Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Қорқыт ата өмірі туралы

Сабақ жоспары
|Сабақ :Қорқыт |Мектеп:№ 201 |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Уразымбетова Дина |
|Сынып:4 – сынып |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ негізделген|1.Қорқыт ата өмірі туралы білу. |
|оқу мақсаты |2.Ертегі мен аңыздың айырмашылығын түсіну. |
| |3.Жер-су аттарын картадан тауып үйрену |
|Сабақтың |Барлық оқушылар істей алады: Қорқыт ата өмірі туралы біледі. |
|мақсаттары | |
| |Оқушылардың көпшілігі істей алады: Ертегі мен аңыздың |
| |айырмашылығын түсінеді. |
| |Кейбір оқушылар істей алады: Жер-су аттарын картадан тауып |
| |үйренеді. |
| |Оқушылар:Аңыздың тілін түсініп оқиды. |
|Тілдік мақсат | |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| | |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Қорқытты қандай сауалдар көп ойландырды? |
| | |
| |Қыран мен түлкінің кезігуін сипаттайтын қандай көркем |
| |суреттерді аңғардыңдар? |
| |Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
| | |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| | |
|Жетістік |1.Қорқыт атаның қобызшы,ақын,жырау болғанын айта алады. |
|критерийлері |2.Аңызда кездесетін жер-су аттарын атай алады. |
| |3.Қорқыт ата күйлерін атай алады. |
|Алдыңғы оқу | Бес ешкі ертегісі |
|Жоспар |
|Жоспарланған | Жоспарланған жаттығулар (төменде |Ресурстар |
|уақыт |жоспарланған жаттығулармен қатар | |
| |ескертпелерді жазыңыз | |
|Басы |2 мин |Үй тапсырмасын сұрау: «Мәтінді қайта өңдеу»| |
| | |әдісімен алдыңғы оқуды пысықтау. | |
| | | | |
| |5 мин |Топқа бөлу: Қима қағаздарды құрастырту |Қима қағаздар |
| | |арқылы топқа бөлемін және жаңа тақырыпты | |
| | |ашамын.Ақын,жыршы,қобызшы. | |
| | | | |
| |4 мин |Жаңа сабаққа тұсау кесер: | |
| | |-Түрткі сұрақ: Халық ауыз әдебиеті | |
| | |үлгілеріне нелер жатады? | |
| | |------Сынақтан өткізу: Ертегі мен аңыздың | |
| | |арасындағы айырмашылық қандай?. | |
| | |Басқаға бағыттау: Тағы қосатындарың бар ма?| |
| | |Қорқыт ата туралы бейне жазба көрсету. | |
| | |Ой қозғау.Сұрақ-жауап. | |
| | |1.Қорқыт кім болған? | |
| | |2.Қорқыт қандай аспап жасады? | |
| | |3. | |
| | | |Постер |
|Ортасы | |Оқулықпен жұмыс |Әдебиет оқулығы |
| | |Өз бетінше оқу. |7-сынып, «Атамұра» |
| | |Топтық жұмыс |баспасы, Р. |
| | |Берілген бөлім бойынша топтар бір-біріне |Құтқожина, Қ. |
| | |сұрақтар дайындайды. |Бітібаева |
| | |Топтық бағалау. | |
| | |«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» |Электронды оқулық |
| | |Жұптық жұмыс. | |
| | |Жұптаса отырып,аңызда кездесетін жер-су | |
| | |аттарын картадан тауып, топта бөлісу. | |
| | |Дайын үлгі жауаппен бағалау | |
| | |Сергіту сәті | |
| | |Жеке жұмыс. | |
| | |Дәптермен жұмыс | |
| | |Қорқыттың күйін аң-құс,жел,өзен қалай | |
| | |тыңдайды, соны берілген сызба бойынша | |
| | |жазу. | |
| | |А бақылау парағымен бағалау | |
| | | | |
| | |Жеке жұмыс. «Концептуалдық кесте» | |
| | | | |
| | |Тақтамен жұмыс | |
|Соңы |3 мин |Сәйкестендіру кестесі | |
| | |Үй тапсырмасы: | |
| | | | |
| | |Кері байланыс. |Дайын жұмыс |
| | |Бүгінгі сабақтан күшті меңгерген тұстарым: |парақшалары |
| | | | |
| | | | |
| | |Бүгінгі сабақты меңгерудегі әлсіз тұстарым:| |
| | | | |
| | | | |
| | |Әлсіз тұсымды толықтыру мүмкіндіктерім: | |
| | | | |
| | | | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау – Оқушылардың |Пәнаралық байланыстар, |
|көмек көрсетуді қалай |үйренгенін тексеруді қалай |қауіпсіздік және еңбекті |
|жоспарлайсыз? Сіз |жоспарлайсыз? |қорғау ережелері, АКТ-мен |
|қабілеті жоғары | |байланыс. Құндылықтардағы |
|оқушыларға тапсырманы | |байланыс |
|күрделендіруді қалай | | |
|жопарлайсыз? | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді |
| |жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына |
| |сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|- Сабақ/оқу мақсаттары | |
|шынайы ма? | |
|- Бүгін оқушылар не | |
|білді? | |
|- Сыныптағы ахуал қандай| |
|болды? | |
|- Мен жоспарлаған | |
|саралау шаралары тиімді | |
|болды ма? | |
|- Мен берілген уақыт | |
|ішінде үлгердім бе? | |
|- Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
| |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
| |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды|
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
| |
| |

Ұқсас жұмыстар
Қорқыт ата кім
"қорқыт ата кітабының" тарихылығы
Қорқыт атаның өмірінен танысу
Қорқыт ата тағылымын мектеп жасындағы оқушылар тәрбиесіне пайдалану
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Өмірі мен шығармашылығы
Қорқыт Ата ескерткіші
Жекелеген әдебиет
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Ежелгі дәуір әдебиеті 8-сынып
Пәндер