Тақырып - Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп КММ

Сабақтың тақырыбы: Жұмыр құрттар типінің жалпы сипаттамасы
Мектеп: «Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп» КММ
Күні: 21. 10. 2016
Мұғалімнің аты жөні: Альжанова Макпал Амановна
Сынып: 7 «а»
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
Жұмыр құрттар типіне жататын ішексорғы, үшкірқұрттардың құрылысын, даму циклын және тіршілік әрекеттерімен танысу. Алған білімді тиімді пайдалануға дағдылану.
Барлық оқушылар:
Жұмыр құрттар - еркін қозғалатын, денесі буылтықсыз, созылыңқы құрт екенін біледі
Оқушылардың басым бөлігі
Кейбір оқушылар
Жұмыр құрттардың құрылысындағы ерекшеліктерді біледі.
Тілдік мақсат
Оқушылар: Жұмыр құрттар - еркін қозғалатын, денесі буылтықсыз, созылыңқы, көптеген түрлері өсімдіктер мен жануарларда паразиттікпен тіршілік ететін цидиндр пішінді жәндіктер.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Жұмыр құрттарда тыныс алу және қанайналым жүйесі болмайды. Бұлар - дара жынысты жәндіктер, олардың арасында қосжыныстылары да болады.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Жұмыр құрттардың құрылысы, қоректенуі, тыныс алуы, жүйке жүйесі, тіршілік әрекеттері
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Бұлар денесінде буылтығы болмағандықтан, жұмыр құрттар деп аталады. Жер жүзінде жұмыр құрттардың 2-ға жуық түрлері тіршілік етеді.
Алдыңғы оқу
Сорғыш құрттар. Даму циклі
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Басталуы
Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату. Қос шеңберге тұрып бір-біріне сәттілік тілеу. Жалпақ құртар класы бойынша 3 топқа бөлу:
1 топ- кірпікшелі құрттар
2 топ- сорғыш құрттар
3 топ-таспа құрттар
Әр топ уй тапсырмасын алынған класс бойынша қысқаша айтып кетеді
Топ басшысын таңдау. Топ ережелерін сақтайды. Бағалау критерийлерімен таныстыру.
Амандасады. Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне сәттілік тілейді. Жалпақ құрттар класы бойынша топқа бөлінеді. «Аквариум» әдісі арқылы топ басшысын сайлау.
Әр топ өз тапсырмаларын орындап, түсіндіреді
Топ ережесін сақтайды. Бағалау критерийлері топ басшысына ұсынылады.
Плакат, маркер
Ортасы
Қызығушылықты ояту (2 минут)
Жұмбақтарды шешу
Жас баланың тік ішегі мекені,
Көпке мәлім дара жыныс екені,
Жұмыртқасы дамиды оның далада
Жұқпайды ол таза жүрген балаға. (үшкірқұрт)
Бұл жұмырқұрт ащы ішекте болады,
Өз қорегін жұтқыншақтан сорады,
Үш ернімен көмкерілген аузы бар,
Бұл жұмбақтың шешуін сен тауып ал. (Ішексорғы)
Топырақтың арасында тұрағы,
Топыраққа құнар беріп тұрады,
Жаңбырдан соң жер бетіне шығады,
Ойланган жан оның мәнін ұғады. (шұбалшаң)
Балалар осы жұмбақ арқылы тақырыптарды шығару.
Ой шақыру
Сіздер құрттар туралы не білесіздер? Табиғатқа шыққанда құртты көргендерің бар ма? Ой шақырып көрейікші
Яғни бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Жұмыр құрттар типінің жалпы сипаттамасы
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай?
«Ойлан, жұптас, талқыла» стратегиясы. Оқулықпен жұмыс.
Бекіту. 1-тапсырма. І-топ
Жұмыр құрттар типіне жататын құрттарды ата
бауырсорғыш зхинококк
сүт сұлама үшкірқұрт
адам ішексорғысы қылтыңбас
шошқа жармасқағы қылқұрт
2-тапсырма. ІІ-топ. Сөйлемдерді толықтыр
1. Жұмыр құрт деп атаймыз
2. Денесінің сыртынан қапталған.
3. Денесінің үшінші қабаты қабаты.
4. Денесінің алдыңғы жағында орналасады.
5. Денесінің соңғы бөлігінде болады.
3-тапсырмаІІІ-топ. Ойланып, сұраққа жауап бер.
Жуылмаған таңқурайды жеген балада бір аптадан соң жөтел басталып, өкпеге суық тигендіктің(күн жылы болатын) белгілері байқалады. Екі жарым айдан соң зертханалық сараптаманың нәтижесі балада паразит құрттардың жұмыртқасы бар екенін анықтады. Бұл қандай құрт болуы мүмкін?(Ішексорғы) «Қарлы кесек» стратегиясы.
Оқушылар жұмбақты шешеді. Бүгінгі сабақтың тақырыбын айқындайды.
.
Сабақтың мақсатын қояды.
Екі оқушы жаңа сабақты түсіндіреді.
Топпен сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар шеңберге тұрып, жаңа тақырып бойынша бір сойлемнен айтып шығу керек.
Оқулық, дәптер, интернет желісі, видеофильм, постер маркер, жұмсақ ойыншық АКТ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz