Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта

«

Сыныбы:

Пәні: информатика

: Тақырыбы
Сыныбы:: 4. 1. Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта
: Сілтеме
Сыныбы:: www. robotics. nis. edu. kz, оқулықтар
: Мақсаты
Сыныбы:: Жанасу датчиктің батырмасын басқаннан кейін моторларды қозғалысқа келтіру.
: Оқу нәтижесі:
Сыныбы:: Сабақта оқушыларға жанасу датчиктің батырмасын басу арқылы моторларды қозғалісқа келтіруді үйрету.
: Түйінді идеялар:
Сыныбы:: Оқушылардың робот құрылғылары және датчиктермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
: Жаттығулар:
Сыныбы:: 1. Сергіту сәті
Пәні:информатика: 2. Топта жұмыс істеу ережесі
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау
: Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
Сыныбы:: топтық жұмыстар
Пәні:информатика: өзгенің жұмысын бағалай білу
өзін-өзі және өзгені бағалау
: Дереккөздер:
Сыныбы:: LEGO сайты
Пәні:информатика: Интернеттен алынған ақпараттар
қосымша дидактикалық материлдар
: Оқуға арналған тапсырма:
Сыныбы:: Оқулық
Пәні:информатика: оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары.
Практикум
Кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кезеңдері: Ұйымдастыру (2 мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: Амандасу. Датчиктер арқылы 2 немесе 4 топқа бөлу.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді
Бағалау:
Ресурстар: Қиылған суреттер
Кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру (5мин. )
Мұғалім іс-әрекеті:

Миға шабуыл

  • Бұрылыс дегеніміз не?
  • Бір орындағы бұрылыс: Моторларды Тәуелсіз басқару блогының қызметі.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Ватман, интербелсенді тақта
Кезеңдері: Бағалау критерийлерін құру. 3 мин
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру
Оқушы іс-әрекеті: Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

Жаңа сабақ.

1. Ой қозғау

(10 мин. )

Мұғалім іс-әрекеті:

Оқушыларға бағыт-бағдар беру;

Жанасу датчигі: Орнату инструкциясы.

Жанасу датчигі: Бағдарлама

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады.
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Слайд, видеороликтер
Кезеңдері: 3 . Топпен жұмыс. (10мин. )
Мұғалім іс-әрекеті:

1- топ

  1. Жанасу датчигін құрастыру
  2. Бағдарлама құру

2- топ

  1. Жанасу датчигін құрастыру
  2. Бағдарлама құру

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар топпен жұмыс жасайды
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар:
Кезеңдері: 4. Сергіту сәті. 3 мин
Мұғалім іс-әрекеті: «Роботтар» биін көрсету
Оқушы іс-әрекеті: Би қимылдары арқылы бойларын сергіту
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

5. Практикалық жұмыс.

10 мин

Мұғалім іс-әрекеті:

1-топ

2-топ

Оқушы іс-әрекеті: Практикалық тапсырмаларды орындайды
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Тапсырма салыған қораптар
Кезеңдері: Сабақты бекіту.
Мұғалім іс-әрекеті:

Жанасу датчигі дегеніміз не?

Жанасу датчигінің қалау орнатылады?

Оқушы іс-әрекеті: Сұрақтар
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері: Бағалау
Мұғалім іс-әрекеті: Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері: Үйге тапсырма.
Мұғалім іс-әрекеті: Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын жазу
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері: Кері байланыс.
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға парақшалар үлестіру.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Бағалау:
Ресурстар: Парақшалар

Ұқсас жұмыстар
Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықтау
РОБОТО ТЕХНИКА
Жүк тасымалдағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Түс датчиктері
Моторлар және датчиктер
Моторлар мен датчиктер
Сөз тіркесінің түрлерін ата
11 сыныпта математикадан кіріс бақылау
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Қарапайым мәтіндік редактор. редактор интерфейсі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz