Сабақ жоспары :: Музыка

Файл қосу

Сары даланы сазбен тербеткен

Ашық сабақ

Тақырыбы:

Сары даланы сазбен тербеткен.
(6 - сынып)

Музыка пәнінің мұғалімі:

№ 80 мектеп-гимназия

Сабақ тақырыбы: Сары даланы сазбен тербеткен.

6 «а» сыныбы

| |
|24.қазан. 2014 жыл |
|Уақыты: 1105 |
| |Оқушылардың Тәттімбет Қазанғапұлы жайлы түсінігін|
|Сабақ мақсаты: |кеңейтіп,алған білімдерін өзгелермен бөлісе алуға|
| |бейімдеу. «Домбыра» әнін үйрету,бағыт-бағдар бере |
| |отырып топта жұмыс жасауға үйрету, сыни ойлау |
|Күтілетін нәтиже: |қабілеттерін қалыптастыру. |
| | |
| |Оқушылар Тәттімбет Қазанғапұлы туралы алған |
| |білімдерін өзгелермен бөлісе алады.Жеке ойларын|
|Әдісі: |ортаға салып өз жұмыстарына бағалау жұргізе |
| |алады.Сыни ойлау дағдылары қалыптасады және |
| |топта жұмыс жасай алады. |
|Негізгі идеялар |АКТ,сын тұрғысынан ойлау,диалогтық оқыту, топпен |
| |жұмыс, формативті бағалау.екі жұлдыз,бір ұсыныс , |
| |мадақтаулар,ыстық орындық,сиқырлы микрафон, |
| |Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне |
| |сүйену.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы |
| |оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын |
| |қалыптастыруға ықпал жасау |
| | | | |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар,көрн|
| | | |екі құралдар |
| |Сабақ барысы: | | |
| |1.Ұйымдастыру кезеңі | | |
|1 мин |Оқушылармен сәлемдесу |1.Сәлемдесу. |Смайлигтер |
| | | | |
|3 мин |2. Топқа бөлу |2.Оқушылар (Домбыра , | |
| |(Домбыра,қобыз,жетіген) |қобыз,жетіген) аспаптары арқылы | |
| |аспаптары арқылы |топқа бөлінеді | |
| |Қиынды суреттерді | | |
| |құрастырады және топтың |Оқушылар тапсырма бойынша топта | |
| |атауына анықтама беру. |жұмыс жасайды,өз тұжырымдарын | |
| | |қорғайды. | |
|10 мин |Дауыс жаттығуын жасату | | |
| | |Дауыс жаттығуларын жасайды | |
| |3. Үй жұмысын тексеру | | |
| |«Күй құдіреті»тақырыбы | |Баян |
| |бойынша ыстық орындық |3.Ыстық орындық. Сұрақтарға |,синтезатор |
| |әдісі арқылы |жауап береді және сұрақ қоя алады. | |
| |Әуенді тап ойыны арқылы |Жасырылған әуенді тауып әнді хорда| |
| |«Ауылым» әнін әуенімен |және топта орындайды. Оқушылар | |
|20 мин |нақышында орындау және |бағалау критерийлері бойынша | |
| |критерилер арқылы бағалау. |топтардың әнді орындауын бағалайды.|Акт - |
| | | |пайдалану |
| |Миға шабуыл. «Кім жылдам»|Сөйлемді теріс оқу арқылы тақырыпты| |
| |ойыны. Сөйлемді теріс |атайды. | |
| |оқу. |Бейне ролик көру арқылы өз |Баян, |
| |«Тәттімбет» туралы бейне |тұжырымдарын жасайды. |синтезатор |
| |ролик көрсету арқылы |Топта ынтымақшылықта жұмыс | |
| |ойларын ашық айтады |жасайды. | |
| |(Венндиаграмма) | | |
|3 мин |Тәттімбет/Абыл | | |
| |Музыкалық сауат | |Акт - |
| |«Сарыжайлау» күйі |Музыка аспабы және күй ырғағын |пайдалану |
|3 мин |.Ән үйрету. |ажыратады | |
| | | |АКТ-пайдалану |
| |« Домбыра» әні |Әнді ережелерді сақтай отырып | |
|3 мин |.Білімді бекіту. |орындайды | |
| |«Серпілген сауал» әдісі | |Плакат,мар |
| | |Сұрақтарға ойлана жауап береді. |кер |
|2мин. | | | |
| |Қортындылау |Оқушылар бүгінгі сабақтан алған |АКТ-пайдалану |
| |Б.Б.Ү кестесі |әсерлері мен пікірлерін айтады және| |
| |«Сиқырлы микрафон» әдісі |жазады. | |
| |арқылы | | |
| |Үйге тапсырма беру |Әнге және тақырып бойынша зертеу |Баян, |
| |«Домбыра» әнін |жұмысы |синтезатор |
| |жаттау.Тәттімбет | | |
| |Қазанғапұлы туралы |Бағалау парақшалары арқылы | |
| |мағлұматтар. |бағалайды.Екі жұлдыз,бір ұсыныс | |
| |Оқушыларды бағалау. |береді. | |
| |Әр топтан жақсы жұмыс | | |
| |жасаған оқушыларды | | |
| |мадақтау.Екі жұлдыз,бір | |ББҮ кестесі. |
| |ұсыныс. | |Микрафон, |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Бағалау |
| | | |парақшалары |

.

Ұқсас жұмыстар
Құтты болсын қуаныш
Ардақты атамекенім
ЕЛІМ ТУҒАН ЖЕРІМ
Табиғатпен сыр шерткен шаңқобыз
Менің елім - Қазақстаным
Ана – өмірдің шуағы
Тәуелсіздік тәжі
Мейірімділік-асыл қасиет. мейірімділік , қайырымдылық құндылықтары туралы
Бұнда балаларға арналған өлеңдері
Қадыр ата ауылы
Пәндер