Сабақ жоспары :: Музыка
Файл қосу
Сары даланы сазбен тербеткен
Ашық сабақ
Тақырыбы:
Сары даланы сазбен тербеткен.
(6 - сынып)
Музыка пәнінің мұғалімі:
№ 80 мектеп-гимназия
Сабақ тақырыбы: Сары даланы сазбен тербеткен.
6 «а» сыныбы
| |
|24.қазан. 2014 жыл |
|Уақыты: 1105 |
| |Оқушылардың Тәттімбет Қазанғапұлы жайлы түсінігін|
|Сабақ мақсаты: |кеңейтіп,алған білімдерін өзгелермен бөлісе алуға|
| |бейімдеу. «Домбыра» әнін үйрету,бағыт-бағдар бере |
| |отырып топта жұмыс жасауға үйрету, сыни ойлау |
|Күтілетін нәтиже: |қабілеттерін қалыптастыру. |
| | |
| |Оқушылар Тәттімбет Қазанғапұлы туралы алған |
| |білімдерін өзгелермен бөлісе алады.Жеке ойларын|
|Әдісі: |ортаға салып өз жұмыстарына бағалау жұргізе |
| |алады.Сыни ойлау дағдылары қалыптасады және |
| |топта жұмыс жасай алады. |
|Негізгі идеялар |АКТ,сын тұрғысынан ойлау,диалогтық оқыту, топпен |
| |жұмыс, формативті бағалау.екі жұлдыз,бір ұсыныс , |
| |мадақтаулар,ыстық орындық,сиқырлы микрафон, |
| |Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне |
| |сүйену.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы |
| |оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын |
| |қалыптастыруға ықпал жасау |
| | | | |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар,көрн|
| | | |екі құралдар |
| |Сабақ барысы: | | |
| |1.Ұйымдастыру кезеңі | | |
|1 мин |Оқушылармен сәлемдесу |1.Сәлемдесу. |Смайлигтер |
| | | | |
|3 мин |2. Топқа бөлу |2.Оқушылар (Домбыра , | |
| |(Домбыра,қобыз,жетіген) |қобыз,жетіген) аспаптары арқылы | |
| |аспаптары арқылы |топқа бөлінеді | |
| |Қиынды суреттерді | | |
| |құрастырады және топтың |Оқушылар тапсырма бойынша топта | |
| |атауына анықтама беру. |жұмыс жасайды,өз тұжырымдарын | |
| | |қорғайды. | |
|10 мин |Дауыс жаттығуын жасату | | |
| | |Дауыс жаттығуларын жасайды | |
| |3. Үй жұмысын тексеру | | |
| |«Күй құдіреті»тақырыбы | |Баян |
| |бойынша ыстық орындық |3.Ыстық орындық. Сұрақтарға |,синтезатор |
| |әдісі арқылы |жауап береді және сұрақ қоя алады. | |
| |Әуенді тап ойыны арқылы |Жасырылған әуенді тауып әнді хорда| |
| |«Ауылым» әнін әуенімен |және топта орындайды. Оқушылар | |
|20 мин |нақышында орындау және |бағалау критерийлері бойынша | |
| |критерилер арқылы бағалау. |топтардың әнді орындауын бағалайды.|Акт - |
| | | |пайдалану |
| |Миға шабуыл. «Кім жылдам»|Сөйлемді теріс оқу арқылы тақырыпты| |
| |ойыны. Сөйлемді теріс |атайды. | |
| |оқу. |Бейне ролик көру арқылы өз |Баян, |
| |«Тәттімбет» туралы бейне |тұжырымдарын жасайды. |синтезатор |
| |ролик көрсету арқылы |Топта ынтымақшылықта жұмыс | |
| |ойларын ашық айтады |жасайды. | |
| |(Венндиаграмма) | | |
|3 мин |Тәттімбет/Абыл | | |
| |Музыкалық сауат | |Акт - |
| |«Сарыжайлау» күйі |Музыка аспабы және күй ырғағын |пайдалану |
|3 мин |.Ән үйрету. |ажыратады | |
| | | |АКТ-пайдалану |
| |« Домбыра» әні |Әнді ережелерді сақтай отырып | |
|3 мин |.Білімді бекіту. |орындайды | |
| |«Серпілген сауал» әдісі | |Плакат,мар |
| | |Сұрақтарға ойлана жауап береді. |кер |
|2мин. | | | |
| |Қортындылау |Оқушылар бүгінгі сабақтан алған |АКТ-пайдалану |
| |Б.Б.Ү кестесі |әсерлері мен пікірлерін айтады және| |
| |«Сиқырлы микрафон» әдісі |жазады. | |
| |арқылы | | |
| |Үйге тапсырма беру |Әнге және тақырып бойынша зертеу |Баян, |
| |«Домбыра» әнін |жұмысы |синтезатор |
| |жаттау.Тәттімбет | | |
| |Қазанғапұлы туралы |Бағалау парақшалары арқылы | |
| |мағлұматтар. |бағалайды.Екі жұлдыз,бір ұсыныс | |
| |Оқушыларды бағалау. |береді. | |
| |Әр топтан жақсы жұмыс | | |
| |жасаған оқушыларды | | |
| |мадақтау.Екі жұлдыз,бір | |ББҮ кестесі. |
| |ұсыныс. | |Микрафон, |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Бағалау |
| | | |парақшалары |
.
Тақырыбы:
Сары даланы сазбен тербеткен.
(6 - сынып)
Музыка пәнінің мұғалімі:
№ 80 мектеп-гимназия
Сабақ тақырыбы: Сары даланы сазбен тербеткен.
6 «а» сыныбы
| |
|24.қазан. 2014 жыл |
|Уақыты: 1105 |
| |Оқушылардың Тәттімбет Қазанғапұлы жайлы түсінігін|
|Сабақ мақсаты: |кеңейтіп,алған білімдерін өзгелермен бөлісе алуға|
| |бейімдеу. «Домбыра» әнін үйрету,бағыт-бағдар бере |
| |отырып топта жұмыс жасауға үйрету, сыни ойлау |
|Күтілетін нәтиже: |қабілеттерін қалыптастыру. |
| | |
| |Оқушылар Тәттімбет Қазанғапұлы туралы алған |
| |білімдерін өзгелермен бөлісе алады.Жеке ойларын|
|Әдісі: |ортаға салып өз жұмыстарына бағалау жұргізе |
| |алады.Сыни ойлау дағдылары қалыптасады және |
| |топта жұмыс жасай алады. |
|Негізгі идеялар |АКТ,сын тұрғысынан ойлау,диалогтық оқыту, топпен |
| |жұмыс, формативті бағалау.екі жұлдыз,бір ұсыныс , |
| |мадақтаулар,ыстық орындық,сиқырлы микрафон, |
| |Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне |
| |сүйену.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы |
| |оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын |
| |қалыптастыруға ықпал жасау |
| | | | |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар,көрн|
| | | |екі құралдар |
| |Сабақ барысы: | | |
| |1.Ұйымдастыру кезеңі | | |
|1 мин |Оқушылармен сәлемдесу |1.Сәлемдесу. |Смайлигтер |
| | | | |
|3 мин |2. Топқа бөлу |2.Оқушылар (Домбыра , | |
| |(Домбыра,қобыз,жетіген) |қобыз,жетіген) аспаптары арқылы | |
| |аспаптары арқылы |топқа бөлінеді | |
| |Қиынды суреттерді | | |
| |құрастырады және топтың |Оқушылар тапсырма бойынша топта | |
| |атауына анықтама беру. |жұмыс жасайды,өз тұжырымдарын | |
| | |қорғайды. | |
|10 мин |Дауыс жаттығуын жасату | | |
| | |Дауыс жаттығуларын жасайды | |
| |3. Үй жұмысын тексеру | | |
| |«Күй құдіреті»тақырыбы | |Баян |
| |бойынша ыстық орындық |3.Ыстық орындық. Сұрақтарға |,синтезатор |
| |әдісі арқылы |жауап береді және сұрақ қоя алады. | |
| |Әуенді тап ойыны арқылы |Жасырылған әуенді тауып әнді хорда| |
| |«Ауылым» әнін әуенімен |және топта орындайды. Оқушылар | |
|20 мин |нақышында орындау және |бағалау критерийлері бойынша | |
| |критерилер арқылы бағалау. |топтардың әнді орындауын бағалайды.|Акт - |
| | | |пайдалану |
| |Миға шабуыл. «Кім жылдам»|Сөйлемді теріс оқу арқылы тақырыпты| |
| |ойыны. Сөйлемді теріс |атайды. | |
| |оқу. |Бейне ролик көру арқылы өз |Баян, |
| |«Тәттімбет» туралы бейне |тұжырымдарын жасайды. |синтезатор |
| |ролик көрсету арқылы |Топта ынтымақшылықта жұмыс | |
| |ойларын ашық айтады |жасайды. | |
| |(Венндиаграмма) | | |
|3 мин |Тәттімбет/Абыл | | |
| |Музыкалық сауат | |Акт - |
| |«Сарыжайлау» күйі |Музыка аспабы және күй ырғағын |пайдалану |
|3 мин |.Ән үйрету. |ажыратады | |
| | | |АКТ-пайдалану |
| |« Домбыра» әні |Әнді ережелерді сақтай отырып | |
|3 мин |.Білімді бекіту. |орындайды | |
| |«Серпілген сауал» әдісі | |Плакат,мар |
| | |Сұрақтарға ойлана жауап береді. |кер |
|2мин. | | | |
| |Қортындылау |Оқушылар бүгінгі сабақтан алған |АКТ-пайдалану |
| |Б.Б.Ү кестесі |әсерлері мен пікірлерін айтады және| |
| |«Сиқырлы микрафон» әдісі |жазады. | |
| |арқылы | | |
| |Үйге тапсырма беру |Әнге және тақырып бойынша зертеу |Баян, |
| |«Домбыра» әнін |жұмысы |синтезатор |
| |жаттау.Тәттімбет | | |
| |Қазанғапұлы туралы |Бағалау парақшалары арқылы | |
| |мағлұматтар. |бағалайды.Екі жұлдыз,бір ұсыныс | |
| |Оқушыларды бағалау. |береді. | |
| |Әр топтан жақсы жұмыс | | |
| |жасаған оқушыларды | | |
| |мадақтау.Екі жұлдыз,бір | |ББҮ кестесі. |
| |ұсыныс. | |Микрафон, |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Бағалау |
| | | |парақшалары |
.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz