С.Көбеев Екі соқа

Пәні: Сауат ашу
Тақырыбы: С. Көбеев «Екі соқа»
Сыныбы: 1
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Екі соқа» мәтініндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Ой шақыру. Қызығушылығын ояту. Диалогтық оқыту. Қызығушылық ояту. Талдау, жинақтау. Ой ашар. Инсерт әдісі
Венн диаграммасы. Жеке, жұптық жұмыс. Пікір талас. Шығармашылық жұмыс. Ой жинақтау. Формативті бағалау
Кіріспе
Тұсаукесер
Негізгі бөлім
Қоры
тынды.
Бағалау.
Үйге тапсырма.
Топқа бөліну.
Еңбек құралдарына байланысты топқа бөліну.
Психологиялық жағдаят тудыру. Н. Жанаевтың «Еңбек» өлеңін оқып талдау
Үй тапсырмасы бойынша жүргізілетін жұмыстар:
Оқушылардың өздерінің жер-анаға қандай қамқорлық жасап жүргендерін сұрай отырып, қорытынды жасату.
Топ атауларының мағынасы арқылы сабақтың тақырыбын ашу
Ой қозғау
Еңбек деген сөзді естігенде кімге қандай ой келді. (білетіндерін күн көзінің шуағына жазу)
Бірінше әр топта талқыланып негізігі түйінді ойлар ілінеді.
Әр оқушы өз бетімен ойланады және жазады
Жұптасып талқылайды
Ойларын ортаға салады
-Орман туралы білімімізді жетілдірейік. (слайд)
Мақалды оқи отырып, түсінік береді.
«Ердің атын еңбек шығарады»
*Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
*Мәтінмен жұмыс
Мәтінді 1-2 топ оқушылары рөлдерге бөліп оқиды. Топта әр бөлікті жұптасып талқылайды. « Инсерт» стратегиясы. Оқушылар түсініксіз сөздердің астын сызып отырады.
3 топ Мәтінді әрі қарай өрбітеді.
Сергіту сәті
Ой толғаныс (Әр топтағы оқушылар жұптасып, одан соң топтасып бір шешімге келеді)
- Бірінші соқаны суреттеп бер. Ол қандай соқа деп ойлайсың?
- Екінші соқаға мінездеме бар. Ол қандай соқа?
- Мәтіннің негізгі ойы неде?
«Венн» диаграммасы
Екі соқаны «Венн» диаграммасына салып салыстыру
Оқушылар бүгінгі сабақта не білгені туралы топта талдап, негізгі ойды күн шұғыласын толықтыру.
Әр жауап берген балаға көшбасшы жетон беру арқылы бағалау.
Мәтінді оқып, мазмұнын айтып беруге дайындалып келу. Сурет салу.
Дарынды
бала
Сыни тұрғыдан ойлау
Дарынды және талантты балалар
Сыни тұрғыдан ойлау
Бағалау
Жағдаят тудыру
Диалогтық оқыту
Ой шақыру
Ой қозғау
Диалогтық оқыту
Жинақтау, талдау
Топтық жұмыс
Формативті бағалау
Топқа бөліну
Өлең талдап, мағынасын ашу
Өткен тақырып бойынша білімдерін тиянақтау
Оқушылардың ойын ортаға салу
Жауаптарын тыңдап, талдау
Оқушыларға әр топ бойынша мәтінді бөліктерге бөліп оқып, жоспар құру
Инсерт әдісі бойынша сөздік жұмысын жүргізу барысында баланың тіл байлығын дамыту
Материялды меңгеру барысында зерттеу, талдау, жауап табу жұмысын жүйелеу
отырып екі соқаны салыстыру
Жұмыс басында ұйымдастырылған «Екі соқа» мәтінінен не білгендерін, не білгілері келетіндіктерімен толықтыру
Оқушылар қызығушылықпен еңбек құралдарының суреттеріне байланысты топтарға бөлінді.
Психологиялық жағдаят тудыру барысында өлеңнің мағынасын ашу.
Үй тапсырмасы бойынша табиғатқа деген жасаған қамқорлығы жайлы
даярлықтарын көрсетті.
Балалар топ атаулары бойынша бойынша сабақтың тақырыбын ашып, қызығушылық таныттты.
Оқушылар еңбек туралы білетіндерін күн шуағына толықтырады
Мақалдың мағынасын жұптаса, топтаса отырып ортаға салды.
Оқушылар жалпы мәтіннің мазмұнымен танысып, рөлге бөліп оқытып, топ арасында талдау жүргізді. Соңғы топ болса мәтіннің мазмұнына сәйкес жоспар құрды.
Инсерт әдісі бойынша сөздік жұмысы жүргізілді.
Сыни тұрғыдан ойлау әдісінің бірі «Венн» диаграммасы
бойынша екі соқаны салыстырады
Оқушылар өз ойларын жеткізді
Оқушылар сабақтың басында не білетінін жазса, сабақ соңында не білгенін күн шуағына толықтырды.
Топ көшбасшылары топтарындағы оқушыларды бағалады
Power Point
Еңбек туралы өлең
Power Point
Күн шуақтары
А3 форматты қағаз
Power PointБес жолды өлең
Бағалау жетондары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz