4-сыныпқа арналған Қорқыт тақырыбы бойынша сабақ жоспары: өмірі, аңыз бен ертегінің айырмашылығы және жер-су аттарын картадан табу

Сабақ жоспары

Сабақ :Қорқыт
Мектеп:№ 201
Сабақ :Қорқыт: Күні:
Мектеп:№ 201: Мұғалімнің аты-жөні: Уразымбетова Дина
Сабақ :Қорқыт: Сынып:4 - сынып
Мектеп:№ 201: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ :Қорқыт: Сабақ негізделген оқу мақсаты
Мектеп:№ 201:

1. Қорқыт ата өмірі туралы білу.

2. Ертегі мен аңыздың айырмашылығын түсіну.

3. Жер-су аттарын картадан тауып үйрену

Сабақ :Қорқыт: Сабақтың мақсаттары
Мектеп:№ 201: Барлық оқушылар істей алады : Қорқыт ата өмірі туралы біледі.
Сабақ :Қорқыт: Оқушылардың көпшілігі істей алады: Ертегі мен аңыздың айырмашылығын түсінеді.
Сабақ :Қорқыт: Кейбір оқушылар істей алады: Жер-су аттарын картадан тауып үйренеді.
Сабақ :Қорқыт: Тілдік мақсат
Мектеп:№ 201: Оқушылар: Аңыздың тілін түсініп оқиды.
Сабақ :Қорқыт: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Сабақ :Қорқыт: Талқылауға арналған сұрақтар:
Сабақ :Қорқыт:
  1. Қорқытты қандай сауалдар көп ойландырды?
  2. Қыран мен түлкінің кезігуін сипаттайтын қандай көркем суреттерді аңғардыңдар?
Сабақ :Қорқыт: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт: Жетістік критерийлері
Мектеп:№ 201:

1. Қорқыт атаның қобызшы, ақын, жырау болғанын айта алады.

2. Аңызда кездесетін жер-су аттарын атай алады.

3. Қорқыт ата күйлерін атай алады.

Сабақ :Қорқыт: Алдыңғы оқу
Мектеп:№ 201: Бес ешкі ертегісі
Сабақ :Қорқыт: Жоспар
Сабақ :Қорқыт: Жоспарланған уақыт
Мектеп:№ 201: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
Ресурстар
Сабақ :Қорқыт: Басы
Мектеп:№ 201:

2 мин

5 мин

4 мин

Үй тапсырмасын сұрау: «Мәтінді қайта өңдеу» әдісімен алдыңғы оқуды пысықтау.

Топқа бөлу: Қима қағаздарды құрастырту арқылы топқа бөлемін және жаңа тақырыпты ашамын. Ақын, жыршы, қобызшы.

Жаңа сабаққа тұсау кесер:

-Түрткі сұрақ: Халық ауыз әдебиеті үлгілеріне нелер жатады? Сынақтан өткізу: Ертегі мен аңыздың арасындағы айырмашылық қандай?. Басқаға бағыттау: Тағы қосатындарың бар ма?

Қорқыт ата туралы бейне жазба көрсету.

Ой қозғау. Сұрақ-жауап.

1. Қорқыт кім болған?

2. Қорқыт қандай аспап жасады?

3.

Қима қағаздар

Постер

Сабақ :Қорқыт: Ортасы
Мектеп:№ 201:

Оқулықпен жұмыс

Өз бетінше оқу.

Топтық жұмыс

Берілген бөлім бойынша топтар бір-біріне сұрақтар дайындайды.

Топтық бағалау.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Жұптық жұмыс.

Жұптаса отырып, аңызда кездесетін жер-су аттарын картадан тауып, топта бөлісу.

Дайын үлгі жауаппен бағалау

Сергіту сәті

Жеке жұмыс.

Дәптермен жұмыс

Қорқыттың күйін аң-құс, жел, өзен қалай тыңдайды, соны берілген сызба бойынша жазу.

А бақылау парағымен бағалау

Жеке жұмыс. «Концептуалдық кесте»

Әдебиет оқулығы 7-сынып, «Атамұра» баспасы, Р. Құтқожина, Қ. Бітібаева

Электронды оқулық

Сабақ :Қорқыт: Соңы
Мектеп:№ 201: 3 мин

Тақтамен жұмыс

Сәйкестендіру кестесі

Үй тапсырмасы:

Кері байланыс.

:
:
Бүгінгі сабақтан күшті меңгерген тұстарым:
Бүгінгі сабақты меңгерудегі әлсіз тұстарым:
Әлсіз тұсымды толықтыру мүмкіндіктерім:
Дайын жұмыс парақшалары
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт: Қосымша ақпарат
Сабақ :Қорқыт: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Мектеп:№ 201: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Сабақ :Қорқыт:
Мектеп:№ 201:
Сабақ :Қорқыт: Рефлексия
Мектеп:№ 201: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ :Қорқыт:

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп:№ 201:
Сабақ :Қорқыт: Қорытынды бағамдау
Сабақ :Қорқыт:

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ұқсас жұмыстар
2-сынып әдебиеттік оқу сабақ жоспары: Қожанасыр мен Алдаркөсе - аңыз бен ертегінің ерекшеліктерін оқыту
5-сыныпқа арналған Ахмет Байтұрсынұлының Өгіз бен Бақа мысалы бойынша сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған Ертегілер елінде тақырыбы бойынша сабақ жоспары
Қос сөздер тақырыбы бойынша 4-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Қобызға арналған күйлер және Қорқыт - музыка сабақ жоспары
1-сыныпқа арналған ана тілі сабағы: Жер-су аттары (саяхат сабақ)
Қазақстанның елордасы тақырыбы бойынша 4-сыныпқа арналған сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған Шығыс септік тақырыбы бойынша сабақ жоспары
Аңыз әңгімелер: Асан Қайғының жерұйықты іздеуі бойынша сабақ жоспары
4 сыныпқа арналған қазақ тілі: Сөйлем тақырыбы бойынша сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz