4-сынып әдебиет сабағы: Қарабатыр ертегісін талдау және шығармашылық жұмыс

Сабақ жоспары
1. Қарабатыр ертегісінің мазмұнын білу.
2. Қарабатырға қайырымдылық жасаған қай құс екенін түсіну.
3. Берілген өлең жолдарын пайдаланып, бір құсқа өлең жазып үйрену.
- Қарабатырды не үшін ұрлап кетті?
- Қай құс балаға көмекке келді?
- Қарабатырды әке-шешесі не арқылы таныды?
1. Ертегінің мазмұнын айта алады.
2. Ертегідегі құстарды сипаттай алады.
3Халық ертегісі мен әдеби ертегінің ұқсастығы мен айырмашылығын атай алады.
2 мин
5 мин
4 мин
Үй тапсырмасын сұрау :
Топқа бөлу : Қима қағаздарды құрастырту арқылы топқа бөлемін және жаңа тақырыпты ашамын. Ақын, жыршы, қобызшы.
Жаңа сабаққа тұсау кесер :
-Түрткі сұрақ: Халық ауыз әдебиеті үлгілеріне нелер жатады? Сынақтан өткізу: Ертегі мен аңыздың арасындағы айырмашылық қандай?. Басқаға бағыттау: Тағы қосатындарың бар ма?
Қорқыт ата туралы бейне жазба көрсету.
Ой қозғау. Сұрақ-жауап.
1. Қорқыт кім болған?
2. Қорқыт қандай аспап жасады?
3. Қорқыт қай жерде дүниеге келген?
Қима қағаздар
АКТ
Оқулықпен жұмыс
Өз бетінше оқу.
Топтық жұмыс
Берілген бөлім бойынша топтар бір-біріне сұрақтар дайындайды.
Топтық бағалау.
«А бақылау парағы»
Жұптық жұмыс.
Жұптаса отырып, аңызда кездесетін жер-су аттарын картадан тауып, топта бөлісу.
Дайын үлгі жауаппен бағалау
Сергіту сәті
Жеке жұмыс .
Дәптермен жұмыс
Қорқыттың күйін аң-құс, жел, өзен қалай тыңдайды, соны берілген сызба бойынша жазу.
Құстар ұшуын тоқтатады.
Жел соғуын доғарады.
Аң-құс Сырдарияның жағасына келеді.
Өзен өзен ағысын тоқтатады.
Қорытынды.
Қос құты әдісі.
Анықтамасын, кейіпкерлерін, ерекшелігін айтады.
Кері байланыс.
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
- Бүгін оқушылар не білді?
- Сыныптағы ахуал қандай болды?
- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) ?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) ?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz