, әр түрлі | |
| |заттың қорабы, пластик шөлмектер, | |
| |стакандар т.б. | |
| |Бой сергіту. | |
| |Қыздар мен балалар доп сияқты секіреді, |Бой сергіту жаттығуын |
| |қолдарын шапалақтайды, аяқтарын |орындайды |
| |топылдатады, көздерін жыпылықтатады, тыныш| |
| |отырып демалады. | |
| | | |
|Ұйымдастыр|Үлгіні қарау( бөліктің атауы, оны | |
|ушылық |біріктіру тәсілдері) |«ж» дыбысынан басталатын |
|ізденіс | |буындарды айтады |
|кезеңі |Балалардың өз беттерімен құрастыру жұмысы.| |
| |-Балалар қонақ қуыршақтар сендерге жұмбақ |Жұмбақтардың шешуін |
| |жасырғылары келеді екен: |табады |
| |Жұмбақтар: | |
| |Жайылған дүниеге бір ғажайып |Орыныдық |
| |Тік көтеріп отырар адамдарды | |
| |Ағайынды төрт батыр |Үстел |
| |Көтергені бір шатыр | |
| |Арқасында азығы |Үстел |
| |Бауырында қазығы | |
| |Қойған тамақ «үйінде » |Тоңазытқыш |
| |Тұратын мұздай күйінде | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Іс-әрекетт|«Ағаш шебері» өлеңімен қорытындылау | |
|ің бағалау|Бұрқыратып иісін | |
|кезеңі |Тақтай тілем ағаштан |Өлең жолдарын жаттап |
| |Безендірем үй ішін |алады |
| |Жабдықтармен жарасқан | |
| |Болсын берік, көрікті | |
| |Пәтерлердің жасауы | |
| |Соған лайық ең мықты | |
| |Келер жиһаз жасағым | |
| | | |
| |-Балалардың жұмыстарын талдау |Балалар өз жұмыстарына |
| | |баға береді |
| |-Қуыршақтарға ұсынып, шығарып салу |Қуыршақтарға жұмыстарын |
| | |ұсынып, шығарып салады |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Қажетсіз затарды пайдалана біледі
Қандай түсініктерді меңгерді: Сіріңке қораптарынан, катушкадан жиһаз
құрастыруды
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қуыршақтарға жиһаз жасап, құрметтей
білулері
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің
мектепалды даярлық топ тәрбиешісі Ажимова Райгул Қобланқызы.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Денсаулық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Валеология
Тақырыбы: Күн, су, ауа- біздің достарымыз
Мақсаты: Балаларға адамдар, жануарлар мен өсімдіктер тіршілігі үшін ауаның,
судың, күннің қаншалықты маңызы бар екенін түсіндіру. Таза су табиғаттың
баға жетпес сыйы екенін айту.
Әдіс- тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,ойын
Қажетті көрнекі құралдар: Тірі жіне өлі табиғат суреттері
Қос тілділік компонент: күн- солнце, су- вода, ауа- воздух
| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешенің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |Әңгімелесу : | |
|Себепті |-Балалар біз немен демаламыз? |-Ауамен |
|қызығушылы|-Қане, ауаны жұтайық . Ауа қайда барады? |-мұрынға |
|ғын ояту |-Дұрыс, ол тамаққа келіп түсіп , тыныс | |
|кезеңі |жолдарына содан кейін ауатамырлар арқылы | |
| |өкпеге барады. | |
| |-Балалар, қане, тәжірибе жесеп көрейік (Әр|Тәжірибе жасап көреді |
| |балаға екі шардан таратып береді. Балалар | |
| |шарды үрлейді , ауасын шығарады) | |
| |- Міне, өкпе осылай жұмыс жасайды. | |
| |-Балалар, егер ауа жоқ болса не болар еді?|Өмір сүре алмас едік |
| |Тәжірибе жасап көрейік: | |
| |Алақанымызбен ауызды жауып , саусағымызбен|Ауыздарын жауып, |
| |мұрнымызды қысайық. |мұрындарын қысады |
| |-Таза ауа қалай келеді? |Бізге өсімдіктер арқылы |
| | |береді |
| |-Ал, өсімдіктер өмір сүру үшін оларға не |Су мен жарық |
| |қажет? | |
| |Жұмбақтар: | |
| |Ақ сандығым ашылды |Күн |
| |Ішінен жібек шашылды | |
| |Дәмі де жоқ, түсі жоқ |Су |
| |Пайдаланбас кісі жоқ | |
| |Өмірде одан мол ештеңе болмайды |Ауа |
| |Құшақтасаң, құшағың тек толмайды | |
| |-Балалар күн, су, ауа қандай табиғатқа |Жансыз табиғатқа жатады |
| |жатады? | |
| | | |
|Ұйымдастыр|«Таңғажайып сәт» | |
|ушылық |-Есік қағылып қозы кіреді. Ол үсті лас , | |
|ізденіс |өзі жылап, жөтеліп тұр. | |
|кезеңі |- Балалар өзі лас, өзі мұңды болып тұрған |-қозы |
| |кім? | |
| |Қозы: | |
| |-Мен өзен жағалап сендерге қонаққа келе |Қозы тыңдайды, жанашырлық|
| |жаттым. Күн ысып кеткенде өзенге шомылып |білдіреді |
| |алмақшы болдым. Суға түсіп, сыртқа | |
| |шыққанда осындай болдым. | |
| |-Балалар, маған не болғанын, мүмкін сендер|-жоқ |
| |білетін боларсыңдар? | |
| |- Ой, менің есіме енді түсті ! Өзен | |
| |жағасына зауыттан тартылып жатқан ұзын | |
| |құбырды көрдім. Ол құбырдан өзенге су | |
| |құйылып жатты. Мен түтін араласқан ауаны | |
| |жұттым. – Балалар қозыға қандай кеңес | |
| |береміз? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Іс-әрекетт|-Жақсылап демал. Таза су іш. Таза су |Қозыға кеңес береді |
|ің бағалау|ішіп, шөп жесең жазылып кетесін деп қозыға| |
|кезеңі |қораға барып жатуды өтінеді. |Суға қалдық заттарды |
| |-Балалар қозы сияты мұндай жағдайларға тап|тастамау керек. |
| |болмау үшін не істеуіміз керек? |Табиғатқа зиян келтірмеу |
| | |керек |
| | | |
| |«Нені атағанымыд көрсет» дидактикалық | |
| |ойыны |Жанда және жансыз |
| |Жанды және жансыз табиғатты атап |табиғатты атап көрсетеді |
| |көрсету. | |
| |Мысалы: Адам- жанды табиғат | |
| |Күн- жансыз табиғат | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Күн, су, ауаның адамға қаншалықты қажет екенін біледі.
Қандай түсініктерді меңгерді: Табиғатқа қамқар бола білуді, зиян
келтірмеуді меңгерді
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қозыға деген аяушылық сезімдерін
білдіріп, көмек көрсетулері.
Қаратөбе ауданы
Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің мектепалды даярлық топ
тәрбиешісі Ажимова Райгул Қобланқызы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz