Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Adobe Рhotoshop графикалық редакторының интерфейсімен танысу, құралдарымен жұмыс

Күні:15.10.2016 Пәні:Информатика
Сыныбы:11 ә

Сабақтың тақырыбы: Adobe Рhotoshop графикалық редакторының интерфейсімен
танысу, құралдарымен жұмыс

Мақсаты Оқушыларға Adobe Photoshop бағдарламасындағы сурет салу тәсілдерін
үйрете отырып пәнге деген танымдық қызығушылығын арттыру.

Үй тапсырмасын сұрау: Компьютердің құрылымы және жұмыс істеу принциптері.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру

Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, компьютермен жұмыс
істеу. СТО стратегиялары,АКТ

Сабаққа пайдалану: стикерлер,оқулық,компьютер,интерактивті тақта,

|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |( Б.Блум бойынша| | | |
| |) | | | |
| |Баға | | | |
|1 |Білу |Оқушылардың |. |Сұрақ-жауап |
| | |өткен білімдерін|Дербес компьютердің негізгі |арқылы |
| | |тексеру үшін, |құрылғылары |түсінік беру.|
| | |Activote |А) Тышқан, пернетақта, монитор|Үй |
| | |пультімен тест |Б) жүйелік блок, монитор, |тапсырмасын |
| | |орындау. |пернетақта |тиянақтау |
| | | |В) сканер, принтер, монитор | |
| | | |Шина – бұл ..... | |
| | | |А) Процессордан келіп түскен | |
| | | |ақпараттарды сигналдарға | |
| | | |айналдырады | |
| | | |Б) Процессор басқа | |
| | | |құрылғылармен көптеген | |
| | | |сымдардан тұратын кабель | |
| | | |арқылы жалғастыратын кеңарна | |
| | | |В) Компьютердегі мәселелерді | |
| | | |шешеді | |
| | | |Деректерді өңдеудің, блоктың | |
| | | |ток көзіне қосылуын, қосымша | |
| | | |құрылығларды қамтамасыз ететін| |
| | | |құрылғы | |
| | | |А) Монитор | |
| | | |Б) жүйелік блок | |
| | | |В) Пернетақта | |
|2 |Түсіну |Жаңа сабақты | |Түсінігі |
| | |меңгерту |Adobe Photoshop нүктелі |кеңейеді,өзін|
| | |Оқушы білімін |графика. Өйткені әрбір нүкте |е қажетті |
| | |тереңдету.Теория|пиксель деп |мәліметтерді |
| | |ны тәжірибемен |аталатын нүктелер жиынтығынан |алады. |
| | |ұштастыра алуына|тұрады. Adobe Photoshop-та | |
| | |ықпал ету. |графикалық бейнелерді құруға, | |
| | | |файлдарды редакциялауға | |
| | | |болады. Редакциялау | |
| | | |дегеніміз – құжатқа | |
| | | |өзгертулер, түзету және | |
| | | |қосымшалар енгізу. Adobe | |
| | | |Photoshop бағдарламасын іске | |
| | | |қосу үшін мына команданы | |
| | | |орындаймыз: | |
| | | |Пуск→ Программы→ Adobe | |
| | | |Photoshop | |
| | | |Adobe Photoshop | |
| | | |бағдарламасында 51 құрал | |
| | | |орналасқан, осы құралдар | |
| | | |негізгі жұмысты | |
| | | |атқарады.Құралдар | |
| | | |параметрлерінің тақтасында | |
| | | |әрбір таңдалған құралды | |
| | | |баптаудың барлық өзгерісі | |
| | | |көрсетіледі. | |
| | | | | |
|3 |Қолдану |Компьютерде |Оқушылар Adobe Рhotoshop |Теорияны |
| | |тәжірибелік |бағдарламасы арқылы берілген |тәжірибеде |
| | |жұмыс, оның |тапсырманы орындайды |үйлестіре |
| | |орындалу жолын | |алады |
| | |түсіндіру | | |
|4 |Талдау | Adobe |Құралдардың түрлерін анықта |Түрлерін |
| | |Photoshop |және сипаттама бер. |ажырата алады|
| | |графикалық |[pic] [pic] [pic] [pic] |жұмыс істеуге|
| | |редакторының |[pic] |дағдыланады. |
| | |құралдары | | |
| | |түрлерімен | | |
| | |таныстыру | | |
|5 |Жинақтау | |Оқушылар сабақ соңында Paint |Білімдерін |
| | |Ой шақыру |және Adobe Photoshop |жинақтайды,са|
| | | |бағдарламаларының ұқсастығы |раптайды. |
| | | |мен | |
| | | |айырмашылығын Венн диаграммасы| |
| | | |арқылы салыстырады | |
|6 |Қорытынды |Жаңа сабақтан |Постер қорғау. |Adobe |
| | |алған білімдерін|Adobe Photoshop туралы оқып |Photoshop |
| | |саралап |үйренгендерін постер арқылы |графикалық |
| | |қорытындылайды |түсіндіру. |редакторымен |
| | | | |жұмыс істей |
| | | | |алатын тұлға.|

Ұқсас жұмыстар
Adobe Photoshop бағдарламасымен танысу
Paint гафикалық редакторының құралдары
Қолданбалы курс
Paint графикалық редакторының терезе элементтері
Paint графикалық редакторының мүмкіндіктері
Photoshop бағдарламасын оқыту курсының бағдарламасы
Inkscape векторлық графикасының редакторы
Paint графикалық редакторының құралдары. 7 сынып
Оқушыларды екі топқа бөлу
Графикалық редакторының сурет салу құралдары
Пәндер