Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Adobe Рhotoshop графикалық редакторының интерфейсімен танысу, құралдарымен жұмыс
Күні:15.10.2016 Пәні:Информатика
Сыныбы:11 ә
Сабақтың тақырыбы: Adobe Рhotoshop графикалық редакторының интерфейсімен
танысу, құралдарымен жұмыс
Мақсаты Оқушыларға Adobe Photoshop бағдарламасындағы сурет салу тәсілдерін
үйрете отырып пәнге деген танымдық қызығушылығын арттыру.
Үй тапсырмасын сұрау: Компьютердің құрылымы және жұмыс істеу принциптері.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, компьютермен жұмыс
істеу. СТО стратегиялары,АКТ
Сабаққа пайдалану: стикерлер,оқулық,компьютер,интерактивті тақта,
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |( Б.Блум бойынша| | | |
| |) | | | |
| |Баға | | | |
|1 |Білу |Оқушылардың |. |Сұрақ-жауап |
| | |өткен білімдерін|Дербес компьютердің негізгі |арқылы |
| | |тексеру үшін, |құрылғылары |түсінік беру.|
| | |Activote |А) Тышқан, пернетақта, монитор|Үй |
| | |пультімен тест |Б) жүйелік блок, монитор, |тапсырмасын |
| | |орындау. |пернетақта |тиянақтау |
| | | |В) сканер, принтер, монитор | |
| | | |Шина – бұл ..... | |
| | | |А) Процессордан келіп түскен | |
| | | |ақпараттарды сигналдарға | |
| | | |айналдырады | |
| | | |Б) Процессор басқа | |
| | | |құрылғылармен көптеген | |
| | | |сымдардан тұратын кабель | |
| | | |арқылы жалғастыратын кеңарна | |
| | | |В) Компьютердегі мәселелерді | |
| | | |шешеді | |
| | | |Деректерді өңдеудің, блоктың | |
| | | |ток көзіне қосылуын, қосымша | |
| | | |құрылығларды қамтамасыз ететін| |
| | | |құрылғы | |
| | | |А) Монитор | |
| | | |Б) жүйелік блок | |
| | | |В) Пернетақта | |
|2 |Түсіну |Жаңа сабақты | |Түсінігі |
| | |меңгерту |Adobe Photoshop нүктелі |кеңейеді,өзін|
| | |Оқушы білімін |графика. Өйткені әрбір нүкте |е қажетті |
| | |тереңдету.Теория|пиксель деп |мәліметтерді |
| | |ны тәжірибемен |аталатын нүктелер жиынтығынан |алады. |
| | |ұштастыра алуына|тұрады. Adobe Photoshop-та | |
| | |ықпал ету. |графикалық бейнелерді құруға, | |
| | | |файлдарды редакциялауға | |
| | | |болады. Редакциялау | |
| | | |дегеніміз – құжатқа | |
| | | |өзгертулер, түзету және | |
| | | |қосымшалар енгізу. Adobe | |
| | | |Photoshop бағдарламасын іске | |
| | | |қосу үшін мына команданы | |
| | | |орындаймыз: | |
| | | |Пуск→ Программы→ Adobe | |
| | | |Photoshop | |
| | | |Adobe Photoshop | |
| | | |бағдарламасында 51 құрал | |
| | | |орналасқан, осы құралдар | |
| | | |негізгі жұмысты | |
| | | |атқарады.Құралдар | |
| | | |параметрлерінің тақтасында | |
| | | |әрбір таңдалған құралды | |
| | | |баптаудың барлық өзгерісі | |
| | | |көрсетіледі. | |
| | | | | |
|3 |Қолдану |Компьютерде |Оқушылар Adobe Рhotoshop |Теорияны |
| | |тәжірибелік |бағдарламасы арқылы берілген |тәжірибеде |
| | |жұмыс, оның |тапсырманы орындайды |үйлестіре |
| | |орындалу жолын | |алады |
| | |түсіндіру | | |
|4 |Талдау | Adobe |Құралдардың түрлерін анықта |Түрлерін |
| | |Photoshop |және сипаттама бер. |ажырата алады|
| | |графикалық |[pic] [pic] [pic] [pic] |жұмыс істеуге|
| | |редакторының |[pic] |дағдыланады. |
| | |құралдары | | |
| | |түрлерімен | | |
| | |таныстыру | | |
|5 |Жинақтау | |Оқушылар сабақ соңында Paint |Білімдерін |
| | |Ой шақыру |және Adobe Photoshop |жинақтайды,са|
| | | |бағдарламаларының ұқсастығы |раптайды. |
| | | |мен | |
| | | |айырмашылығын Венн диаграммасы| |
| | | |арқылы салыстырады | |
|6 |Қорытынды |Жаңа сабақтан |Постер қорғау. |Adobe |
| | |алған білімдерін|Adobe Photoshop туралы оқып |Photoshop |
| | |саралап |үйренгендерін постер арқылы |графикалық |
| | |қорытындылайды |түсіндіру. |редакторымен |
| | | | |жұмыс істей |
| | | | |алатын тұлға.|
Сыныбы:11 ә
Сабақтың тақырыбы: Adobe Рhotoshop графикалық редакторының интерфейсімен
танысу, құралдарымен жұмыс
Мақсаты Оқушыларға Adobe Photoshop бағдарламасындағы сурет салу тәсілдерін
үйрете отырып пәнге деген танымдық қызығушылығын арттыру.
Үй тапсырмасын сұрау: Компьютердің құрылымы және жұмыс істеу принциптері.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, компьютермен жұмыс
істеу. СТО стратегиялары,АКТ
Сабаққа пайдалану: стикерлер,оқулық,компьютер,интерактивті тақта,
|№ |Ойлаудың |Мақсаты |Түрткі |Нәтиже |
| |жіктелуі | | | |
| |( Б.Блум бойынша| | | |
| |) | | | |
| |Баға | | | |
|1 |Білу |Оқушылардың |. |Сұрақ-жауап |
| | |өткен білімдерін|Дербес компьютердің негізгі |арқылы |
| | |тексеру үшін, |құрылғылары |түсінік беру.|
| | |Activote |А) Тышқан, пернетақта, монитор|Үй |
| | |пультімен тест |Б) жүйелік блок, монитор, |тапсырмасын |
| | |орындау. |пернетақта |тиянақтау |
| | | |В) сканер, принтер, монитор | |
| | | |Шина – бұл ..... | |
| | | |А) Процессордан келіп түскен | |
| | | |ақпараттарды сигналдарға | |
| | | |айналдырады | |
| | | |Б) Процессор басқа | |
| | | |құрылғылармен көптеген | |
| | | |сымдардан тұратын кабель | |
| | | |арқылы жалғастыратын кеңарна | |
| | | |В) Компьютердегі мәселелерді | |
| | | |шешеді | |
| | | |Деректерді өңдеудің, блоктың | |
| | | |ток көзіне қосылуын, қосымша | |
| | | |құрылығларды қамтамасыз ететін| |
| | | |құрылғы | |
| | | |А) Монитор | |
| | | |Б) жүйелік блок | |
| | | |В) Пернетақта | |
|2 |Түсіну |Жаңа сабақты | |Түсінігі |
| | |меңгерту |Adobe Photoshop нүктелі |кеңейеді,өзін|
| | |Оқушы білімін |графика. Өйткені әрбір нүкте |е қажетті |
| | |тереңдету.Теория|пиксель деп |мәліметтерді |
| | |ны тәжірибемен |аталатын нүктелер жиынтығынан |алады. |
| | |ұштастыра алуына|тұрады. Adobe Photoshop-та | |
| | |ықпал ету. |графикалық бейнелерді құруға, | |
| | | |файлдарды редакциялауға | |
| | | |болады. Редакциялау | |
| | | |дегеніміз – құжатқа | |
| | | |өзгертулер, түзету және | |
| | | |қосымшалар енгізу. Adobe | |
| | | |Photoshop бағдарламасын іске | |
| | | |қосу үшін мына команданы | |
| | | |орындаймыз: | |
| | | |Пуск→ Программы→ Adobe | |
| | | |Photoshop | |
| | | |Adobe Photoshop | |
| | | |бағдарламасында 51 құрал | |
| | | |орналасқан, осы құралдар | |
| | | |негізгі жұмысты | |
| | | |атқарады.Құралдар | |
| | | |параметрлерінің тақтасында | |
| | | |әрбір таңдалған құралды | |
| | | |баптаудың барлық өзгерісі | |
| | | |көрсетіледі. | |
| | | | | |
|3 |Қолдану |Компьютерде |Оқушылар Adobe Рhotoshop |Теорияны |
| | |тәжірибелік |бағдарламасы арқылы берілген |тәжірибеде |
| | |жұмыс, оның |тапсырманы орындайды |үйлестіре |
| | |орындалу жолын | |алады |
| | |түсіндіру | | |
|4 |Талдау | Adobe |Құралдардың түрлерін анықта |Түрлерін |
| | |Photoshop |және сипаттама бер. |ажырата алады|
| | |графикалық |[pic] [pic] [pic] [pic] |жұмыс істеуге|
| | |редакторының |[pic] |дағдыланады. |
| | |құралдары | | |
| | |түрлерімен | | |
| | |таныстыру | | |
|5 |Жинақтау | |Оқушылар сабақ соңында Paint |Білімдерін |
| | |Ой шақыру |және Adobe Photoshop |жинақтайды,са|
| | | |бағдарламаларының ұқсастығы |раптайды. |
| | | |мен | |
| | | |айырмашылығын Венн диаграммасы| |
| | | |арқылы салыстырады | |
|6 |Қорытынды |Жаңа сабақтан |Постер қорғау. |Adobe |
| | |алған білімдерін|Adobe Photoshop туралы оқып |Photoshop |
| | |саралап |үйренгендерін постер арқылы |графикалық |
| | |қорытындылайды |түсіндіру. |редакторымен |
| | | | |жұмыс істей |
| | | | |алатын тұлға.|
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz