Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта

«

| |Сыныбы: |Пәні: информатика |
|Тақырыбы |4.1. Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта |
|Сілтеме |www.robotics.nis.edu.kz, оқулықтар |
|Мақсаты |Жанасу датчиктің батырмасын басқаннан кейін моторларды қозғалысқа келтіру. |
|Оқу нәтижесі: |Сабақта оқушыларға жанасу датчиктің батырмасын басу арқылы моторларды қозғалісқа келтіруді үйрету. |
|Түйінді |Оқушылардың робот құрылғылары және датчиктермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. |
|идеялар: | |
|Жаттығулар: |1. Сергіту сәті |2. Топта жұмыс істеу ережесі |3. Топтық жұмысты бақылау және |
| | | |бағалау |
|Бірлескен |топтық жұмыстар |өзгенің жұмысын бағалай білу |өзін-өзі және өзгені бағалау |
|жұмысқа | | | |
|негізделген | | | |
|тәсіл: | | | |
|Дереккөздер: |LEGO сайты |Интернеттен алынған |қосымша дидактикалық материлдар|
| | |ақпараттар | |
|Оқуға арналған |Оқулық |оқушылардың өз бетінше іздену|Практикум |
|тапсырма: | |жұмыстары. | |

|Кезеңдері |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|Ұйымдастыру (2 |Амандасу. Датчиктер арқылы 2 немесе 4 |Оқушылар суреттерді құрастыру | |Қиылған суреттер |
|мин.) |топқа бөлу. |арқылы топқа бөлінеді | | |
|Үй тапсырмасын |Миға шабуыл |Оқушылар сұрақтарға жауап |Формативті |Ватман, |
|тексеру (5мин.) |Бұрылыс дегеніміз не? |береді |бағалау |интербелсенді тақта |
| |Бір орындағы бұрылыс: Моторларды Тәуелсіз| | | |
| |басқару блогының қызметі. | | | |
|Бағалау |Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер |Мұғаліммен бірлесе отырып, | | |
|критерийлерін |құру, топ басшыларына беру |критерийлер құру | | |
|құру. 3 мин | | | | |
|Жаңа сабақ. |Оқушыларға бағыт-бағдар беру; |Оқушылар қажетті ақпаратты |Формативті | Слайд, |
|1.Ой қозғау |Жанасу датчигі: Орнату инструкциясы. |дәптерлеріне жазып отырады. |бағалау |видеороликтер |
|(10 мин.) |[pic] | | | |
| |Жанасу датчигі: Бағдарлама  | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|3 .Топпен жұмыс.|1- топ |Оқушылар топпен жұмыс жасайды |Формативті | |
|(10мин.) |Жанасу датчигін құрастыру | |бағалау | |
| |Бағдарлама құру | | | |
| |[pic] | | | |
| |2- топ | | | |
| |Жанасу датчигін құрастыру | | | |
| |Бағдарлама құру | | | |
| |[pic] | | | |
|4. Сергіту сәті.|«Роботтар» биін көрсету |Би қимылдары арқылы бойларын | | |
|3 мин | |сергіту | | |
|5. Практикалық |1-топ |Практикалық тапсырмаларды |Формативті |Тапсырма салыған |
|жұмыс. |[pic] |орындайды |бағалау |қораптар |
|10 мин |2-топ | | | |
| |[pic] | | | |
|Сабақты бекіту. |Жанасу датчигі дегеніміз не? |Сұрақтар | | |
| |Жанасу датчигінің қалау орнатылады? | | | |
|Бағалау |Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен | | | |
| |бірігіп бағалау | | | |
|Үйге тапсырма. |Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру. |Оқушылар үй тапсырмасын жазу | | |
|Кері байланыс. |Оқушыларға парақшалар үлестіру. |Оқушылар кері байланыс бойынша| |Парақшалар |
| | |қойылған сұрақтарға жауап беру| | |

Ұқсас жұмыстар
Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықтау
РОБОТО ТЕХНИКА
Жүк тасымалдағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Түс датчиктері
Моторлар және датчиктер
Моторлар мен датчиктер
Сөз тіркесінің түрлерін ата
11 сыныпта математикадан кіріс бақылау
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Қарапайым мәтіндік редактор. редактор интерфейсі
Пәндер