Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тақырып - Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп КММ
|Сабақтың тақырыбы: |Мектеп: «Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп» КММ |
|Жұмыр құрттар типінің | |
|жалпы сипаттамасы | |
|Күні: 21.10.2016 |Мұғалімнің аты жөні: Альжанова Макпал Амановна |
|Сынып: 7 «а» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ негізделген оқу |Жұмыр құрттар типіне жататын ішексорғы, үшкірқұрттардың |
|мақсаты: (мақсаттары) |құрылысын, даму циклын және тіршілік әрекеттерімен танысу. |
| |Алған білімді тиімді пайдалануға дағдылану. |
| Оқыту мақсаттары |Барлық оқушылар: |
| |Жұмыр құрттар — еркін қозғалатын, денесі буылтықсыз, созылыңқы|
| |құрт екенін біледі |
| |Оқушылардың басым бөлігі |
| |Адамда тіршілік ететін нағыз паразит құрттарды біледі |
| |Кейбір оқушылар |
| |Жұмыр құрттардың құрылысындағы ерекшеліктерді біледі. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: Жұмыр құрттар — еркін қозғалатын, денесі буылтықсыз,|
| |созылыңқы, көптеген түрлері өсімдіктер мен жануарларда |
| |паразиттікпен тіршілік ететін цидиндр пішінді жәндіктер. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| |Жұмыр құрттарда тыныс алу және қанайналым жүйесі болмайды. |
| |Бұлар — дара жынысты жәндіктер, олардың арасында |
| |қосжыныстылары да болады. |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |Жұмыр құрттардың құрылысы, қоректенуі, тыныс алуы, жүйке |
| |жүйесі, тіршілік әрекеттері |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Бұлар денесінде буылтығы болмағандықтан, жұмыр құрттар деп |
| |аталады. Жер жүзінде жұмыр құрттардың 20000-ға жуық түрлері |
| |тіршілік етеді. |
|Алдыңғы оқу |Сорғыш құрттар. Даму циклі |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған |Ресурстар |
|уақыт |жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) | |
| |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті | |
|Басталуы |Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу.|Амандасады. Шаттық |Плакат, маркер |
| |Сыныпта психологиялық ахуал |шеңберіне тұрып, | |
| |орнату. Қос шеңберге тұрып |бір-біріне сәттілік | |
| |бір-біріне сәттілік тілеу. |тілейді. Жалпақ құрттар| |
| |Жалпақ құртар класы бойынша|класы бойынша топқа | |
| |3 топқа бөлу: |бөлінеді. «Аквариум» | |
| | |әдісі арқылы топ | |
| |1 топ- кірпікшелі құрттар |басшысын сайлау. | |
| | | | |
| |2 топ- сорғыш құрттар | | |
| | |Әр топ өз тапсырмаларын| |
| |3 топ-таспа құрттар |орындап, түсіндіреді | |
| |Әр топ уй тапсырмасын | | |
| |алынған класс бойынша |Топ ережесін сақтайды. | |
| |қысқаша айтып кетеді |Бағалау критерийлері | |
| |Топ басшысын таңдау. Топ |топ басшысына | |
| |ережелерін сақтайды. Бағалау|ұсынылады. | |
| |критерийлерімен таныстыру. | | |
| | | | |
|Ортасы | Қызығушылықты ояту (2 |Оқушылар жұмбақты |Оқулық, дәптер, |
| |минут) |шешеді. Бүгінгі |интернет |
| |Жұмбақтарды шешу |сабақтың тақырыбын |желісі,видеофиль|
| |Жас баланың тік ішегі |айқындайды. |м, постер |
| |мекені, | |маркер, жұмсақ |
| |Көпке мәлім дара жыныс |. |ойыншық АКТ |
| |екені, | | |
| |Жұмыртқасы дамиды оның | | |
| |далада | | |
| |Жұқпайды ол таза жүрген | | |
| |балаға. (үшкірқұрт) | | |
| |Бұл жұмырқұрт ащы ішекте | | |
| |болады, | | |
| |Өз қорегін жұтқыншақтан | | |
| |сорады, |Сабақтың мақсатын | |
| |Үш ернімен көмкерілген аузы |қояды. | |
| |бар, | | |
| |Бұл жұмбақтың шешуін сен | | |
| |тауып ал. (Ішексорғы) |Екі оқушы жаңа сабақты | |
| |Топырақтың арасында тұрағы, |түсіндіреді. | |
| |Топыраққа құнар беріп | | |
| |тұрады, |Топпен сұрақтарға жауап| |
| |Жаңбырдан соң жер бетіне |береді. | |
| |шығады, | | |
| |Ойланган жан оның мәнін | | |
| |ұғады. (шұбалшаң) | | |
| |Балалар осы жұмбақ арқылы | | |
| |тақырыптарды шығару. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Ой шақыру | | |
| |Сіздер құрттар туралы не | | |
| |білесіздер? Табиғатқа | | |
| |шыққанда құртты көргендерің | | |
| |бар ма? Ой шақырып көрейікші| | |
| |Яғни бүгінгі сабағымыздың | | |
| |тақырыбы: Жұмыр құрттар |Оқушылар шеңберге | |
| |типінің жалпы сипаттамасы |тұрып, жаңа тақырып | |
| |Бүгінгі сабағымыздың мақсаты|бойынша бір сойлемнен | |
| |қандай? |айтып шығу керек. | |
| |«Ойлан, жұптас, талқыла» | | |
| |стратегиясы. Оқулықпен | | |
| |жұмыс. | | |
| |Бекіту. 1-тапсырма.І-топ | | |
| |Жұмыр құрттар типіне жататын| | |
| |құрттарды ата | | |
| |бауырсорғыш зхинококк | | |
| |сүт сұлама үшкірқұрт | | |
| |адам ішексорғысы қылтыңбас | | |
| |шошқа жармасқағы қылқұрт | | |
| | | | |
| |2-тапсырма. ІІ-топ. | | |
| |Сөйлемдерді толықтыр | | |
| |1.Жұмыр құрт деп _________ | | |
| |атаймыз | | |
| |2.Денесінің сыртынан | | |
| |_______________ қапталған. | | |
| |3.Денесінің үшінші қабаты | | |
| |___________ қабаты. | | |
| |4.Денесінің алдыңғы жағында | | |
| |_____________ орналасады. | | |
| |5.Денесінің соңғы бөлігінде | | |
| |____________ болады. | | |
| | | | |
| |3-тапсырмаІІІ-топ.Ойланып, | | |
| |сұраққа жауап бер. | | |
| |Жуылмаған таңқурайды жеген | | |
| |балада бір аптадан соң жөтел| | |
| |басталып,өкпеге суық | | |
| |тигендіктің(күн жылы | | |
| |болатын)белгілері | | |
| |байқалады.Екі жарым айдан | | |
| |соң зертханалық сараптаманың| | |
| |нәтижесі балада паразит | | |
| |құрттардың жұмыртқасы бар | | |
| |екенін анықтады.Бұл қандай | | |
| |құрт болуы | | |
| |мүмкін?(Ішексорғы) «Қарлы | | |
| |кесек» стратегиясы. | | |
|Аяқталуы |Бағалау | | |
| |Уйге тапсырма беру. Эссе |Бірін-бірі бағалайды | |
| |жазу «Егер сіз паразитолог |Үй тапсырмасын жазып | |
| |дәрігер болсаныз не істер |алады. | |
| |едіңіз?» |Кері байланыс жасайды. | |
| | |Стикерге сабақ туралы | |
| |Кері байланыс «ББҮ» кестесі |пікірлерін жазады. | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – сіз қосымша|Бағалау – Оқушыларадың|Пән аралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай|үйренген тексеруді |Қауіпсіздік және еңбекті қорғау |
|жоспарлайсыз? Сіз |қалай жоспарлайсыз? |ережелері. |
|қабілеті жоғары |Суммативті бағалау |АКТ мен байланыс |
|оушыларға тапсырманы |Формативті бағалау |Құндылықтармен байланыс. |
|күрделендіруді қалай | | |
|жоспарлайсыз? | | |
|Рефлексия | |
|Сабақ/оқу мақсаттары | |
|шынайы ма? Бүгін | |
|оқушылар не білді? | |
|Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? Мен | |
|жоспарлаған саралау | |
|шаралары тиімді болды| |
|ма? Мен берілген | |
|уақыт ішінде үлгердім| |
|бе? Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен. | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды? |
|1 |
|2 |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алар еді (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? |
|1 |
|2 |
|Сынып немесе жекеленген оқушылар туралы не білдім? |
|Жұмыр құрттар типінің | |
|жалпы сипаттамасы | |
|Күні: 21.10.2016 |Мұғалімнің аты жөні: Альжанова Макпал Амановна |
|Сынып: 7 «а» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ негізделген оқу |Жұмыр құрттар типіне жататын ішексорғы, үшкірқұрттардың |
|мақсаты: (мақсаттары) |құрылысын, даму циклын және тіршілік әрекеттерімен танысу. |
| |Алған білімді тиімді пайдалануға дағдылану. |
| Оқыту мақсаттары |Барлық оқушылар: |
| |Жұмыр құрттар — еркін қозғалатын, денесі буылтықсыз, созылыңқы|
| |құрт екенін біледі |
| |Оқушылардың басым бөлігі |
| |Адамда тіршілік ететін нағыз паразит құрттарды біледі |
| |Кейбір оқушылар |
| |Жұмыр құрттардың құрылысындағы ерекшеліктерді біледі. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: Жұмыр құрттар — еркін қозғалатын, денесі буылтықсыз,|
| |созылыңқы, көптеген түрлері өсімдіктер мен жануарларда |
| |паразиттікпен тіршілік ететін цидиндр пішінді жәндіктер. |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| |Жұмыр құрттарда тыныс алу және қанайналым жүйесі болмайды. |
| |Бұлар — дара жынысты жәндіктер, олардың арасында |
| |қосжыныстылары да болады. |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |Жұмыр құрттардың құрылысы, қоректенуі, тыныс алуы, жүйке |
| |жүйесі, тіршілік әрекеттері |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Бұлар денесінде буылтығы болмағандықтан, жұмыр құрттар деп |
| |аталады. Жер жүзінде жұмыр құрттардың 20000-ға жуық түрлері |
| |тіршілік етеді. |
|Алдыңғы оқу |Сорғыш құрттар. Даму циклі |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған |Ресурстар |
|уақыт |жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) | |
| |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті | |
|Басталуы |Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу.|Амандасады. Шаттық |Плакат, маркер |
| |Сыныпта психологиялық ахуал |шеңберіне тұрып, | |
| |орнату. Қос шеңберге тұрып |бір-біріне сәттілік | |
| |бір-біріне сәттілік тілеу. |тілейді. Жалпақ құрттар| |
| |Жалпақ құртар класы бойынша|класы бойынша топқа | |
| |3 топқа бөлу: |бөлінеді. «Аквариум» | |
| | |әдісі арқылы топ | |
| |1 топ- кірпікшелі құрттар |басшысын сайлау. | |
| | | | |
| |2 топ- сорғыш құрттар | | |
| | |Әр топ өз тапсырмаларын| |
| |3 топ-таспа құрттар |орындап, түсіндіреді | |
| |Әр топ уй тапсырмасын | | |
| |алынған класс бойынша |Топ ережесін сақтайды. | |
| |қысқаша айтып кетеді |Бағалау критерийлері | |
| |Топ басшысын таңдау. Топ |топ басшысына | |
| |ережелерін сақтайды. Бағалау|ұсынылады. | |
| |критерийлерімен таныстыру. | | |
| | | | |
|Ортасы | Қызығушылықты ояту (2 |Оқушылар жұмбақты |Оқулық, дәптер, |
| |минут) |шешеді. Бүгінгі |интернет |
| |Жұмбақтарды шешу |сабақтың тақырыбын |желісі,видеофиль|
| |Жас баланың тік ішегі |айқындайды. |м, постер |
| |мекені, | |маркер, жұмсақ |
| |Көпке мәлім дара жыныс |. |ойыншық АКТ |
| |екені, | | |
| |Жұмыртқасы дамиды оның | | |
| |далада | | |
| |Жұқпайды ол таза жүрген | | |
| |балаға. (үшкірқұрт) | | |
| |Бұл жұмырқұрт ащы ішекте | | |
| |болады, | | |
| |Өз қорегін жұтқыншақтан | | |
| |сорады, |Сабақтың мақсатын | |
| |Үш ернімен көмкерілген аузы |қояды. | |
| |бар, | | |
| |Бұл жұмбақтың шешуін сен | | |
| |тауып ал. (Ішексорғы) |Екі оқушы жаңа сабақты | |
| |Топырақтың арасында тұрағы, |түсіндіреді. | |
| |Топыраққа құнар беріп | | |
| |тұрады, |Топпен сұрақтарға жауап| |
| |Жаңбырдан соң жер бетіне |береді. | |
| |шығады, | | |
| |Ойланган жан оның мәнін | | |
| |ұғады. (шұбалшаң) | | |
| |Балалар осы жұмбақ арқылы | | |
| |тақырыптарды шығару. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Ой шақыру | | |
| |Сіздер құрттар туралы не | | |
| |білесіздер? Табиғатқа | | |
| |шыққанда құртты көргендерің | | |
| |бар ма? Ой шақырып көрейікші| | |
| |Яғни бүгінгі сабағымыздың | | |
| |тақырыбы: Жұмыр құрттар |Оқушылар шеңберге | |
| |типінің жалпы сипаттамасы |тұрып, жаңа тақырып | |
| |Бүгінгі сабағымыздың мақсаты|бойынша бір сойлемнен | |
| |қандай? |айтып шығу керек. | |
| |«Ойлан, жұптас, талқыла» | | |
| |стратегиясы. Оқулықпен | | |
| |жұмыс. | | |
| |Бекіту. 1-тапсырма.І-топ | | |
| |Жұмыр құрттар типіне жататын| | |
| |құрттарды ата | | |
| |бауырсорғыш зхинококк | | |
| |сүт сұлама үшкірқұрт | | |
| |адам ішексорғысы қылтыңбас | | |
| |шошқа жармасқағы қылқұрт | | |
| | | | |
| |2-тапсырма. ІІ-топ. | | |
| |Сөйлемдерді толықтыр | | |
| |1.Жұмыр құрт деп _________ | | |
| |атаймыз | | |
| |2.Денесінің сыртынан | | |
| |_______________ қапталған. | | |
| |3.Денесінің үшінші қабаты | | |
| |___________ қабаты. | | |
| |4.Денесінің алдыңғы жағында | | |
| |_____________ орналасады. | | |
| |5.Денесінің соңғы бөлігінде | | |
| |____________ болады. | | |
| | | | |
| |3-тапсырмаІІІ-топ.Ойланып, | | |
| |сұраққа жауап бер. | | |
| |Жуылмаған таңқурайды жеген | | |
| |балада бір аптадан соң жөтел| | |
| |басталып,өкпеге суық | | |
| |тигендіктің(күн жылы | | |
| |болатын)белгілері | | |
| |байқалады.Екі жарым айдан | | |
| |соң зертханалық сараптаманың| | |
| |нәтижесі балада паразит | | |
| |құрттардың жұмыртқасы бар | | |
| |екенін анықтады.Бұл қандай | | |
| |құрт болуы | | |
| |мүмкін?(Ішексорғы) «Қарлы | | |
| |кесек» стратегиясы. | | |
|Аяқталуы |Бағалау | | |
| |Уйге тапсырма беру. Эссе |Бірін-бірі бағалайды | |
| |жазу «Егер сіз паразитолог |Үй тапсырмасын жазып | |
| |дәрігер болсаныз не істер |алады. | |
| |едіңіз?» |Кері байланыс жасайды. | |
| | |Стикерге сабақ туралы | |
| |Кері байланыс «ББҮ» кестесі |пікірлерін жазады. | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – сіз қосымша|Бағалау – Оқушыларадың|Пән аралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай|үйренген тексеруді |Қауіпсіздік және еңбекті қорғау |
|жоспарлайсыз? Сіз |қалай жоспарлайсыз? |ережелері. |
|қабілеті жоғары |Суммативті бағалау |АКТ мен байланыс |
|оушыларға тапсырманы |Формативті бағалау |Құндылықтармен байланыс. |
|күрделендіруді қалай | | |
|жоспарлайсыз? | | |
|Рефлексия | |
|Сабақ/оқу мақсаттары | |
|шынайы ма? Бүгін | |
|оқушылар не білді? | |
|Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? Мен | |
|жоспарлаған саралау | |
|шаралары тиімді болды| |
|ма? Мен берілген | |
|уақыт ішінде үлгердім| |
|бе? Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен. | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды? |
|1 |
|2 |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алар еді (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? |
|1 |
|2 |
|Сынып немесе жекеленген оқушылар туралы не білдім? |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz