Қарабатыр туралы

Сабақ жоспары

Сабақ :Қарабатыр
Мектеп-лицей:№ 201
Сабақ :Қарабатыр: Күні:01. 10. 2015.
Мектеп-лицей:№ 201: Мұғалімнің аты-жөні: Уразымбетова Дина
Сабақ :Қарабатыр: Сынып:4 - сынып
Мектеп-лицей:№ 201: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ :Қарабатыр: Сабақ негізделген оқу мақсаты
Мектеп-лицей:№ 201:

1. Қарабатыр ертегісінің мазмұнын білу.

2. Қарабатырға қайырымдылық жасаған қай құс екенін түсіну.

3. Берілген өлең жолдарын пайдаланып, бір құсқа өлең жазып үйрену.

Сабақ :Қарабатыр: Сабақтың мақсаттары
Мектеп-лицей:№ 201: Барлық оқушылар істей алады : Ертегінің мазмұнын айта алады.
Сабақ :Қарабатыр: Оқушылардың көпшілігі істей алады: Қай құстың балаға қайырымдылық жасағанын түсінеді.
Сабақ :Қарабатыр: Кейбір оқушылар істей алады: Берілген өлең жолдарын пайдаланып өлең шығаруды үйренеді.
Сабақ :Қарабатыр: Тілдік мақсат
Мектеп-лицей:№ 201: Оқушылар: Әдеби ертегінің тілін түсініп оқиды.
Сабақ :Қарабатыр: Негізгі сөздер мен тіркестер; қорықтық, жүрекжарды, жамшылап, тасат.
Сабақ :Қарабатыр:
Сабақ :Қарабатыр: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Сабақ :Қарабатыр: Талқылауға арналған сұрақтар:
Сабақ :Қарабатыр:
  1. Қарабатырды не үшін ұрлап кетті?
  2. Қай құс балаға көмекке келді?
  3. Қарабатырды әке-шешесі не арқылы таныды?
Сабақ :Қарабатыр: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Сабақ :Қарабатыр:
Сабақ :Қарабатыр: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сабақ :Қарабатыр:
Сабақ :Қарабатыр: Жетістік критерийлері
Мектеп-лицей:№ 201:

1. Ертегінің мазмұнын айта алады.

2. Ертегідегі құстарды сипаттай алады.

3Халық ертегісі мен әдеби ертегінің ұқсастығы мен айырмашылығын атай алады.

Сабақ :Қарабатыр: Алдыңғы оқу
Мектеп-лицей:№ 201: Қорқыт.
Сабақ :Қарабатыр: Жоспар
Сабақ :Қарабатыр: Жоспарланған уақыт
Мектеп-лицей:№ 201: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз
Ресурстар
Сабақ :Қарабатыр: Басы
Мектеп-лицей:№ 201:

2 мин

5 мин

4 мин

Үй тапсырмасын сұрау :

Топқа бөлу : Қима қағаздарды құрастырту арқылы топқа бөлемін және жаңа тақырыпты ашамын. Ақын, жыршы, қобызшы.

Жаңа сабаққа тұсау кесер :

-Түрткі сұрақ: Халық ауыз әдебиеті үлгілеріне нелер жатады? Сынақтан өткізу: Ертегі мен аңыздың арасындағы айырмашылық қандай?. Басқаға бағыттау: Тағы қосатындарың бар ма?

Қорқыт ата туралы бейне жазба көрсету.

Ой қозғау. Сұрақ-жауап.

1. Қорқыт кім болған?

2. Қорқыт қандай аспап жасады?

3. Қорқыт қай жерде дүниеге келген?

Қима қағаздар

АКТ

Сабақ :Қарабатыр: Ортасы
Мектеп-лицей:№ 201:

Оқулықпен жұмыс

Өз бетінше оқу.

Топтық жұмыс

Берілген бөлім бойынша топтар бір-біріне сұрақтар дайындайды.

Топтық бағалау.

«А бақылау парағы»

Жұптық жұмыс.

Жұптаса отырып, аңызда кездесетін жер-су аттарын картадан тауып, топта бөлісу.

Дайын үлгі жауаппен бағалау

Сергіту сәті

Жеке жұмыс .

Дәптермен жұмыс

Қорқыттың күйін аң-құс, жел, өзен қалай тыңдайды, соны берілген сызба бойынша жазу.

Құстар ұшуын тоқтатады.

Жел соғуын доғарады.

Аң-құс Сырдарияның жағасына келеді.

Өзен өзен ағысын тоқтатады.

Әдебиеттік оқу 4-сынып
Сабақ :Қарабатыр: Соңы
Мектеп-лицей:№ 201: 3 мин

Қорытынды.

Қос құты әдісі.

Анықтамасын, кейіпкерлерін, ерекшелігін айтады.

Кері байланыс.

:
:
Бүгін мен не үйрендім ?
Маған не қиын болды?
Алдағы уақытта не туралы білгім келеді?
Сабақ :Қарабатыр:
Сабақ :Қарабатыр:
Сабақ :Қарабатыр:
Сабақ :Қарабатыр: Қосымша ақпарат
Сабақ :Қарабатыр: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Мектеп-лицей:№ 201: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Сабақ :Қарабатыр:
Мектеп-лицей:№ 201:
Сабақ :Қарабатыр: Рефлексия
Мектеп-лицей:№ 201: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ :Қарабатыр:

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп-лицей:№ 201:
Сабақ :Қарабатыр: Қорытынды бағамдау
Сабақ :Қарабатыр:

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ұқсас жұмыстар
Ыбырай Алтынсарин Қарабатыр
Оқушыларға мәтінді тізбектеп оқыту
Сабақтың жабыдығы
Әдебиет, 4 сынып. қара батыр ертегісі
Туған өлкем жайлы
Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңі
Туған жерім - тұғырым, өскен елім - өзегім
Сабақтың барысы. Жаңа сабақ
Алтынсарин көптеген өлеңдерді жазған ақын
Сандарды қосу және азайту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz