Қорқыт ата өмірі туралы

Сабақ жоспары

Сабақ :Қорқыт
Мектеп:№ 201
Сабақ :Қорқыт: Күні:
Мектеп:№ 201: Мұғалімнің аты-жөні: Уразымбетова Дина
Сабақ :Қорқыт: Сынып:4 - сынып
Мектеп:№ 201: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ :Қорқыт: Сабақ негізделген оқу мақсаты
Мектеп:№ 201:

1. Қорқыт ата өмірі туралы білу.

2. Ертегі мен аңыздың айырмашылығын түсіну.

3. Жер-су аттарын картадан тауып үйрену

Сабақ :Қорқыт: Сабақтың мақсаттары
Мектеп:№ 201: Барлық оқушылар істей алады : Қорқыт ата өмірі туралы біледі.
Сабақ :Қорқыт: Оқушылардың көпшілігі істей алады: Ертегі мен аңыздың айырмашылығын түсінеді.
Сабақ :Қорқыт: Кейбір оқушылар істей алады: Жер-су аттарын картадан тауып үйренеді.
Сабақ :Қорқыт: Тілдік мақсат
Мектеп:№ 201: Оқушылар: Аңыздың тілін түсініп оқиды.
Сабақ :Қорқыт: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Сабақ :Қорқыт: Талқылауға арналған сұрақтар:
Сабақ :Қорқыт:
  1. Қорқытты қандай сауалдар көп ойландырды?
  2. Қыран мен түлкінің кезігуін сипаттайтын қандай көркем суреттерді аңғардыңдар?
Сабақ :Қорқыт: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт: Жетістік критерийлері
Мектеп:№ 201:

1. Қорқыт атаның қобызшы, ақын, жырау болғанын айта алады.

2. Аңызда кездесетін жер-су аттарын атай алады.

3. Қорқыт ата күйлерін атай алады.

Сабақ :Қорқыт: Алдыңғы оқу
Мектеп:№ 201: Бес ешкі ертегісі
Сабақ :Қорқыт: Жоспар
Сабақ :Қорқыт: Жоспарланған уақыт
Мектеп:№ 201: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
Ресурстар
Сабақ :Қорқыт: Басы
Мектеп:№ 201:

2 мин

5 мин

4 мин

Үй тапсырмасын сұрау: «Мәтінді қайта өңдеу» әдісімен алдыңғы оқуды пысықтау.

Топқа бөлу: Қима қағаздарды құрастырту арқылы топқа бөлемін және жаңа тақырыпты ашамын. Ақын, жыршы, қобызшы.

Жаңа сабаққа тұсау кесер:

-Түрткі сұрақ: Халық ауыз әдебиеті үлгілеріне нелер жатады? Сынақтан өткізу: Ертегі мен аңыздың арасындағы айырмашылық қандай?. Басқаға бағыттау: Тағы қосатындарың бар ма?

Қорқыт ата туралы бейне жазба көрсету.

Ой қозғау. Сұрақ-жауап.

1. Қорқыт кім болған?

2. Қорқыт қандай аспап жасады?

3.

Қима қағаздар

Постер

Сабақ :Қорқыт: Ортасы
Мектеп:№ 201:

Оқулықпен жұмыс

Өз бетінше оқу.

Топтық жұмыс

Берілген бөлім бойынша топтар бір-біріне сұрақтар дайындайды.

Топтық бағалау.

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

Жұптық жұмыс.

Жұптаса отырып, аңызда кездесетін жер-су аттарын картадан тауып, топта бөлісу.

Дайын үлгі жауаппен бағалау

Сергіту сәті

Жеке жұмыс.

Дәптермен жұмыс

Қорқыттың күйін аң-құс, жел, өзен қалай тыңдайды, соны берілген сызба бойынша жазу.

А бақылау парағымен бағалау

Жеке жұмыс. «Концептуалдық кесте»

Әдебиет оқулығы 7-сынып, «Атамұра» баспасы, Р. Құтқожина, Қ. Бітібаева

Электронды оқулық

Сабақ :Қорқыт: Соңы
Мектеп:№ 201: 3 мин

Тақтамен жұмыс

Сәйкестендіру кестесі

Үй тапсырмасы:

Кері байланыс.

:
:
Бүгінгі сабақтан күшті меңгерген тұстарым:
Бүгінгі сабақты меңгерудегі әлсіз тұстарым:
Әлсіз тұсымды толықтыру мүмкіндіктерім:
Дайын жұмыс парақшалары
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт:
Сабақ :Қорқыт: Қосымша ақпарат
Сабақ :Қорқыт: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Мектеп:№ 201: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Сабақ :Қорқыт:
Мектеп:№ 201:
Сабақ :Қорқыт: Рефлексия
Мектеп:№ 201: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ :Қорқыт:

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп:№ 201:
Сабақ :Қорқыт: Қорытынды бағамдау
Сабақ :Қорқыт:

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ұқсас жұмыстар
Қорқыт ата кім
"қорқыт ата кітабының" тарихылығы
Қорқыт атаның өмірінен танысу
Қорқыт ата тағылымын мектеп жасындағы оқушылар тәрбиесіне пайдалану
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Өмірі мен шығармашылығы
Қорқыт Ата ескерткіші
Жекелеген әдебиет
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Ежелгі дәуір әдебиеті 8-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz