Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Қарабатыр туралы

Сабақ жоспары
|Сабақ :Қарабатыр |Мектеп-лицей:№ 201 |
|Күні:01.10.2015. |Мұғалімнің аты-жөні: Уразымбетова Дина |
|Сынып:4 – сынып |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ негізделген|1.Қарабатыр ертегісінің мазмұнын білу. |
|оқу мақсаты |2.Қарабатырға қайырымдылық жасаған қай құс екенін түсіну. |
| |3.Берілген өлең жолдарын пайдаланып ,бір құсқа өлең жазып |
| |үйрену. |
|Сабақтың |Барлық оқушылар істей алады: Ертегінің мазмұнын айта алады. |
|мақсаттары | |
| |Оқушылардың көпшілігі істей алады: Қай құстың балаға |
| |қайырымдылық жасағанын түсінеді. |
| |Кейбір оқушылар істей алады: Берілген өлең жолдарын пайдаланып |
| |өлең шығаруды үйренеді. |
| |Оқушылар:Әдеби ертегінің тілін түсініп оқиды. |
|Тілдік мақсат | |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер;қорықтық, жүрекжарды, жамшылап, |
| |тасат. |
| | |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Қарабатырды не үшін ұрлап кетті? |
| |Қай құс балаға көмекке келді? |
| |Қарабатырды әке-шешесі не арқылы таныды? |
| |Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
| | |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| | |
|Жетістік |1.Ертегінің мазмұнын айта алады. |
|критерийлері |2.Ертегідегі құстарды сипаттай алады. |
| |3Халық ертегісі мен әдеби ертегінің ұқсастығы мен айырмашылығын|
| |атай алады. |
|Алдыңғы оқу | Қорқыт. |
|Жоспар |
|Жоспарланған | Жоспарланған жаттығулар (төменде |Ресурстар |
|уақыт |жоспарланған жаттығулармен қатар | |
| |ескертпелерді жазыңыз | |
|Басы |2 мин |Үй тапсырмасын сұрау: | |
| | | | |
| | |Топқа бөлу: Қима қағаздарды құрастырту | |
| |5 мин |арқылы топқа бөлемін және жаңа тақырыпты |Қима қағаздар |
| | |ашамын.Ақын,жыршы,қобызшы. | |
| | | | |
| | |Жаңа сабаққа тұсау кесер: | |
| |4 мин |-Түрткі сұрақ: Халық ауыз әдебиеті | |
| | |үлгілеріне нелер жатады? | |
| | |------Сынақтан өткізу: Ертегі мен аңыздың | |
| | |арасындағы айырмашылық қандай?. | |
| | |Басқаға бағыттау: Тағы қосатындарың бар ма?| |
| | |Қорқыт ата туралы бейне жазба көрсету. | |
| | |Ой қозғау.Сұрақ-жауап. | |
| | |1.Қорқыт кім болған? | |
| | |2.Қорқыт қандай аспап жасады? | |
| | |3.Қорқыт қай жерде дүниеге келген? |АКТ |
| | | | |
|Ортасы | |Оқулықпен жұмыс |Әдебиеттік оқу |
| | |Өз бетінше оқу. |4-сынып |
| | |Топтық жұмыс | |
| | |Берілген бөлім бойынша топтар бір-біріне | |
| | |сұрақтар дайындайды. | |
| | |Топтық бағалау. | |
| | |«А бақылау парағы» | |
| | |Жұптық жұмыс. | |
| | |Жұптаса отырып,аңызда кездесетін жер-су | |
| | |аттарын картадан тауып, топта бөлісу. | |
| | |Дайын үлгі жауаппен бағалау | |
| | |Сергіту сәті | |
| | |Жеке жұмыс. | |
| | |Дәптермен жұмыс | |
| | |Қорқыттың күйін аң-құс,жел,өзен қалай | |
| | |тыңдайды, соны берілген сызба бойынша | |
| | |жазу. | |
| | |Құстар ұшуын тоқтатады. | |
| | |Жел соғуын доғарады. | |
| | |Аң-құс Сырдарияның жағасына келеді. | |
| | | | |
| | |Өзен өзен ағысын тоқтатады. | |
| | | | |
| | |Қорытынды. | |
|Соңы |3 мин |Қос құты әдісі. | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Анықтамасын,кейіпкерлерін,ерекшелігін | |
| | |айтады. | |
| | |Кері байланыс. | |
| | |Бүгін мен не үйрендім? | |
| | | | |
| | |Маған не қиын болды? | |
| | | | |
| | |Алдағы уақытта не туралы білгім келеді? | |
| | | | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау – Оқушылардың |Пәнаралық байланыстар, |
|көмек көрсетуді қалай |үйренгенін тексеруді қалай |қауіпсіздік және еңбекті |
|жоспарлайсыз? Сіз |жоспарлайсыз? |қорғау ережелері, АКТ-мен |
|қабілеті жоғары | |байланыс. Құндылықтардағы |
|оқушыларға тапсырманы | |байланыс |
|күрделендіруді қалай | | |
|жопарлайсыз? | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексия |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді |
| |жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына |
| |сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|- Сабақ/оқу мақсаттары | |
|шынайы ма? | |
|- Бүгін оқушылар не | |
|білді? | |
|- Сыныптағы ахуал қандай| |
|болды? | |
|- Мен жоспарлаған | |
|саралау шаралары тиімді | |
|болды ма? | |
|- Мен берілген уақыт | |
|ішінде үлгердім бе? | |
|- Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
| |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
| |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды|
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
| |
| |

-----------------------
Аңыз

Ертегі

Ұқсас жұмыстар
Ыбырай Алтынсарин Қарабатыр
Оқушыларға мәтінді тізбектеп оқыту
Сабақтың жабыдығы
Әдебиет, 4 сынып. қара батыр ертегісі
Туған өлкем жайлы
Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңі
Туған жерім - тұғырым, өскен елім - өзегім
Сабақтың барысы. Жаңа сабақ
Алтынсарин көптеген өлеңдерді жазған ақын
Сандарды қосу және азайту
Пәндер