Жанасу датчигі: батырманың басылуын анықтау және моторларды басқару

«

Сыныбы:

Пәні: информатика

: Тақырыбы
Сыныбы:: 4. 1. Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта
: Сілтеме
Сыныбы:: www. robotics. nis. edu. kz, оқулықтар
: Мақсаты
Сыныбы:: Жанасу датчиктің батырмасын басқаннан кейін моторларды қозғалысқа келтіру.
: Оқу нәтижесі:
Сыныбы:: Сабақта оқушыларға жанасу датчиктің батырмасын басу арқылы моторларды қозғалісқа келтіруді үйрету.
: Түйінді идеялар:
Сыныбы:: Оқушылардың робот құрылғылары және датчиктермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
: Жаттығулар:
Сыныбы:: 1. Сергіту сәті
Пәні:информатика: 2. Топта жұмыс істеу ережесі
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау
: Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
Сыныбы:: топтық жұмыстар
Пәні:информатика: өзгенің жұмысын бағалай білу
өзін-өзі және өзгені бағалау
: Дереккөздер:
Сыныбы:: LEGO сайты
Пәні:информатика: Интернеттен алынған ақпараттар
қосымша дидактикалық материлдар
: Оқуға арналған тапсырма:
Сыныбы:: Оқулық
Пәні:информатика: оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары.
Практикум
Кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кезеңдері: Ұйымдастыру (2 мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: Амандасу. Датчиктер арқылы 2 немесе 4 топқа бөлу.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді
Бағалау:
Ресурстар: Қиылған суреттер
Кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру (5мин. )
Мұғалім іс-әрекеті:

Миға шабуыл

  • Бұрылыс дегеніміз не?
  • Бір орындағы бұрылыс: Моторларды Тәуелсіз басқару блогының қызметі.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Ватман, интербелсенді тақта
Кезеңдері: Бағалау критерийлерін құру. 3 мин
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру
Оқушы іс-әрекеті: Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

Жаңа сабақ.

1. Ой қозғау

(10 мин. )

Мұғалім іс-әрекеті:

Оқушыларға бағыт-бағдар беру;

Жанасу датчигі: Орнату инструкциясы.

Жанасу датчигі: Бағдарлама

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады.
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Слайд, видеороликтер
Кезеңдері: 3 . Топпен жұмыс. (10мин. )
Мұғалім іс-әрекеті:

1- топ

  1. Жанасу датчигін құрастыру
  2. Бағдарлама құру

2- топ

  1. Жанасу датчигін құрастыру
  2. Бағдарлама құру

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар топпен жұмыс жасайды
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар:
Кезеңдері: 4. Сергіту сәті. 3 мин
Мұғалім іс-әрекеті: «Роботтар» биін көрсету
Оқушы іс-әрекеті: Би қимылдары арқылы бойларын сергіту
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

5. Практикалық жұмыс.

10 мин

Мұғалім іс-әрекеті:

1-топ

2-топ

Оқушы іс-әрекеті: Практикалық тапсырмаларды орындайды
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Тапсырма салыған қораптар
Кезеңдері: Сабақты бекіту.
Мұғалім іс-әрекеті:

Жанасу датчигі дегеніміз не?

Жанасу датчигінің қалау орнатылады?

Оқушы іс-әрекеті: Сұрақтар
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері: Бағалау
Мұғалім іс-әрекеті: Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері: Үйге тапсырма.
Мұғалім іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын жазу
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері: Кері байланыс.
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға парақшалар үлестіру.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Бағалау:
Ресурстар: Парақшалар

Ұқсас жұмыстар
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Жанасу датчигі және батырманың басылуын анықтау
Бір орындағы бұрылыс пен моторларды тәуелсіз басқару: 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Электрондық басқару блоктарының тетіктерін диагностикалау және ақауларын анықтау
Рөлдік басқару механизмінің ақауларын анықтау және жөндеу
Іс-тәжірибе: автомобильдердің жай-күйін анықтау және техникалық жағдайын басқару
Сөздердің байланысу түрлері: қабысу, матасу және жанасу
Автомобиль электрондық тетіктері мен басқару жүйелерінің жұмыс қабілеттілігін анықтау
4-сыныпқа арналған Lego Mindstorms EV3 ультрадыбыс датчигі бойынша сабақ жоспары
7-сынып қазақ тілі сабағы: Жанасу - сөздердің байланысу түрі және талдау
EV3-ке алғашқы бағдарлама жасау және үлкен моторлар мен рульдік басқару блогының қозғалысын түсіндіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz