Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта
«
| |Сыныбы: |Пәні: информатика |
|Тақырыбы |4.1. Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта |
|Сілтеме |www.robotics.nis.edu.kz, оқулықтар |
|Мақсаты |Жанасу датчиктің батырмасын басқаннан кейін моторларды қозғалысқа келтіру. |
|Оқу нәтижесі: |Сабақта оқушыларға жанасу датчиктің батырмасын басу арқылы моторларды қозғалісқа келтіруді үйрету. |
|Түйінді |Оқушылардың робот құрылғылары және датчиктермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. |
|идеялар: | |
|Жаттығулар: |1. Сергіту сәті |2. Топта жұмыс істеу ережесі |3. Топтық жұмысты бақылау және |
| | | |бағалау |
|Бірлескен |топтық жұмыстар |өзгенің жұмысын бағалай білу |өзін-өзі және өзгені бағалау |
|жұмысқа | | | |
|негізделген | | | |
|тәсіл: | | | |
|Дереккөздер: |LEGO сайты |Интернеттен алынған |қосымша дидактикалық материлдар|
| | |ақпараттар | |
|Оқуға арналған |Оқулық |оқушылардың өз бетінше іздену|Практикум |
|тапсырма: | |жұмыстары. | |
|Кезеңдері |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|Ұйымдастыру (2 |Амандасу. Датчиктер арқылы 2 немесе 4 |Оқушылар суреттерді құрастыру | |Қиылған суреттер |
|мин.) |топқа бөлу. |арқылы топқа бөлінеді | | |
|Үй тапсырмасын |Миға шабуыл |Оқушылар сұрақтарға жауап |Формативті |Ватман, |
|тексеру (5мин.) |Бұрылыс дегеніміз не? |береді |бағалау |интербелсенді тақта |
| |Бір орындағы бұрылыс: Моторларды Тәуелсіз| | | |
| |басқару блогының қызметі. | | | |
|Бағалау |Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер |Мұғаліммен бірлесе отырып, | | |
|критерийлерін |құру, топ басшыларына беру |критерийлер құру | | |
|құру. 3 мин | | | | |
|Жаңа сабақ. |Оқушыларға бағыт-бағдар беру; |Оқушылар қажетті ақпаратты |Формативті | Слайд, |
|1.Ой қозғау |Жанасу датчигі: Орнату инструкциясы. |дәптерлеріне жазып отырады. |бағалау |видеороликтер |
|(10 мин.) |[pic] | | | |
| |Жанасу датчигі: Бағдарлама | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|3 .Топпен жұмыс.|1- топ |Оқушылар топпен жұмыс жасайды |Формативті | |
|(10мин.) |Жанасу датчигін құрастыру | |бағалау | |
| |Бағдарлама құру | | | |
| |[pic] | | | |
| |2- топ | | | |
| |Жанасу датчигін құрастыру | | | |
| |Бағдарлама құру | | | |
| |[pic] | | | |
|4. Сергіту сәті.|«Роботтар» биін көрсету |Би қимылдары арқылы бойларын | | |
|3 мин | |сергіту | | |
|5. Практикалық |1-топ |Практикалық тапсырмаларды |Формативті |Тапсырма салыған |
|жұмыс. |[pic] |орындайды |бағалау |қораптар |
|10 мин |2-топ | | | |
| |[pic] | | | |
|Сабақты бекіту. |Жанасу датчигі дегеніміз не? |Сұрақтар | | |
| |Жанасу датчигінің қалау орнатылады? | | | |
|Бағалау |Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен | | | |
| |бірігіп бағалау | | | |
|Үйге тапсырма. |Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру. |Оқушылар үй тапсырмасын жазу | | |
|Кері байланыс. |Оқушыларға парақшалар үлестіру. |Оқушылар кері байланыс бойынша| |Парақшалар |
| | |қойылған сұрақтарға жауап беру| | |
| |Сыныбы: |Пәні: информатика |
|Тақырыбы |4.1. Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта |
|Сілтеме |www.robotics.nis.edu.kz, оқулықтар |
|Мақсаты |Жанасу датчиктің батырмасын басқаннан кейін моторларды қозғалысқа келтіру. |
|Оқу нәтижесі: |Сабақта оқушыларға жанасу датчиктің батырмасын басу арқылы моторларды қозғалісқа келтіруді үйрету. |
|Түйінді |Оқушылардың робот құрылғылары және датчиктермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. |
|идеялар: | |
|Жаттығулар: |1. Сергіту сәті |2. Топта жұмыс істеу ережесі |3. Топтық жұмысты бақылау және |
| | | |бағалау |
|Бірлескен |топтық жұмыстар |өзгенің жұмысын бағалай білу |өзін-өзі және өзгені бағалау |
|жұмысқа | | | |
|негізделген | | | |
|тәсіл: | | | |
|Дереккөздер: |LEGO сайты |Интернеттен алынған |қосымша дидактикалық материлдар|
| | |ақпараттар | |
|Оқуға арналған |Оқулық |оқушылардың өз бетінше іздену|Практикум |
|тапсырма: | |жұмыстары. | |
|Кезеңдері |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|Ұйымдастыру (2 |Амандасу. Датчиктер арқылы 2 немесе 4 |Оқушылар суреттерді құрастыру | |Қиылған суреттер |
|мин.) |топқа бөлу. |арқылы топқа бөлінеді | | |
|Үй тапсырмасын |Миға шабуыл |Оқушылар сұрақтарға жауап |Формативті |Ватман, |
|тексеру (5мин.) |Бұрылыс дегеніміз не? |береді |бағалау |интербелсенді тақта |
| |Бір орындағы бұрылыс: Моторларды Тәуелсіз| | | |
| |басқару блогының қызметі. | | | |
|Бағалау |Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер |Мұғаліммен бірлесе отырып, | | |
|критерийлерін |құру, топ басшыларына беру |критерийлер құру | | |
|құру. 3 мин | | | | |
|Жаңа сабақ. |Оқушыларға бағыт-бағдар беру; |Оқушылар қажетті ақпаратты |Формативті | Слайд, |
|1.Ой қозғау |Жанасу датчигі: Орнату инструкциясы. |дәптерлеріне жазып отырады. |бағалау |видеороликтер |
|(10 мин.) |[pic] | | | |
| |Жанасу датчигі: Бағдарлама | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|3 .Топпен жұмыс.|1- топ |Оқушылар топпен жұмыс жасайды |Формативті | |
|(10мин.) |Жанасу датчигін құрастыру | |бағалау | |
| |Бағдарлама құру | | | |
| |[pic] | | | |
| |2- топ | | | |
| |Жанасу датчигін құрастыру | | | |
| |Бағдарлама құру | | | |
| |[pic] | | | |
|4. Сергіту сәті.|«Роботтар» биін көрсету |Би қимылдары арқылы бойларын | | |
|3 мин | |сергіту | | |
|5. Практикалық |1-топ |Практикалық тапсырмаларды |Формативті |Тапсырма салыған |
|жұмыс. |[pic] |орындайды |бағалау |қораптар |
|10 мин |2-топ | | | |
| |[pic] | | | |
|Сабақты бекіту. |Жанасу датчигі дегеніміз не? |Сұрақтар | | |
| |Жанасу датчигінің қалау орнатылады? | | | |
|Бағалау |Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен | | | |
| |бірігіп бағалау | | | |
|Үйге тапсырма. |Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру. |Оқушылар үй тапсырмасын жазу | | |
|Кері байланыс. |Оқушыларға парақшалар үлестіру. |Оқушылар кері байланыс бойынша| |Парақшалар |
| | |қойылған сұрақтарға жауап беру| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz