Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
С.Көбеев Екі соқа
Пәні: Сауат ашу
Тақырыбы: С.Көбеев «Екі соқа»
Сыныбы: 1
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Екі соқа» мәтініндегі негізгі ойды, идеяны
ұғындыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Ой шақыру. Қызығушылығын ояту.Диалогтық
оқыту.Қызығушылық ояту.Талдау, жинақтау.Ой ашар.Инсерт әдісі
Венн диаграммасы.Жеке, жұптық жұмыс.Пікір талас.Шығармашылық жұмыс.Ой
жинақтау.Формативті бағалау
|Бөлімі |Сабақтың мазмұны |модуль |Сабақтың |Мұғалімнің |Оқушының іс-әрекеті|Ресурс |
| | | |әдісі |іс-әрекеті | | |
|Кіріспе |Топқа бөліну. | | |Топқа бөліну |Оқушылар | |
| |Еңбек құралдарына байланысты топқа| | | |қызығушылықпен | |
| |бөліну. | | | |еңбек құралдарының | |
| | | | | |суреттеріне | |
| | | | | |байланысты топтарға| |
| | | | | |бөлінді. |Power Point |
| |Психологиялық жағдаят тудыру. | |Жағдаят |Өлең талдап, |Психологиялық |Еңбек туралы |
| |Н.Жанаевтың «Еңбек» өлеңін оқып | |тудыру |мағынасын ашу |жағдаят тудыру |өлең |
| |талдау | | | |барысында өлеңнің | |
| | | | | |мағынасын ашу. | |
| |Үй тапсырмасы бойынша жүргізілетін| | | | | |
| |жұмыстар: |Дарынды | |Өткен тақырып |Үй тапсырмасы | |
| |Оқушылардың өздерінің жер-анаға |бала | |бойынша білімдерін|бойынша табиғатқа | |
| |қандай қамқорлық жасап жүргендерін| | |тиянақтау |деген жасаған | |
| |сұрай отырып, қорытынды жасату. | | | |қамқорлығы жайлы | |
| | | | | |даярлықтарын | |
| | | | | |көрсетті. | |
|Тұсаукесер |Топ атауларының мағынасы арқылы |Сыни | | |Балалар топ | |
| |сабақтың тақырыбын ашу |тұрғыдан | | |атаулары бойынша | |
| | |ойлау | | |бойынша сабақтың | |
| | | | | |тақырыбын ашып, | |
| | | | | |қызығушылық | |
| |Ой қозғау | |Диалогтық | |таныттты. |Power Point |
| |Еңбек деген сөзді естігенде кімге | |оқыту | |Оқушылар еңбек |Күн шуақтары |
| |қандай ой келді. (білетіндерін күн| | | |туралы білетіндерін| |
| |көзінің шуағына жазу) | | | |күн шуағына | |
| |Бірінше әр топта талқыланып | | | |толықтырады | |
| |негізігі түйінді ойлар ілінеді. | | | | | |
| | | | | | | |
| |Әр оқушы өз бетімен ойланады және |Дарынды | | |Мақалдың мағынасын | |
| |жазады |және | | |жұптаса, топтаса | |
| |Жұптасып талқылайды |талантты | |Оқушылардың ойын |отырып ортаға | |
| |Ойларын ортаға салады |балалар | |ортаға салу |салды. | |
| |-Орман туралы білімімізді | |Ой шақыру | | | |
| |жетілдірейік. (слайд) | | | | | |
| |Мақалды оқи отырып, түсінік | | | | |А3 форматты |
| |береді. | |Ой қозғау |Жауаптарын |Оқушылар жалпы |қағаз |
| |«Ердің атын еңбек шығарады» | | |тыңдап,талдау |мәтіннің мазмұнымен| |
|Негізгі | | | | |танысып, рөлге | |
|бөлім |*Сабақтың тақырыбы және мақсатымен| | | |бөліп оқытып, топ | |
| |таныстыру. | | |Оқушыларға әр топ |арасында талдау | |
| |*Мәтінмен жұмыс |Сыни | |бойынша мәтінді |жүргізді. Соңғы топ|Power PointБес |
| |Мәтінді 1-2 топ оқушылары рөлдерге|тұрғыдан | |бөліктерге бөліп |болса мәтіннің |жолды өлең |
| |бөліп оқиды. Топта әр бөлікті |ойлау |Диалогтық |оқып, жоспар құру |мазмұнына сәйкес | |
| |жұптасып талқылайды. « Инсерт» | |оқыту |Инсерт әдісі |жоспар құрды. | |
| |стратегиясы. Оқушылар түсініксіз | | |бойынша сөздік |Инсерт әдісі | |
| |сөздердің астын сызып отырады. | | |жұмысын жүргізу |бойынша сөздік | |
| |3 топ Мәтінді әрі қарай өрбітеді. | | |барысында баланың |жұмысы жүргізілді. | |
| |Сергіту сәті | | |тіл байлығын | | |
| |Ой толғаныс (Әр топтағы оқушылар | | |дамыту | | |
| |жұптасып, одан соң топтасып бір | | | | | |
| |шешімге келеді) | | | | | |
| |Бірінші соқаны суреттеп бер. Ол | | | | | |
| |қандай соқа деп ойлайсың? | | | | | |
| |Екінші соқаға мінездеме бар. Ол | | | | | |
| |қандай соқа? | | | | | |
|Қоры |Мәтіннің негізгі ойы неде? | |Жинақтау, |Материялды меңгеру| | |
|тынды. |«Венн» диаграммасы | |талдау |барысында зерттеу,| | |
| |Екі соқаны «Венн» диаграммасына | | |талдау, жауап табу| | |
| |салып салыстыру | | |жұмысын жүйелеу |Сыни тұрғыдан ойлау| |
| | | | |отырып екі соқаны |әдісінің бірі | |
| | | | |салыстыру |«Венн» диаграммасы | |
| | | |Топтық | |бойынша екі соқаны | |
| | | |жұмыс |Жұмыс басында |салыстырады | |
| | | | |ұйымдастырылған |Оқушылар өз ойларын| |
| | | | |«Екі соқа» |жеткізді | |
| |Оқушылар бүгінгі сабақта не | | |мәтінінен не | | |
| |білгені туралы топта талдап, | | |білгендерін, не |Оқушылар сабақтың | |
| |негізгі ойды күн шұғыласын | | |білгілері |басында не | |
| |толықтыру. | | |келетіндіктерімен |білетінін жазса, | |
|Бағалау. | |Бағалау |Формативті|толықтыру |сабақ соңында не |Бағалау |
| | | |бағалау | |білгенін күн |жетондары |
| |Әр жауап берген балаға көшбасшы | | | |шуағына толықтырды.| |
| |жетон беру арқылы бағалау. | | | | | |
|Үйге | | | | |Топ көшбасшылары | |
|тапсырма. | | | | |топтарындағы | |
| |Мәтінді оқып, мазмұнын айтып | | | |оқушыларды бағалады| |
| |беруге дайындалып келу. Сурет | | | | | |
| |салу. | | | | | |
Тақырыбы: С.Көбеев «Екі соқа»
Сыныбы: 1
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға «Екі соқа» мәтініндегі негізгі ойды, идеяны
ұғындыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Ой шақыру. Қызығушылығын ояту.Диалогтық
оқыту.Қызығушылық ояту.Талдау, жинақтау.Ой ашар.Инсерт әдісі
Венн диаграммасы.Жеке, жұптық жұмыс.Пікір талас.Шығармашылық жұмыс.Ой
жинақтау.Формативті бағалау
|Бөлімі |Сабақтың мазмұны |модуль |Сабақтың |Мұғалімнің |Оқушының іс-әрекеті|Ресурс |
| | | |әдісі |іс-әрекеті | | |
|Кіріспе |Топқа бөліну. | | |Топқа бөліну |Оқушылар | |
| |Еңбек құралдарына байланысты топқа| | | |қызығушылықпен | |
| |бөліну. | | | |еңбек құралдарының | |
| | | | | |суреттеріне | |
| | | | | |байланысты топтарға| |
| | | | | |бөлінді. |Power Point |
| |Психологиялық жағдаят тудыру. | |Жағдаят |Өлең талдап, |Психологиялық |Еңбек туралы |
| |Н.Жанаевтың «Еңбек» өлеңін оқып | |тудыру |мағынасын ашу |жағдаят тудыру |өлең |
| |талдау | | | |барысында өлеңнің | |
| | | | | |мағынасын ашу. | |
| |Үй тапсырмасы бойынша жүргізілетін| | | | | |
| |жұмыстар: |Дарынды | |Өткен тақырып |Үй тапсырмасы | |
| |Оқушылардың өздерінің жер-анаға |бала | |бойынша білімдерін|бойынша табиғатқа | |
| |қандай қамқорлық жасап жүргендерін| | |тиянақтау |деген жасаған | |
| |сұрай отырып, қорытынды жасату. | | | |қамқорлығы жайлы | |
| | | | | |даярлықтарын | |
| | | | | |көрсетті. | |
|Тұсаукесер |Топ атауларының мағынасы арқылы |Сыни | | |Балалар топ | |
| |сабақтың тақырыбын ашу |тұрғыдан | | |атаулары бойынша | |
| | |ойлау | | |бойынша сабақтың | |
| | | | | |тақырыбын ашып, | |
| | | | | |қызығушылық | |
| |Ой қозғау | |Диалогтық | |таныттты. |Power Point |
| |Еңбек деген сөзді естігенде кімге | |оқыту | |Оқушылар еңбек |Күн шуақтары |
| |қандай ой келді. (білетіндерін күн| | | |туралы білетіндерін| |
| |көзінің шуағына жазу) | | | |күн шуағына | |
| |Бірінше әр топта талқыланып | | | |толықтырады | |
| |негізігі түйінді ойлар ілінеді. | | | | | |
| | | | | | | |
| |Әр оқушы өз бетімен ойланады және |Дарынды | | |Мақалдың мағынасын | |
| |жазады |және | | |жұптаса, топтаса | |
| |Жұптасып талқылайды |талантты | |Оқушылардың ойын |отырып ортаға | |
| |Ойларын ортаға салады |балалар | |ортаға салу |салды. | |
| |-Орман туралы білімімізді | |Ой шақыру | | | |
| |жетілдірейік. (слайд) | | | | | |
| |Мақалды оқи отырып, түсінік | | | | |А3 форматты |
| |береді. | |Ой қозғау |Жауаптарын |Оқушылар жалпы |қағаз |
| |«Ердің атын еңбек шығарады» | | |тыңдап,талдау |мәтіннің мазмұнымен| |
|Негізгі | | | | |танысып, рөлге | |
|бөлім |*Сабақтың тақырыбы және мақсатымен| | | |бөліп оқытып, топ | |
| |таныстыру. | | |Оқушыларға әр топ |арасында талдау | |
| |*Мәтінмен жұмыс |Сыни | |бойынша мәтінді |жүргізді. Соңғы топ|Power PointБес |
| |Мәтінді 1-2 топ оқушылары рөлдерге|тұрғыдан | |бөліктерге бөліп |болса мәтіннің |жолды өлең |
| |бөліп оқиды. Топта әр бөлікті |ойлау |Диалогтық |оқып, жоспар құру |мазмұнына сәйкес | |
| |жұптасып талқылайды. « Инсерт» | |оқыту |Инсерт әдісі |жоспар құрды. | |
| |стратегиясы. Оқушылар түсініксіз | | |бойынша сөздік |Инсерт әдісі | |
| |сөздердің астын сызып отырады. | | |жұмысын жүргізу |бойынша сөздік | |
| |3 топ Мәтінді әрі қарай өрбітеді. | | |барысында баланың |жұмысы жүргізілді. | |
| |Сергіту сәті | | |тіл байлығын | | |
| |Ой толғаныс (Әр топтағы оқушылар | | |дамыту | | |
| |жұптасып, одан соң топтасып бір | | | | | |
| |шешімге келеді) | | | | | |
| |Бірінші соқаны суреттеп бер. Ол | | | | | |
| |қандай соқа деп ойлайсың? | | | | | |
| |Екінші соқаға мінездеме бар. Ол | | | | | |
| |қандай соқа? | | | | | |
|Қоры |Мәтіннің негізгі ойы неде? | |Жинақтау, |Материялды меңгеру| | |
|тынды. |«Венн» диаграммасы | |талдау |барысында зерттеу,| | |
| |Екі соқаны «Венн» диаграммасына | | |талдау, жауап табу| | |
| |салып салыстыру | | |жұмысын жүйелеу |Сыни тұрғыдан ойлау| |
| | | | |отырып екі соқаны |әдісінің бірі | |
| | | | |салыстыру |«Венн» диаграммасы | |
| | | |Топтық | |бойынша екі соқаны | |
| | | |жұмыс |Жұмыс басында |салыстырады | |
| | | | |ұйымдастырылған |Оқушылар өз ойларын| |
| | | | |«Екі соқа» |жеткізді | |
| |Оқушылар бүгінгі сабақта не | | |мәтінінен не | | |
| |білгені туралы топта талдап, | | |білгендерін, не |Оқушылар сабақтың | |
| |негізгі ойды күн шұғыласын | | |білгілері |басында не | |
| |толықтыру. | | |келетіндіктерімен |білетінін жазса, | |
|Бағалау. | |Бағалау |Формативті|толықтыру |сабақ соңында не |Бағалау |
| | | |бағалау | |білгенін күн |жетондары |
| |Әр жауап берген балаға көшбасшы | | | |шуағына толықтырды.| |
| |жетон беру арқылы бағалау. | | | | | |
|Үйге | | | | |Топ көшбасшылары | |
|тапсырма. | | | | |топтарындағы | |
| |Мәтінді оқып, мазмұнын айтып | | | |оқушыларды бағалады| |
| |беруге дайындалып келу. Сурет | | | | | |
| |салу. | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz