Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тақырып - Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп КММ

|Сабақтың тақырыбы: |Мектеп: «Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп» КММ |
|Жұмыр құрттар типінің | |
|жалпы сипаттамасы | |
|Күні: 21.10.2016 |Мұғалімнің аты жөні: Альжанова Макпал Амановна |
|Сынып: 7 «а» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ негізделген оқу |Жұмыр құрттар типіне жататын ішексорғы, үшкірқұрттардың |
|мақсаты: (мақсаттары) |құрылысын, даму циклын және тіршілік әрекеттерімен танысу. |
| |Алған білімді тиімді пайдалануға дағдылану. |
| Оқыту мақсаттары |Барлық оқушылар: |
| |Жұмыр құрттар — еркін қозғалатын, денесі буылтықсыз, созылыңқы|
| |құрт екенін біледі |
| |Оқушылардың басым бөлігі |
| |Адамда тіршілік ететін нағыз паразит құрттарды біледі |
| |Кейбір оқушылар |
| |Жұмыр құрттардың құрылысындағы ерекшеліктерді біледі. |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: Жұмыр құрттар — еркін қозғалатын, денесі буылтықсыз,|
| |созылыңқы, көптеген түрлері өсімдіктер мен жануарларда |
| |паразиттікпен тіршілік ететін цидиндр пішінді жәндіктер.  |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| |Жұмыр құрттарда тыныс алу және қанайналым жүйесі болмайды. |
| |Бұлар — дара жынысты жәндіктер, олардың арасында |
| |қосжыныстылары да болады. |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |Жұмыр құрттардың құрылысы, қоректенуі, тыныс алуы, жүйке |
| |жүйесі, тіршілік әрекеттері |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Бұлар денесінде буылтығы болмағандықтан, жұмыр құрттар деп |
| |аталады. Жер жүзінде жұмыр құрттардың 20000-ға жуық түрлері |
| |тіршілік етеді. |
|Алдыңғы оқу |Сорғыш құрттар. Даму циклі |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған |Ресурстар |
|уақыт |жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) | |
| |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті | |
|Басталуы |Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу.|Амандасады. Шаттық |Плакат, маркер |
| |Сыныпта психологиялық ахуал |шеңберіне тұрып, | |
| |орнату. Қос шеңберге тұрып |бір-біріне сәттілік | |
| |бір-біріне сәттілік тілеу. |тілейді. Жалпақ құрттар| |
| |Жалпақ құртар класы бойынша|класы бойынша топқа | |
| |3 топқа бөлу: |бөлінеді. «Аквариум» | |
| | |әдісі арқылы топ | |
| |1 топ- кірпікшелі құрттар |басшысын сайлау. | |
| | | | |
| |2 топ- сорғыш құрттар | | |
| | |Әр топ өз тапсырмаларын| |
| |3 топ-таспа құрттар |орындап, түсіндіреді | |
| |Әр топ уй тапсырмасын | | |
| |алынған класс бойынша |Топ ережесін сақтайды. | |
| |қысқаша айтып кетеді |Бағалау критерийлері | |
| |Топ басшысын таңдау. Топ |топ басшысына | |
| |ережелерін сақтайды. Бағалау|ұсынылады. | |
| |критерийлерімен таныстыру. | | |
| | | | |
|Ортасы | Қызығушылықты ояту (2 |Оқушылар жұмбақты |Оқулық, дәптер, |
| |минут) |шешеді. Бүгінгі |интернет |
| |Жұмбақтарды шешу |сабақтың тақырыбын |желісі,видеофиль|
| |Жас баланың тік ішегі |айқындайды. |м, постер |
| |мекені, | |маркер, жұмсақ |
| |Көпке мәлім дара жыныс |. |ойыншық АКТ |
| |екені, | | |
| |Жұмыртқасы дамиды оның | | |
| |далада | | |
| |Жұқпайды ол таза жүрген | | |
| |балаға. (үшкірқұрт) | | |
| |Бұл жұмырқұрт ащы ішекте | | |
| |болады, | | |
| |Өз қорегін жұтқыншақтан | | |
| |сорады, |Сабақтың мақсатын | |
| |Үш ернімен көмкерілген аузы |қояды. | |
| |бар, | | |
| |Бұл жұмбақтың шешуін сен | | |
| |тауып ал. (Ішексорғы) |Екі оқушы жаңа сабақты | |
| |Топырақтың арасында тұрағы, |түсіндіреді. | |
| |Топыраққа құнар беріп | | |
| |тұрады, |Топпен сұрақтарға жауап| |
| |Жаңбырдан соң жер бетіне |береді. | |
| |шығады, | | |
| |Ойланган жан оның мәнін | | |
| |ұғады. (шұбалшаң) | | |
| |Балалар осы жұмбақ арқылы | | |
| |тақырыптарды шығару. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Ой шақыру | | |
| |Сіздер құрттар туралы не | | |
| |білесіздер? Табиғатқа | | |
| |шыққанда құртты көргендерің | | |
| |бар ма? Ой шақырып көрейікші| | |
| |Яғни бүгінгі сабағымыздың | | |
| |тақырыбы: Жұмыр құрттар |Оқушылар шеңберге | |
| |типінің жалпы сипаттамасы |тұрып, жаңа тақырып | |
| |Бүгінгі сабағымыздың мақсаты|бойынша бір сойлемнен | |
| |қандай? |айтып шығу керек. | |
| |«Ойлан, жұптас, талқыла» | | |
| |стратегиясы. Оқулықпен | | |
| |жұмыс. | | |
| |Бекіту. 1-тапсырма.І-топ  | | |
| |Жұмыр құрттар типіне жататын| | |
| |құрттарды ата  | | |
| |бауырсорғыш зхинококк  | | |
| |сүт сұлама үшкірқұрт  | | |
| |адам ішексорғысы қылтыңбас  | | |
| |шошқа жармасқағы қылқұрт  | | |
| | | | |
| |2-тапсырма. ІІ-топ. | | |
| |Сөйлемдерді толықтыр  | | |
| |1.Жұмыр құрт деп _________ | | |
| |атаймыз  | | |
| |2.Денесінің сыртынан | | |
| |_______________ қапталған.  | | |
| |3.Денесінің үшінші қабаты | | |
| |___________ қабаты.  | | |
| |4.Денесінің алдыңғы жағында | | |
| |_____________ орналасады.  | | |
| |5.Денесінің соңғы бөлігінде | | |
| |____________ болады.  | | |
| | | | |
| |3-тапсырмаІІІ-топ.Ойланып, | | |
| |сұраққа жауап бер.  | | |
| |Жуылмаған таңқурайды жеген | | |
| |балада бір аптадан соң жөтел| | |
| |басталып,өкпеге суық | | |
| |тигендіктің(күн жылы | | |
| |болатын)белгілері | | |
| |байқалады.Екі жарым айдан | | |
| |соң зертханалық сараптаманың| | |
| |нәтижесі балада паразит | | |
| |құрттардың жұмыртқасы бар | | |
| |екенін анықтады.Бұл қандай | | |
| |құрт болуы | | |
| |мүмкін?(Ішексорғы)  «Қарлы | | |
| |кесек» стратегиясы. | | |
|Аяқталуы |Бағалау | | |
| |Уйге тапсырма беру. Эссе |Бірін-бірі бағалайды | |
| |жазу «Егер сіз паразитолог |Үй тапсырмасын жазып | |
| |дәрігер болсаныз не істер |алады. | |
| |едіңіз?» |Кері байланыс жасайды. | |
| | |Стикерге сабақ туралы | |
| |Кері байланыс «ББҮ» кестесі |пікірлерін жазады. | |
|Қосымша ақпарат |
|Саралау – сіз қосымша|Бағалау – Оқушыларадың|Пән аралық байланыс |
|көмек көрсетуді қалай|үйренген тексеруді |Қауіпсіздік және еңбекті қорғау |
|жоспарлайсыз? Сіз |қалай жоспарлайсыз? |ережелері. |
|қабілеті жоғары |Суммативті бағалау |АКТ мен байланыс |
|оушыларға тапсырманы |Формативті бағалау |Құндылықтармен байланыс. |
|күрделендіруді қалай | | |
|жоспарлайсыз? | | |
|Рефлексия | |
|Сабақ/оқу мақсаттары | |
|шынайы ма? Бүгін | |
|оқушылар не білді? | |
|Сыныптағы ахуал | |
|қандай болды? Мен | |
|жоспарлаған саралау | |
|шаралары тиімді болды| |
|ма? Мен берілген | |
|уақыт ішінде үлгердім| |
|бе? Мен өз жоспарыма | |
|қандай түзетулер | |
|енгіздім және | |
|неліктен. | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды? |
|1 |
|2 |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алар еді (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? |
|1 |
|2 |
|Сынып немесе жекеленген оқушылар туралы не білдім? |

Ұқсас жұмыстар
Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп КММ
Бағдарлама кезеңдері
Квадрат теңдеудің түрлері
Ұлылар есімі мәңгі өлмейді
Санның модулі
Сөз таптары. Зат есім туралы
Алгоритм және оның атқарушылары Алгоритм
Сәулет өнерінің тарихы
Қош бастауыш жайлы ақпарат
Сөйлемнің түрлерін қайталату
Пәндер